Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Succes Digi!
Festen ja, maar dat zijn we wel gewend natuurlijk. Daar kijk ik al jaren niet meer van op.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 20:31:

We hebben hier te maken met een ziek meisje. En dat wordt denk ik weleens vergeten, hoewel ik de reacties heel goed begrijp, want een herhaling van toen wil niemand meer.

Ik begrijp je goeie bedoelingen Yasmijn, maar wat verwacht je nou, dat er bij elk topic van Digitalis een 'waarschuwing'' komt te staan in de trant van: dit is een topic van een ziek meisje, dus hou daar in je reactie rekening mee?

En hoeveel forummers zijn er inmiddels niet dit dit allemaal niet weten en gewoon hun mening verkondigen. Hard of niet...
Oh, mosterd. Sorry.

Het gaat niet erom of anderen tevreden zijn, Digitalis. Als jij maar achter je beslissing staat. Heel veel sterkte gewenst!

Ik wil dit topic ook niet verder vervuilen, dus ik laat het hierbij...
Dat geeft ook niks, harde reacties, ik deed het zelf ook, want de zachte aanpak werkt niet.

En ook ik snap nog wel dat niet iedereen de voorgeschiedenis kent.

Maar het topic is nog niet voorgoed verloren, zegt Five. Dusss.

Er stonden werkelijk goede reacties bij, hard maar waar. En ik hoop dat als Digi in rustiger vaarwater zit dat ze de kans krijgt om e.e.a nog eens terug te lezen, dat ze het dan allemaal beter kan plaatsen en relativeren. Want als je over de toeren bent, dan werkt dat anders.
Geen bijzonderheden
Aan de ene kant begrijp ik de reden van het weghalen wel, vooral met Digi's voorgeschiedenis (begrijp ik uit ieders reacties, ik ken die geschiedenis zelf niet tot in de puntjes) kan ik wel begrijpen dat het voor haar eigen gemoedstoestand niet goed zal zijn om sommige reacties te lezen.

Aan de andere kant, vind ik het voor geen meter kloppen. Digi is hier een oude bekende. Zij weet, als het goed is, dat op sommige topics fel gereageerd wordt en als ze daar niet tegen kan, moet ze niet een dergelijk topic openen.

Als een nieuw iemand hier met een dergelijk topic zou beginnen en die zou een emmer rotzooi over zich heenkrijgen waar je u tegen zegt, dan is het in mijn ogen iets anders. Diegene kent hier niemand, weet niets van de felheid van sommige forummers en kan zich een hoedje schrikken.

Digi wist wat ze zou kunnen verwachten aan reacties. Vooral iemand die al zoveel intieme details over haar leven hier verteld heeft, moet wel kunnen incasseren en niet meteen gaan staan huilen bij Five, omdat het allemaal niet in haar straatje past. Maar goed, dat vind ik..

En ja, ik voel me ook wel een beetje lullig. Heb echt uitgebreid de tijd genomen om een serieuze reactie te plaatsen, wilde TO echt iets meegeven en met mij veel meer forummers. Daar wordt gewoon aan voorbij gegaan.
Ach kom nou toch, er zijn mensen die er veel slechter aan toe waren en veel "zieliger" waren hier volledig de pan in gehakt en dan wordt er altijd gezegd dat het forum nu eenmaal geen besloten praatgroepje is, maar waar het Digitalis betreft wordt er altijd met de mantel der liefde bedekt.

Aangezien ze zelf ook gewoon weer reageert en de discussie zich vrolijk voortzet hier, kan haar topic net zo goed teruggeplaatst worden, wordt tenminste ook het mod topic niet vervuild.

Dat digitalis toevallig door de "harde kern" forummers met yasmijn voorop is uitgeroepen tot de knuffellabielo, betekent toch niet dat voor haar keer op keer de regels moeten worden aangepast?

Een Tyan die in haar topic ook nog even genoemd werd, maar zelfs ook een Roma of een Festen konden nooit op zoveel compassie rekenen en ik kan me vergissen omdat ik het misschien gemist heb, maar bij mijn weten hebben die het nog nooit zo bont gemaakt als Digitalis altijd doet.

Ik heb Evidenza in de afgelopen dagen een paar keer over "projecteren" zien schrijven (in een andere context) en ik persoonlijk heb sterk de indruk dat bij Digitalis naar hartelust geprojecteerd wordt.
Am Yisrael Chai!
Ze doet het toch maar weer. Eerst zet ze zichzelf in de kijker op het forum en nu draait het alweer rond digi in het moderatortopic.

haar missie is geslaagd.

Het forum moet het welzijn van de grootste groep vooropstellen boven de uitspattingen van één bepaald lid.

Een ban is op zijn plaats
Oh, en wat dachten we idd van Jolantje, die overal waar ze reageert een bak stront over zich heen krijgt en waartegen idd doodleuk gezegd wordt dat als ze daar niet tegen kan dat ze dan maar niet moet forummen.
Am Yisrael Chai!
Ik ben het zo roerend eens met FV!!!! Als ik enig retorisch talent had gehad dan waren haar posting de mijne geweest.

Maar, wat betreft Yasmijn was ik wel positief verrast dat zij niet al na twee pagina's mensen ging vertellen wat ze wel en niet mochten schrijven. Dus misschien valt het wel met dat knuffellabielo, hoewel het hier in het topic wel een beetje terugkomt.

Tegen andere forummers mogen we wel zeggen dat we denken dat hun man een mishandelende narcist is, dat hun kind misschen wel ADD heeft en dat ze zelf smetvrees hebben, of veel te veel drinken. Het vermoeden uitspreken dat iemand een junk is valt daar ook onder.
Eensch! Anderen kunnen wel de grond ingestampt worden, maar voor Digi zijn er weer andere regels blijkbaar. Nu snap ik dat het net zo goed voor de bescherming van de rest van het forum is als voor Digi zelf, aangezien ze het voor elkaar kan krijgen om iedereen in rep en roer te krijgen met bepaalde dingen, maar dan nog... Het voelt niet goed dit, de manier waarop dit gaat.
Bij elke vorm van kritiek ga ik mij voortaan beroepen op de "Geen diagnose" regel hier!
Ben het ook eens met FashionVictim. Gelijke monniken, gelijke kappen, voor iedereen hier.

Of geldt hier: All animals are equal, but some are more equal than others..? ;)
quote:fashionvictim schreef op 18 juni 2008 @ 21:14:

Ach kom nou toch, er zijn mensen die er veel slechter aan toe waren en veel "zieliger" waren hier volledig de pan in gehakt en dan wordt er altijd gezegd dat het forum nu eenmaal geen besloten praatgroepje is, maar waar het Digitalis betreft wordt er altijd met de mantel der liefde bedekt.

Het wordt helemaal niet met de mantel der liefde bedekt, dat was toch nu net het probleem binnen het topic.

En er worden toch vaker topics op verzoek van TO gesloten omdat de reacties haar niet bevallen? Is dat dan ook een mantel der liefde? Er wordt zo vaak tegen andere TO's gezegd dat ze dan maar geen topic moeten openen of -niet- moeten forummen, net zoals Digitalis dit advies keer op keer krijgt van verschillende forummers. In die zin komt de actie om het topic te sluiten gewoon overeen met een trend die al veel langer gaande is.
anoniem_58180 wijzigde dit bericht op 18-06-2008 21:25
Reden: -niet-
% gewijzigd
Van MIJ mag iedereen schrijven wat ie wil, don't shoot the messenger, zo liep het nou eenmaal in die paniektoestand van toen. In een split second moest er gereageerd worden en dan kan dat weleen verkeerd zijn of verkeerd opgepakt worden.

FV, ja, ik heb wel een band met haar, ik wil haar bemoederen.

Dat had ik al heel lang geleden, voordat alles zo uit de hand liep.

Ook erger ik me dood aan het dramaqueen gedrag, net zo goed als jij. Maar dat betekent niet dat ik haar als een baksteen laat vallen.

En iedereen hier weet dat ik in donkere tijden ook heb gesneden dus ik snap dat en zij weet dat ze daarom bij me terecht kan.

En zo is het en niet anders. En ik praat niet met haar als ze snijdt, mind you. En dat weet ze.
Geen bijzonderheden
Kan angel nummer zoveel es stoppen met het laten verdwijnen van topics? Superirritant. Het probleem is niet die forumster maar het gemak waarmee topics worden gewist of verstopt.

Te debiel voor woorden, laat die troep gewoon staan. Als TO het niet bevalt dan zit er een knop op haar PC.
Ik zou de regel er eens op na moeten kijken, want zo vaak verkeer ik niet op de psyche-pijler, maar die 'geen diagnose'-regel lijkt me tamelijk onhanteerbaar.
Nogmaals, voor alle duidelijkheid: ik heb het topic niet op verzoek van Digitalis verplaatst, maar omdat het wederom dezelfde kant uit zal gaan als al eerder is gebeurd, zoals sommigen in het topic zelf ook al aangaven.

Ik weiger om dat te laten gebeuren, daarom heb ik het topic verplaatst.

Niks geen voorkeursbehandeling of meten met twee maten.
quote:Digitalis schreef op 18 juni 2008 @ 20:40:

Ik ga morgen naar de psychiater, heb hem net gebeld en wellicht volgt er een opname na mijn examerns. Nu tevreden? Ik heb jankend met Yas aan de telefoon gezeten, het is me echt niet in de koude kleren gaan zitten. Ik weet wel dat ik nooit meer van die zware topics zal openen. Maar mij bannen van het forum vind ik te ver gaan. Ik zal sowieso een tijdje niks meer van me laten horen, omdat ik heel erg geschrokken ben van de hardheid van sommige mensen. Alsjeblieft, laten we het hier bij laten en niet weer gaan bashen.

Maar digi, dit is een herhaling van zetten. Je weet toch dat dit gebeurt?

Je roept het over je af door telkens dit soort topics te openen en daarna te zeggen dat je er niet tegen kunt. Dit is al de zoveelste keer en elke keer proberen mensen je te helpen, maar je kunt net zo goed tegen een muur praten want het helpt toch niet.

Ik wens je veel geluk.
Maakt niet uit, want iedereen was hier toch gelijk? Dus alles wat me niet bevalt is vanaf nu een diagnose

Dat een topic op slot gaat is een ding, maar geheel laten verdwijnen...neen.
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 21:25:

Van MIJ mag iedereen schrijven wat ie wil, don't shoot the messenger, zo liep het nou eenmaal in die paniektoestand van toen. In een split second moest er gereageerd worden en dan kan dat weleen verkeerd zijn of verkeerd opgepakt worden.

FV, ja, ik heb wel een band met haar, ik wil haar bemoederen.

Dat had ik al heel lang geleden, voordat alles zo uit de hand liep.

Ook erger ik me dood aan het dramaqueen gedrag, net zo goed als jij. Maar dat betekent niet dat ik haar als een baksteen laat vallen.

En iedereen hier weet dat ik in donkere tijden ook heb gesneden dus ik snap dat en zij weet dat ze daarom bij me terecht kan.

En zo is het en niet anders. En ik praat niet met haar als ze snijdt, mind you. En dat weet ze.

Tja, Yasmijn, ik denk dat je belazerd wordt waar je bijzit. Maar goed, je bent volwassen en je bent vrij om je energie erin steken, dat siert je alleen maar. Ik vind het echter jammer dat jij en andere forummers die ik hoog heb zitten in Digitalis een "jonge versie van zichzelf" zien. Met die kwalificatie geven jullie haar veel te veel eer, maar dat is mijn mening.

Nou ja, zal me wel niet in dank afgenomen dat ik dat zeg, maar sorry, het is me eigenlijk al heel lang een doorn in het oog. Nou ja, laat maar verder, zoals ik al zei, het siert je ook wel weer.
Am Yisrael Chai!
quote:quattro35 schreef op 18 juni 2008 @ 21:27:

Kan angel nummer zoveel es stoppen met het laten verdwijnen van topics? Superirritant. Het probleem is niet die forumster maar het gemak waarmee topics worden gewist of verstopt.

Te debiel voor woorden, laat die troep gewoon staan. Als TO het niet bevalt dan zit er een knop op haar PC.

Ja, dit kan ik wel een beetje onderschrijven. Ik snap het hele punt van anderen mee in de put trekken (of zoiets??) ook niet helemaal. Kun je er niet tegen, lees het dan niet. Als dat een criterium wordt, kunnen we net zo goed de hele psychepijler, of nee, ALLE pijlers waar persoonlijke kwesties aan de tand gesteld worden, verwijderd. O ja, en GT/ST-topic ook, want mensen van wie het leven net een soap is zullen daar ongetwijfeld wat in herkennen...

Misschien vat ik het verkeerd op, dan stel ik enige toelichting op prijs.
En dat gekoketteer met zelfmoordpogingen vind ik al helemaal echt te walgelijk voor woorden dus ik snap sowieso niet dat Digitalis niet al lang een permban heeft, die regel heb ik al eerder voor gepleit en misschien kunnen jullie dat gelijk meenemen in het overleg, Angel.

Dreigen met zelfmoord? Doei, tot nooit meer ziens, ga een ander daar maar lekker mee lastig vallen.

Beste oplossing wat mij betreft en dat wordt niet voor niks op veel grote fora ook zo gehanteerd.
Am Yisrael Chai!
quote:Viva Angel5 schreef op 18 juni 2008 @ 21:27:

Nogmaals, voor alle duidelijkheid: ik heb het topic niet op verzoek van Digitalis verplaatst, maar omdat het wederom dezelfde kant uit zal gaan als al eerder is gebeurd, zoals sommigen in het topic zelf ook al aangaven.

Ik weiger om dat te laten gebeuren, daarom heb ik het topic verplaatst.

Niks geen voorkeursbehandeling of meten met twee maten.

Angel5, is het dan niet beter om iemand die het verloop van een topic (dat je dus nooit zelf in de hand hebt) niet kan hanteren en tot een drama dreigt te maken, uit bescherming van zichzelf een permanente ban te geven?

Zo iemand kan gewoonweg niet omgaan met een forum en wat dat mogelijk oproept.
FV, ik snap wel wat je bedoelt en waar je mee zit. No hard feelings

Laat mij nou maar lekker moedertje spelen, dat is mijn ding. De mijne doen alsof ze me niet meer nodig hebben. Doen alsof, hoor! :-)

Empty nest syndrome, dat heb ik! Een diagnose! Ik heb een afkorting! ENS! En ik heb ook al BMV, baarmoederverwijdering, ik hoor er eindelijk bij! Twee afkortingen, ik moet maken dat ik op de psychepijlert kom.

Maar toen ze nog 'normaal' forumde, kon ik al goed met haar.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven