Leuk voor nu :(

18-09-2011 08:49 603 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer eens een gezellige dag /avond/nacht met de jongen waar nu 1,5 maand mee date...alleen vanacht zei ie dat het leuk is voor nu.....

Ik was dus best teleurgesteld, later zei ie dat ie het zo niet bedoelde (yeah right)......hij ligt nu nog te slapen...

Dadelopijk dus nog even sterk houden en dan mag mij lekker laten gaan....

Waarom vind een man mij noot echt leuk genoeg? :sad:
quote:exces schreef op 18 september 2011 @ 09:37:

[...]

*verslikt zich in koffie*

Ik heb het niet over een jaar alleen maar handjes vasthouden onder begeleiding van een chaperonne.

Tjee, je hebt meteen sex en vraagt je dan af waarom mannen je nooit leuk genoeg vinden.

Weet je. Heb jij fijn meteen sex. Maar geniet dan van de sex en verwacht niet meteen een relatie. En nee, anderhalve maand is geen relatie.

*is er weg van*De mannen die mij leuk genoeg vonden voor een relatie daar was binnen een week al sprake van een (prille) relatie. Seks of geen seks.
quote:nola schreef op 18 september 2011 @ 09:33:

Eens met superstar.

Een man weet echt wel eerder dan nu of hij het voor langere tijd ziet zitten met je. zeker na anderhalve maand elkaar drie keer per week zien.

He is just not that into you.Precies!! Een man heeft in de meeste gevallen echt geen drie maanden nodig om erachter te komen of hij je leuk genoeg vindt voor meer dan alleen een leuk tijdverdrijf.
Ik denk dat je beter met hem had kunnen praten ipv meteen het huis uitzetten.

Is het nu over/uit? Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan toen hij wegging?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kalliope, ik ben het met je eens hoor. Je hebt hem heel duidelijk gemaakt wat jij wil. Als dat is wat hij ook wil zal hij heus niet denken: "oh yes, ze wil ook wat met mij, maar ja nu ik naar huis moest omdat ze dacht dat ik het niet wilde laat ik het maar zitten".
quote:kalliope1986 schreef op 18 september 2011 @ 09:46:

Misschien is het bot, als ie het serieus meent belt ie vandaag of morgen wel, anders is het zijn verlies (oh wat doe ik mijn toch weer sterk voor)

Maar dan nog. Stél hij belt vandaag of morgen....

Je kunt toch niet vergeten wat hij gezegd heeft? Ik zou dat tenminste niet kunnen.

Het spontane is weg.

En het is je niet stoer voordoen wanneer je zegt dat het zijn verlies is. Dat is het namelijk.
quote:kalliope1986 schreef op 18 september 2011 @ 09:46:

Misschien is het bot, als ie het serieus meent belt ie vandaag of morgen wel, anders is het zijn verlies (oh wat doe ik mijn toch weer sterk voor)

Als ik onhandig iets heb gezegd, de verkeerde woorden, ik zeg nog erna dat ik het zo NIET bedoelde, en ik word het huis uitgezet, dan bel ik echt niet terug.

Als je zo met elkaar communiceert dan hoeft het van mij niet meer. Zal lekker worden in de toekomst als je iets verkeerds zegt dat je meteen op straat staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Is het een gek idee om nav deze opmerking even een serieus gesprek aan te knopen over hoe het ziet tussen jullie?

Dat zou ik toch eerst doen eer je hem dumpt....
precies als het hem menens is dan belt hij je vandaag nog.

en ik heb hele langdrurige relaties gehad waarbij er op de eerste date al sprake was geweest van sex. Dus.. die vlieger gaat echt niet altijd op hoor.

En je kan ook gewoon voor de gek gehouden worden, ik heb nog niet meegemaakt dat ik niet binnen een maand voorgesteld werd aan vrienden en binnen drie maanden aan familie.

En als het niet iets echts was, dan voelde ik het aan, dan was er minder connectie en betrokkenheid naar elkaar toe, en bleef het leuk voor ' nu' .

Als een mana anderhalve maand zegt dat het leuk is voor nu kan je er vanuit gaan dat hij in ieder geval nog niet verder wil kijken naar de toekomst.. en ja als de ander dat al wel doet is dat teleurstellend. kan zijn dat hij dat niet bedoeld als dat er niet alsnog iets kan groeien maar de vraag is of je daar op wilt wachten. Dat zijn eerlijke keuzes.
..popcorn?
Vreemd dat er soms gedaan wordt alsof seks een cadeau van de vrouw aan de man is. Als het goed is heb je seks omdat je daar zelf zin in hebt. Niet omdat een man dat verdiend heeft, omdat hij maar liefst 3 maanden kon wachten. Vind dat altijd zo'n rare redenatie.

@TO: Ik zou die man ook niet gelijk afschrijven. Hij heeft twee keer gezegd dat hij het niet zo bedoelde. Hij heeft vanalles gezegd waaruit blijkt dat hij het wel serieus met je meent. Waarom ervan uitgaan dat het negatieve klopt? Misschien heeft hij zich gewoon wat ongelukkig uitgedrukt.
quote:kalliope1986 schreef op 18 september 2011 @ 09:28:Heb tegen hem gezegd dat ik teleurgesteld was dar ie mij zo zag en gevraagd of ie wou gaan (wat ie deed), wel zei ie dat ie het wel serieus meende....

Wat bedoelde hij nou serieus dan? Die opmerking of jullie "get togethers"?

Verder eens met MV. Ik was ook het gesprek aangegaan. Je hebt nu op basis van jouw gedachten conclusies gemaakt, terwijl er best nuances in kunnen zitten
Het mars en venus verhaal.....
wat bedoelde hij dan wel serieus?
..popcorn?
Nou even wat verheldering:

Heb hem uitgelegd dat het mij niet lekker zat en dat ik behoefte had om alleen te zijn. Dat snapte hij, maar zei dat ie het niet zo had bedoeld.....

Heb hem dus niet de deur uitgeschopt, hij blijft wel vaker liggen in het weekend, als ik wat werkdingen doe

Hij zou nog bellen zei ie, we zullen zien...
Vind het wel een goed signaal naar hem dat hij er even bij stil staat wat hij dan werkelijk wilt. Gaat in ieder geval een stukje duidelijkheid geven lijkt me.
..popcorn?
quote:kalliope1986 schreef op 18 september 2011 @ 10:01:

Heb hem uitgelegd dat het mij niet lekker zat en dat ik behoefte had om alleen te zijn. Dat snapte hij, maar zei dat ie het niet zo had bedoeld.....

Zou vooral vragen wat wel zijn bedoeling is en hoe hij de situatie tussen jullie ziet.
Maar je hebt hem dus niet gevraagd hoe hij het dan wel bedoelde? Zo'n lang gesprek kan het ook niet geweest zijn gezien de tijdlijn...
quote:Letgo schreef op 18 september 2011 @ 09:53:

Vreemd dat er soms gedaan wordt alsof seks een cadeau van de vrouw aan de man is. Als het goed is heb je seks omdat je daar zelf zin in hebt. Niet omdat een man dat verdiend heeft, omdat hij maar liefst 3 maanden kon wachten. Vind dat altijd zo'n rare redenatie.

Helemaal mee eens! Alsof vrouwen sex helemaal niet leuk vinden maar mannen het nu eenmaal willen en je als vrouw dan maar "zwicht" of niet. Je wilt het toch zelf ook?

En je wilt toch zelf ook weten hoe de sex met iemand is??? Dat maakt namelijk ook onderdeel uit van het "verliefd worden proces". Als daar 3 maanden mee wacht....ik moet er niet aan denken
Dat gesprek ga ik ook nog wel voeren, maar weet van mijzelf als ik dat nu had gedaan was het misschien een scene geworden omdat ik dat voel dan kun je dat beter even uitstellen en vanavond of morgen bellen of nog een keer later afspreken....
quote:VotesforLeo schreef op 18 september 2011 @ 10:05:

Maar je hebt hem dus niet gevraagd hoe hij het dan wel bedoelde? Zo'n lang gesprek kan het ook niet geweest zijn gezien de tijdlijn...Idd, wakker worden, aankleden, spullen pakken en vertrekken, dat is razend snel gegaan als je naar die postings kijkt.
quote:exces schreef op 18 september 2011 @ 09:37:

[...]

*verslikt zich in koffie*

Ik heb het niet over een jaar alleen maar handjes vasthouden onder begeleiding van een chaperonne.

Tjee, je hebt meteen sex en vraagt je dan af waarom mannen je nooit leuk genoeg vinden.

Weet je. Heb jij fijn meteen sex. Maar geniet dan van de sex en verwacht niet meteen een relatie. En nee, anderhalve maand is geen relatie.

*is er weg van*Wat een dom geklets. Ik heb toevallig al 2,5 jaar een relatie na een one night stand. Omdat we elkaar toch wel erg leuk vonden en nog een keer gingen daten en nog een keer en nog een keer.. tot hij na een aantal dates vroeg of hij mij zijn vriendin mocht noemen richting anderen.

Hij vond me dus gewoon heel erg leuk en die seks veranderde daar helemaal niks aan.
Dat was het ook niet , hij was half wakker al, dat scheelt......en aankleden en spullen pakken kan ie snel hoor, heb ik de nodige ervaring mee 's ochtends, ongeveer binnen 5 min alsnhet nodig is
@Kalkiope, ik denk dat je het misschien wel verkeerd hebt geinterpreteerd.

Ik snap wel dat je dat hebt gedaan, maar misschien moet je hem een keer de vraag vragen of dat leuk voor nu wat hem betreft wel lange termijn potentie heeft of dat hij echt verwacht dat hij over 1,5 maand afscheid van je neemt.

Mijn vriend heeft heel lang niet toe willen geven dat hij me dusdanig leuk vond dat we misschien wel heel lang bij elkaar zouden blijven. Dat hele idee vond hij eigenlijk gewoon heel eng (nooit meer echt vrijgezel zijn en daarvan genieten) dat hij het niet uit zijn mond kon krijgen dat dit misschien wel iets voor de rest van ons leven was, maar hij vond het wel heel leuk en in elk geval NU heel leuk.
Vind niemand het nou niet zo netjes om wel seks te hebben en dan zonder te douchen of een kopje koffie de deur uit te moeten. Dan zou ik mij pas rot voelen. Ik vind het geen strakke aktie persoonlijk.
Exces is ook lekker veroordelend in dr posting. Zal voor haar best bevredigend werken zoals zij het ziet.
..popcorn?
Hoi Kalliope,

Ik heb een paar maanden hetzelfde gehad na ruim 3 maanden daten. Had ouders al ontmoet. Hij vertelde dat het leuk voor nu was en gooide ook nog eens het woord friends with benefits eruit. Ik heb toen gezegd dat ik wilde dat hij dan ging omdat ik zelf hele andere ideeen had over ons. Toen heeft hij ook nog een uur lopen praten dat hij het niet zo bedoelde en echt veel om me gaf en bla bla bla. Heb hem toch laten gaan en gelukkig maar want uiteindelijk bleek friends with benefits idd het juiste woord.

Ik vind het goed dat hij nu weg is, je hebt voor jezelf gekozen om even na te denken. Praat nog een keer duidelijk met hem erover als je het idee hebt dat hij het echt anders bedoelde. Maar let er wel een beetje op dat hij niet zegt dat hij het niet zo bedoelde omdat de sex goed was/je haar zo leuk zit/je bed lekker zacht is. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven