Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Waarom wordt Sennheiser's topic niet gesloten op zijn verzoek en het topic van Tarantelle wel?

Beetje vreemd.
Tarantelle vroeg om sluiting, dat kan, en in dit geval was het ook legitiem.

Sennheiser vroeg om verwijdering, en dat doen we niet op verzoek.
Beste angel, bestaat er hier op het forum een norm voor quoten? Rider wees mij er in mijn topic op omdat ik in de quote zelf tikte, waardoor mijn tekst niet meer te quoten viel. Ik dacht dat hij een beetje overdreef, maar hij beweerde dat het als norm gold hier.
Als je een quote quote (dus wanneer Rider een quote van jouw incl commentaar wil quoten) dan valt de eerste quote weg tussen haakjes [...] die kun je dan dus niet meer lezen.

Wanneer jij dus jouw commentaar tussen de tekst zet, valt jouw commentaar ook weg en is dus inderdaad niet meer quotebaar.

Zo "hoort" het:

quote:plukvandepetteflat schreef op 24 juli 2008 @ 23:41:

Beste angel, bestaat er hier op het forum een norm voor quoten? Rider wees mij er in mijn topic op omdat ik in de quote zelf tikte, waardoor mijn tekst niet meer te quoten viel. Ik dacht dat hij een beetje overdreef, maar hij beweerde dat het als norm gold hier.

Hier dan je commentaar op de tekst.

En niet zo:

quote:plukvandepetteflat schreef op 24 juli 2008 @ 23:41:

Beste angel, bestaat er hier op het forum een norm voor quoten? Rider wees mij er in mijn topic op omdat ik in de quote zelf tikte, waardoor mijn tekst niet meer te quoten viel.

Hier dan je commentaar op dit deel van de tekst.

Ik dacht dat hij een beetje overdreef, maar hij beweerde dat het als norm gold hier.

Want, als je vervolgens jouw berichten gaat quoten, krijg je dit:

Quote met commentaar eronder:

quote:Viva Angel5 schreef op 25 juli 2008 @ 09:43:

[...]

Hier dan je commentaar op de tekst.

Quote met commentaar tussen de tekst:quote:Viva Angel5 schreef op 25 juli 2008 @ 09:43:

[...]

Ik hoop dat je het begrijpt nu? En voor alle duidelijkheid: nee het is geen norm, maar wel makkelijker om de discussie overzichtelijk te houden om het op Riders manier te doen.
Oke, bedankt voor de toelichting!
Hoi Angel,

Er ontbreekt een L in de titel van mijn nieuw geopende topic ("Waargebeurde iefdesverhalen/anekdotes waar je blij van wordt" ). Zou je ajb een L voor liefdesverhalen willen zetten? Bedankt!
hmm
quote:Himmie schreef op 27 juli 2008 @ 18:56:

Hoi Angel,

Er ontbreekt een L in de titel van mijn nieuw geopende topic ("Waargebeurde iefdesverhalen/anekdotes waar je blij van wordt" ). Zou je ajb een L voor liefdesverhalen willen zetten? Bedankt!Ik heb hem iets aangepast, met de L erbij zou het nl een topictitel worden die langer is dan 60 tekens, en da mag nie
Ow, okee! Prima hoor Dankjewel!
Hoi Angel,

Met mijn slaperige hoofd heb ik een topic geopend genaamd Kat op het dak, en het op de verkeerde pijler geplaatst.

Ik dacht namelijk dat ik op "Overig" aan het werk was..

Zou je het daar naartoe kunnen verplaatsen?

Groetjes, Perel.

Oooww, het gaat nu nog een scheutje harder regenen!
Ik heb hem verplaatst Perel
Dankjewel Angel!
Angel,ik kan het topic vivaforum en gastvrijheid niet openen ik krijg steeds de melding dat het topic niet bestaat of geen berichten bevat..
Hoi Angel,

Ik heb een vraag aan je. Ik wil graag al mijn topics die ik tot nu toe aangemaakt heb verwijderen. Is dat mogelijk?. Ben net begonnen met teksten verwijderen. Maar dit gaat me toch langzaam... . Heb ze ook liever helemaal weg .

Ik heb veel eraan gehad om op dit forum te schrijven. Zal ik ook zo af en toe blijven doen. Maar ja de verhalen die ik er tot nu toe op gezet heb wil ik er dolgraag weer vanaf hebben. Het zijn afgeronde deeltjes van mijn leventje. Dan hoeft het ook niet meer rond te dwarrelen op het internet ...

Liefs Gizmo
Superstar; ik geloof dat je probleem inmiddels is verholpen?

Gizmo, dit staat er in de regels:

Persoonlijke discussies (hulp-vragen, lotgenotentopics, persoonlijke verhalen, privacy-gevoelige kwesties) worden op verzoek van de discussie opener altijd verwijderd.

Topics worden niet per definitie verwijderd bij tegenvallende reacties, of omdat ‘de discussie over is’

In zeer uitzonderlijke gevallen is het mogelijk om een geheel account te verwijderen. Neem hiervoor contact op met de redactie via forum@viva.nl De redactie behoudt zich te allen tijde het recht het verzoek af te wijzen.
Yes Angel via de vivapijler lukt het wel op alle andere pijlers niet.
Dat komt omdat op de vivapijler het originele topic staat; op de rest van de pijlers zijn het aliassen
Angel, in het topic "Daar gaat de man van mijn leven" en "Interculturele relaties..." wordt door Lievertje reclame gemaakt voor bepaalde trainingen. Dat mag niet en de trainingen zijn ook niet onomstreden. Kan je het verwijderen en Lievertje even attenderen?
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Dank je Courage, ik kijk even
Angel, kan op het forum "relaties/nasleep van relatie met een narcist" die RaptorJesus even tot de orde geroepen worden? Hij provoceert en geeft kwetsende opmerkingen die nergens op slaan.
Hoi Engel,

Op de psychepijler meldt Doubtfire dat er in het topic over de nasleep van een relatie met een narcist heel vervelend door RaptorJesus wordt gereageerd. Dat topic staat volgens mij op deze pijler toch?

*klikt hier dus maar even, want heeft RJ's opmerkingen gezien en vindt ze heel flauw, omdat mensen in dat topic elkaar juist heel erg steunen*
Peas on earth!
Angel,

hier ook een meelezer op het topic 'relaties/nasleep van relatie met narcist' die de opmerkingen van RaptorJesus erg vervelend, zo niet kwetsend vind naar degenen die hier schrijven. Dat verdienen ze niet!
Angel,

Ik zit er toch een beetje mee in mijn maag, vandaar dat ik je het volgende wil voorleggen.....

Ik heb het zware vermoeden dat RaptorJesus mijn ex is...en mijn ex is momenteel psychotisch en heeft mij i.r.l. al bedreigd. Misschien kan ik er niets mee omdat hij (als hij het al is) mij niet rechtstreeks bedreigd of zo. Het is momenteel ook meer zijn stijl om wat subtieler in mijn wereld proberen door te dringen. Maar misschien moet/kan ik jullie mailen om zijn ware naam mede te delen....zodat ik weet of hij het is...aan de andere kant kan ik daar waarschijnlijk ook weer niets mee. Kortom, ik weet het even niet.
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Echo, PODE, Teka, dank jullie wel, ik had inmiddels ingegrepen.

Lin: mail me maar even op vivaangel5@gmail.com
*is een beetje offtopic, maar geeft toch een snelle knuffel aan Lin67 omdat het vast een rotgevoel geeft te denken/vermoeden dat het je ex is*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven