Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@girlie. Je hebt gelijk. Had ik ook wel verwacht dat hij alleen zijn eigen mening zag en niet de mijne. Was het hele probleem in onze relatie ookal. Ben nog steeds blij dat ik de mail heb gestuurd, want staat echt alles in wat ik nog wilde zeggen. Hij leest hem nog maar een keer als ie wat rustiger is. En zo niet ook goed. Kan dr niet overuit hoe dik dat bord voor zn kop is. Zal nog wel een dipje komen als ik terug denk aan de mooie tijden en dan bedenk dat hij nu echt een hekel aan me heeft en een zwak mens vind omdat ik niet echt naar mezelf durf te kijken. Maar nu is het vooral een gevoel van huh??

Ga er ook niets meer op terug sturen. Hij neemt die mails maar lekker naar zn therapeut en dan zal hij wel zien dat het een goede mail was.

Oh en dan nog even speciaal voor mn ex: Hi ik ben brocoli! Ben 23. En ik ben een slet! Binnen nu en een jaar hoop ik dat mijn teller van jongens gezoend op 6 staat!! Denk dat ik er maar geld voor ga vragen want zoveel goeds kan ik natuurlijk niet gratis weg gaan geven. :p
@prinsesje: bah wat naar! Kan geen oppeppende

woorden voor je vinden alleen maar dooddoeners

en denk dat je daar niet op zit te wachten dus

hierbij een dikke

@broc: sorry maar noemde die je echt een slet?

serieus? ik kan het niet geloven wat een eikel!!

Ik zou een baksteen door zijn ruit gooien... Nou ja

bij wijze van spreken. Maar vind dit echt niet kunnen

Belachelijk! Niks van aantrekken is natuurlijk

moeilijk maar hij wil toch niks horen dus weg met

hem. Als hij je na 2 jaar opeens voor een slet aanziet

dan is hij echt gek.

Sorry maar ik vind jou echt geen mak schaap zonder

ruggegraat. Je komt hier altijd heel duidelijk, scherp

en sterk over. Kan me niet voorstellen dat je zo niet

bent in real life. Volgens mij ben je heel trouw in je

vriendschappen (echt iets om trots op te zijn hoor)

en verdedig je hen alleen maar! Iets wat juist past

bij iemand met ruggegraat! Laat je niet omlaag

halen door die email van jouw ex! Dat ben je niet

waard!

En dan nog iets of je een slet bent (bah hou uberhaupt

niet van dat woord) hangt naar mijn mening niet af

van de hoeveelheid jongens maar meer van hoe

je met ze omgaat..!
Thanx sloopthard! En je hebt helemaal gelijk. En hij zei wannabe slet. Slaat nog steeds nergens op natuurlijk. En ik zag geeneens andere jongens toen ik met hem was. Mannen zijn ineens een stuk geintereseerder als je bezet bent, maar ik had meer dan genoeg aan hem.

Zo raar dat hij alles zo ziet!! Hij heeft vanalles verzonnen in zn hoofd en wil nou van mij de bevestiging dat hij niet gek in zn hoofd is. Beetje jammer dat het hier niet zo groot is en dat iedereen nou verschillende versies gaat horen en mij raar gaat aankijken. Maar gelukkig genoeg vriendinnen die wel weten hoe het zit.

Pff wat een gezeur allemaal. Mannen!! God had zeker een slechte dag toen hij dat verzon.
Haha die had zeker een hele slechte dag!!

Ik zou je verder niet zoveel aantrekken van wat

iedereen denkt.. Zoland je vrienden en familie

weten hoe de vork in de steel zit!!
Dubbel
AAH!! Ben zo boos! Hoe kan hij die dingen nou allemaal zo schuin zien? Echt zin om hem keihard door elkaar te schudden en mn mail te laten eten. Hoe kan hij nou 2 jaar wegschuiven door zn eigen rare gedachtes. Echt hoe werkt zijn hoofd, waar komen die gedachtes in godsnaam vandaan. Weird...

Gelukkig zo een vriendin langs om me af te leiden. Sta hier helemaal te stuiteren. Lulhannes is het!!
Hoi meiden, wat herkenbaar weer allemaal, ik lees nog steeds mee en vind dat heel fijn! Nu wil ik toch weer ff wat kwijt zelf. Ik was dus door mijn man verlaten voor een collegaatje, ik ben door een hel gegaan en nu is hij aan de beurt: het is nl. uit met zijn liefje! Sorry hoor, daar moet ik toch even erg hard om lachen, sukkel, maar ik houd ook nog van hem, hij heeft me teveel pijn gedaan om hem terug te willen, maar ik wil hem ook niet verdrietig zien (niet te lang dan), dus ik help hem ook maar weer...........dubbel!
Ah shit toch wat terug gemaild.... Stom, stom, stom! Wist niet dat iemand me zo kwaad kon maken... Jeetje wat laat ik mezelf kennen..
hey brocoli; ik zou ook woedend zijn en terug mailen met een woedende tekst. Dat is ook echt heel moeilijk om zo maar over je kant te laten gaan. Zeker als je een persoon met ruggegraat bent! Dit bewijst ten meer dat je duidelijk geen mak lammetje bent! Wat heb je precies gemailt?

@Ruby: Leuk dat je er nog bent! tja zou zie je maar weer karma he? Maar snap dat je hem niet verdrietig wil zien, maar niet teveel in meegaan hoor, dat deed hij waarschijnlijk andersom ook niet!
Bedankt sloopthard, dat is ook zo! Ik geloof trouwens ook echt in karma.

Brocoli niet te streng zijn voor jezelf hoor, kan je nu helemaal niet gebruiken, als je iets doet, is dat meestal niet voor niets.

Laat je ook maar eens gaan, we maken al genoeg mee!

Dikke knuffel voor iedereen X
Brocoli, had vanmiddag je post al gelezen alleen had geen tijd om te reageren. Ik begrijp echt heel goed dat je wel gereageerd hebt op zijn mail hoor. En als jij je daardoor hebt laten kennen; So be it!! Lekker belangrijk wat hij nog van je denkt. Ik begrijp dat je boos bent dat hij het niet in ziet maar je hoeft jezelf niet meer goed te praten tegen over hem. Jij weet dat er ergens iets niet goed zit bij hem anders zou hij niet zo kortzichtig zijn dus dan weet je ook dat hij het nooit in een relatie zal redden. Of hij moet echt een mak lammetje vinden haha maar goed het zal je vast een beetje een goed gevoel geven dat hij het op deze manier niet snel met een ander zal redden toch? Geeft mij namelijk wel een goed gevoel als ik zo over mijn ex denk haha.

@ Prinsesje, kon je de dag een beetje door komen meis? Ik hoop dat het een beetje beter met je gaat en wil je even een dikke knuffel geven.

@ Sloopthard, hoe gaat het met jou? Beetje vooruitgang of..?

@ Noahtb, hoe is het met jou? Vanavond kwam ex eten toch? Ben benieuwd hoe het gegaan is en hoop dat het met je water aansluiting gelukt is!

Knuffel voor iedereen..
Ruby, ik geloof trouwens ook echt in karma hoor! Ik geloof echt dat mensen terug krijgen wat ze een ander ook aan doen.. of het nou goed of slecht is!
@diay: Nou hier gaat het niet echt goed.. Het is nu pas echt tot me doorgedrongen..Dus ben overdag zo emotieloos, leeg, snap nergens meer het doel van en 's avonds tranen (niet tranen met tuiten maar gewoon wat tranen) Dus dit is al de derde avond dat ik huilend op de bank zit Mis een armpje om me heen wil en gekroel door me haar. Ik ben aan het afkicken zeg maar... Maar goed this too will pass..

Hoe is het met jou?
@ Sloopthard, Natuurlijk gaat dat gevoel weer weg. Vooral volhouden, die tranen worden minder en straks zie je het doel wel weer in je leven. Straks kan je weer lachen en genieten van leuke dingen en dan ben je blij dat je door gezet hebt. Ik vind dat je nu al heel erg trots op jezelf mag zijn.

Met mij gaat het redelijk. Kan niet echt zeggen dat ik goede of slechte dagen heb want het ene uur is anders dan het volgende uur. Vannacht best goed geslapen op een rare droom over mijn ex na. Werd wakker en was nog half in gesprek (ik hard op en ex in mijn droom haha) en duurde even voor ik door had dat het een droom was. Gelukkig daarna wel weer gewoon normaal verder kunnen slapen en vanmorgen met een best goed gevoel op gestaan. Vanmiddag voor mijn kindje uit school kwam had ik even een huil uurtje. Heb depri muziek opgezet en heerlijk een uur gehuild. Daarna voelde ik me best opgelucht. Ben erg moe, het vreet nog steeds veel energie maar ik merk dat het met hele kleine stapjes steeds iets beter gaat. Al voel ik wel elke dag meer eenzaamheid komen. Ik mis hem wel hoor maar ik mis nu de aandacht meer. Vind het niet leuk om elke avond alleen te zijn en geen kant op te kunnen. Maar goed lang leve internet haha! Verder erg druk met werken dus heb veel afleiding gelukkig. Heb je ex nog wel gesproken?
Hoi dames, wat is er veel geschreven!

Ik kan het nauwelijks bijbenen.

Brocoli, ik snap dat zo'n mailwisseling het e.e.a. uitlokt. Heb dat destijds ook een weekend lang gehad. Beter is het om daar mee te stoppen, want je haalt het slechtste in elkaar naar boven. Geeft alleen maar negatieve energie.

Wat betreft karma, jaaah!!! Ben daar een voorstander van. Geloof ook wel dat wat je oogst, je zult zaaien. Mijn ex bedonderde zijn ex, en toen bedonderde zij hem weer met een ander, tja... daar was meneertje toen kapot van. Net goed eigenlijk. Daarna is hij ook niet eerlijk tegen mij geweest, maar ik wel tegen hem. Heb hem nooit bedonderd of wat dan ook. Zelfs daar twijfelde hij aan, nou.... ze zeggen toch: "zoals de waard is....". Precies!

Ik mis mijn ex totaal niet meer, ben nu echt helemaal klaar met hem. Dus zal hier nog wel meelezen, maar niet meer echt reageren, want dan ben ik indirect met hem bezig en dat is het me niet waard.

Afgelopen weekend een paar heerlijke dagen gehad!

Mijn ex (vader van mijn dochtertje dus, relatie is al 3 jaar over) en ik hadden afgesproken. We hebben zelfs 2 nachten doorgebracht en het voelde als vanouds. Precies wat ik nodig had. Een goede "hook-up", hahaha. En dat voelde heel prettig! Best wel fijn eigenlijk als iemand je troost geeft, knuffelen, aai door je haar, strelen, bij elkaar liggen en dat andere

En nu kan ik de wereld weer aan!

Fijne avond allemaal.

En kop op! Laat je niet gek maken of opjutten door een ex die het niet waard is!

Remember: "What goes around, comes around". Helemaal voor exen die je met shit behandeld hebben. Krijgen ze ooit wel weer op hun brood. Danwel via de liefde of via een depressie of via wat dan ook.

Knuffel voor iedereen!

En wat Mirre ook al zei, praat elkaar niet omlaag. Probeer positief te blijven. Gaat allemaal goed komen.
Hey meiden,

Het is me eerlijk gezegd eventjes teveel om overal op te reageren. Ik ben de dag doorgekomen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. ;) Gelukkig staan vrienden en familie achter me en steunen ze me. Toch wel fijn te weten dat die er altijd voor me zullen zijn. Volgens mij schreef iemand iets over een jongen die altijd maar een aai over zijn bol nodig heeft. Ik moet zeggen, ik had dit echt niet van hem verwacht. Dacht dat hij zo graag zijn vrijheid terug wilde, maar blijkbaar heb ik me dik vergist. Ik ben nog heel erg boos en vind het diep en diep triest! Kan er niet over uit. Hij zei gisteren dus dat hij nog zou bellen vanavond. Nou mij benieuwen wat hij te melden heeft. Zal weinig goeds zijn haha. Daarna afsluiten en me vooral weer helemaal op mezelf richten!!!!! Ik hoop dat ik vannacht wel een beetje kan slapen want echt voor het eerst in mijn leven heb ik werkelijk geen oog dicht gedaan... :( Ik ben ook nog nooit zo boos geweest op iemand.

Thanx meiden... xxx
Ik herken veel van de vermoeidheid en de heftige dromen. En de aandacht die je mist. Maar hou voel.. Het wordt vast steeds minder En wel fijn dat je na het huilen je opgelucht voelde.. Het komt goed! Er komt een moment dat je niet niet meer de aandacht mist!

Ik heb ex nog wel gesproken. Hij kan mij moeilijk met rust laten en andersom (al vind ik dat ik het zelf best goed doe). Hij wil vrienden blijven en gister zei hij dat hij wel een keer in de toekomst met me wil praten over een doorstart.

Over dat vrienden blijven, dat geeft me ergens wel een rustig gevoel. Dat hij niet zomaar uit mijn leven verdwijnt. Verder weet ik echt wel zeker dat, ondanks dat het contact niet helemaal verdwenen is, dat ik hem voorlopig niet wil zien. Dat zou te pijnlijk zijn. En een doorstart... ik kan niet in de toekomst kijken dus ik weet het niet. Maar ik wil sowieso tot na de zomer gebruiken om te herstellen om te leren alleen en onafhankelijk te zijn.. Tja een beetje warrige en lastige situatie hier dus..
@ Prinsesje, ik voel met je mee. Echt waar! Ik begrijp zo goed dat je je zo voelt maar blijf afleiding zoeken en zoals je zegt heb je vrienden en familie die je steunen.. En daarnaast heb je ons altijd nog he?! Verwacht niet te veel van het telefoontje, jij moet het zelf afsluiten en je niet nog slechter gaan voelen door hem. Probeer een beetje te ontspannen voor je je bed in gaat. Neem een lekkere douche of zo.. misschien dat het dan wel lukt?

@ Sloopthard, ik begrijp je gevoel heel erg. Ik was ook blij dat ex in mijn leven bleef. Op zijn manier doet hij redelijk zijn best voor ons maar het is niet zoals ik wil. En ik ga niet genoegen nemen met iets waar ik uiteindelijk toch over zal vallen dus hij moet meer zijn best doen. Tot die tijd wil ik hem liever niet spreken. Ik weet dat hij nu veel voor mijn dochter komt maar ik kan niet verder zo. Het lukt wel maar het gaat me te langzaam en ik weet dat als er even geen contact is dat ik dat beter kan. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor om het tegen hem te zeggen maar het gevoel is er dus ik weet dat het niet lang zal duren. En wat de kleine betreft moeten we dan maar vaste dagen afspreken of zo. Ik moet iig verder en dat lukt niet met dagelijks contact. Wie weet hoe het er over een paar maanden uit ziet.. Net zoals jij.. neem lekker eerst de tijd voor jezelf. Word zelf gelukkig en geniet van het leven.. wie weet hoe het daarna nog tussen jullie zal lopen toch?
@ Diay: Je hebt zo gelijk.,, Ik merk dat ik soms minder behoefte heb aan contact en het lukt me goed hem niet meer te zien. Het zal vanzelf wel steeds iets minder worden totdat ik de moed op kan brengen om te zeggen dat ik geen contact meer wil en dan vervolgens ook niet meer te reageren. Maar ik ga heel erg veel tijd aan mezelf besteden nu, om zelf gelukkig te worden dat is het belangrijkst. Voor jou ook, samen met jou kindje. Ik vind het goed hoor hoe je met de situatie omgaat!

@prinsesje: geeft niet dat je niet kan reageren, je moet soms ook even aan jezelf denken. En dat kan hier ook makkelijk! Fijn dat je zo'n lieve mensen om je heen hebt. succes met het telefoongesprek. Misschien helpt het om alvast te bedenken wat je wilt zeggen? Blijf in ieder geval trouwe aan jezelf
Hey sterke meiden,

Ik ben even met andere dingetjes bezig maar lees nog wel mee hoor. Even geen puf om overal op te reageren.

Diay: ex komt morgen eten, ben benieuwd..

Nou allemaal . Jullie zijn bikkels..
Oh, en Prinsess.. Mijn ex heeft het ook met een ander aangelegd.. Voel met je mee..
oh god....

Ik ben ook niet de enige.

Ik leef echt met jullie mee. Heb ook nog zo'n verdriet die ik niet los kan laten.

Mijn ex verlaat mij en mijn kind van 1,5 jaar (nu 3 geworden)met een ander verder te gaan en nog 2 jaar lang in geheim.Terwijl ik dacht altijd dat wij nog een kans zouden hebben. Iedereen uit onze omgeving vond het ook zo.

Nu een maand geleden kwam ik pas achter.Is echt verschrikkelijk!!! Ik heb nog veel verdriet en voel me echt verraden en misbruikt,omdat wij tussendoor nog sex hebben.

Gedurende jaren belde hij mij wel dagelijks. Misschien miste hij onze dochter en daarom.

Wat wilde hij nou van me!!
Hey lieve dames.

Ook hier even geen energie om persoonlijk te reageren. Ben op, ben moe. Maar dacht geef nog even een update...

Ik had terug gemaild dat ik niet snapte dat hij het op deze manier wil afsluiten. Dat ik had gehoopt dat het wel iets meer respect kon. Dat ik in de eerste mail had dingen had aangegeven die ik anders had moeten doen en mezelf niet nog eens een keer ging verdedigen. En ik moest toegeven of ik een slet was geworden door die vriendin of dat ik tegen hem gelogen had over mijn mening. En beide is gewoon niet waar! Ik wilde hem overtuigen van een ander standpunt, dat van mijn vriendin, ookal is het niet mijn standpunt, want ik waardeer het niet dat hij mn vriendinnen zo afkraakt. Dus hoopte dat als ik het hem van een luchtigere kant kon laten zien dat hij mn vriendin beter zou accepteren. Want wilde niet dat het tot een keuze zou komen. Wilde ze allebei niet kwijt.

Toen kreeg ik terug dat ik BLIND was. Dat een dode nog eerder wakker zou worden van deze wake up call. Dat ik mijn omgeving teleurstel met deze vriendinnen en dat ik het maar beter snel moet gaan inzien. Hij was zwaar teleurgesteld dat ik niet op elk zinnetje van zijn mail was ingegaan. Verklaar dan wat je daar op te zeggen hebt en meer van die blabla. En hij zou zo veel respect voor me hebben als ik nou gewoon eens echt mn eigen mening zou toegeven, want nu had hij dat niet. Hij is zwaar in mij en het persoon dat ik ben geworden teleurgesteld en ooit kom ik mezelf nog tegen...

Hij heeft wel gelijk dat ik niet mijn mening heb verteld in die mailtjes. Maar dat komt omdat het inderdaad niet zoveel afwijkt van de zijne en was op het punt dat ik hem op geen enkele manier gelijk wilde geven en opnieuw de kans wilde geven om mijn vriendinnen af te kraken.

Doet me zoveel pijn dat hij zo over me denkt. Hij was mijn alles. Waarom heeft hij nou zijn onzekerheden op mij geprojecteerd? Het is niet eerlijk!

Oh en toen ik dat tweede mailtje van hem las met mn vriendin, kwam er weer een nieuw mailtje van hem binnen. Zat zoon 1.5 uur tussen die mailtjes. Hij was als een blad aan een boom omgeslagen. Hij had het verpest, hij kon me wel vergeven voor al mn uitspraken, want ik deed het met goede bedoelingen. Hij heeft het verpest met zn tunnelvisie en had nooit gedacht dat het zo zou aflopen. En de 2 jaar met mij waren de beste van zn studentenleven...

Heb toen zo belachelijk hysterisch zitten huilen bij mn vriendin... Waarom ineens zo omgeslagen? Waarom al die inzichten zoveel te laat? Ik weet niet meer wat ik moet denken.

Eerst verafschuwd ie me en vind me blind en onnozel en 1.5 uur later heeft hij overal schuld aan.

Dit is nog steeds niet hoe ik zou willen dat het was afgelopen.

Ik weet het allemaal niet meer... Huil ik verdomme alweer.

Hopelijk morgen een betere dag...

Truste allemaal!
@brocoli: wat erg!! Die eerste mail wat schokkend!

En dan vervolgens die tweede mail, zo snel erachter

aan! Speelt ie een spelletje met je? Of zou hij echt

zo erg van gedachten veranderen? Dit vreet echt

energie! Probeer gewoon hem maar te laten.

Het op een nette manier afsluiten zit er een

klaarblijkelijk niet in! Probeer te focussen op

jezelf, al die negatieve energie van je ex is ook

niet goed!
Ik weet niet waar hij mee bezig is. Ergens denk ik dat hij denkt dat hij ontzettend goed overal over nagedacht heeft, hij mij dat laatste mailtje stuurt om the bigger person te zijn en ergens denkt hij nog steeds: ach dat arme meisje. Is gewoon nog niet klaar om haar leven onder ogen te zien. Kan ik het maar beter netjes afsluiten. Ooit komt ze er nog wel achter en zal ze zien dat ik gelijk had. Arm onnozel kind, was ze maar zo goed met zichzelf bezig als ik.... Blegh!!!

Ben nog steeds echt boos dat hij het zo ziet, want ken hem goed genoeg om te weten hoe hij denkt. Frustrerende is nu dat hij net doet of hij mij niet meer herkent. En nu gaat hij fijn verder met zijn kant van het verhaal vertellen aan iedereen en aan zn psycholoog. Vind het zo oneerlijk. Ik kan er niets mee ik weet het, maar heb altijd liever dat mensen het hele verhaal weten en dan een keuze maken, dan dit eenzijdige gedoe. Vind het namelijk helemaal niet boeiend of mensen me leuk vinden, maar als ze me niet leuk vinden moet dat wel gebaseerd zijn op de waarheid. Ben dr misselijk van.

Aaaahhh waarom doet hij zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven