Man vs vrouw 2012

31-03-2012 17:34 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.

Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?

Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.

Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.

We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?

Worden mannen daar niet extreem lui van?

Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:34:

[...]

Ik snap je hoor. Maar studio sport is gewoon een Heel Fout Voorbeeld bij de meeste vrouwen

En Jan Joost van Gangelen was maar een dwarsstraat, die vind ik namelijk niet leuk.

Ik zal proberen wat minder treffend te zijn, zodat de dames niet gelijk weer hun rugzakje gaan legen.

Wat betreft Jan Joost, gelukkig maar; begon op je af te knappen.

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Ff off-topic aquarium van de bovenburen is gekapt en 3x raden wat hier naar beneden druipt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:35:

[...]

Ik zal proberen wat minder treffend te zijn, zodat de dames niet gelijk weer hun rugzakje gaan legen.

Wat betreft Jan Joost, gelukkig maar; begon op je af te knappen.

De enige naam die ik verder kende was Jack van Gelder, en das toch daadwerkelijk een brug te ver
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:34:

[...]

Och ja die griet die dacht me een plezier te doen door moord & brand te schreeuwen (lees: kreunen) Pfffffffffffffff was gauw over dat gekke gegil, we zitten niet op de toneelschool

Maaaaaan......

Ja, dat heb ik ook meegemaakt.....

Gilde de hele buurt bij elkaar....

Ik stopte om de ramen dicht te doen, serieus......
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:37:

Ff off-topic aquarium van de bovenburen is gekapt en 3x raden wat hier naar beneden druipt.Piranha's?
Water?
quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:37:

[...]

De enige naam die ik verder kende was Jack van Gelder, en das toch daadwerkelijk een brug te ver

Dus je vind Jack niet aantrekkelijk?

Jammer.....
quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:38:

[...]

Maaaaaan......

Ik stopte om de ramen dicht te doen, serieus......Misschien wist dat arme schaap wel niet wat haar overkwam!
Ja................ water.

Overal drup drup, drup, drup.....

Maar geen tv, pc of zoiets geraakt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:39:

[...]

Dus je vind Jack niet aantrekkelijk?

Jammer..... nee sorry. En Jan Joost ook niet.
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:40:

Ja................ water.

Overal drup drup, drup, drup.....

Maar geen tv, pc of zoiets geraakt.Gelukkig maar, morgen is studio sport.
quote:iris1969 schreef op 31 maart 2012 @ 23:27:

[...]

Daar heb je ook een punt. Niet iedereen kan/wil een ONS/SV en als je weet dat je daar niet blij van wordt, is dit wrs een betere aanpak.

Niet dat ik ze aan de lopende band heb, meestal moet er vooraf wel een spinnewebje weggepoetst worden zo nu en dan.

Ik vraag me af of de datingsmarkt dan echt zo veranderd is. 'Vroeger' was het volgens mij niet duidelijker, anders, maar nog altijd even spannend. 'belt ie wel of belt ie niet', of elkaar de week erop weer tegekomen in de discotheek en niet wetend of het nu 'aan' was of niet.
quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:40:

[...]

Misschien wist dat arme schaap wel niet wat haar overkwam!

Zo'n groot ego heb ik niet...

Ik weet wel dat ik niet wist wat me overkwam.

Zij was ook een vrouw die initiatief nam, overigens.

Wat dat betreft heb ik me altijd verbaasd over vrouwen; wanneer je het niet verwacht, dan juist.........

quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:38:

[...]

Maaaaaan......

Ik stopte om de ramen dicht te doen, serieus......Ik ben ook gestopt, meteen ff uitgelegd dat ik niet zit te wachten op dat soort gekkigheid.
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:43:

[...]

Ik ben ook gestopt, meteen ff uitgelegd dat ik niet zit te wachten op dat soort gekkigheid.

Nou ja..... in mijn gevoel was het een soort oerdrift bij die dame...

Was geen houden aan....

Dan komt er inderdaad zo'n moment van, "trek ik dit?", dan kijk je nog eens......
Ach kom op, als er een doelpunt gemaakt wordt schreeuwen mannen ook vaak de hele straat bij elkaar doe ik toch ook het raam niet dicht
quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:42:

[...]

Gelukkig maar, morgen is studio sport.

Precies veel vrouwen snappen onze prioriteitenlijst ook niet

Vrienden, studio sport (voetbal) auto, afstandbediening, vrouw.
quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:46:

Ach kom op, als er een doelpunt gemaakt wordt schreeuwen mannen ook vaak de hele straat bij elkaar doe ik toch ook het raam niet dicht

Een half uur schreeuwen alsof je verkracht wordt geeft de buren toch een iets ander idee dan een vreugdeuitbarsting.

quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:46:

Als het Nederlands 11 tal scoort inderdaad maar dat is het landsbelang dan is schreeuwen geoorloofd.

quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:48:

[...]

Een half uur schreeuwen alsof je verkracht wordt geeft de buren toch een iets ander idee dan een vreugdeuitbarsting.

Of jij bent onbenullig groot geschapen? Dat die vrouw aan het openscheuren was
quote:noppies schreef op 31 maart 2012 @ 23:42:

[...]

Ik vraag me af of de datingsmarkt dan echt zo veranderd is. 'Vroeger' was het volgens mij niet duidelijker, anders, maar nog altijd even spannend. 'belt ie wel of belt ie niet', of elkaar de week erop weer tegekomen in de discotheek en niet wetend of het nu 'aan' was of niet.Klopt, maar dan meestal zonder de complicerende factor van sex, zodat je die gekwetstheid in ieder geval dan niet hebt.
[quote]hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:47:

[...]

poef
quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:45:

[...]

Nou ja..... in mijn gevoel was het een soort oerdrift bij die dame...

Was geen houden aan....

Dan komt er inderdaad zo'n moment van, "trek ik dit?", dan kijk je nog eens...... Hmm, ik zeg zeker een fakert .
quote:palanja schreef op 31 maart 2012 @ 23:49:

[...]

motor, vrouw.Ben je op het ogenblik helemaal van de markt Pal?
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:47:

[...]

Ikke wel hoor, ik snap dat studio sport belangrijk is. Net gehoord van Palanja

Maar geen schade aan je muren?
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:47:

[...]

Vrienden, studio sport (voetbal) auto, afstandbediening, vrouw.Vrienden, studio sport (voetbal) auto, afstandbediening, vrouw

motor, vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven