Man onvruchtbaar

19-03-2012 13:07 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor mijn brandende vraag een account aangemaakt. Heel verhaal, maar zal de tekst kort proberen te houden. Mijn man en ik zijn 4 jaar getrouwd. We hebben veel op orde. Huisje, boompje, beestje. Echter, we lopen al een tijdje in het ziekenhuis. Bij onderzoeken is er uit gekomen dat het zaad van mijn man erg zwak is. Zo zwak dat de kans op een zwangerschap eigenlijk nihil is. Onze wereld stortte in. Na de nodige emotionele periode zijn we nu in wat rustiger water beland.

We willen echter wel een kind. Dan kan je kiezen voor kunstmatige inseminatie met zaad van een donor of je adopteerd een kind uit het buitenland. In beide gevallen staat beschreven dat het kind niet van mijn man is.

Nu kwam mijn man vorige maand met een andere en vreemde oplossing waar ik even over na moest denken.

Hij stelde voor om naar een warm land op vakantie te gaan. Daar zou ik dan een aantal one night stands hebben met een aantal mannen. Ik ben best nog jong en zie er nog goed uit, al zeg ik het zelf. Dat moet dus geen probleem zijn. Zogenaamd gebruik ik de pil maar in real heb ik dan onbeschermde sex met ze. In de hoop dat ik van 1 van de mannen zwanger raak.

Bij terugkomst testen op soa’s en indien nodig een penicilline kuurtje.

Die mannen weten dus nooit dat ze vader worden. Na de vakantie zien we elkaar immers nooit meer. En mijn man staat genoteerd als de echte vader. Nu en in de toekomst. Volgens mijn man gebeurt dit vaker als dat iedereen denkt maar niemand praat erover.

Ik vond dit in het begin een vreemd plan. Maar hoe meer we er over praten en ik er wat langer over na heb kunnen denken is het misschien nog niet zo’n gek plan. Zijn jullie het daar mee eens? Als laatste second opinion ben ik benieuwd naar jullie reactie.
quote:kanijneke schreef op 19 maart 2012 @ 13:30:

Dat je man het Überhaupt voorstelt....Dit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:draaiorgel schreef op 19 maart 2012 @ 21:04:

Het probleem is hier de manier waarop man zijn vrouw wil hoereren.... zonder alles overdacht te hebben. Heel vreemd.Dit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wow! interessante folie a deux...

Ik dacht, dit verhaal is zo bizar, dat moet wel een trol zijn. Bijzonder dat je zo met je man kunt meedenken dat je alle realiteit verliest...
En nog iets. Die mannen die je gaat kiezen heh. Die moeten dus met een vreemde vrouw onbeschermde seks hebben. Geloof mij, de mannen die dat willen, wil jij niet de genen van in jouw kind. Die zijn onverantwoord en dom.
Alsjeblieft laat dit een grap zijn!

Wij zijn dan 2 vruwen die graag een kindje wilden, maar wij hebben gewoon via internet een manspersoon gevonden die ons wilde helpen (en wij hebbenn er een grote zoektocht op zitten van een jaar) naar iemand met de juiste ideeën als die wij hadden.

Netjes een donorcontract ondertekend en later bij de advocaat heeft hij afstand van alle rechten en plichten gedaan als donor zijnde zodat mijin vrouw ons kindje via een zgn stiefmoederadoptie kon adopteren en zo ook juridisch ouder is.

Ook wij hebben hem alleen gezien tijdens de 3 zelf-inseminatie pogingen (lees hij doet zijn ding en doet zijn sperma in een potje en gaat dan weg en wij zuigen het met een spuitje op uit het potje en brengen het in )die wij gedaan hebben en ik heb een sms gestuurd toen ik zwanger was en een sms bij de geboorte met naam en geslacht.

Evt kan ons kind als hijj interesse later contact zoeken met zijn donor. Maar verder echt helemaal geen contact.

Maar er zijn genoeg mannen die gewoon netjes man-vrouw stellen willen helpen en sperma leveren en dan verder van niks willen weten als je het zo wilt doen.

Ik vind dat niet eerlijk tegen over het kindje, mja als je het dan toch zo wilt doen doe het dan zo.

Wij hebben ook allerlei testen geëist die hij gratis bij de GGD kon laten doen.

HIV, en andere SOA's, etc.

En ik vind het ook maar een raar idee dat jij even een wipvakantie gaat makeop zijn advies?? Als mijn partner dat voorgesteld had, had ik haar echt een klap gegeven denk ik. Wat respectloos!!

En als jij daar in mee gaat dan ben je net zo gek als hij!
quote:saphira1985 schreef op 19 maart 2012 @ 13:20:

Dat van die HIV is maar een hele kleine kans. En ik kies wel mannen uit die uit europa komen. Dus geen mannen uit gebieden waar een hoog HIV risico aanwezig is.

En het verschil met donorzaad is dat mijn man geboekt staat als niet de eigen vader.

Op deze manier weet niemand hoe het werkelijk zit. En is mijn man voor de buitenwereld gewoon de echte vader.

Dus dat de buitenwereld de waarheid niet weet, dat is belangrijker dan jou gezondheid? En sex met al die mannen... zal je relatie ook geen goed doen... weet je wel hoe zulke smerige ziekten dr bestaan?

\

Als een kind krijgen zo belanrijk is dat je er alles voor op het spel zet... dan weet ik niet of je een verantwoordelijke ouder bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven