Mis het single zijn soms
donderdag 29 augustus 2019 om 23:19
Ja. Niet zozeer dat flirten maar wel andere dingen. Ik ben getrouwd en heb een zoon maar het lijkt me zo heerlijk om gewoon weer eens een eigen slaapkamer te hebben. Helemaal voor mij alleen.
Lekker alleen thuis zijn, ook veel behoefte aan.
Gewoon helemaal in mijn eentje avondeten.
Of helemaal alleen ‘s ochtends wakker worden en alles doen zoals ik het wil zonder gestoord te worden door wie dan ook.
Soms gebeurt het 1 of 2 dagen dat ik helemaal alleen ben en daar kan ik toch behoorlijk van genieten. Maar ben toch altijd blij als ze weer terug zijn. Want mijn huis voelt niet meer als thuis zonder hen. Zo gek stil, zo leeg.
Hoort erbij denk ik.
Lekker alleen thuis zijn, ook veel behoefte aan.
Gewoon helemaal in mijn eentje avondeten.
Of helemaal alleen ‘s ochtends wakker worden en alles doen zoals ik het wil zonder gestoord te worden door wie dan ook.
Soms gebeurt het 1 of 2 dagen dat ik helemaal alleen ben en daar kan ik toch behoorlijk van genieten. Maar ben toch altijd blij als ze weer terug zijn. Want mijn huis voelt niet meer als thuis zonder hen. Zo gek stil, zo leeg.
Hoort erbij denk ik.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 30 augustus 2019 om 00:18
Helaas lees ik je bericht niet, maar gezien de topic titel:
Ik was bijna dertig jaar met een partner en twee kinderen. Hoewel ik moeder zijn vooral echt leuk vond, snakte ik zo vaak naar een eigen kamer, een eigen bed, mijn eigen tijd. Ik herinner me dat ik op een gezinsvakantie echt jaloers keek naar een vrouw die alleen kampeerde en heerlijk zat te lezen voor haar tent. Die hoefde niet een uitstapje te bedenken.
Het zou grappig zijn wanneer ik nu zou schrijven dat ik na zes jaar alleen wonen er anders over denk. Dat ik snak naar iemand in huis.
Nee nee nee.
Ik geniet zo van het gevoel dat ik alles in mijn eigen huis bepaal, mijn smaak meubelen, mijn series op tv en (zo fijn) niet hoeven praten s morgens. Mijn heerlijke grote bed voor mij alleen met twee keer per week schone lakens omdat ik dat wil en op zaterdagochtend een stapel kranten die ik ongestoord lees. Zo kan ik nog wel doorgaan met de pleziertjes in mijn single leven
Een leuke man zou best welkom zijn, denk ik soms . Maar god, wat is alleen wonen fijn!!!
Ik was bijna dertig jaar met een partner en twee kinderen. Hoewel ik moeder zijn vooral echt leuk vond, snakte ik zo vaak naar een eigen kamer, een eigen bed, mijn eigen tijd. Ik herinner me dat ik op een gezinsvakantie echt jaloers keek naar een vrouw die alleen kampeerde en heerlijk zat te lezen voor haar tent. Die hoefde niet een uitstapje te bedenken.
Het zou grappig zijn wanneer ik nu zou schrijven dat ik na zes jaar alleen wonen er anders over denk. Dat ik snak naar iemand in huis.
Nee nee nee.
Ik geniet zo van het gevoel dat ik alles in mijn eigen huis bepaal, mijn smaak meubelen, mijn series op tv en (zo fijn) niet hoeven praten s morgens. Mijn heerlijke grote bed voor mij alleen met twee keer per week schone lakens omdat ik dat wil en op zaterdagochtend een stapel kranten die ik ongestoord lees. Zo kan ik nog wel doorgaan met de pleziertjes in mijn single leven
Een leuke man zou best welkom zijn, denk ik soms . Maar god, wat is alleen wonen fijn!!!
vrijdag 30 augustus 2019 om 00:33
In het verhaal van TO ging het met name om ''Lekker flirten en losjes met mannen overweg kunnen''. Verder niet om eigen ruimtes of ongestoord zijn...Waterman26 schreef: ↑30-08-2019 00:18Helaas lees ik je bericht niet, maar gezien de topic titel:
Nee nee nee.
vrijdag 30 augustus 2019 om 06:11
Marigold1986 schreef: ↑30-08-2019 00:33In het verhaal van TO ging het met name om ''Lekker flirten en losjes met mannen overweg kunnen''. Verder niet om eigen ruimtes of ongestoord zijn...
En dat op 21 jarige leeftijd al. Blijf dan lekker nog een tijd single zeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:22
Je kunt toch gewoon ieder een eigen slaapkamer nemen terwijl je samenwoont? Beter voor de nachtrust en je kunt af en toe bij elkaar gaan logeren.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:25
Dat kan ja. Maar zoals ik zeg: na 1-2 dagen ga ik het toch wel weer missen. Het ging mij om het ‘het gras is altijd groener’-effect.redbulletje schreef: ↑30-08-2019 09:22Je kunt toch gewoon ieder een eigen slaapkamer nemen terwijl je samenwoont? Beter voor de nachtrust en je kunt af en toe bij elkaar gaan logeren.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:31
Ik mis het single zijn helemaal niet. Geen seconde. Maar ik heb dan ook een latrelatie en co-ouderschap over 2 kinderen (andere vader). Ik kan doen en laten wat ik wil. Het enige wat ik niet kan is sex hebben met andere mannen maar daar heb ik dan ook totaal geen behoefte aan.
Iedereen is anders maar ik vond single zijn helemaal niet zo leuk. Ik vind het veel fijner om iemand te hebben waar je op kan bouwen en waar je je leven mee kan delen. Als je single bent heb je dat niet, plus nog allemaal van die vage mannen die met je willen daten maar eigelijk gewoon een zak hooi zijn...
nee hoor, ik hou mijn vriend nog wel even
Iedereen is anders maar ik vond single zijn helemaal niet zo leuk. Ik vind het veel fijner om iemand te hebben waar je op kan bouwen en waar je je leven mee kan delen. Als je single bent heb je dat niet, plus nog allemaal van die vage mannen die met je willen daten maar eigelijk gewoon een zak hooi zijn...
nee hoor, ik hou mijn vriend nog wel even
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:33
O en flirten en losjes met mannen omgaan kan ik ook als ik een relatie heb. Ik zit niet aan de ketting ofzo. Plus hij is niet jaloers, we hebben gewoon afspraken waar we ons aan houden. Maar goed ik heb ook geen enkele behoefte aan flirten of losjes met mannen omgaan. Mijn ervaring is dat dat veel leuker lijkt dan dat het is... de meeste mannen waar je losjes mee omgaat willen alleen maar neuken. En doen hun best dat te bereiken. Meer niet.