Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Ik ben bang dat deze discussie weer een vervolg zal krijgen op een nieuw geopend topic...

En Yasmijn, heb een beschrijving van je gegeven op overige. Hoop dat ik goed zit
quote:yasmijn schreef op 19 juni 2008 @ 01:24:

ik ook. Maar mijn laatse bijdrage voor vandaag is:

Stop met die psychepijlert, daar maken ze malkander totaal gek,

Trusten.Als ze het borderlinetopic dan maar laten staan. Daar maakt niemand elkaar gek. We helpen elkaar juist en kunnen ons ei kwijt. Niks mis mee. Het is niet allemaal doffe ellende.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:__justme__ schreef op 19 juni 2008 @ 11:52:

[...]

Discussieren is voor mij vermaak ja... Meningen delen, kennis en verschillende zienswijzen opdoen, niets anders dan vermaak. Plaatjesplakken is voor mij geen vermaak...Nou ja, ook goed, plaatjes plakken was ook maar een voorbeeld. Discussiëren kan ook vermaak zijn ja. Maar niet meer als er mensen bij gekwetst worden of het niet meer aankunnen.
Hoewel ik best begrijp dat jullie nog willen "napraten" is het nu toch eigenlijk ook wel genoeg geweest, nietwaar?

Laten we zien hoe het gaat, (en ja, uiteraard volgen er bij herhaling andere maatregelen, daar is Digi ook van op de hoogte, zoals bij ieder ander ook gebeurd overigens) maar voor nu; klaar ermee.
quote:_Soleil_ schreef op 19 juni 2008 @ 11:56:

[...]

Discussiëren kan ook vermaak zijn ja. Maar niet meer als er mensen bij gekwetst worden of het niet meer aankunnen.

Daarop kan ik alleen maar zeggen:

'If you can't take the heat, stay out of the kitchen'
quote:Vivamod schreef op 19 juni 2008 @ 09:31:

[...]

Volgens mij heeft iedereen nu wel zijn/haar punt kunnen maken. Het is nu inderdaad genoeg geweest.

@ iedereen: nogmaals, ik verzoek de discussie hierbij te laten.Oeps...ik was nog niet zover met bijlezen...sorry.
Ik praat niet na, ik stel een vraag over de forumregels.

Nog eens: hoe stel je vast dat iemand bewust provoceert?

En wie deed dat volgens jullie in de discussie van gisteren?

En als het niet van belang is dat je bewust reacties wilt uitlokken, wordt dan voortaan elk topic gesloten als iemand heftig reageert?
Sorry Vief5

Nog 1 ding voor justme: ik weet niet hoe lang je hier al rondloopt, maar nog niet lang gok ik. De reacties die ik tot nu toe van je gelezen heb, vind ik een beetje naar.

En nu houd ik erover op en ga ik iets nuttigs doen in het 'echte' leven
quote:minny schreef op 19 juni 2008 @ 11:46:

[fgcolor=#DF06FB]Dat is wel oke Shahla, dat jullie daar ook eerlijk tegen elkaar zeggen als het niet goed gaat.

Oja, hoor, er is zelfs iemand die feilloos door heeft als het bij mij weer wat minder gaat. Herkent ze aan mijn manier van schrijven. En dan denk ik, ze heeft gelijk, ik moet weer ietsje strenger worden voor mezelf en beter in de gaten houden als ik dreig onderuit te gaan. (niet heftig)
Oké, ik kap ermee nu. Ben bijgelezen en geloof het nou ook allemaal wel.
quote:_Soleil_ schreef op 19 juni 2008 @ 12:08:

Sorry Vief5

Nog 1 ding voor justme: ik weet niet hoe lang je hier al rondloopt, maar nog niet lang gok ik. De reacties die ik tot nu toe van je gelezen heb, vind ik een beetje naar.

En nu houd ik erover op en ga ik iets nuttigs doen in het 'echte' leven Dat mag. En ja, ik ben kritisch en daarnaast ook nog eens bot. Naar wil ik het niet noemen. Ik kan niet tegen het hier verveelvuldig getoonde gezwelg in zelfmedelijden met bijbehorende bijval van medeforummers. Zelf kan ik dan helaas niet anders dan op wellicht wat harde toon ridiculiseren. Sommigen maken het leven zo zwaar.... Terwijl het echt erg leuk is, als je zelf de slingers maar ophangt!
Saar!
Geen bijzonderheden
Wat hier gestopt probeert te worden, gaat elders gewoon weer verder. Het ene topic sluiten en wel weer een volgende kunnen openen schiet natuurlijk niet op.

Yas; klopt ie een beetje
Ik heb jou ook even beschreven

Dat andere topic, ik heb daar gevraagd om on topic te blijven (ikke!!) en het niet over personen te hebben.
Geen bijzonderheden
Ja maar wees nou eerlijk. Het is toch te verwachten dat iedereen er weer overheen valt. Een nieuw topic openen lijkt me na gisteren niet zo handig, je kunt er gewoon op wachten dit soort reacties te krijgen. Lijkt mij handiger voor haar om zich even gedeist te houden.

En hoe goed je het ook bedoelt Yas, je kan niet iedereen redden.

Klopt aardig hoor die beschrijving
Das goed hoor Yasmijn. Als het dan maar gaat over coaches voor mensen met een psychiatrische aandoening. Daar gaat het topic over. En niet over mensen die lekker in hun vel zitten en er sterker van werden. Dan schets je namelijk een rooskleurig beeld waar TO niets aan heeft.

*gaat nu ook off en de regen in IRL*
Klopt Saar, dat is gewoon niet handig, het is nog te vers. Maar goed, ik probeerde het een goeie richting op te sturen.

Ikke, met ikke! bedoelde ik niet jou, maar mezelf, want ik ben een meester in off topic gaan

Int, je geeft me teveel credits, ik ben niet zo wijs, maar heb wel heel veel levenservaring en een redelijke dosis mensenkennis.
Geen bijzonderheden
Ow...... sorry dan

*trekt haar veel te lange tenen weer in en betreurt nogmaals de fantasieloze dag dat ik deze nick koos*
Misschien kun je hem toch veranderen in Truus, Ikke
[quote]Vivamod schreef op 19 juni 2008 @ 10:57:

Allereerst is Digitalis ingelicht over het effect dat zij heeft met haar topics. Daarover zijn afspraken gemaakt. Zoals Digitalis zelf al aangeeft zal zij daar in het vervolg rekening mee houden.

9quote]

Denkl je nou echt dat iemand dat nog gelooft?
Wil je mijn account sluiten beste Angel 5, het is genoeg geweest, heb gisteren al gemaild maar geen gehoor van jullie kant

bvd festen
Festen, dat verzoek heb je al meerdere malen gedaan. Je bent vrij om niet meer in te loggen c.q. te reageren. Ik geef je verzoek in elk geval nog eens door. Maar dan moet je morgen niet weer mailen van "laat maar, ik heb me bedacht".
Volgens mij is het niet correct om de inhoud van Festen haar eerdere mails hier te plaatsen Viev.
Maar wel interessant
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Lief galbakje dat je er bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven