mijn diepe put

12-08-2019 11:02 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
het begin van een superlang bericht 🙂 sorry dus alvast, ik heb het gewoon even nodig dit van me af te schrijven. Ik weet best wel goed wat de reacties zullen zijn en ik heb me hier al op voorbereid. Weet echter dat ik (van mezelf vind dat ik) geen klootzak ben, ik zit gewoon in een door mezelf gegraven put en in een best wanhopige situatie waar ik even volledig het noorden kwijt ben.

weg wegens herkenbaarheid
anoniem_389258 wijzigde dit bericht op 14-08-2019 12:09
Reden: herkenbaarheid
89.65% gewijzigd
S-Meds schreef:
13-08-2019 11:08
zij wil je niet maar verpakt het zo dat ze jou niet hoeft af te wijzen. je loopt keihard een blauwtje. verder: scheiden, kinderen verdelen en voor jezelf zorgen. er komt ooit vast nog wel een keer een vrouw voorbij die geen problemen heeft met drie stiefkinderen en een man zonder balletjes
:worship:
En mark vergeet dat hij zijn seksappael uit het raam heeft gegooid toen hij haar vertelde dat hij zijn gezin wilde verlaten voor een vrouw die hij amper kent. Zij weet: dit is geen relatiemateriaal! Zo onaantrekkelijk
markvdr schreef:
13-08-2019 09:26
Zo is het maar net. Natuurlijk waren er ook in het begin al minpuntjes. Ik ben ook helemaal niet op zoek naar een “perfecte vrouw”. Door de omstandigheden (en dus niet door een ander) en wellicht ook door de tijd ben ik gaan twijfelen of ik er nog mee kan leven. Waarschijnlijk stond ik daardoor inderdaad open voor andere aandacht...
Het is dus niet zo dat ik tegen mijn zin met haar getrouwd ben en al zeker niet kinderen heb gekregen... ik heb al die tijd alles voor hen gedaan, hen graag gezien en nooit naar een ander gekeken...
Sommigen hier doen alsof ik een evil masterplan heb waar ik al op zit te broeden sinds ik mijn vrouw leerde kennen.

Ik ben trouwens lang bevriend met deze collega voor er bij mij (en haar) van gevoelens sprake was. Vinden jullie het dan nog normaal dat mijn vrouw zeer jaloers reageerde als ik met die (gewone) vrouw iets ging drinken of eten? Ik was daar gewoon eerlijk over hoor, en er was ook echt niets meer aan de hand toen. Ik vind het best wel kunnen dat en man en vrouw bevriend kunnen zijn? Nu achteraf zeggen: “maar ze had toch gelijk?” is natuurlijk makkelijk, maar dat was toen niet het geval en ook niet de bedoeling.
Je kunt blijven recht lullen wat krom is, maar feit blijft dat je uiteindelijk helemaal niet te vertrouwen was en je vrouw wel degelijk gelijk had. Het was gewoon een questie van tijd en je hebt jammerlijk gefaald om dat plaatje van “ betrouwbare” man intact te houden. Zonde, je kunt nooit meer zeggen dat je te vertrouwen bent, zonder nare bijsmaak.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-08-2019 11:18
En mark vergeet dat hij zijn seksappael uit het raam heeft gegooid toen hij haar vertelde dat hij zijn gezin wilde verlaten voor een vrouw die hij amper kent. Zij weet: dit is geen relatiemateriaal! Zo onaantrekkelijk
en hij was veel aantrekkelijker, toen hij nog gewoon bij zijn vrouw zou blijven (verboden vruchten...) ineens maakte hij de flirt serieus. Ging zaniken over een toekomst samen etc.
Zij genoot gewoon van zijn aandacht.
markvdr schreef:
13-08-2019 10:56
Nee ik bedoel niet dat zij voor mij MOET gaan hoor. Wat ik wil zeggen is: zij vertelt tegen mij dat de enige reden dat we niet samen kunnen zijn is dat zij zich altijd schuldig zal blijven voelen een huwelijk met kinderen kapot gemaakt te hebben. Terwijl die beslissing, of dat huwelijk standhoudt of niet, niet gemaakt KAN worden door haar (maar enkel door mij of mijn vrouw).
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Dat is een vriendelijke afwijzing, inderdaad in de categorie 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij'. Ze bedoelt gewoon dat ze niet wil dat jij gaat scheiden voor haar.
Natuurlijk hoeft die collega hem niet als partner haar ego wordt zo regelmatig gestreeld en ze stapt ‘s avonds gewoon gezellig weer bij vriend in bed . Die zich vast ook niet bewust is hoe “ongelukkig” zij is omdat ze ook niks verteld thuis.
Twee laffaards bij elkaar to en collega .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven