Man vs vrouw 2012

31-03-2012 17:34 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.

Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?

Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.

Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.

We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?

Worden mannen daar niet extreem lui van?

Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:30:

[...]

Goed plan! Lekker!

( had iPad ook bijna t raam uitgeflikkerd hier

Palanja gaat niet mee, is champions league vanaaf volgens mijn lijstje

Jullie hebben elkaar wel gevonden, hé!

Vanavond geen voetbal, morgen pas!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:46:

[...]

Zolang we maar niet gescheiden douchen vind ik alles best.

Korfballen dan maar?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Ah, Dus je had vanavond wel gekund?
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:49:

Ah, Dus je had vanavond wel gekund?

Je hebt het me niet gevraagd.

Ja, bij toeval gevonden! Nop zeg alles wat ik wil zeggen. Geinig hè?
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 21:45:

[...]

Die vrouw HAD op hoog niveau gespeeld, deed dat allang niet meer toen ze gehakt van me maakte.

M.a.w. het had alle ingrediënten om als vernederend te ervaren.

Uhm... hoe goed ben je?

Twee keer in mijn leven door een vrouw van de mat gespeeld worden, gaat me te ver!

Hahaha, uiteraard maak ik gehakt van je ik ben heel slecht in tennis. Ik heb andere sportieve kwaliteiten .
Ik meende me een lijstje te herinneren waarbij je riep dat je alleen vrijdag kan deze week......
quote:

misskent schreef op 02 april 2012 @ 12:32:

[...]

Ook eens.

Hoezo kansen weggooien?

Dat vrouwen hun carrière moeten onderbreken indien zij een kinderwens hebben, is dat vergooien? Dat is een gift.

Daar lijdt je carrière, je humeur, je figuur en weet ik het wat nog meer van, maar vergooien? Pure interpretatie. Je zou eens een keer een kijkje aan de andere kant moeten nemen: je kent ze wel, die vrouwen die àlles combineren (en what the hell, ze staan ietsjes minder hoog op de carrièreladderT omdat ze tussendoor geworpen hebben... ook een project op zich.

Die zijn er nauwelijks hoor die vrouwen die alles combineren, want meestal gaat de carriere de kast in en als hij dan weer opgepakt wordt is er een onherstelbaar gat op de arbeidsmarkt ontstaan. Dat vind ik het weggooien van je talent, je intelligentie en je potentieel.

Juist ja, dit vind JIJ het weggooien van je talent, je intelligentie en je potentieel. Je beziet alles in het licht van De Carrière, terwijl het moederschap een hele mooie carrière is. Vooral, als je 'm verweeft in Dat Andere Leven.

Je interpreteert naar eigen inzicht. Dat mag hoor, doet iedereen, maar ben dan niet zo stellig en drammerig. Laat andere in hun waarde ipv ze te stigmatiseren en te beplakken met etiketten met jouw mening.
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:43:

Nou Nop, volgens de verhalen let je in t zakenleven ook op je collega, maar meer of hij niet een mes in je rug steekt

Ik heb er natuurlijk wel eens mannen bijzitten die me aan de kant duwen, en misschien ook wel bij optredens gedacht hebben, o god, dat grietje, maar als ik dan onverstoord doorging en ze zagen dat ik gewoon mep als een kerel, deinsden ze vanzelf wel terug

Ja, maar zulke kerels heb je overal. In mijn beleving zijn de meeste mannen toch wel anders ten opzichte van vrouwen.

Ligt wrs ook aan je eigen instelling. Als je een van hun bent, zien ze je ook als volwaardig collega (want dat ben je immers ook, zij bouwen tijdens een optreden ook op jou, want jij hebt je kennis en kunde ook). Als je je opstelt als vrouw-die-mee-wil-tellen, laat je juist zien dat je kwetsbaar bent en ben je 'anders'.
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:51:

Haha! Ja, zo grappig! Zijn onze pads aan elkaar gelinkt miss? Dat er dezelfde woorden uitkomen?

quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:52:

Ik meende me een lijstje te herinneren waarbij je riep dat je alleen vrijdag kan deze week......

Dat klopt en die lijst begon op dinsdag.

Maandag had ik gemakshalve maar even als rustdag genomen.

Voor jou en voor mij.

quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 21:51:

Ja, je zou er bijna wat van gaan denken!

quote:missvatting schreef op 02 april 2012 @ 21:53:

quote:

[...]

Ook eens.

Hoezo kansen weggooien?

Dat vrouwen hun carrière moeten onderbreken indien zij een kinderwens hebben, is dat vergooien? Dat is een gift.

Daar lijdt je carrière, je humeur, je figuur en weet ik het wat nog meer van, maar vergooien? Pure interpretatie. Je zou eens een keer een kijkje aan de andere kant moeten nemen: je kent ze wel, die vrouwen die àlles combineren (en what the hell, ze staan ietsjes minder hoog op de carrièreladderT omdat ze tussendoor geworpen hebben... ook een project op zich.

Die zijn er nauwelijks hoor die vrouwen die alles combineren, want meestal gaat de carriere de kast in en als hij dan weer opgepakt wordt is er een onherstelbaar gat op de arbeidsmarkt ontstaan. Dat vind ik het weggooien van je talent, je intelligentie en je potentieel.

Juist ja, dit vind JIJ het weggooien van je talent, je intelligentie en je potentieel. Je beziet alles in het licht van De Carrière, terwijl het moederschap een hele mooie carrière is. Vooral, als je 'm verweeft in Dat Andere Leven.

Je interpreteert naar eigen inzicht. Dat mag hoor, doet iedereen, maar ben dan niet zo stellig en drammerig. Laat andere in hun waarde ipv ze te stigmatiseren en te beplakken met etiketten met jouw mening.Dat vind ik nou echt een misvatting.
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 21:58:

[...]

Haha! Ja, zo grappig! Zijn onze pads aan elkaar gelinkt miss? Dat er dezelfde woorden uitkomen?

zou wel grappig zijn
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 22:01:

[...]

Dat klopt en die lijst begon op dinsdag.

Maandag had ik gemakshalve maar even als rustdag genomen.

Voor jou en voor mij.

O. Dat had ik dan even gemist, die rustdag.

Wat een zonde, wat een zonde.

Maar Nop en ik komen zo dan gezellig bij jou op de bank zitten hadden we net besloten, en als er helemaal geen voetbal is, dan kan je alvast de bubbels koud zetten?
Nou zie ik in die quotes niet eens meer wie wat heeft geschreven, maar degene die schreef moederschap, carrière wegdoen, talent en intelligentie vergooien, kan die dat even verduidelijken?
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 22:13:

[...]

O. Dat had ik dan even gemist, die rustdag.

Wat een zonde, wat een zonde.

Maar Nop en ik komen zo dan gezellig bij jou op de bank zitten hadden we net besloten, en als er helemaal geen voetbal is, dan kan je alvast de bubbels koud zetten?

Zijn de jurkjes al droog en gestreken dan?

Ennug.... eventjes foto's sturen, hé.

Ik doe niet voor iedereen de deur open!

quote:missvatting schreef op 02 april 2012 @ 21:53:

quote:

[...]

Ook eens.

Hoezo kansen weggooien?

Je interpreteert naar eigen inzicht. Dat mag hoor, doet iedereen, maar ben dan niet zo stellig en drammerig. Laat andere in hun waarde ipv ze te stigmatiseren en te beplakken met etiketten met jouw mening.Ik geef gewoon mijn mening. Wat een ander er mee doet moet hij of zij zelf weten.
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 21:39:

[...]

Ik heb hier wat berichtjes gelezen waarin jou verteld werd dat juist jij een strijd maakt die er eigenlijk niet is en ik sluit me daarbij aan.

Ik heb geen strijd, maar ik laat me gewoon niets aanpraten omdat ik toevallig een vrouw ben.

(...)

Goed, ten slotte.

Jij stelt dus voor om in de toekomst gescheiden sporten af te schaffen.

Lang leve de emancipatie; vrouwen en mannen strijden tegen en onder elkaar.

De uitkomst is dan vrij simpel; topsport wordt dan een mannending in heel veel sporten.

Whether you like it or not.

Wat een vreemde gevolgtrekking zeg. Uiteraard wil ik geen gescheiden sporten, maar gewoon een man die accepteert dat hij soms verliest van een vrouw en dan niet op z'n pik getrapt is.
Iris, j had dat dus geschreven, maar wat bedoel je daarmee dan? Dat alle vrouwen hun carrière op het zelfde niveau moeten voortzetten na het krijgen van kinderen? omdat ze anders niks doen met hun intelligente hoofd? Of zie ik t verkeerd?
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 22:23:

[...]

Heb ander jurkje, heb niet gewassen vandaag, geen tijd, was druk met kinderen en Viva.. Heb jij geen spionnetje of raampje in je deur dan?
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 22:39:

[...]

Heb ander jurkje, heb niet gewassen vandaag, geen tijd, was druk met kinderen en Viva.. Heb jij geen spionnetje of raampje in je deur dan?

Nee, wel een groot raam in mijn deur.

@ Iris,

Ik laat deze discussie even voor wat het is.
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 22:23:

[...]

Foto's met jurk of zonder?
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 22:44:

[...]

Foto's met jurk of zonder? Zijn ze niets verhullend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven