Man vs vrouw 2012
zaterdag 31 maart 2012 om 17:34
Hoi forummers!
Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.
Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?
Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.
Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.
We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?
Worden mannen daar niet extreem lui van?
Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.
Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?
Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.
Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.
We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?
Worden mannen daar niet extreem lui van?
Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
maandag 2 april 2012 om 23:39
maandag 2 april 2012 om 23:45
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 23:40:
Nou, wat een gezelligheid ineens?
Ben ik even weg, gebeurt er dit!
Overvalletje, noemen we dat.
Stelletje verzuurde types die als een stel kleine kinders binnenvallen om de zaak te verzieken voor anderen.
Als groep komen ze niet verder als ranzig zijn.
Individueel stelt het geen moer voor, ze komen niet verder als one liners en ze hebben een hoofd google die allerlei interessante stukjes op het net opzoekt.
Verbaal is het lucht, in de discussie leggen ze het af en dat kunnen ze moeilijk verkroppen.
Daarom komen ze ook nooit alleen.
Nou, wat een gezelligheid ineens?
Ben ik even weg, gebeurt er dit!
Stelletje verzuurde types die als een stel kleine kinders binnenvallen om de zaak te verzieken voor anderen.
Individueel stelt het geen moer voor, ze komen niet verder als one liners en ze hebben een hoofd google die allerlei interessante stukjes op het net opzoekt.
Verbaal is het lucht, in de discussie leggen ze het af en dat kunnen ze moeilijk verkroppen.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
maandag 2 april 2012 om 23:46
maandag 2 april 2012 om 23:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2012 @ 23:46:
[...]
?
Je weet wel, die momenten dat je uitgeluld bent.
Meestal redelijk snel.
Nou nog veel plezier, hé!
Je vermaakt je vast wel.
[...]
?
Je weet wel, die momenten dat je uitgeluld bent.
Meestal redelijk snel.
Nou nog veel plezier, hé!
Je vermaakt je vast wel.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
maandag 2 april 2012 om 23:48
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 23:45:
[...]
[...]