liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
jeetje fly...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen hierover. Als ik mezelf een klein beetje in jou verplaats en dit zo lees, word je gewoon continue aan het lijntje gehouden. Er worden jou gouden bergen beloofd maar dit gebeurt niet. Er worden dingen beloofd te doen , maar dat gebeurd ook al niet. Ik als man zijnde, zou een vrouw zoiets nooit aan willen doen. Ik ben zelf ook van de 'ik wil zekerheid' en ik zal altijd proberen om ergens aan te werken of om een meisje / vrouw te behouden voor zover dat kan. Ik kan me niet inbeelden dat je zoiets voor de lol doet... met een vrouw haar gevoelens spelen. Maar dit...dit gaat wel erg ver. Ik denk dat het het wijst is als jullie allebei een soort van cool-down periode afspreken...Echt allebei geen contact meer. En misschien na die periode nog eens kijken? Maar ik denk zelf eigenlijk ook wel dat dit voor jou zwaarder zal zijn dan voor hem en dat er uiteindelijk nog steeds niks uitkomt. Ik denk dat dat het het allerwijste zou zijn om gewoon te stoppen hiermee. Je maakt je eigen alleen maar onzekerder en ongelukkiger....

Dikke knuffel!!!!
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
Tja, het zal wel aan mij liggen maar ik lees hier toch echt niet uit dat hij met jouw gevoelens speelt. Ik lees hier over een jongen die een knak heeft gekregen in zijn beeld van een gevoel voor jou doordat hij je toen zo gezien heeft. En dan kan iedereen roepen: maar dat hoort er ook bij als iemand zich slechter voelt. KLopt maar blijkbaar heeft dat iets met hem gedaan. Ik lees, zoals jij het beschrijft ook een angst dat wat er toen gebeurd is misschien wel weer kan gebeuren. Daarnaast veel liefde want hij houdt wel van je, hij kan het alleen niet altijd waarmaken. En daar mag je hem inderdaad op aanspreken. Maar ik geloof wel dat hij na de zondag niet zomaar zou zeggen dat hij met je naar Londen wil, daar geeft hij iets mee aan. Maar jij kent hem natuurlijk beter dan ik.

En waarom voel je je zo eenzaam als hij een dag niet belt? Die ruimte kan je toch nodig hebben als je elkaar net twee dagen hebt gezien? Dat is toch geen afstoten? Ik bedoel dit niet naar maar ik lees soms uit jouw posts dat het enige wat jou gelukkig maakt zijn bevestiging is. En hoe meer jij daarom vraagt hoe harder hij zich ervan afkeert. Hij wil gewoon met je naar Londen! Wil je dat zelf wel?
@ ed, dankje voor je reactie. Het gaat ook te ver zo. Een jongen hoort niet zo met je gevoelens te spelen. Had dit ook nooit van hem verwacht.

@kleintje cool, ja maar het voelt als valse beloftes. We zouden het weer proberen een kans geven om te kijken of het nog iets wordt. Dan geeft hij zondag weer aan dat hij het gewoon niet weet. Dus mijn gevoelens gaan zo op en neer en kan het gewoon niet plaatsen.

Het klopt wat je zegt, dat zie je goed hij is bang voor teleurstelling en dat wat er gebeurd is weer zal gebeuren.

Ik voel me gewoon continue alleen en ja ik zoek bevestiging, en dat is na 2 dagen elkaar zien en smsen/msnen ook niet rieeel. Ik snap dan ook wel dat ik niet dan weer iets hoef te horen, maar ik wil zo graag dat het goedkomt dat ik daar me zo aan vast klamp. Fout ik weet het... Ik wil met hem verder, of dat nu naar Londen is of niet, ik wil gewoon verder en het verleden laten voor wat het is en weer bouwen aan iets moois.

Hij was zo verliefd op me in het begin en hij wil dat weer terug. Dat kan je niet verwachten na een jaar een relatie want in het begin zijn we zo inelkaar opgegaan en veels te veel met elkaar geweest. Dat was niet gezond en dat vond hij ook, maar hij verlangt terug naar die verliefdheid van toen, maar door het niet een echt kans te geven en dat uit te spreken dan kom je er ook nooit ben ik bang.
Hi Brocoli,

Lief dat je naar me vraagt. Zo zie je maar, ik lees evengoed mee hoor. ;) Ik voel me goed de laatste tijd. Ik ga zelfs vrijdag een huisje kijken om te zien of ik het wil kopen. Voel me zo sterk in de zin van zie je wel, alleen kom ik er ook wel. Nou ja, en ik had dus gezoend met een jongen en dat helpt ook wel als ik eerlijk ben. Blij te weten dat ik nog in de markt lig zal maar zeggen.

Zaterdag zie ik mijn ex dus weer, maar die andere jongen is er ook. Zal mijn ex gedag zeggen en voor de rest mooi met die andere jongen gaan feesten haha. En ben nog steeds van plan in een sexy outfitje te gaan. Wel heel sexy voor mij maar ik heb zoiets van mijn ex ziet maar dat het 'goed' met me gaat en dat ik het ook echt wel red zonder hem.

Nogmaals ik heb dus op een gegeven moment echt die knop omgezet van nu is het genoeg geweest met mijn verdriet om een jongen die nou ja heel leuk is, maar niet voor mij. Dat andere mens mag hem hebben. Ze komt er nog wel achter hoe hij in elkaar zit. Maar de knop is om gegaan en het is mijn tijd geworden en dat bevalt me wel.

Enne tuurlijk zie ik er tegenop mijn ex te zien. Ik denk dat dat nog best heavy kan gaan worden, maargoed het is heel groot daar dus dan ga ik wel weer ergens anders staan.

Sterkte allemaal! Koppie op! Probeer van mooie dingen te genieten. Afgelopen weekend had ik helemaal niets en voor het eerst sinds tijden had ik er vrede mee. Schouderklopje voor mezelf! :D
wat fijn om te horen prinsesje!! Ben blij voor je dat je nu zoveel verder bent!
Zo zie je maar... het komt uiteindelijk weer goed! Ben nog wel bang dat ik op een gegeven moment weer terugval of iets, maar voor nu probeer ik vooral te genieten! Alleen zijn heeft ook zo zijn voordelen. ;)
@Flyleaf: klopt het dat jij een stuk onafhankelijker was toen jullie elkaar leerden kennen?

Ik denk namelijk dat hij oprecht twijfelt, steeds weer, en dat zijn hoofdmoot dus zijn liefde voor jou is waardoor jullie steeds weer contact hebben. Maar een ander voelt de wanhoop en het "moeten", "willen" en dat is niet aantrekkelijk. Want jij maakt je nu afhankelijk van wat hij doet, hoe hij op jou reageert en trekt daar conclusies uit (die misschien vaak niet eens kloppen). En ik kan me jouw gevoel van de valse beloftes heel goed voorstellen echt en ook dat je daar onzeker van wordt en daardoor aan een ander gaat trekken maar dat heeft averechts effect want dat is niet de vrouw waar hij verliefd op is geworden.

Ik hoop dat je mijn geratel een beetje snapt....
En ohja, juist het verleden en heden wel blijven erkennen en het daarover blijven hebben is alleen maar goed. Kan jullie band versterken door te kijken naar wat daar dan niet goed ging. Hij heeft er blijkbaar namelijk nog last van dus het is misschien wat kort door de bocht om tegen hem te zeggen dat hij dat moet vergeten. Is wel een deel van jullie relatie en van jou en het beeld wat hij van jou heeft. En het is is voor jou niets om voor te schamen om over te hebben
kleintje cool, ik vind het geen geratel, ik vind het heel knap dat je het zo kan verwoorden want het klopt zo wat je zegt.

Het is niet dat ik zeg tegen hem dat hij moet vergeten, maar wel moet vergeven. Hij heeft daar erg veel moeite mee. Ook het feit dat hij dat nooit heeft gekend in het verleden. Hij is altijd kwaad geweest op zijn vader bijv. Heeft hem nooit kunnen vergeven. Ik heb het gevoel dat dit nog steeds mee speelt in zijn keuzes en beslissingen.

Toen ik hem leerde kennen waren we afhankelijk van elkaar. We gingen in elkaar op, waren altijd bij elkaar. Ik was voor hem heel onafhankelijk, en hij heeft altijd moeite gehad met mijn 'afstand' omdat ik veel gekwetst ben in het verleden en ik moeite had om mijn gevoelens fysiek te tonen. Emotioneel had ik weer de leiding, en hij minder. Hij is heel onzeker over zichzelf, bang om gekwetst te worden en hij heeft altijd tegen mij opgekeken omdat hij zo gek op me was en zo verliefd. Ik heb hem altijd bevestiging gegeven, maar nu komt naar boven dat dat toch wel bij mij ontbrak voor zijn gevoel, wat zo onterecht was, juist omdat we altijd bij elkaar waren.

Ik wil niet trekken en onaantrekkelijk zijn en ik doe zo mijn best om die afstand aan hem te geven. Maar als ik afstand neem zoekt hij weer contact en wil hij weer aandacht. Ik weet me er geen raad mee wat te doen. Zeker nu niet omdat hij weer afstoot door te zeggen dat hij het echt niet weet terwijl de week ervoor hij het weer een kans wil geven.
Eigenijk zou je niet eens om vergeving hoeven vragen omdat dit jij was op dat moment. Misschien heb je hem minder aandacht gegeven of weet ik veel wat, maar je hebt hem niet iets aangedaan ofzo. Kan me wel voorstellen dat dat voor hem veel energie heeft gekost en inderdaad gebrek aan bevestiging. Vriendin van mij heeft ook burnout gehad en dat heeft een zeer grote weerslag op hun relatie gehad (komt er soms nu nog uit).

Maar weet je: hij mist nu misschien die bevestiging maar die kan jij hem helemaal niet geven omdat je teveel bezig bent met het willen van die realatie dus alles wat hij laat en niet doet (wat misschien een jaar geleden geen probleem zou zijn) nu een ontkenning is van jou. Misschien heeft hij zich in die tijd van jouw overspannenheid ook wel zo gevoeld maar goed. Denk echt dat je je nu teveel focust op wat hij denkt, hoe hij denkt, wat hij wil en je daarnaar wilt vormen en het teleurstelt je telkens want het is niet goed genoeg. En denk onder andere dat dat hem benauwt en een reden voor zijn continue twijfel is. Want hij doet het telkens verkeerd...

Dit is echt niet bedoeld om op zijn hand te zijn hoor maar ik lees in alles dat die jongen wel van je houdt en ik vind het niet terecht dat er een beeld wordt neergezet dat hij aan het spelen is. Hebben jullie de laatste tijd weleens een echt en eerlijk gesprek gehad over hoe je de dingen beleefd in plaats van dat het steeds gaat over: oeps ik twijfel, en dat bij jou dan weer paniek oplevert. Dus over jullie gevoel en beleving afgezien van de realatie?
Poeh Kleintjecool, jij kijkt er wel ff anders tegenaan zeg! Zoals jij het omschrijft, voelt die jongen zich idd echt geknakt door iets wat in het verleden gebeurd is.

Alleen begrijp ik jou, Fly, ook wel weer: door zijn onzekerheid en onduidelijkheid weet je gewoon niet waar je aan toe bent. En zo te lezen, ga jij daar nu aan onderdoor! Heavy hoor. Kun je hiermee dealen en hoe lang?

Prinsesje je klinkt sterk en al een flinke stap verder. Tuurlijk is het spannend en mss zelfs 'eng' om ex te gaan zien. Maar aan de andere kant heb je wel iets leuks (andere jongen) om naar uit te kijken... Denk dat dát je toch wel sterkt. Beetje gemeen mss... maar dat mag... Hihi...

Wens je alvast heel veel plezier en laat snel weten hoe het geweest is hè?!

Geniet ervan hoe je je nu voelt... mocht er een dipje komen, dan ben je daar vast zo weer overheen. Je weet dat je weer geluk kunt voelen!
@ Flyleaf en CC: ooh nee, ik hoop niet dat ik de indruk wek dat ik jouw onzekerheid niet begrijp hoor Flyleaf! Die snap ik echt! Zou er zelf ook bloedonzeker van worden maar ik weet ook dat onzekerheid hele rare dingen met je kan doen. NIet meer kan onderscheiden wat nou gedachten zijn en of dat nou angstige gedachten zijn en handel je dus vanuit je angst omdat die gedachten in je hoofd eigenlijk al waarheid zijn geworden bladiebladiebla. En eigenlijk ben je dan alleen maar bezig met destructief zijn, want hoe vaak is alles anders dan het lijkt of dat je zelf hebt bedacht...
Hallo allemaal, ik breek even in, ik lees nog steeds met jullie mee en ik dacht dat het heel goed met me ging, maar nu moet ik toch even mijn verhaal van vandaag kwijt. Gisteren zei ik nog tegen iedereen dat het zo goed gaat, dat ik in een andere fase zit, dat ik hem niet meer mis, niet meer de behoefte heb hem te zien etc. Maar vandaag is het helemaal compleet mis gegaan... Ik kreeg zo'n woede aanval en heb hem gebeld en hem uitgescholden en toen hij de telefoon uitzette, werd ik pisnijdig en ben ik naar hem toe gereden en daar was zijn vriendin ook........ik ben compleet uit mijn dak gegaan en me als een viswijf gedragen. Er gebeurde wat ik al die maanden heb tegen kunnen houden.....mezelf totaal voor lul gezet....ik baal ervan en ik schaam me kapot, maar goed, het is gebeurd, kan er niets meer aan veranderen (zei hij ook altijd over het vreemdgaan....). Ben superverdrietig nu, maar mijn woede is weg...zo zie je maar weer, het kan zo goed gaan weer, maar het zit toch dieper dan je denkt, wilt. Ik ben ook zo ontzettend pijn gedaan, dat ik het nog steeds niet kan begrijpen, is een wond die moet helen, maar duurt langer dan ik wil. XXX
Hey prinsesje. Wat leuk om van jou te horen. Blij dat het zo goed met je gaat. Word altijd vrolijk van posts waarbij het goed gaat met mensen. Word ik ook een beetje plaatsvervangend vrolijk van.

Wel even laten weten hoe het feestje was he!? Heel veel plezier in ieder geval!!

Hey Flyleaf.

Ben het eigenlijk wel eens met Kleintjecool... Hij heeft een deuk opgelopen in zijn vertrouwen in jou en in jullie en dat is niet zomaar over. Geloof niet dat hij spelletjes speelt, want zoiets doe je bewust en geloof niet dat hij dat doet. Dat hij over zijn gevoelens wil praten en jou naar londen wil nemen is een goed teken. Zulke acties deed hij eerst niet aan jou posts te zien, dus denk dat het de goede richting op gaat. Ik denk zeker dat de liefde diep zit, probleem alleen is dat liefde alleen niet genoeg is. En als hij over zijn gevoelens gaat praten, laat hem dan ook over zijn gevoelens praten. Snap dat jij dat als opstapje gebruikt om ook over jou gevoelens te praten, maar laat hem eerst helemaal zijn zegje doen. Anders wek je de indruk dat het 'weer' alleen maar over jou gaat.

Denk eigenlijk wel dat er potentie inzit als jullie blijven praten. Jullie zijn op de goede weg, maar je moet je wel goed beseffen dat je nu op een andere weg zit. Je kan niet terug op die weg alleen maar vooruit. Door dit hele voorval heb je een zijstraat ingeslagen en loopt het nu allemaal anders dan je gehoopt had, maar dat betekend niet dat deze weg niet ook een mooi eindpunt kan hebben. Denk echt dat hij het goed bedoeld, maar je kan niet zomaar vergeven en vergeten. Je moet het een plekje geven en accepteren. En daar moet je misschien wat meer geduld voor hebben. En ook ruimte!! Als je constant alles gaat analyseren word je knettergek en nog afhankelijker. Hij weet het zelf waarschijnlijk allemaal niet.

Hoop heel erg voor je dat dit goed afloopt. Herken namelijk een heleboel in je verhaal. Mijn nu ex was al heel lang verliefd op me voordat ik maar iets doorhad. Toen we eindelijk iets hadden zei hij meteen ik hou van jou, want hij liep al zo lang met die verliefde gevoelens rond, dus hij was er klaar voor. Ik was wat terughoudender. Hij mocht niet blijven slapen als we tot 5 uur snacht films hadden gekeken en heeft met alles best lang geduurd voordat ik aan het idee gewent was om een vriendje te hebben. Ik was super onafhankelijk want was prima gelukkig 21 jaar lang voordat hij er was. Dus toen de eerste scheurtjes begonnen te vertonen heb ik het heel resoluut uitgemaakt, want het was graag of niet hoor!! Toen het uit was heb ik gemerkt hoe erg ik om hem gaf en hebben we het nog een kans gegeven. Maar als snel merkte ik dat de rollen waren omgedraaid. Ik was nu de verliefde gek en hij de nuchtere. Hij heeft het mij volgens mij nooit vergeven dat ik in het begin zo voorzichtig was en het zo resoluut heb uitgemaakt. Hij was overtuigd dat als je verliefd bent alles vanzelf gaat. En omdat ik een ontzettende personal bubble had en aandacht van jongens niet gewend was op die manier is het dus niet gegaan zoals hij had verwacht. De tweede 'poging' ben ik veel aanhankelijker geworden. Wilde constant bevestiging dat hij nog steeds zoveel van me hield als het begin, maar het was er niet meer....

Sorry voor het ego gedeelte, maar probeer te laten zien dat ik jouw vriend en jou ergens allebei wel begrijp. En hoop echt dat het voor jou anders afloopt, maar soms zijn deukje niet meer uit te deuken. En als je dat kan accepteren en met die deuk kan leven is het prima, maar soms is het too much...

In ieder geval een !!

@ruby. Ja rot he die dipjes. Lees het steeds vaker. Dat je denkt dat het goed gaat en dan die totaal onverwachte dipjes. En als je dan weer eruit bent en je goed voelt komt die angst op de achtergrond dat er misschien weer een onverwacht dipje in het verschiet ligt. Totally sucks!! Maar je weet hoe de highs voelen, dus je kan dat gevoel ook weer terug halen. Morgen is het al anders. En ach dat viswijf gedrag...Verander je niets meer aan inderdaad. Heb je het er in ieder geval even lekker uitgegooid. Heb in de cosmo (jep lees de cosmo hihi) dat je pas weer normaal met je ex kan omgaan als je eerst alles eruit hebt gegooid wat je dwars heeft gezeten. En dat heb je nu gedaan! Kan desnoods morgen een mailtje sturen dat het niet de bedoeling was zo te reageren op die manier, maar dat de gekwetste gevoelens dieper zitten dan je dacht. (weet niet of het briljant advies is, want meestal word op dit forum bij andere topics gezegd dat je nooit je zwakte mag tonen) Maar zo zou ik het afhandelen. Toch een beetje the high road kiezen. Succes. Knuff!!

@ed hoe is het met jou?

Ok laatste zin want weer veeeeelste lange post van mij. Is een gave. :P

Truste allemaal!
anoniem_100763 wijzigde dit bericht op 13-04-2010 23:40
Reden: aanvulling ruby
% gewijzigd
Mijn nu ex was al heel lang verliefd op me voordat ik maar iets doorhad. Toen we eindelijk iets hadden zei hij meteen ik hou van jou, want hij liep al zo lang met die verliefde gevoelens rond, dus hij was er klaar voor. Ik was wat terughoudender. Hij mocht niet blijven slapen als we tot 5 uur snacht films hadden gekeken en heeft met alles best lang geduurd voordat ik aan het idee gewent was om een vriendje te hebben. Ik was super onafhankelijk want was prima gelukkig 21 jaar lang voordat hij er was. Dus toen de eerste scheurtjes begonnen te vertonen heb ik het heel resoluut uitgemaakt, want het was graag of niet hoor!! Toen het uit was heb ik gemerkt hoe erg ik om hem gaf en hebben we het nog een kans gegeven. Maar als snel merkte ik dat de rollen waren omgedraaid. Ik was nu de verliefde gek en hij de nuchtere. Hij heeft het mij volgens mij nooit vergeven dat ik in het begin zo voorzichtig was en het zo resoluut heb uitgemaakt. Hij was overtuigd dat als je verliefd bent alles vanzelf gaat. En omdat ik een ontzettende personal bubble had en aandacht van jongens niet gewend was op die manier is het dus niet gegaan zoals hij had verwacht. De tweede 'poging' ben ik veel aanhankelijker geworden. Wilde constant bevestiging dat hij nog steeds zoveel van me hield als het begin, maar het was er niet meer....

Nee Brocoli, helemaal geen egopost want veel dank, dit is precies hetgeen wat ik met mijn bladiebla wil zeggen en jij dus treffend met jouw eigen verhaal opschrijft. Gogirl
@ Brocoli

Hoe het met mij gaat, hmmm....

Weet je dat ik daar eigenlijk niet een concreet antwoord op heb? Het is momenteel alsof ik 'leeg' ben...ken je dat gevoel? Misschien een beetje zoals 'het interesseert me momenteel even niks meer' ofzo? Dat is op dit moment. Kan morgen weer helaas helemaal de goede of helemaal de slechte kant opgaan? Ik hou nu ook vast aan de quote: I don't miss her...I miss who I thought she was ... en dat is eigenlijk wel waar. Maar hoe het gaat....goh, ik hou het even op redelijk. Ik leef....doe m`n dingetjes, vermaak me en voor de rest merk ik het wel.

Hoe gaat het met jou?
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
@KC. haha thanx!

@Ed. (hihi ad ed)

Weet heel goed wat je bedoeld. Leeg zo voel ik me nu ook. Maar het goede soort leeg, zonder dat rare verdrietige onderbuikgevoel. Dus voel me neutraal denk beter te zeggen. Zie morgen wel weer hoe het dan gaat. Heb volgende week tentamens en dan schreeuwt elke vezel in mijn lichaam om een kalmerende knuffel... Dus die ga ik zeker missen. Maar volgende week is nog ver weg, dus voorlopig op studie storten en sport. Live goes on enzo.

Komt goed. En die zin dat je mist wie je dacht dat iemand was... Tsja dat is altijd het geval met liefdesverdriet denk. Anders was het niet uit... Maar wel goed om je te beseffen dat je ex je ex is en je geliefde dus weg is. Doet zeer, maar dat doet de waarheid wel vaker. En komen er uiteindelijk allemaal sterker uit!
Zo voel ik het ook ja, neutraal zonder verdriet...of naja soms verdriet nog tussen neus en lippen door. Word vanzelf wel beter.
Wat herkenbaar, ik heb nu ook zo'n leeg gevoel. De afgelopen weken in een soort draaimolen van emoties gezeten en nu weet ik even niet wat ik precies voel. Eigenlijk is het maar goed ook want even verstand op 0 en vol op mn afstuderen gaan storten anders gaat dat er straks ook nog onder lijden.

Hoe gaat het voor de rest met iedereen hier?

x
Hmmm ... volgens mij zijn we nog als enigen over en is iedereen naar de yahoo groepen verhuist. Of heb ik het mis?
Jeetje, wat gaat dit topic snel! Ik had graag op iedereen gereageerd maar ik vrees dat het een beetje veel is allemaal.

Ik meld me nog even, misschien voor de laatste keer in 't topic: ik heb uiteindelijk weer afgesproken met mijn ex/vriend omdat ik dacht: ja, als je me blijft mailen enz. komen we ook niet verder. Ik heb hem voor het eerst écht horen praten, wat me goed deed. We hebben binnenkort zowaar een 'date', en hij doet verdomd veel z'n best volgens mij. Hij vroeg ook of ik weer bij hem kwam wonen, toen heb ik wel even gezegd dat hij de pot op kan natuurlijk :P ik moet er niet aan denken!

Anyway, ik weet natuurlijk niet hoe dit af gaat lopen, maar hou veilige afstand. Genieten kan ik er wel een klein beetje van. Ik ben benieuwd/hou mijn hart vast. Ben in ieder geval van plan me niet meer zo hard te laten vallen.

Succes ladies!!
Hey allemaal,

Hoe is het hier , weet ik schrijf nog maar amper, maar af en toe toch een terug val.

Sorry dat ik nu echt enorm ego ben!!!

Morgen wil ik gaan stappen, dacht ja ga gewoon lekker los en dan naar mijn kroeg weer. Stuurde ik een sms naar een vriendin zegt ja ik had met een andere vriendin af gesproken, maar je mag wel mee, maar we gaan wel naar de kroeg waar ex werkt. En dat lijkt me niet verstandig voor jou als je daar toen gaat. Sms ik terug ja maar vorige week was ik er ook, weet zij want zij was er zelf ook, kwam haar daar tegen. Zegt ze je bent wel erg inconsequent want je wou er niet meer naar toe en en toen wij de vorige keer opstap waren wou er niet naar binnen. Maar het is jou keuze.....

Kreeg hier gewoon een naar gevoel van! Mijn stap zin van morgen was meteen even weg.....

Nu kwam er dus later achter op hyves dat de nieuwe vriendin van ex er morgen is, dus ja dan wil er ook niet komen. En dat ze schreef dat ze over haar oren verliefd enz en dat hij zo geweldig is. Tja dat raakt me toch wel, erger dan ik had verwacht.

Mmmmmmmmmm soms is het toch allemaal lastig. Opzich gaat het goed, maar trek niet om haar te zien.

Sorry dat ik niet op iemand gereageerd hebt!!!!!!!!!.

X
Beetje gelijk wel ja. Maar kijk hier nog altijd mee!! Nieuwe generatie is niet zo praatgraag zie ik. :P

Hoe is het gesprek gegaan zwemmertje? Heb je al aangegeven dat je er klaar mee bent op deze manier?

Hoe is het met flyleaf? Kon je iets met onze berichten?

Rapli hoest met jou?

En ed gewoon alles van je af schrijven hoor. Lezen meer mensen mee die het goed bedoelen. En lucht zo ie zo op.

Met mij gaat ok denk... Af en toe jakkes gevoel, maar gaat ook snel weer voorbij. Ik ben leuk en ex is stom is mijn mantra! :P

Komt goed!
@brocoli: Ik heb eigenlijk geen zin om hem alles uit te leggen, want zoals hij zich gedraagt moet hij dondersgoed weten dat dat niet de juiste manier is om met een meisje om te gaan. Dus ik reageer heel kortaf op zijn berichtjes, eigenlijk de laatste niet meer beantwoord.. Waarom zou ik het netjes met hem afhandelen als hij toch zo slecht met mij omgaat? Voor mij werkt het denk ik het beste als ik gewoon het contact verbreek. Hoef ik hem ook niks uit te leggen, ik ben hem toch echt geen verklaring schuldig dacht ik zo. En nu hopen dat ik elke dag de kracht kan vinden om me in te houden iets te sturen! Zoals je al zelf zegt: ik ben leuk en hij is stom;) Die houden we erin!

@vogel: Is helemaal niet ego hoor, je kunt toch gewoon je verhaal kwijt als je daar behoefte aan hebt:) Maar wel vervelend zeg al dat gedoe over het stappen. Dacht je even lekker uit te gaan.. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je ex te zien met zijn nieuwe vriendin die helemaal verliefd is op hem.. Dat doet je toch wel wat, ook al wil je het niet. Gelukkig weet je het nu van te voren zodat je niet opeens voor haar neus staat! Ik heb dat ook een keer gehad met mijn vorige ex. Was ik gezellig met mijn vriendinnen aan het stappen kwam ik hem opeens tegen met een ander meisje. Ik had meteen een pesthumeur, terwijl ik helemaal niet wilde dat hij weer mijn avond zou verpesten! Zucht..soms grijpt het je gewoon meer aan dan dat je zou willen..

Fijne avond nog allemaal!

x
Thx Zwemmertje!!!!!!

Doet me goed!! Jou berichtje, klinkt raar, maar is gewoon fijn even begrip. Had vandaag 2 mannelijke vrienden aan de tel en zeiden meteen jaa laat die vriendin lekker als zij, zo nodig daar wilt stappen en dat belangrijk vind. Begint toch te mallen in mijn hoofd ex zei ook altijd jij geeft meer om haar doet meer voor haar dan zijn voor jou. Tja misschien is dat waar..... Ik weet het even niet. Weet soms niet wat ik moet geloven.

Tja ik wil dat het me niks meer doet, dat heel ex mij niks meer doet. Dat ik alles aan kan,maar hij zit nog steeds in mijn hart. ook al is het met portier heel gezellig, Het doet pijn om te lezen dat zij zo gelukkig met hem is. Dat ben ik ook geweest. Vorige week was hij nog pissig op mij dat ik geen hoi zei en dan merk ik toch nog steeds dat ik daar van alles uit haal......

En nee dat is niet goed en nee dat moet ik ook niet doen. En het stomme van alles is dat ik dat ook niet deed, tot dat ik vanavond haar hyves berichtje las.... En dan denk waarom zo pissig op mij zijn terwijl zij blijkbaar met je op de wolken leeft.

Ik ben heel nuchter ik leef niet met portier op de wolken en tja dat gaat ook niet gebeuren, want ik ben niet verliefd. Maar ahhhhhhhhhhh waarom moet zij zo gelukkig zijn met mijn man, terwijl hij dat allang niet meer mijn man is....

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven