liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
Gelukkig ben ik zover dat als ze voor de deur staat, ik mijn maat 44 tegen haar kont schop en enkele reis terug naar Noord Holland schop.

Gelukkig schijnt ze wel de boodschap te begrijpen.
quote:liselore schreef op 25 mei 2010 @ 19:18:

[...]

@gebrokenman, je wereld is erg gekleurd door je eigen recente ervaring, en dat doordringt elk gebricht van je wat je post, zowel hier al is het topic van witte druif... elke situatie is anders, je vult veel voor de ander in door je eigen gekleurde werkelijkheid.

Liselore, bedankt voor deze reactie.

@ Gebroken man, het is al een paar daagjes geleden dat liselore deze reactie geplaatst heeft maar ik voelde me inderdaad ook niet echt serieus genomen en had ook wel het idee dat het bij iedereen net zo hetzelfde was als bij jou. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daarom ook niet meer hier geweest ben en het ook erg vervelend vond dat je in mijn topic zei 'op naar het liefdesverdriet topic'.

Anyway, ik begrijp je nu wat beter en exuses aanvaardt
was absoluut niet mijn bedoeling hoor
ik heb een redelijke dag gehad gelukkig heel druk op mijn werk geweest dus redelijk mijn afleiding gehad...

maar verder nu zit ik thuis in bed achter mijn laptop ( die me ook weer aan hem herinnerd cadeautje voor de kerst ) gewoon weer

verdriet te hebben ....

alleen maar te denken verdomme wat mis ik hem toch alle herinnerd me aan hem 7 jaar lief en leed gedeeld en alles in 1 keiharde klap weg...
Zal wel in de lucht zitten, want ik heb ook een slechte avond meid....

We komen er wel!
nou dat denk ik ook.... hoop dat mijn ex zich ook zo klote voelt dan nu ..:(
Ook ik heb een vervelend dagje. Begin m nu toch wel een beetje te missen.
ook veel sterkte en een knuffel voor jou wittedruif

liefde pff soms zo ongelooflijk heerlijk

soms ontzettend moeilijk en klote...
Mijn dag was gister ook naar, bleef maar analyseren, tijdens het werken zelfs!!! Vandaag naar een appartement gaan kijken. Jeetje ik vroeg mezelf weer af wat ik daar deed. De hele terugweg gejankt... Maar ja, ik weet het geheel allemaal niet meer, Alles komt ook bijelkaar van ellendes. Mijn hoofd is te druk met alles.

Maar we vechten maar weer door he.

X
jeetje snap niks meer van mezelf

gisteren avond op stap geweest naar een super gave discotheek hier in de buurt mega mijn best gedaan om er goed uit te zien ....! super avond gehad ! aandacht van genoeg mannen ,....

verschillende knipoogjes gehad kortom ! ik ben nog niet verdwenen van de markt. voelde ontzettend goed ..!

nu eenmaal een paar uur wakker weer malen malen malen in mijn hoofd .... ik mis mijn ex! waarom hou ik toch verdomme zoveel van hem hij heeft me zoveel pijn gedaan :(

en toch blijf ik van hem houden ... en ja hoor weer een sms gestuurd.... dat ik hem mis en er alles voor zou doen om bv een hapje te gaan eten samen gewoon wij 2e ...

pff waarom voelt dit toch elke keer zo !
Mmmm, jij gaat in elk geval wel op stap. Ik vind dat nog even geheel niets. Ik "haat"nog steeds op dit moment alle mannen in de wereld. Ik snap niet als iemand zo gek en verliefd op je is, de hele wereld beloofd etc. en nu ineens niets meer... Ik kan daar gewoonweg niet bij met mn hoofd en mijn hart... Ik snap niet dat mensen en "de liefde"zo in elkaar zitten. ben vertrokken naar het buitenland voor werk. Maar zelfs hier kan ik het niet verkroppen. Wat een mooie toekomst we zouden kunnen hebben samen. Nu niet meer. Doodse stilte, onbegrijpelijk. Doe mij zo een pil dat de liefde ook van mijn kant voorbij is! Maar ik snap het dus ook niet dat ik hem nog leuk vindt op deze manier hoe hij zich gedraagd. Hij heeft mijn hart echt geraakt met liefde en nu is mijn hart kapot...

maar de tijd gaat door... En smssen en mailen heeft niet echt heel veel zin denk ik van de ene kant. Als hij wat van me wilt weet ie mij te vinden. Maar ik snep wel dat je smsjes blijft sturen zodat het lijn tje niet breekt... Moeilijk, maar pushen heeft geen zin. Daar duw je hem verder mee weg....
torn ,,, hoelang is het nu geleden bij jou ?

ook ik heb daar onwijs veel moeite mee gehad ...

en nog steeds maar ga me nu elke dag ietsje beter voelen

snap er ook niks van dat alles na 7 jaar in 1 klap helemaal weg is

had een mail gestuurd dat ik er aan wilde werken enzovoorts echt hel mijn gevoel in gezet dagen niks van gehoord ,,, mezelf op zitten vreten maar maakte niks uit ,,, gisteren sprak ik hem dan eindelijk op msn vroeg of hij ook verdriet had ...? hij zei me dat hij daar geen antw op kon geven omdat hij me dan valse hoop zou geven dit zegt voor mij genoeg ... ook zei ik tegen hem oke als jij het zo wilt prima dan ga ik verder met mijn leven het weer beetje bij beetje op proberen te pakken kreeg toen als antwoord .... het is geeen willen... maar het is nu op dit moment het beste ...

weet ook niet zo goed wat ik er mee moet ... heb hem toen de volgende dag nog gesmst.. en daarin gezet

dat je niet wil zeggen dat je pijn of verdriet hebt zegt voor mij genoeg en hoop alleen da je niet telaat tot de conclusie komt dat je altijd je hart en gevoel moet volgen als je dat niet doet krijg je spijt ... ik heb mijn gevoel uitgesproken kan er nu alleen niks mee .. alleen verder gaan met mijn leven want mijn gevoel wordt niet beantwoord hoop dat je ooit je gevoel zal volgen zo niet dan al je je dat jezelf ooit vergeven en denken wat ben ik onglooflijk stom geweest...

dat smsje luchtte voor mij wel even erg op heb nu echt alles gezegt en gedaan ...
Jeetje zo voelt het bij mij precies hetzelfde...

het is geeen willen... maar het is nu op dit moment het beste ...

Hij zegt dat ie elke dag aan me denkt, maar financien etc, etc, etc.... ik zeg gevoel......Hoe moeilijk ook. Maar hij heeft een keuze gemaakt en dat is relatie therapie.... en dus niet ikke....
quote:Torn schreef op 01 juni 2010 @ 22:29:

Jeetje zo voelt het bij mij precies hetzelfde...

het is geeen willen... maar het is nu op dit moment het beste ...

Hij zegt dat ie elke dag aan me denkt, maar financien etc, etc, etc.... ik zeg gevoel......Hoe moeilijk ook. Maar hij heeft een keuze gemaakt en dat is relatie therapie.... en dus niet ikke....

ja ongelooflijk he .... relatie therapie ? met zijn ex..? hoelang waren jullie samen ? pff wat een klote beslissing

mijn ex zegt ook van tis nu het beste en ook dat hij elke dag aan me denkt dat ik hem niet hoef te smsen dat ik maar moet denken dat ie toch wel heel veel aan me denkt...ik weet het soms niet meer denk dan van jezus wat wil je nou na 7 jaar relatie ...
Soms moet je het niet willen begrijpen allemaal. Ik heb het een hele tijd geprobeerd: begrijpen waarom hij de keuzes heeft gemaakt die in mijn ogen respectloos zijn. Maar ik geef het nu rust. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen, en wat ik zoek in een man is iemand die mij dit soort dingen niet aan doet. Dus ik laat hem maar los, hoeveel pijn dat ook doet. Van al dat geanalyseer word je ook niet vrolijk heb ik al pijnlijk ondervonden.

Veel succes meiden, ik hoop dat jullie het ook een beetje kunnen laten rusten zodat je verder kunt met je leven. Hoe moeilijk dat ook is..
Ja zwemmertje je hebt helemaal gelijk, maar waar zit die knop om dat om te draaien. ik wil echt niet meer over hem nadenken maar het lukt maar niet. Slaap niet, overdag denk ik er ook aan, ik analyseer alles... had ik dit had ik dat of als dit, als dat... en ik kom er geen stap verder mee behalve dat ik me sip voel en in een dip. Mijn kop weet wat te doen, maar mijn hart kan niet volgen... Ondanks dat ie heeft "gekozen" en mij nu niets meer schrijft of wat dan ook blijf ik hem leuk vinden ( of de leuke tijd met hem?) Want hij is eigenlijk niet zo leuk als hij dit soort dingen doet he, drong dat maar door in mijn hart wat voor een loser het eigenlijk is...
Die knop bestaat niet Torn.

Met de tijd ga je het allemaal een plekje geven. En dan merk je dat je nog steeds veel aan hem denkt, maar dat de pijn die je nu voelt veel minder is. En op een gegeven moment merk je dat je nog steeds veel aan hem denkt, maar dat er geen pijn meer is.

Echter daar gaat wel tijd overheen. En die tijd is niet leuk. Die tijd is zwaar. Alleen moet je daar wel doorheen. Begin met het accepteren dat je verdriet hebt, en dat het wel even kan duren. Als je dat kan, dan ben je al een stap verder.

En de gedachten, analyseren en het gevoel en hart niet op een lijn zitten, is liefdesverdriet. Het hoort erbij, en gaat ook weer over. Echt waar!

Knuffel!
anoniem_104979 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 18:14
Reden: vout
% gewijzigd
Thanxs ;)
Hallo allemaal,

Ik ben ondertussen zo'n 5 maanden verder en ik wil jullie even steunen. Die knop komt opeens vanzelf. Bij mij was het zo dat ik samen zou gaan wonen en naar de notaris moest om me van het huis af te laten schrijven zal maar zeggen. Daarna is de knop zo goed en zo kwaad als het ging omgegaan.

Ik dacht toen van en nu is het mijn tijd en sinds die dag is het wel een stuk beter met me gegaan. Ik heb nu nog steeds wel eens van die dagen dat het minder gaat, maar die volgen elkaar steeds minder op en ik heb weer rust in mijn koppie gevonden.

Ik had nog een ballonvaart gekregen van hem voor mijn verjaardag en die hebben we gisteren gedaan. Heel vreemd was het om weer zo samen te zijn. Ook weer heel vertrouwd eigenlijk. Nou ja toen hij wegging moesten we allebei keihard huilen dus ben blij te weten dat het hem dus ook nog veel doet.

Ondertussen ben ik zelf op zoek gegaan naar een eigen huisje en nu hoop ik dat ik de hypotheek rond kan gaan krijgen want dan kan ik echt opnieuw beginnen.

Conclusie: Die knop komt vanzelf. Probeer te genieten van alles en iedereen om je heen. Grote, maar ook kleine dingen.

Accepteer je verdrietjes en houd in je koppie dat het beetje bij beetje beter met je zal gaan.

Liefs Prinsesje
Prinsesje, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met je hypotheek. Wat zou dat fijn zijn zeg! Succes.

Torn, heb je wel vrienden/ vriendinnen om leuke dingen mee te gaan doen?
quote:Torn schreef op 02 juni 2010 @ 12:27:

Ja zwemmertje je hebt helemaal gelijk, maar waar zit die knop om dat om te draaien. ik wil echt niet meer over hem nadenken maar het lukt maar niet. Slaap niet, overdag denk ik er ook aan, ik analyseer alles... had ik dit had ik dat of als dit, als dat... en ik kom er geen stap verder mee behalve dat ik me sip voel en in een dip. Mijn kop weet wat te doen, maar mijn hart kan niet volgen... Ondanks dat ie heeft "gekozen" en mij nu niets meer schrijft of wat dan ook blijf ik hem leuk vinden ( of de leuke tijd met hem?) Want hij is eigenlijk niet zo leuk als hij dit soort dingen doet he, drong dat maar door in mijn hart wat voor een loser het eigenlijk is...Die knop gaat helaas niet zomaar om. Ik ben zelf ook nog hard bezig om die knop om te kunnen zetten. Heel herkenbaar wat je schrijft. Iemand doet je zoveel pijn, en je weet dat je zo iemand niet wilt, maar toch geeft je nog zoveel om hem. Heb je wel een beetje afleiding? Bij mij helpt dat wel redelijk.
quote:Torn schreef op 02 juni 2010 @ 18:20:

Thanxs ;)
heeey iedereen

Jaa die knop is moeilijk he bij mij staat ie nu voor een kwart om gedraaid nu de rest nog ik zeg heel de tijd tegen mezelf

het is zo hij wil het zo dus verdiend me niet meer...

heb er alles aan gedaan mijn gevoel wordt niet beantwoord dus moet er niet meer mee doorgaan moet voor mezelf kiezen en ben een heel eindje op weg al lekker sporten weer en weg met vrienden en vriendinnen is echt heeel erg belangerijk voor iedereen !
BBG, goed bezig!

WD, hoe is het met jou?
jeetje... daar ging het dan echt een paar dagen beter met me ...! voelde me goed en echt weer redelijke vrolijk ...

en dan,.... gaat de telefoon weer ... ex vriend even iets vertellen over makelaar huis etc zulke dingen ...

weet me dan geen houding te geven aan de telefoon en reageer bot tegen hem weet gewoon niet wat ik moet zeggen ...omdat alleen het horen van zijn stem alweer pijn doet :(

daarna een sms gestuurd omdat ik me toch klote voelde... van :

sorry dat ik net zo bot deed maar omdat dat is omdat ik me gewoon geen houding weet te geven ...

krijg dan terug Ja wordt daar pissig van en sluit me dan ook af voor mij is het ook kut !.....

pffff Dipje ...:S?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven