Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
@Harvey ik had laatst een match met iemand die zei dat hij neuroloog was, en dat hij geen zin had om te betalen voor een dating site. Hij was constant aan het vertellen over z'n werk, dat hij heel erg populair is op tinder (terwijl hij "mwa" is qua uiterlijk).

Uiteindelijk kwam ik er, voor onze date achter dat hij loog, en überhaupt geen arts is.
Misschien dat ik dat soort figuren daarom een beetje wantrouw.
@ Lucky, ik ken het. Ik wantrouwde alles en iedereen op Tinder. Leeftijden die niet kloppen, verhalen of beroepen. Eigenlijk keek ik niet meer naar leeftijd of beroep, maar echt naar gezichten. Geen profieltekst? Geen probleem, want vaak is het toch :blabla: ik probeer neutraal in het contact te stappen, en snel genoeg heb je door wat voor figuur het is. Niet iedereen liegt, uiteindelijk kom je wel iemand tegen die normaal is. Heb vertrouwen haha :yes:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Lilian een drankje is het veiligste op de eerste date hoor. Stel je voor dat je een avondvullende activiteit plant en meteen op het eerste gezicht weet je dat je die kerel niet leuk gaat vinden...

Leuk al die positieve Tinder verhalen, hier ook eentje, lang hier onder een andere 'naam' meegebabbeld en nu zo'n half jaar samen met mijn hopelijk allerlaatste match ooit.
Zitten alle regulars nog steeds in de groepsapp? :whistle: :rofl:
Rich as a jew, hung like a moose...
Harvey_Specter schreef:
30-08-2017 15:47
@ Lucky, ik ken het. Ik wantrouwde alles en iedereen op Tinder. Leeftijden die niet kloppen, verhalen of beroepen. Eigenlijk keek ik niet meer naar leeftijd of beroep, maar echt naar gezichten. Geen profieltekst? Geen probleem, want vaak is het toch :blabla: ik probeer neutraal in het contact te stappen, en snel genoeg heb je door wat voor figuur het is. Niet iedereen liegt, uiteindelijk kom je wel iemand tegen die normaal is. Heb vertrouwen haha :yes:
Sommige mannen denken vast dat vrouwen dom zijn. Hier komen ook mannen voorbij die er een stuk ouder uitzien dan hun vermelde leeftijd doet vermoeden. Ik ga er vanuit dat de meeste gewoon liegen.

Ik kijk wel naar beroepen, iemand die in de groenvoorziening werkt is vast heel lief, maar de ervaring leert dat het toch een iets ander niveau is.

Heb nu steeds meer contact met een van de matches die ik ook ontmoet heb, positieve kriebels :hyper:

Swipe nog af en toe rond op tinder, wil nog niet te enthousiast worden over leuke date, ben toch wel iets voorzichtiger geworden.

Ik kwam zojuist een sjeik tegen, op duizenden kms afstand. Een harem lijkt me best gezellig :proud:
Ik bevind me inmiddels ook weer op het tinder gebied.
Morgen een date gepland met iemand die wel leuk lijkt.
Ben een paar weken op vakantie geweest en hij is de enige van de matches die het overleefd heeft. Enige die is blijven appen/tinderen met mij.

En een leuke FWB overgehouden aan een ex date. :proud:
Bukowskey schreef:
30-08-2017 17:01
Zitten alle regulars nog steeds in de groepsapp? :whistle: :rofl:
Blijkbaar wel dus :cry:
Oh die groepsapp heb ik ook even gemist

Ik heb gisteren een tweede date gehad. Was erg gezellig, en er komt een 3e date :hyper:

Qua overige matches is het nu nog steeds erg stil. Heel bijzonder..
Is het op andere apps ook zo rustig?
lotjeb95 schreef:
01-09-2017 16:24
Ik bevind me inmiddels ook weer op het tinder gebied.
Morgen een date gepland met iemand die wel leuk lijkt.
Ben een paar weken op vakantie geweest en hij is de enige van de matches die het overleefd heeft. Enige die is blijven appen/tinderen met mij.

En een leuke FWB overgehouden aan een ex date. :proud:
En? Hoe was jouw date?
Leuk Lucky_birdie! Een 3e date!
Date was wel gezellig en de nodige speciaal biertjes op, maar geen vervolg. Van beide kanten. Hij zoende als een soort bezeten goudvis die constant naar adem probeerde te happen over mijn mond.... :rofl:
Lilian_1977 schreef:
29-08-2017 19:44

Nu heb ik iets gepland staan voor aanstaande zaterdag, maar of hij nou zo geweldig is...we hebben iig al 5 berichten gewisseld en we gaan geweldig saai een kop koffie drinken 🙈. (Wil niemand voor het hoofd stoten, maar dit is niet echt iets voor mij. Echter moet je alles eens geprobeerd hebben😉)
En hoe was het ????
Bimzarellio...what else
lotjeb95 schreef:
04-09-2017 15:24
Leuk Lucky_birdie! Een 3e date!
Date was wel gezellig en de nodige speciaal biertjes op, maar geen vervolg. Van beide kanten. Hij zoende als een soort bezeten goudvis die constant naar adem probeerde te happen over mijn mond.... :rofl:
Hahaha, :bigkiss: doe maar niet :facepalm: :proud:

Mijn date is totaal niet opdringerig, niet gericht op seks, gewoon, leuk, aardig en charmant.
Schiet nu alleen weer in de stress omdat hij nog niet zo veel berichtjes heeft gestuurd via WhatsApp. O_o
Die onzekerheid is zo irritant.
Ik kan gewoon zien wanneer hij online was, en hij is gewoon niet zo veel online geweest waarschijnlijk gewoon hard aan het werk
*diepe zucht *
@ Hadewychh, wat goed! Geniet ervan!

@ Bukowsky, na de groepsapp komt alleen Mats af en toe buurten geloof ik.

@ Lucky, een harem :rofl: dan weet je iig van tevoren waar je aan toe bent :proud: 3e date gepland leuk, wat gaan jullie doen? En wat is niet veel appen?

@ Lotje, welkom terug. Meteen ingewijd met de eerste kikker :rofl:

Mijn date is voor het eerst bij mij thuis geweest. Dit heb ik met nog geen enkele date gedaan. Zeer zware kriebels hier :flirting: Iedere keer als ik hem zie, val ik bijna stil als ik in zijn ogen kijk. Lekker zoetsappig he? :whistle: we hebben de meest romantische dates gehad met strandwandelingen bij ondergaande zon, zeilen, in het bos wandelen en op kleedje eten, uit eten, borrelen, terrasjes etc. Ik kan met hem lachen, hij is leuk, lief, zorgzaam, spontaan en we liggen met veel dingen op 1 lijn. Dus met andere woorden: zwijmel, zwijmel :love:
Oh Harvey al flink aan het daten dus, lijkt erg goed te gaan, ik duim!
Harvey_Specter schreef:
05-09-2017 14:17
@ Bukowsky, na de groepsapp komt alleen Mats af en toe buurten geloof ik.
Helaas ben ik er uit gekickt :cry:
^Why??
Foodisgood schreef:
05-09-2017 16:02
^Why??
Die discussie is niet voor hier, gok ik zo :)
Bukowskey schreef:
05-09-2017 15:51
Helaas ben ik er uit gekickt :cry:

Ik ook, maar dat was omdat ik niet voldoende participeerde. Had het zelf op dat moment te druk om zo actief te zijn dus geen gemis.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Bukowskey schreef:
05-09-2017 16:11
Die discussie is niet voor hier, gok ik zo :)
Je was er zelf uitgegaan toch?

ik zit ook nog in de groepsapp hoor.

@Harvey, super leuk! Klinkt hartstikke goed :)
Haha ja eerste date weer via tinder en gelijk half opgegeten.
Lucky_Birdie schreef:
30-08-2017 17:19
Sommige mannen denken vast dat vrouwen dom zijn. Hier komen ook mannen voorbij die er een stuk ouder uitzien dan hun vermelde leeftijd doet vermoeden. Ik ga er vanuit dat de meeste gewoon liegen.

Ik kijk wel naar beroepen, iemand die in de groenvoorziening werkt is vast heel lief, maar de ervaring leert dat het toch een iets ander niveau is
:proud:

Jij bevestigd toch heerlijk even waarom sommige dames dom overkomen. Iemand in de groenvoorziening is bij voorbaat van een ander niveau. Zou best eens kunnen kloppen bij jou dat hij idd slimmer is dan jou.
Je weet helemaal nog niks als je iemand zijn beroep ziet staan.
Liefhebber 64 schreef:
06-09-2017 16:04
Jij bevestigd toch heerlijk even waarom sommige dames dom overkomen. Iemand in de groenvoorziening is bij voorbaat van een ander niveau. Zou best eens kunnen kloppen bij jou dat hij idd slimmer is dan jou.
Je weet helemaal nog niks als je iemand zijn beroep ziet staan.
Ik laat de profielen met beroepen op vmbo niveau aan mij voorbij gaan. Ik vind het namelijk prettig als je intellectueel op hetzelfde niveau zit. Ik heb eerder wel dates gehad met mannen waarbij ik op voorhand wist dat zij beroepen uitvoerden op lager niveau, omdat ik ook zonder vooroordelen erin wilde staan. Maar dit is vies tegengevallen. Als een date domme dingen zegt, is dat voor mij een serieuze afknapper. Ook hij was op mij afgeknapt omdat ik mij bezighield met dingen waar hij niks van moest hebben (economie enzo, jak :biggrin: ) Daarnaast gaan kerels met zogenaamd beroepen op hoger niveau die spelfouten maken of alsnog domme dingen zeggen bij mij ook naar links. En ik denk dat het ieder zijn goed recht is om in de harde wereld van Tinder selectief te zijn.
Hier alleen maar Tinderergenissen.. swipe me rot, weinig matches en als er al een match is dan loopt het gesprek echt helemaal dood. Het 'swipe me rot' is vaak ook uit verveling, even swipen.. dan heb ik weer wat te doen :P Oh en soms opent een match met 'Hey! Neuken?!' Nou..nee?

Maar fijn te lezen dat er wel positieve verhalen zijn!
Jou mening is uit ervaring maar zal je een voorbeeld geven. Stel ik ben timmerman (mijn eigenlijke beroep is mij hierover herkenbaar) maar ben als timmerman zzp-er, dus officieel directeur van een bedrijf. Moet je toch niet de domste voor zijn lijkt me. Dat iemand geen interesse heeft in de onderwerpen waar jij interesse in hebt is niet aan zijn beroep te wijten. Dat heet gewoon belangstelling. Ik doe zelf ook een beroep dat niks met een universitaire of HBO opleiding te maken heeft maar ik heb een zeer grote belangstelling voor heel veel diverse dingen.
Een universitair geschoolde man/vrouw kan ook een grote boer(in) zijn en nergens belangstelling in hebben. Ook al meegemaakt op Tinder trouwens.
Nogmaals, een beroep zegt niks over iemands niveau
Ik ben hier een tijd geleden stilletjes weggegaan, maar nu dit weekend weer eens een eerste date gepland en wilde het even van me afschrijven.
Heb al zoveel mwoah dates gehad en kikkers gekust, dat ik ineens helemaal geen zin meer heb. Misschien gezonde spanning? Herkenbaar?
Liefhebber 64 schreef:
06-09-2017 17:06
Jou mening is uit ervaring maar zal je een voorbeeld geven. Stel ik ben timmerman (mijn eigenlijke beroep is mij hierover herkenbaar) maar ben als timmerman zzp-er, dus officieel directeur van een bedrijf. Moet je toch niet de domste voor zijn lijkt me. Dat iemand geen interesse heeft in de onderwerpen waar jij interesse in hebt is niet aan zijn beroep te wijten. Dat heet gewoon belangstelling. Ik doe zelf ook een beroep dat niks met een universitaire of HBO opleiding te maken heeft maar ik heb een zeer grote belangstelling voor heel veel diverse dingen.
Een universitair geschoolde man/vrouw kan ook een grote boer(in) zijn en nergens belangstelling in hebben. Ook al meegemaakt op Tinder trouwens.
Nogmaals, een beroep zegt niks over iemands niveau
Je kunt meestal een aardige inschatting maken als je een profiel bekijkt en de tekst leest (indien aanwezig). Zoals;
"een geselig jong die van een tarasje hou."
En ja, dat zijn eigenlijk altijd glazenwassers, schoonmakers, medewerkers groenvoorziening..

Nu krijg ik vast commentaar dat hij misschien dyslexie heeft, en dat zij ook een kans verdienen. Maar goed, in de grote vijver die tinder heet selecteer je nu eenmaal op oppervlakkige dingen.
Heb het uiteraard wel geprobeerd, maar helaas steeds dezelfde ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven