Na 25 jaar is het over

02-12-2017 04:21 902 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben 25jaar samen met mijn man. Het is zó cliché. Ik dacht echt dat we het heel goed hadden samen. Ik kom door een uitzending op tv er achter dat Google allerlei teksten opslaat in je account, dus ik wilde even kijken wat er van mijn telefoon was opgeslagen. Ik open de site en ben al automatisch ingelogd, op het Google account van mijn man. Die hebben we samen ivm het uitwisselen van foto’s. Hij fotografeert veel en mijn hobby is fotoalbums maken dus kan ik zo bij alle foto’s die hij maakt. Ik zie daar een hele waslijst aan opgeslagen berichten, en open de eerste. “Hoi schatje, ik mis je zo, het was zo fijn gisteren...”. ik denk nog heel naïef, Huh dat berichtje komt me helemaal niet bekend voor.. maar die was dus ook niet aan mij gestuurd. Lang verhaal kort, hij heeft dus al minimaal zes maanden (zolang gaan de berichten terug) een affaire met een andere getrouwde vrouw, uiteraard half zo oud en twee keer zo dun, met vier kinderen maar liefst. En ze fantaseren over een leven samen met “hun” vijf kindjes wat zo mooi zou zijn. Ik kan alleen de berichten zien die hij via spraaksoftware heeft ingesproken. Maar die zeggen me genoeg. Ik ben helemaal lamgeslagen. Hij is nu niet thuis, hij slaapt in ons vakantiehuisje met onze dochter. Dat vakantiehuisje was voor onze ontspanning dacht ik (aangeschaft dit voorjaar, op zijn wens) maar uit de berichten blijkt dat het hun liefdesnestje was. We zijn ruim 25 jaar samen... hebben een prachtige dochter die na jaren gepest te zijn geweest eindelijk op de middelbare haar draai heeft gevonden en goed in haar vel zit. We hebben een eigen bedrijf, samen. Alles alles alles is met elkaar verweven. Ik raak mijn man, mijn kind, mijn huis en mijn baan kwijt. Ik ben helemaal in shock en weet even echt niet wat ik moet doen. Ik kan niet eens huilen. Waar moet ik in godsnaam beginnen??? Over een week zouden we samen een week op vakantie gaan.. ik loop namelijk een beetje tegen een burn-out aan de laatste tijd. En daar werd ik zo jaloers en onzeker van.. blijkbaar voelde ik onbewust toch wat aan. Wat een klootzak. Om twee gezinnen zó kapot te maken. Ook zij heeft een eigen bedrijf samen met haar man. De kindjes zijn nog piepklein. Mijn dochter past bij haar op.. die vind haar ook zó aardig.... ze hebben het al helemaal bedacht, wat zullen ze gelukkig zijn met elkaar en alle kindjes. Dan kunnen ze fijn gaan knutselen, kamperen, wandelen. Allemaal dingen waar hij nu een gruwelijke hekel aan heeft. En ja, nog meer cliché, hij loopt tegen de 50. Welkom midlifecrisis. Wat moet ik in goedsnaam doen????? Hij weet nog niet eens dat ik het weet, omdat hij niet thuis is.
Macho schreef:
02-12-2017 05:36

Ik ben zelf een vent en we willen onder invloed van ons testosteron nog wel eens heel domme dingen doen. ook hij is een mens, maakt fouten en moet daarvoor ontzettend op zijn flikker krijgen.

Testosteron :facepalm:
Daar moet hij zijn vrouw blij mee maken, niet mee vreemdgaan.
En wat het "op zijn flikker krijgen"" betreft: ze is zijn moeder niet.
Macho schreef:
02-12-2017 05:36

Ik ben zelf een vent en we willen onder invloed van ons testosteron nog wel eens heel domme dingen doen. ook hij is een mens, maakt fouten en moet daarvoor ontzettend op zijn flikker krijgen.

Testosteron :facepalm:
Daar moet hij zijn vrouw blij mee maken, niet mee vreemdgaan.
En wat het "op zijn flikker krijgen"" betreft: ze is zijn moeder niet.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
02-12-2017 05:37
Ik zou die berichten dan ook gewoon afdrukken en voor zijn neus leggen.

En vragen of hij nog iets eraan toe te voegen heeft.
Of hoe lang het al bezig is.
En wanneer hij dacht het je te vertellen.

Maar dat ben ik.


En nope, op dit eigenste moment zou ik toch ook niet kalm kunnen blijven.

Anderen misschien wel, maar mij zou het toch écht niet lukken.
Het zijn spraakberichten dus kan ze niet kopiëren helaas. Kan wel zijn Google wachtwoord wijzigen zodat hij er zelf niet meer bij kan komen. Maar ja, wat moet ik er mee. Ik heb ze allemaal geluisterd, en ze staan in mijn ziel gebrand.

Helaas is dit niet de eerste keer dat hij me bedriegt. Ruim 20jaar geleden is het ook een keer voorgekomen. Toen heel veel spijt betuigd en zijn er samen sterker uitgekomen (althans, dat dacht ik). Ik kan hem dit niet nog een keer vergeven, nu 20jaar later kampte ik nog steeds met rotgevoelens af en toe over die tijd en af en toe jaloerse buien (alhoewel die misschien wel helemaal niet zo onterecht bleken te zijn achteraf).
:hug:
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 05:45
Het zijn spraakberichten dus kan ze niet kopiëren helaas. Kan wel zijn Google wachtwoord wijzigen zodat hij er zelf niet meer bij kan komen. Maar ja, wat moet ik er mee. Ik heb ze allemaal geluisterd, en ze staan in mijn ziel gebrand.
Mail zondag openen als hij thuis is en er één laten afspelen?
En melden dat je ook de anderen hebt gehoord, dus dat het niet bij 1 keer is gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
02-12-2017 05:20
Als jij denkt dat hij direct met geld gaat beginnen smijten, kan je inderdaad snel het geld of de helft van 't geld overboeken naar een eigen rekening.

Sta je ingeschreven bij de woningbouw?
Indien nee, zo snel mogelijk in orde maken.

Haar man licht ze zelf maar in.
Als jullie straks uit elkaar gaan, moet ze zelf maar beslissen of zij wel of niet haar huwelijk opblaast.

Doe maandag ook effe een SOA-test bij de huisarts.
Niets garandeert dat hij een condoom heeft gebruikt bij haar.
Nee sta niet ingeschreven, maar heb wel het vakantiehuisje waar ik naar toe kan. Alhoewel dat dus nu wel behoorlijk besmet is aangezien zij daar samen hun liefdesnestje hebben gebouwd.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij géén condoom heeft gebruikt. Dat heeft hij zijn leven lang nog niet gedaan. Dus ook de SOA test mag op het to do lijstje inderdaad. Dat ik als vrouw die in 25 jaar nog niet naar een andere man gekéken heeft dat nog eens zou moeten doen...

Ik vind het zo erg voor mijn dochter. Die gaat er helemaal stuk van zijn. Vanavond hebben we nog zo fijn gelachen samen. We passen altijd samen op de kindjes van vrienden van ons. Kon mijn man ondertussen lekker rustig ‘werken’. Snap nu ook waarom hij altijd zei dat hij dan te moe was geweest om te werken en in slaap gevallen was. Hij zat natuurlijk bij zijn liefje. Er vallen steeds meer puzzelstukjes op zijn plek.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
02-12-2017 05:40
De mensen die daar werken, weten daar wel raad mee en kunnen je tot rust brengen.
Als je zulke lappen tekst foutloos kan typen kan je ook bellen. Neem een glas water en een zakdoek. Dan huil je, nou én? Dit gaat je niet helpen, ik wens je veel wijsheid toe.

Stel dat het gewoon een grap was tussen hen. Als ze echt een relatie hebben zou hij zijn sporen wel beter gewist hebben. Zulke grappen maken mensen, juist als het evident flauwekul is. Zou ook nog kunnen. Je. Weet. Het. Niet.
Meer ga ik er nu niet over zeggen; je weet waar je voor proffessionele hulp terecht kan dag en nacht. Ook om even stoom af te blazen, sterkte nogmaals.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo mijn ouders maar bellen denk ik. Ik weet echt even niet wat ik moet doen of juist laten.
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 05:54
Ik ga zo mijn ouders maar bellen denk ik. Ik weet echt even niet wat ik moet doen of juist laten.
Is het niet een beetje vroeg om die mensen met zulk nieuws uit bed te bellen?
Ga anders buiten een stukje wandelen, knap je misschien van op.
Alle reacties Link kopieren
Sirius schreef:
02-12-2017 05:54
Als je zulke lappen tekst foutloos kan typen kan je ook bellen. Neem een glas water en een zakdoek. Dan huil je, nou én? Dit gaat je niet helpen, ik wens je veel wijsheid toe.

Stel dat het gewoon een grap was tussen hen. Als ze echt een relatie hebben zou hij zijn sporen wel beter gewist hebben. Zulke grappen maken mensen, juist als het evident flauwekul is. Zou ook nog kunnen. Je. Weet. Het. Niet.
Meer ga ik er nu niet over zeggen; je weet waar je voor proffessionele hulp terecht kan dag en nacht. Ook om even stoom af te blazen, sterkte nogmaals.
Ik weet wel zeker dat het geen grap is. Je gaat niet een half jaar lang (of langer, de berichten gaan tot een half jaar terug) doen alsof je vreemd gaat voor de grap. Hij gebruikt blijkbaar een app die de berichten automatisch wist, zoiets maakte ik uit een berichtje op. Dus hij voelde zich veilig. Echter hij gebruikte de spraakfunctie om de berichten in te spreken en die slaat blijkbaar alles op in je Google account. Goeie tip voor iedereen die nu vreemdgaat en dit leest, uitzetten dus! Ze hebben diverse malen hotels geboekt op dagen dat ik weg was, of hij zogenaamd een cursus had. Tussen de berichten staan ook berichten die hij aan mij stuurde, die sprak hij ook in. Ik kan dus precies herleiden wanneer en waar dingen hebben plaatsgevonden. Berichten die hij wel gewoon getypt heeft staan er dus niet in dus het zijn vaak halve conversaties maar ze laten niets aan de verbeelding over. Hij heeft zelfs meerdere malen op dezelfde dag sex met mij en met haar gehad en dan zowel naarmij als naar haar er de volgende dag over beginnen hoe fijn het was. Gatverdamme wat voel ik me gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
02-12-2017 05:57
Is het niet een beetje vroeg om die mensen met zulk nieuws uit bed te bellen?
Ga anders buiten een stukje wandelen, knap je misschien van op.
Ja je hebt gelijk, ik heb een kop thee gemaakt, en wacht tot het minimaal zeven uur is. Gelukkig is mijn vader altijd vroeg op.
Sirius schreef:
02-12-2017 05:54
Als je zulke lappen tekst foutloos kan typen kan je ook bellen. Neem een glas water en een zakdoek. Dan huil je, nou én? Dit gaat je niet helpen
je weet waar je voor proffessionele hulp terecht kan dag en nacht. Ook om even stoom af te blazen, sterkte nogmaals.

Doe dat nou maar, heel goed advies.
Beter dan die arme ouders van je zo vroeg overstuur maken met je nieuws.
Heb je nou niet geslapen? Vind het echt rot voor je. Zou eerst even slapen voordat je je ouders belt. Even kalmeren. Neem aan dat je ouders ook op leeftijd zijn, beter bel je ze niet om 6 uur wakker. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 05:54
Ik ga zo mijn ouders maar bellen denk ik. Ik weet echt even niet wat ik moet doen of juist laten.
Laten: je ouders bellen
Doen: even naar buiten wandelen of een douche nemen, muziekje in je oren en even een dutje doen

Rustig.. je kan nu even niks doen. Kalmeren, jezelf in slaap huilen in bed. Veel meer keus is er nu even niet..
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 06:01
Ja je hebt gelijk, ik heb een kop thee gemaakt, en wacht tot het minimaal zeven uur is. Gelukkig is mijn vader altijd vroeg op.
Niet doen!
Doe je niets met onze goede raad?
Helpt het niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel haar man inlichten. Aangezien ze het hoogstwaarschijnlijk niet veilig hebben gedaan loopt hij ook risico. Hun jongste kindje is nog maar heel jong. Ik vraag me af hoelang deze affaire al loopt want ze kennen elkaar al een aantal jaar waarbij ze in het begin heeeeel veel met elkaar chatten en toen ik aangaf dat ik het een beetje over de top vond gaan (ja die jaloerse vrouw weer hè die ook overal spoken zag, hij mocht ook nooit eens gewoon gezellig een vriendin hebben) werd het minder. Maar waarschijnlijk zijn ze toen gewoon undercover verder gegaan. Dus misschien is dit al wel heel lang aan de gang.
:hug:
Hoi TO, wat enorm klote allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Ik zou ook echt woest zijn. Snap echt niet dat mensen elkaar dit aan doen. Dat je verliefd word op een ander is nog tot daar aan toe maar verbreek eerst je relatie voordat je 2 gezinnen uit elkaar trekt.

Het is nog erg vroeg en heerlijk koud buiten ( ik hou van de kou maar zelfs als jij dat niet hebt kan het goed werken om je hoofd helder te krijgen ) dus ik zou ook voorstellen om even een rondje te gaan lopen, capuchon op en gaan. Desnoods met muziekje op je oren. Heb je wel geslapen of ben je nog wakker?

Zou eerst proberen te kalmeren voordat je allemaal irrationele dingen gaat doen nu. Je ouders bellen als je zeker weet dat ze wakker zijn en je weer een klein beetje kan praten ipv huilen. Ik vind het allemaal super rot voor je. :redrose:
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 06:10
Ik ga wel haar man inlichten.
Nee, niet doen!!!
Dat is aan haar, niet aan jou.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
02-12-2017 06:10
Niet doen!
Doe je niets met onze goede raad?
Helpt het niet?
Jawel. Het helpt ook. Heb alleen altijd een vreselijke hekel aan bellen en al helemaal met een wildvreemde waar ik dan dit verhaal aan moet vertellen. Het typen zet het voor mezelf ook op een rijtje. Ik ben er alleen nog niet uit of stap 1 is dat ik hém bel of juist eerst hulptroepen/bankzaken/belangrijke papieren verzamelen en dan pas de klok luiden. Heb al mijn beste vriendin geappt maar die slaapt nog helaas.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
02-12-2017 06:12
Nee, niet doen!!!
Dat is aan haar, niet aan jou.
Waarom niet? Zij zal er toch niet eerlijk over zijn, anders was ze dat al wel geweest. Die man moet toch ook weten waar hij mee in bed ligt???
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even een rondje lopen buiten. Bedankt voor jullie luisterend oor vannacht. Heb niet geslapen maar voelt eerlijk gezegd niet alsof dat belangrijk is nu.
Haar man inlichten lijkt me ook geen goed plan. Dat is absoluut niet aan jou om dat te doen. Het is haar gezin en daar heb je verder niks mee te maken. Richt je maar op dat van jezelf.
Lullig gezegd misschien, maar het zijn jouw zaken niet.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
02-12-2017 06:12
Nee, niet doen!!!
Dat is aan haar, niet aan jou.
En weer ben ik het met Karin eens.. Je zou dat willen doen uit wraak.
En soa's.. kom op, van wie heeft ze die dan, van jouw man of haar man? En hij, van jou???
Zie je dat je brein overuren maakt?
Relaxxx!!! :hug:
Voor nu: Warme douche nemen en in bed stappen, proberen toch wat te slapen.
Als je dan wakker wordt, heb je een rustiger hoofd en weet je heus wel wat het beste is om te doen.

En niemand lastig vallen op dit vroege uur!
Je wordt er alleen nog maar hysterischer door, bewijs je jezelf en anderen geen dienst mee.
Integendeel, het werkt tegen je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven