Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Angel 5, heb je een mailtje gestuurd.

Prinses op de Erwt, bedankt...is inderdaad een eng rotgevoel.
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Snap ik. Heel goed.
Geen bijzonderheden
Dat 'klit showen' mag dat niet naar de sekspijlert? Jakkes zeg. Hoort dat hier?
Geen bijzonderheden
Ehm ja dat hoort hier
Duh. Volgens mij hoort dat op seks.
Geen bijzonderheden
@Yasmijn: nee, want het gaat erom dat dat meisje zich onbeschoft gedraagt, dat had bij wijze van spreken kunnen zijn door harde boeren te laten. De discussie gaat over wat de posters van hun partners mogen verwachten, niet hoe de posters zichzelf seksueel gedragen.

@Angel: in de topic "singles" zaten Summerdance en ikzelf vanaf het begin niet op dezelfde golflengte. Inmiddels heeft ze besloten, om volstrekt onnovolgbare redenen overigens, te negeren. Dat is haar goed recht wat mij betreft. Wat niet okee is, is dat zij ook anderen oproept om mij te negeren. Dat vind ik niet alleen onmenselijk, maar ook vind ik dat ze daarmee 'de facto' op de stoel van de moderators gaat zitten. Wil je alsjeblieft haar op het ongepaste van haar gedrag wijzen en haar, bij herhaling/continuering, een ban geven?
Angel,

Ik wil hier graag op reageren. Het Singlestopic loopt al heel lang en is een topic waar Singles hun verhalen kwijt kunnen, niet alleen over relaties, maar ook over alles wat ze bezighoudt. Ik vind persoonlijk dat het een vrij 'open' topic is, waar nieuwe forummers goed ontvangen worden. Zeer recente voorbeelden daarvan zijn Jola, SummerDancer en Donkeyshot.

Geleerd is een paar dagen geleden binnengekomen. In plaats van zich tenminste enigszins te conformeren aan de sfeer, stijl, schrijvers, is hij veel vragen gaan stellen, en is hij zich vrijwel direct gaan uitlaten over de manier waarop in dit topic geschreven wordt. Hij vindt dat het anders zou moeten.

Ik erken direct dat ook ik er schuldig aan ben dat ik niet altijd even aardig op hem gereageerd heb. Ik heb dat zelfs uitgesproken in het topic, en zowel Sunshine, Summerdancer als ik hebben Geleerd ook serieuze feedback gegeven over zijn manier van schrijven. Deze feedback was geen 'afbrander', maar bevatte juist ook adviezen over de manier die wél werkt. Er is ook heel duidelijk gesteld dat Geleerd absoluut zijn vragen mag stellen, etc, maar dat het gaat om de toon. Zo vind ik het bijvoorbeeld niet gepast dat Geleerd direct naar ons seksleven (dat van singles) gaat vragen zonder zich fatsoenlijk voor te stellen.

Tot slot kan ik voor mezelf spreken en melden dat ik niet van het slag ben dat zich zomaar zonder nadenken laat beinvloeden door een ander. Het is Geleerd wellicht ook opgevallen dat ik redelijk helder kan denken en mezelf prima kan verwoorden. Als ik Geleerd in het Singles-topic negeer, is dat omdat ík hem vervelend en ongepast vind, niet omdat ik SummerDancer opvolg.

Anyway, ik voelde de behoefte iets toe te lichten. Ik zal hier verder niet de discussie aangaan en ga er vanuit dat de Engeltjes prima zelf kunnen beoordelen hoe&wat.

Groet,

Erwt
Peas on earth!
@Angel: dit is pertinent onwaar. Ik heb een hele vragenlijst moeten invullen (hoe oud ben ik? Waar kom ik vandaan? Hoe lang ben ik al single? Etc...) Ik heb me dus wel degelijk voorgesteld.

Het klopt dat ik vragen heb gesteld over het seksleven. Maar niet in de zin van "ranzige details", maar in relatie tot de topic (Hoe ga je als single om met een leven zonder beschikbare seks?). Dat lijkt me heel wat meer aansluiten bij het onderwerp van de topic singles, dan het voortdurende gepraat over de was, televisieprogrammas, etc.

Ik geloof best dat Erwt een zelfstandige vrouw is, en dat zij zich niet heeft laten beinvloeden door Summerdance. Dat neemt echter niet weg dat Summerdance wel als doel had om anderen mij te laten negeren! Dit is volstrekt in strijd met het nieuwe angel-beleid om nieuwkomers wat vriendelijker en minder 'incrowd-achtig' te bejegenen. In mijn ogen verdient ze dus een ban van een paar dagen, of in ieder geval een duidelijke vermaning. Let wel: oppositie (in de persoon van erwt) erkent expliciet dat van een dergelijke vijandige bejegening sprake was.
Dont worry Erwtje.. de Angels kennen het singles topic bijna uit hun duimpje.. Zij weten echt wel dat wij ons best doen .

Afgelopen 2 weken zijn er zo'n 4 nieuwe forummers bij gekomen in ons topic.. Die zijn al helemaal in to het singles topic.

dat het Geleerd niet lukt heeft hij geheel aan zichzelf te danken !
Ik neem aan dat de Angels elke casus apart bekijken en niet aan reputatie-jurering zullen doen....
Maak je geen zorgen Geleerd, ik ben me niet bewust van enige reputatie (positief danwel negatief) op het forum, ben een vrij onopvallende erwt , dus laten we het rustig afwachten.

Peas on earth!
quote:Geleerd schreef op 31 juli 2008 @ 16:21:

Ik neem aan dat de Angels elke casus apart bekijken en niet aan reputatie-jurering zullen doen....Precies! En als ze dan jouw 'casus' bekijken zullen ze al gauw zien dat je in meerdere topics aan het hengelen bent en/of onbetamelijke opmerkingen maakt en dat jij in ieder geval niet degene zou moeten zijn die een ban over iemand anders afroept.
@Capibara: dat meisje roept op tot collectief negeren! Dat kan toch niet?!
Hengelen op bijna alle topics waar je tot nu toe in geschreven hebt kan ook niet. En toch doe je het.
Pertinent onwaar....
In de pagina's die ik van het Singletopic gelezen heb begin je in ieder geval elke keer over seks en het versieren van vrouwen. Nou oké, niet hengelen misschien, maar het lijkt me voor de vaste posters wel bijzonder irritant als een nieuwkomer (en het is vast niet toevallig dat dat nu net weer een man moet zijn) het gesprek de hele tijd op het onderwerp seks probeert te krijgen, zelfs terwijl je zelf in je eerste paar postings in dat topic uitdrukkelijk zegt dat je het daar niet over zult hebben omdat het niet de sekspijler is. Dan ben je wel ergens op uit volgens mij.
Enne... twee dagen lid en al 119 berichten, waarvan de meeste op de sekspijlerT? Dat zegt voor mij genoeg...
En ik lees nog even verder in het Singlestopic. Je zegt zelf: "Ja Sunshine, dat zijn de regels.... maar ondertussen zit natuurlijk toch iedereen naar elkaar te loeren. Mensen komen hier natuurlijk niet omdat het zo gezellig is." Je gaat er dus al van uit dat iedereen iedere wanhopige single aan het hengelen is en daarom doe je zelf vrolijk mee.
Beste Angel,

Ik wil mij graag aansluiten bij de reactie van 15.32 uur in dit topic van Prinses op de Erwt. Geleerd is enorm aan het hengelen. Op een serieuze manier hebben Prinses, Vleermuis, Summer, ik en misschien vergeet ik iemand, geprobeerd op zijn gedrag te wijzen, maar het gaat op een bepaald moment toch wat irriteren en misschien ben ik en sommigen anderen dan niet heel aardig geweest.

Wel wil ik doorgeven dat Geleerd nu ook een emailadres gegeven heeft in zijn post van 16.28 uur. Misschien kun je er even naar kijken.
En inmiddels tot het einde (tot zover) van het topic gevorderd: SD roept absoluut niet op tot collectief negeren. En jij bent een huilie en een hengelaar en een wanhopig mannetje.

Zo, Capi heeft gesproken.
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 31-07-2008 17:02
Reden: Deze reactie was natuurlijk aan G. gericht, niet aan SD
% gewijzigd
quote:Geleerd schreef op 31 juli 2008 @ 15:26:

@Yasmijn: nee, want het gaat erom dat dat meisje zich onbeschoft gedraagt, dat had bij wijze van spreken kunnen zijn door harde boeren te laten. De discussie gaat over wat de posters van hun partners mogen verwachten, niet hoe de posters zichzelf seksueel gedragen.

@Angel: in de topic "singles" zaten Summerdance en ikzelf vanaf het begin niet op dezelfde golflengte. Inmiddels heeft ze besloten, om volstrekt onnovolgbare redenen overigens, te negeren. Dat is haar goed recht wat mij betreft. Wat niet okee is, is dat zij ook anderen oproept om mij te negeren. Dat vind ik niet alleen onmenselijk, maar ook vind ik dat ze daarmee 'de facto' op de stoel van de moderators gaat zitten. Wil je alsjeblieft haar op het ongepaste van haar gedrag wijzen en haar, bij herhaling/continuering, een ban geven?

Gevalletje pot verwijt de ketel? Jij "beschuldigt" anderen ervan op de stoel van de mod te gaan zitten....wat doe je dan in hemelsnaam zelf?

Anyway; ik zal vanavond even nalezen en eventueel actie ondernemen, nu geen tijd.
Prima, we wachten het geduldig af
Peas on earth!
@Capibara: waarom zou ik niet voornamelijk op de seks-pijler mogen zitten?
Geleerd, laten we hier nou geen nieuwe discussie beginnen, maar wachten op de Engeltjes. Dat was ook je eigen voorstel tenslotte....
Peas on earth!
@Prinses: maar wel even stemming tegen me maken op andere pijler.... hoezo afwachten? Je bent een beetje hypocriet en slinks bezig: ik hoop dat de angels dat ook doorhebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven