Man vs vrouw 2012
zaterdag 31 maart 2012 om 17:34
Hoi forummers!
Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.
Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?
Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.
Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.
We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?
Worden mannen daar niet extreem lui van?
Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.
Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?
Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.
Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.
We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?
Worden mannen daar niet extreem lui van?
Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
zaterdag 31 maart 2012 om 23:54
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:48:
[...]
Als het Nederlands 11 tal scoort inderdaad maar dat is het landsbelang dan is schreeuwen geoorloofd.
[...]
Of jij bent onbenullig groot geschapen? Dat die vrouw aan het openscheuren was
Ik denk dan eerder dat ze wel heel snel onder de indruk is...
[...]
Als het Nederlands 11 tal scoort inderdaad maar dat is het landsbelang dan is schreeuwen geoorloofd.
[...]
Of jij bent onbenullig groot geschapen? Dat die vrouw aan het openscheuren was
Ik denk dan eerder dat ze wel heel snel onder de indruk is...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:55
quote:iris1969 schreef op 31 maart 2012 @ 23:53:
[...]
Vrouw was weggestreept, maar nu zie je haar gelukkig weer terug in je nieuwe post.
Nee, nee.... ze wilde niet opschuiven.
Weer een kwestietje van alles of niets!
[...]
Vrouw was weggestreept, maar nu zie je haar gelukkig weer terug in je nieuwe post.
Nee, nee.... ze wilde niet opschuiven.
Weer een kwestietje van alles of niets!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:59
quote:noppies schreef op 31 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Ja! Er staan levens op het spel!
In ieder geval zijn leven, stel ik kan morgen geen studio sport kijken
Nou ja, dan zit ik bij hem op de bank, water valt niet omhoog dus zijn tv zal het wel blijven doen.
[...]
Ja! Er staan levens op het spel!
Nou ja, dan zit ik bij hem op de bank, water valt niet omhoog dus zijn tv zal het wel blijven doen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 1 april 2012 om 00:01
quote:hollebollegijs schreef op 31 maart 2012 @ 23:59:
[...]
Nou ja, dan zit ik bij hem op de bank, water valt niet omhoog dus zijn tv zal het wel blijven doen.Palanja kijkt ook , miss heeft hij ook nog een plekje vrij op de bank.
[...]
Nou ja, dan zit ik bij hem op de bank, water valt niet omhoog dus zijn tv zal het wel blijven doen.Palanja kijkt ook , miss heeft hij ook nog een plekje vrij op de bank.
zondag 1 april 2012 om 00:02
zondag 1 april 2012 om 00:05
quote:snoezzz schreef op 31 maart 2012 @ 23:53:
[...]
HahahahaBen jij nou zo'n initiatiefrijke, beschikbare vrouw die zo teleurgesteld is door al die bange mannetjes die niet tegen sterke vrouwen zoals jij opkunnen?
[...]
HahahahaBen jij nou zo'n initiatiefrijke, beschikbare vrouw die zo teleurgesteld is door al die bange mannetjes die niet tegen sterke vrouwen zoals jij opkunnen?
zondag 1 april 2012 om 00:12
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 00:04:
[...]
Ja Palanja kijkt ook idd morgenavond. Die heeft onze date afgezegd voor studio sport.
Palanja kijkt weinig Studio Sport op Zondag....
Zeult dan meestal met kids...
[...]
Ja Palanja kijkt ook idd morgenavond. Die heeft onze date afgezegd voor studio sport.
Palanja kijkt weinig Studio Sport op Zondag....
Zeult dan meestal met kids...
zondag 1 april 2012 om 00:13
zondag 1 april 2012 om 00:13
zondag 1 april 2012 om 00:19