liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
@rapli. Mag je hier nog steeds wel schrijven hoor! Interessant juist de succes verhalen. En tot het echt een succes verhaal is heb je misschien nog een heleboel hersenspinsels die je kwijt wil. Maar hoop echt voor je dat het goed afloopt!

@vogel. Zou er gewoon naar vragen. Misschien dat ze ex 'gezeur'' een beetje zat is?? Hebben mijn vriendinnen ook soms last van. Heb zelf niet eens meer door wanneer ik teveel over ex praat. Vriendje van een vriendin heeft opmerking gemaakt toen ik weg was: Zo die is er duidelijk nog niet overheen!

Dus zou er gewoon naar vragen en zeggen dat je zelf prima kan inschatten wanneer je het aan kan en wanneer niet. En dan gewoon genieten en geen seconde over je ex hebben. Misschien is die vriendin bang dat de avond over jou en ex gaat als jullie naar die kroeg gaan? Maar snap dat je je er lullig onder voelde. Praat het met haar uit. Misschien wist ze niet eens dat het er zo lullig uitkwam. Vind je nog steeds stoer dat je gewoon terug gaat!! Lijkt me erg grappig om te zien hoe erg hij zijn best doet om sneu te doen. You go girl!!

@zwemmertje. Nee je bent hem opzich geen verklaring schuldig. En je moet doen wat goed voelt. Als jij hier vrede mee hebt moet je dat zeker zo doen. Ik zou het zelf niet kunnen laten om het hem te vertellen. Dan breek ik het af, heb ik alle touwtjes in handen, in de controle over mijn leven. Jij hebt dat natuurlijk zo ook, maar zou liever zelf goed duidelijk maken voordat hij langs komt en zegt het werkt niet echt he? Dan lijkt het net of hij het af kwam breken. Zou ik hem niet gunnen. Maar nogmaals, is alleen advies. Doe wat goed voelt!!

Ben echt benieuwd hoe het met flyleaf is afgelopen.. Op vakantie?
Ik weet soms niet of het een echte gedachten is of dat het mijn depressie is die het spreekt....

Ik had haar gesmsd dat ik morgen niet naar de kroeg want ik wil zijn nieuwe vriendin niet tegen komen, en toen kreeg ik een sms terug... Oke , fijn weekeind, zie je snel liefs...

Tja daar krijg ook niet echt een fijn gevoel bij, maar wat ik zei ik weet soms niet wat waar is. Is het mijn negatieve gedachten of is het waar dat zij toch niet zo'n goede vriendin is, zoals ik dacht... Pfff vind het gewoon niet fijn .

Ga morgen wel stappen, met een andere vriendin dus dat is wel leuk maar we gaan niet naar mijn stamkroeg want tja dat ga ik niet trekken als zij er is.

X
En met mij gaat het wel goed...denk ik. Ik denk al veel minder dan voorheen aan haar, zo af en toe nog eens. En dan denk ik van, tja, `t zal wel goed gaan met je. Geen nieuws is goed nieuws en zolang ik niks hoor hoef ik me eigen er niet mee bezig te houden en leef ik m`n eigen leven. En zolang ik lekker al m`n eigen bezigheidjes heb, denk ik er ook niet aan dus dat helpt ook al aardig mee. Misschien dat ik een plaats gevonden heb in m`n hart voor haar waar alle herinneringen nu opgeborgen liggen en waar ze voor altijd herinnerd blijft. Het voelt bijna 'goed'...maar dat vind ik te positief klinken momenteel. Langzaam maar zeker krabbel ik wel weer steeds verder omhoog. Komt vanzelf wel goed :D

allemaal en weltrusten!
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
Bedankt Brocoli voor je tip, ik heb hem opgevolgd en het is gelukkig allemaal goed afgelopen. Het blijft moeilijk, maar afstand is nu het beste, anders doe ik mezelf toch maar pijn...

De dooddoener 'tijd heelt alle wonden' is nou eenmaal zo waar! Mijn tijd komt weer wel, liefs voor jullie allemaal XXX
@vogel. Niet teveel gissen over die vriendin. Desnoods is ze gewoon een kennis om leuk mee te kletsen en uit te gaan ooit. Is een tussenweg tussen vriendinnen en vreemden. Misschien had ze wel een bepaald idee van hoe het weekend zou lopen en was ze stiekem beetje blij dat dat nog steeds zo bleef omdat jij hebt afgezegd. Bedoeld ze vast niet zo bot. Hebben ik en vast ook meer mensen last van: Het komt er kutter uit dat het bedoeld is. Niet teveel van aantrekken. Zij is het morgen weer vergeten. Gewoon lekker genieten van die andere vriendin. En er zijn vast meer plekken waar je heen kan dan die ene kroeg. Veel plezier!!

@Ed. Wauw, toch maar weer eens verbaasd over hoe snel mannen dat doen. Ik lul al zeker 40 pagina's mee en nog steeds voel ik me af en toe sjijt. Ben ongeveer op hetzelfde punt als jou, maar voor jou is het week 1! Ongelovelijk. Knap hoor.

@Ruby. Jep het verstand weet het wel, maar nu het gevoel nog. En ook dat komt met tijd. Komt goed!!

Liefs allemaal!! Oh ja en truste, maar gaan slapen denk...
quote:brocoli schreef op 16 april 2010 @ 00:47:

@Ed. Wauw, toch maar weer eens verbaasd over hoe snel mannen dat doen. Ik lul al zeker 40 pagina's mee en nog steeds voel ik me af en toe sjijt. Ben ongeveer op hetzelfde punt als jou, maar voor jou is het week 1! Ongelovelijk. Knap hoor.

Nouja, snel, snel. Toen ik hier kwam tikken voor het eerst was het al een week of 6 over en nu is het de 7e week. Ik voel het nog wel degelijk heel goed al die gevoelens. Maar ik denk omdat ik constant met andere dingen bezig ben (ook werk waar je moet denken aan installaties op een nieuwbouw project en situaties oplossen) denk ik veel minder aan haar. Tuurlijk sta ik soms nog even stil en laat ik weer eens een traan. Maar ik blijf er niet zo meer in hangen als wat ik bijvoorbeeld 4 weken terug deed. En er zal altijd wel een keertje een kleine terugval plaatsvinden. Maar voorlopig vind ik het even best zo.
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
Ik heb niet heel erg meegelezen op dit forum, en misschien hebben een aantal mensen hier wel mijn forum gelezen maar ik heb nu ook liefdesverdriet :( het is sinds gister uit met mijn vriendin...
hey broc, ik ben niet op vakantie hoor, was het maar zo haha

Maar met mij is het iets beter. Heb vandaag gehoord dat ik een nieuwe baan heb waar ik op heb gesolliciteerd dus ik ga bij mijn huidige werk weg, waardoor ik zoveel stress heb gehad, dus dat lucht erg op.

Gister weer afgesproken met hem, was een fijne avond, maar ik merk echt dat ik geen vragen mag stellen over de gehele situatie want dat blokkeert hem zo. Ik moet het nu echt maar afwachten hoe het gaat. Ik vroeg nog aan hem; ben ik nu je ex? Hij zei: 'nee toch?" Ik zoek overal bevestiging uit om maar door te kunnen gaan met deze situatie, maar pijn doet het elke keer wel als ik er bij stil sta. Als we bij elkaar zijn dan zijn we zo leuk samen en dat maakt me hoopvol. Maar als mijn paniek weer toeslaat dat keert hij zich weer van me. Ik moet dat dus echt nu gaan loslaten die paniek, zodat we kunnen focussen op 'hoe nu verder' maar het valt me wel zwaar steeds als ik afscheid van hem moet nemen, want ik ben altijd bang dat eens de laatste keer zal zijn...

Broc, kan ik me ook aansluiten bij de yahoo groep?
Hallo allemaal,

Ik heb eerlijk gezegd niet heel veel meer meegelezen hier. Merk dat de vele begin--verdriet-verhalen, mij een beetje meetrekken... en daar heb ik niet zo'n heel goed gevoel bij. Sorry, denk dus ff aan mezelf!

Wil alleen aan iedereen meegeven: denk aan jezelf! Blijf jezelf trouw! Ik merk dat veel dames hier, nog steeds afgaan op het 'goede gevoel'... Maar laat jullie verstand ajb ook spreken! Jullie zijn zoveel meer waard!

En wat mezelf betreft (voor degene die dat evengoed nog willen weten): Het gaat eigenlijk best redelijk! Natuurlijk mis ik ex nog regelmatig (heel erg zelfs), maar weet gewoon dat het niet meer kan... Dát doet ook pijn, maar probeer mezelf dan duidelijk te maken waarom het niet meer kan en dat er echt wel een keer iemand op mijn pad komt, die wel volledig voor mij zal gaan...

Overigens heeft ex veel spijt en mist me enorm (weet ik via msn en mail), maar ik kan daar niet zoveel mee... Helaas! Ik weet dat hij zich zo voelt, maar denk dat zelfs hij niet met oplossingen/antwoorden kan komen...

Fly: ik zal Viva-angel vragen om mijn email-adres aan je door te geven. Zou je mij dan een mailtje met jouw adres willen sturen? Dan nodig ik je uit voor de Yahoo-groep!

@ Iedereen:
Vogel: Hm ik kan me voorstellen dat je een beetje negatief gevoel krijgt over die vriendin, maar ik zou het niet al te snel slecht opvatten misschien is het helemaal niet zo bedoeld.. Heb je wel een leuke stapavond gehad uiteindelijk? Ik kwam heel toevallig mijn ex weer tegen met een paar vrienden.. Ben maar gewoon naar een andere kroeg gegaan want om nou de hele avond gezellig naast mijn ex te gaan staan dansen.. dat zag ik niet echt zitten natuurlijk!

Broc: Ik begrijp je punt, ik denk voor mijzelf ook dat het beter is om het uit te leggen en dan helemaal af te kunnen sluiten. Want nu heb ik toch nog ergens 'hoop', want er is niks uitgesproken in principe. En hij zou het inderdaad kunnen opvatten dat hij de touwtjes nog in handen heeft. Je berichtje heeft me echt aan het denken gezet! Nu nog even voor mezelf uitvogelen wat ik precies wil zeggen en wat niet (ga liever geen zielig verhaal ophangen en mezelf voor schut zetten). En dan wordt het natuurlijk wel heel definitief.. dan is het echt klaar. Vind het toch wel eng ergens om het zo af te sluiten, maar ik weet dat het uiteindelijk het beste is voor mij.

Voor de rest: succes en een dikke knuffel. Laten we allemaal proberen lekker te genieten van de goede dingen in het leven! Zeker met dit lekkere weer:)
Hey allemaal. Dacht doe ik weer even een kijkje hier.

@vogel. Nog leuk geweest?

@onzeker. Welkom!! Schrijf het hier aub van je af. Heb altijd begrepen dat er veel mensen mee lezen en die willen vast met jou meelezen en meedenken. In ieder geval een want bij jou is het nog heel vers. Hoe is het nu?

@ed. ok toch iets langer dan. Maar je doet het nog steeds heel goed!

@fly. Je moet je juist niet focussen op hoe nu verder. Daar komt juist die angst vandaag, want je weet niet hoe nu verder. Dat weet niemand. Hij ook niet! Dus die bevestiging ga je niet bij hem vinden. Belangrijkste is dat je weer helemaal blij word met jezelf. En als hij die geweldige jij in zijn leven wil hebben is hij heel slim en wil hij dat niet dan His loss! Want jij weet dan al lang hoe tof je bent en als hij dat niet ziet dan is dat voor hem een beetje jammer he. Maar spreek je snel op yahoo!

@zwemmertje. Snap dat het definitieve het moeilijk maakt. Komt door je gevoel. Je hoofd weet het al, maar je gevoel maakt het zo moeilijk. Maar dat gevoel word vanzelf een sterk gevoel als jij de leiding neemt. Jij in controle over je leven. En zielig verhaal is het nooit als je de waarheid spreekt. En de waarheid is als ik het zo van jou goed begrijp: Volgens mij is het voor ons beide niet helemaal duidelijk wat dit nou precies is en daar kan ik niet zo goed mee leven. Ik wil alles of niets en dat verdien ik ook. En aangezien het met jou een heleboel er tussen in is kies ik vanaf nu voor niets. Niets persoonlijks, maar kies voor mezelf.

I love you, but i love me more!! (om de briljante zin van SATC nog maar eens te herhalen)

Even door de zure appel heen bijten. Maar denk echt dat er een last van je schouders afvalt als je voor jezelf op komt. Hard gezegd maar je klinkt een beetje als zijn bootycall en zijn speelbal. En als je hem de controle laat houden dan sluit je het hele gebeuren ook op die voet af. Dus stijg daar boven en doe net of hij jouw speelbal is geweest. Je bent er klaar mee!!

Jij verdient echt beter! Je verdiend iemand die helemaal voor je gaat en niet alleen als het uitkomt. Succes!

Liefs allemaal!!
Hallo iedereen,

Ik ben het woord liefdesverdriet gaan "googlen" en kwam op deze pagina uit... Herkenbaar om te lezen en "fijn" (ehh, goed bedoeld hoor) om te lezen dat ik niet alleen ben. Mijn leven staat op moment geheel op mn kop en ik zie het licht even niet meer schijnen. Ondanks mijn oh zo positieve karakter... Ik heb met mijn vriend (eerste) gebroken (kennen elkaar 14 jr en 8 jaar samen gewoond). Die keuze heeft echt jaren in beslag genomen, wel / niet breken etc...Totdat ik kort geleden spontaan verliefd werd. Liefde op het eerste gezicht van "beide"kanten (dacht ik). Dat verliefd worden heeft uiteindelijk na zo 5 jaar mijn keuze doorbroken met mijn relatie. Maar helaas de persoon waar ik spontaan stapel verliefd op ben geworden is getrouwd... Je snapt het al, een foute en o zo pijnlijke keuze.Hij koos voor mijmaar nu uiteindelijk zit ie in relatie therapie met zijn vrouw. Ik wordt niet snel verliefd en heb pas een vriend gehad en meende het serieus. Als ik er voor ga dan is het 100 % en ik ben geen opgever. Had nu net een eigen huisje gevonden maar daar moet ik weer uit. De wet van Murphey is bezig heb ik het idee. Al het bekende en vertrouwde is onder mijn voeten vandaan en ik heb het gevoel dat ik geheel alleen sta... Mijn gedachten draaien overuren en overuren. En ik voel mij zo een trut dat ik verliefd ben geworden ook naar mijn vorige vriend toe. mega schuld gevoel. Een dubbel liefdesverdriet bestaat dat? Hoe gaat dit over, slijten..... jeetje dat trek ik niet. ik mis mijn eerste vriend, hij was in elk geval wel betrouwbaar maar zaken liepen niet. Ik ben helaas nog steeds stapel verliefd op de ander. Super dom, heb nooit geweten dat dit kon en bestond... Ben ook maar een beginneling in de liefde van al 30 jaar ;(

Hebben jullie enige suggestie of reacties, ervaringen?...
quote:brocoli schreef op 18 april 2010 @ 23:12:

@zwemmertje. Snap dat het definitieve het moeilijk maakt. Komt door je gevoel. Je hoofd weet het al, maar je gevoel maakt het zo moeilijk. Maar dat gevoel word vanzelf een sterk gevoel als jij de leiding neemt. Jij in controle over je leven. En zielig verhaal is het nooit als je de waarheid spreekt. En de waarheid is als ik het zo van jou goed begrijp: Volgens mij is het voor ons beide niet helemaal duidelijk wat dit nou precies is en daar kan ik niet zo goed mee leven. Ik wil alles of niets en dat verdien ik ook. En aangezien het met jou een heleboel er tussen in is kies ik vanaf nu voor niets. Niets persoonlijks, maar kies voor mezelf.

I love you, but i love me more!! (om de briljante zin van SATC nog maar eens te herhalen)

Even door de zure appel heen bijten. Maar denk echt dat er een last van je schouders afvalt als je voor jezelf op komt. Hard gezegd maar je klinkt een beetje als zijn bootycall en zijn speelbal. En als je hem de controle laat houden dan sluit je het hele gebeuren ook op die voet af. Dus stijg daar boven en doe net of hij jouw speelbal is geweest. Je bent er klaar mee!!

Jij verdient echt beter! Je verdiend iemand die helemaal voor je gaat en niet alleen als het uitkomt. Succes!

Liefs allemaal!!Ja klopt wat je zegt.. Het is heel lastig maar ik weet het gewoon even niet. Heb nu al een paar dagen van die momenten waarop ik hem het liefst zou opbellen en naar hem toe zou gaan. Gewoon omdat ik zijn aandacht mis, even die knuffel en samen lekker op de bank hangen, filmpje kijken. Ik weet dondersgoed dat hij mij gebruikt, want hoe leuk die avondjes ook zijn daarna voel ik me altijd zwaar kut. Want dan hoor ik weer niks van hem en zie ik op internet dat hij allemaal andere meiden berichtjes stuurt. Bah ik ben gewoon enorm in de war. Ik wil hem zo graag vergeten maar ik heb het stomme idee dat ik nooit meer iemand vind zoals hij.. Zoals je zegt, ik verdien beter dan dit want ik word hier doodongelukkig van. Dat weerhoud mij ervan om weer met hem af te spreken. Maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet aanpakken, dat gesprek om het allemaal definitief af te sluiten.
quote:Torn schreef op 19 april 2010 @ 12:41:

Hallo iedereen,

Ik ben het woord liefdesverdriet gaan "googlen" en kwam op deze pagina uit... Herkenbaar om te lezen en "fijn" (ehh, goed bedoeld hoor) om te lezen dat ik niet alleen ben. Mijn leven staat op moment geheel op mn kop en ik zie het licht even niet meer schijnen. Ondanks mijn oh zo positieve karakter... Ik heb met mijn vriend (eerste) gebroken (kennen elkaar 14 jr en 8 jaar samen gewoond). Die keuze heeft echt jaren in beslag genomen, wel / niet breken etc...Totdat ik kort geleden spontaan verliefd werd. Liefde op het eerste gezicht van "beide"kanten (dacht ik). Dat verliefd worden heeft uiteindelijk na zo 5 jaar mijn keuze doorbroken met mijn relatie. Maar helaas de persoon waar ik spontaan stapel verliefd op ben geworden is getrouwd... Je snapt het al, een foute en o zo pijnlijke keuze.Hij koos voor mijmaar nu uiteindelijk zit ie in relatie therapie met zijn vrouw. Ik wordt niet snel verliefd en heb pas een vriend gehad en meende het serieus. Als ik er voor ga dan is het 100 % en ik ben geen opgever. Had nu net een eigen huisje gevonden maar daar moet ik weer uit. De wet van Murphey is bezig heb ik het idee. Al het bekende en vertrouwde is onder mijn voeten vandaan en ik heb het gevoel dat ik geheel alleen sta... Mijn gedachten draaien overuren en overuren. En ik voel mij zo een trut dat ik verliefd ben geworden ook naar mijn vorige vriend toe. mega schuld gevoel. Een dubbel liefdesverdriet bestaat dat? Hoe gaat dit over, slijten..... jeetje dat trek ik niet. ik mis mijn eerste vriend, hij was in elk geval wel betrouwbaar maar zaken liepen niet. Ik ben helaas nog steeds stapel verliefd op de ander. Super dom, heb nooit geweten dat dit kon en bestond... Ben ook maar een beginneling in de liefde van al 30 jaar ;(

Hebben jullie enige suggestie of reacties, ervaringen?...

Wat een heftig verhaal zeg! Verliefdheid kun je helaas niet tegenhouden, ook al willen we dat soms nog zo graag. Daar kunnen meer mensen op dit forum over meepraten ben ik bang. Ik kan eigenlijk niks anders dan je heel veel sterkte wensen met dit dubbele verdriet. Schrijf het lekker van je af dat heeft mij ook enorm geholpen. En misschien zijn er nog anderen hier die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt die je hierbij wat tips kunnen geven. Neem lekker de tijd voor jezelf en geef het ook vooral de tijd. Het is niet niks..

X
Hey Allemaal,

Ik heb een super stapavond gehad veel gelachen. En lekker naar andere kroegen geweest. Dus prima!

verder ook een goed weekeind gehad!

Goed hoor zwemmertje dat je lekker naar een andere kroeg bent gegaan!! Ben trots op je :D!!

Hoe is het verder met iedereen, druk op het yahoo gebeuren??

X Vogel
Jep laat ik ook maar weer eens hier kijken. Lees altijd mee hoor en kan het blijkbaar nog steeds niet laten om te reageren. Al mijn wijsheid doorgeven ofzo :P (zover ik uberhaupt maar iets wijzer ben geworden van deze hele liefdesverdriet shit)

Ok edit... heel relaas over dit forum even weggehaald. Conclusie: ben afstand aan het nemen van forum, maar dit topic kan ik nog even niet laten. En alles is maar advies! Lekker doen waar je zelf zin in hebt.

@vogel. Mooi dat je het leuk hebt gehad!! En ja inderdaad beetje richting yahoo groep verhuisd. Kan je meer details kwijt en is makkelijker elkaar gerichter te steunen. Ben er blij mee in ieder geval!

@zwemmertje. Snap dat het lastig is. Het liefst zou je willen weten wanneer het moment is dat hij het misschien 'uit' zou komen maken en hem dan net een stap voor zijn. Dan net een dag eerder zijn en de eer aan jezelf houden en tot die tijd, tot het echt niet meer kan, nog lekker van die momentjes genieten. Snap het echt. Vandaag op het punt gestaan om ex te benaderen om maar aandacht te krijgen. Hoe triest is dat. Want zijn aandacht is slechte aandacht. Daarna ga ik me alleen maar nog rotter voelen, maar heeft een heleboel energie gekost om hem niet aan te spreken. En ooit dacht ik ook dat mijn enige grote liefde nu uit mijn leven was, door timing, door gebeurtenissen, door acties, door keuzes. Maar nu weet ik dat dit geen echte liefde was. Liefde is er voor elkaar zijn als iemand dat nodig heeft en liefde is respect voor elkaars wensen. En dat had ik niet en dat heb jij nu ook niet! Je verdiend beter dan dit en ooit sta je daar weer voor open en zal je merken dat het ook anders kan. Anders is niet meteen 100 procent beter, want zullen vast delen van hem fijn zijn die de ander misschien niet hetzelfde gaat doen, maar dit zijn toch wel key elements van een relatie die je hier mist. En aanpakken gaat vanzelf. Kun je toch niet plannen. Is even die drempel overgaan van hem smsen of hij langs kan komen. Maar snap dat je het het liefst wil uitstellen. Hoop alleen dat je uiteindelijk niet net iets te laat bent, want dan voel je je nog lulliger. !!

@torn. Wat een verhaal. Zou bijna zeggen open hier een topic over, maar weet hoe gemeen sommige dames hier kunnen zijn over relaties met getrouwde mannen. Maar snap heel goed dat je dubbel liefdesverdriet hebt. De een was nog niet helemaal afgesloten en toen eindigde de tweede ook nog eens. Schrijf het inderdaad hier van je af zoals zwemmertje zegt en het lucht echt op. Enige cliche dat ik nu met je kan meegeven is dat je nu eerst met jezelf aan de gang moet gaan. Jij moet weer compleet zijn voordat er weer ruimte is voor die speciale aanvulling. En zal wel eens een verademing kunnen zijn om sinds eerst in hele lange tijd echt alles lekker alleen te kunnen doen. Geen overleg, geen twijfels van andere die meespelen, gewoon chips eten als lunch omdat jij daar zin in hebt.

Maar nu eerst vrees ik nog door het verdriet werken. Moeten we hier allemaal en is zwaar K, maar voelt straks echt anders en beter. Oh en welkom!
Hallo allemaal!

Hier even een update. Heb mijn ex dus gezien tijdens dat feest afgelopen weekend. Was eigenlijk niet eens heel vreemd ofzo. Gewoon heel gezellig eigenlijk. Hij vroeg zelfs of ik niet zin had om met hem mee naar huis te gaan? Ehm wat denk je zelf!!!??? Ben eigenlijk mooi de hele avond met die andere jongen op pad geweest en verder besloten dat mijn ex en ik gewoon leuk met elkaar om blijven gaan als we elkaar tegenkomen met dit soort dingen. Ben erg blij dat het zo is gelopen allemaal. Houd ik er toch nog soort van vriendschap aan over en dat doet me wel goed.

Voor jullie allemaal!

Er komen echt betere tijden aan!

Koppie omhoog en genieten van alle dingen groot en klein die op je paadje komen.

Liefs Prinsesje
Thanxs brocoli en zwemmertje!
Brocoli: Wat herkenbaar, de dingen die je schrijft. Het is gewoon goed om af en toe met je neus op de feiten gedrukt te worden want ik maak hem in mijn hoofd altijd beter dan dat hij is. Het is gewoon lastig bij 'ons'. We hebben al een tijdje niks afgesproken (hij woont aan de andere kant van nl) dus om hem uit te nodigen en vervolgens te vertellen dat hij weer meteen kan vertrekken. Ik weet het niet. Daarbij heb ik al een week niks meer van hem vernomen.. Voor mij voelt het als het ware al klaar. Vooral als ik zie en hoor wat hij voor de rest uitspookt. Mijn idee was meer van: mocht hij het lef nog hebben om mij uit te nodigen, vertel ik hem dat ik daar geen zin meer in heb. Hoor ik niks meer van hem.. weet ik ook genoeg. Eigenlijk bevalt het mij ergens wel dat we geen contact meer hebben, geeft een beetje rust.

En wat je zegt.. niemand is hetzelfde dus ik vind ook nooit iemand die hetzelfde is zoals hij. Maar iedereen heeft zijn goede en slechte eigenschappen en bij hem overheersen die slechte eigenschappen overduidelijk.

En ik begrijp jou heel goed als je zegt dat je af en toe snakt naar die aandacht van je ex. Aandacht is gewoon fijn, ook al weet je soms dat het meer fout dan goed zal doen. Volhouden maar en niet aan toegeven!!

En vogel: ook echt top dat jij er nog een leuke avond van weten te maken hebt!!:D
Ik vindt het ontzettend knap te lezen hoe sommige van jullie echt al zo op de goede weg zitten en voorjullie zelf kiezen ! En ik herken ook wat jij zegt zwemmetje.Geen contact maakt het even wat rustiger, alhoewel ik 100 en 1 dingen speculeer en zelf gesprekken in mijn hoofd heb met hem.... Ik ga een aantal fases door: Totale verbijstering - teleurstelling- ontzettend veel verdriet - en ik begin nu aan de violgende fase beetje boosheid. Zal de volgende "berusting" zijn?

Brocoli: chips eten als lunch... Mmm ik zal inderdaad maar eens wat nieuwe dingen gaan doen in mn leven!
En hoe bevalt de nieuwe lunch, Torn?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het hier gaat met iedereen. Met mij op zich redelijk op dit moment. Zolang ik genoeg afleiding heb ben ik vrolijk, zodra ik weer alleen ben maakt het me weer verdrietig. Best vervelend.

X
quote:Torn schreef op 20 april 2010 @ 22:06:

Ik ga een aantal fases door: Totale verbijstering - teleurstelling- ontzettend veel verdriet - en ik begin nu aan de violgende fase beetje boosheid. Zal de volgende "berusting" zijn?

Hoi Torn, wat en rotverhaal meid. Heb je totale verbijstering door je nieuwe of oude relatie? En waar ben je boos om?
quote:Zwemmertje4 schreef op 22 april 2010 @ 16:23:

En hoe bevalt de nieuwe lunch, Torn?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het hier gaat met iedereen. Met mij op zich redelijk op dit moment. Zolang ik genoeg afleiding heb ben ik vrolijk, zodra ik weer alleen ben maakt het me weer verdrietig. Best vervelend.

XHe Zwemmertje, hij neemt dus ook helemaal geen contact meer met je op nadat hij je vorige week wilde zien?
ik post hier de laatste tijd ook niet meer zo veel, lees wel nog altijd mee.

de reden dat ik niet meer post is eigenlijk dat ik merk dat ik steeds verder omhoog kruip. het gaat de hele week eigenlijk al goed met me, heel af en toe laat ik 's avonds als ik ga slapen nog wel eens een traantje, maar dat wordt ook steeds minder.

vind het wel prima zo voel me niet ongelukkig, ook nog niet gelukkig, maar ik denk dat ik daar niet meer zo ver vanaf zit.

dus als ik een voorbeeld voor jullie kan zijn, graag :-)

het komt allemaal weer goed.
Hier ook alles prima eigenlijk. Weer via via wat van ex gehoord en doet me niet zoveel meer als het begin. Doet me wel iets, maar dat komt omdat ik nog steeds gevoelens heb. In het algemeen dan he, niet voor hem.

Komen een aantal leuke feestdagen aan. Doe oranje legging en rokje aan met de nach voor de dag. Dus komt goed!

Tijd heelt echt. Belachelijk maar waar.

En ben veel te leuk om alleen te blijven, dus wachten gewoon de volgende af. En duurt dat nog even dan ga ik gewoon zo nog even door. Diagonaal in bed liggen is zo verkeerd nog niet!

Allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven