Net moeder geworden, en hij gaat vreemd...

14-05-2009 10:55 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waarom ik dit plaats... ik moet het gewoon even kwijt denk ik. En misschien wil ik ook jullie mening horen, al zullen jullie mij waarschijnlijk niet begrijpen.

Mijn vriend en ik hebben een zoontje van een paar maanden oud. Tijdens de zwangerschap hadden we al weinig sex, omdat ik onwijs moe was, en mijn vriend vond het 'eng', met die baby in mijn buik.

Nu onze zoon er is, hebben we, bijna 5 maanden later, nog altijd geen sex gehad. Tijdens mijn (zeer zware) bevalling ben ik geknipt, en later zijn de hechtingen open gegaan, waardoor ik tot op de dag van vandaag niet eens naar het litteken durf te kijken, laat staan sex hebben.

Mijn vriend klaagt niet, we knuffelen wel, en hij laat regelmatig zien dat hij me mooi en aantrekkelijk vindt. Hij houdt zielsveel van mij, daar is geen twijfel over mogelijk. We zijn al heel lang samen, en kennen elkaar door en door. Toch is onze relatie niet saai. We kunnen over alles praten, hebben dezelfde humor, gewoon een toprelatie.

Ik weet dat ik hem verwaarloos, en daar voel ik me schuldig over. Maar goed... ik ben voor het eerst moeder, en mijn hoofd zit momenteel overvol met 'babystuff'. En ik ben 's avonds blij als mijn hoofd het kussen raakt. Mijn vriend zegt steeds dat ik me niet druk moet maken om ons sexleven, 'dat komt allemaal vanzelf wel weer'.

Jullie voelen hem al aankomen denk ik he? Gisteravond moest hij nog even terug naar zijn werk om iets af te ronden. Vanochtend was ik als eerste uit bed, en toen ik door de gang liep zag ik iets op de grond liggen, dat kennelijk uit zijn zak was gevallen. Juist...een opengescheurde verpakking van een condoom.

Ik was niet eens geshockeerd. Je kon er op wachten dat dit zou gebeuren. We hebben het afgelopen jaar misschien 3 keer sex gehad. Ik heb vervolgens zijn gsm gecheckt (wat ik normaal nooit zou doen), en uit zijn sms'jes bleek dat hij gisteren helemaal niet op zijn werk was, maar bij een zogenaamde vriendin/collega van hem, die ik zelf ook ken.

Anyway... ik had het papiertje eerst op de wastafel gelegd, en was van plan om gewoon naar mijn werk te gaan, zodat hij zich helemaal te pletter zou schrikken als hij dat ding daar zou vinden. Maar inmiddels zit ik op mijn werk, en het papiertje zit nu in mijn broekzak. Als ik hem ermee ga confronteren wil ik zijn gezicht zien. Maar hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik naar de beslissing neig om er helemaal niet over te beginnen...

Ons kindje is 5 maanden. Mijn eigen ouders zijn gescheiden, en daar pluk ik tot op de dag van vandaag de negatieve vruchten van. Het heeft me voor altijd veranderd. Wil ik dat mijn kind aandoen? Want daar gaat het waarschijnlijk op uitdraaien als dit naar buiten komt. Bovendien hebben we sinds kort een hypotheek waarvan nog geen cent is afgelost, en zitten we financieel dus ook aan elkaar gebonden. En natuurlijk...de onvermijdelijke 'jamaar ik hou van hem'-zin heeft ook al door mijn hoofd gespeeld. Ergens denk ik... misschien is het beter om net te doen of ik dit niet weet, want wat haal ik allemaal overhoop als ik erover begin?

Voor mijn zwangerschap zou ik compleet door het lint zijn gegaan. Nu voel ik echter een soort vreemde 'berusting'. Een doof gevoel. Ik denk eigenlijk alleen aan mijn kind, mijn eigen belangen staan niet meer voorop. Voor mijn kind is het beter als de dingen blijven zoals ze nu zijn, en dat is het belangrijkste op dit moment.

Aan de andere kant... ga ik hiermee kunnen leven?
Sterkte met je gesprek Bink.
Ergens heb ik het idee dat het opzet is.

Kan me niet voorstellen dat hij echt zo achterlijk is om de sms-jes niet te wissen, condooms te laten vallen....

Eerder zijn manier om weer tussen je benen te komen...
Hoe is het gegaan gisterenavond Blink?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
goh heb net even alles doorgelezen en ik had het nooit gedacht, maar ergens voel ik ook wel mee met de partner van blink...

2,5 week geleden ging hier op een doordeweekse dag om half 9 smorgens ineens de deurbel.... toen ik redelijk verrast de deur opendeed was het mijn zwager...met een soort blik in zijn ogen van ik weet het niet meer....

mijn zwager is sinds 16 maanden ook papa geworden.. en sinds zijn vriendin zwanger was tot aan nu hebben ze in totaal 5 keer sex gehad.... mijn zwager wordt gek... die snapt het niet meer... probeert het keer op keer aan te kaarten maar krijgt geen respons... zij vind dat hij daar maar begrip voor moet hebben, ookal doet het geen pijn, ze is er geestelijk nog niet klaar voor zegt ze... en hij, hij wil zijn relatie terug!! ze gaat steeds vroeger naar bed, in de hoop al te slapen als hij naar bed komt zodat ze hem niet hoeft af te wijzen maar hij is ook niet gek...

ik vroeg hem waarom hij daar met mij over kwam praten... ik vind dat hij dat met haar moet bespreken... maar hij moest zijn ei kwijt.. zij luistert niet... wil het niet horen, wil er niet over praten.....

hij krijgt nu veel aandacht van een collega... ik had al zo`n vermoeden toen ze er laatst ook was op een feestje en de blikken die zij hem gaf logen er niet om.... hij wil er niet aan toegeven, ontloopt die collega, maar zijn verlangen naar genegenheid is zooo groot...

Ik heb hem aangehoord, meer kan ik niet doen... maar het maakt het er niet beter op... hij gaat er kapot aan... ja, dat sex zulke dingen met je kan doen... ik had dat nooit kunnen denken, maar mijn zwager heeft dan ook echt mijn ogen geopend... hij is papa geworden, maar daar houdt het ook op volgens hem... papa en mama, meer zijn ze niet.... de relatie beeindigen wil hij niet, hij houdt van haar, en zij van hem... maar hij ook van sex, en zij blijkbaar niet ( meer)....

Succes Blink.... ik hoop dat je er samen uit kan komen...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Een kind van 16 maanden oud vind ik wel even iets anders dan een kind van een paar maanden oud.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Eens met Susan.

Wat een ellende...Blink hoe is het gegaan?
in het afgelopen jaar 3 keer...., mijn zwager in de afgelopen 2 jaar 5 keer... het verschil is niet zo groot hoor..

neemt niet weg dat ik alleen maar aan wil geven dat mijn zwager er wel heel veel over gesproken heeft, of tenminste een poging heeft ondernomen en na 2 jaar nog niet buiten de deur gesnoept heeft.... en dat man van TO dus wel heel snel is met de kans pakken om wel buiten de deur te neuken....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Blink, hoe is het nu? Heb je er met hem over gepraat?
Peas on earth!
Hoi meiden...

Jemig wat een misverstand... wat een bizarre avond gisteren...

Toen de beeb sliep, heb ik mijn vriend erbij geroepen en ben ik begonnen door te zeggen dat ik mijn aandeel in dit probleem heel goed inzie, en dat ik er graag samen uit wilde komen. Vervolgens gezegd dat ik die ochtend iets op de gang had gevonden. Toen ik dat papiertje uit mijn zak trok had ik een totaal geshockeerde man verwacht, die hakkelend een of andere smoes zou opdissen. Maar toen hij dat ding zag begon hij te lachen. Zijn verhaal: hij werkt op een school, en heeft dat papiertje een paar dagen geleden van een kindje afgepakt die ermee op het schoolplein liep. Dat ding zonder erbij na te denken in zijn zak gestopt en daarna vergeten. Twee collega's (niet die 'ene' collega) waren erbij en hebben het gezien. Ik geloofde hem natuurlijk eerst niet, maar vervolgens heeft hij ze ter plekke opgebeld om het verhaal te bevestigen, en de telefoon op de speaker gezet. En tsja... toen geloofde ik hem meteen, want mochten die collega's in het 'complot' zitten, dan hebben ze wel een oscarwaardige acteerprestatie geleverd...

En hij was die avond inderdaad bij zijn collega/vriendin geweest na zijn werk (hij is dus wel eerst gaan werken), maar dat doet hij wel vaker, en de sms'jes, die hij me nog een keer heeft laten lezen, waren heel neutraal van toon. Vervolgens heeft hij haar op hyves ook nog eens een chatberichtje gestuurd (zonder dat zij wist dat ik ernaast zat) met de opmerking: "die en die denkt dat wij iets met elkaar hebben"...en daar reageerde zij heel spontaan op: "dat meen je niet, wat achterlijk!".

Dus tsja... komt erop neer dat ik met mijn mond vol tanden stond. Dit is zo'n rare samenloop van omstandigheden, niet te filmen.

Het gesprek eindigde trouwens alsnog emotioneel, want we hebben de situatie wel aangegrepen om een aantal dingen die we op ons hart hadden/hebben eruit te gooien. Hij geeft aan mij vreselijk te missen, maar dat hij never nooit iets met een ander zou beginnen, zeker niet nu we een kind hebben.

Om het goed af te sluiten hebben we meteen schoonma opgebeld om te vragen of ze een nachtje op de beeb wil passen, en vandaag ga ik een gezellig hotelletje boeken voor ons tweeën, om ons nieuwe sexleven in te luiden

Ik ben echt zoooo blij dat ik niet meteen compleet uit mijn dak ben gegaan.... Maar goed, hij begreep natuurlijk wel dat hij de schijn enorm tegen had.

Meiden, ik schaam me... ook naar jullie toe. Vijf pagina's vol met harten onder mijn riem, voor niks. Nou ja, voor niks... er is natuurlijk wel het een en ander uitgepraat, en jullie hebben mijn ogen gisteren wel geopend met jullie reacties. Daarvoor alsnog bedankt!
Het verschil is wel groot, want als je bij Blink naar het hele afgelopen jaar kijkt, was ze een groot deel daarvan zwanger en tijdens haar zwangerschap wilde haar vriend zelf geen seks. Dat kan hij haar dus niet aanrekenen. De resterende maanden zijn de maanden waarin ze net is bevallen en eerlijk gezegd vind ik dat hij haar ook niet aan kan rekenen dat ze toen weinig zin had in seks. Misschien zijn er wel mensen die zich na de kraamweek meteen weer top voelen, maar bij mij heeft het nog best een paar maanden pijn gedaan. Elke keer als we seks hadden, voelde ik weer precies waar ik was ingeknipt. Daarbij zijn veel nieuwe ouders in de eerste paar maanden totaal niet gewend aan hun nieuwe leven, dus dat je hoofd er dan nog niet zo heel erg naar staat, vind ik niet zo erg onbegrijpelijk.

Na 16 maanden is de kans groot dat je je weer stukken en stukken stabieler voelt en dat je lichaam weer een stuk beter hersteld is. Als je dan nog steeds weinig zin hebt in seks, vind ik dat een heel andere situatie.

Dus ik blijf erbij dat ik het echt niet te vergelijken vind.
Nou, gelukkig dat er niks aan de hand is en dat jullie goed hebben kunnen praten.
Blink, wat een goed bericht. En eigenlijk moest ik wel even heel hard lachen. Best een goed verhaal namelijk
Blink wat een opluchting! Z on topic is helemaal niet voor niets hoor. Alleen maar fijn dat het zo gelopen is.
Kippevel hier; gelukkig voor jullie! En wie weet behoedt dit misverstand jullie voor nog veel meer zwijgen over dingen waarover gesproken moet worden.

Wat zal jij blij zijn dat je toch maar het moeilijke gesprek bent aangegaan en niet je mond hebt gehouden!
Inderdaad, welke man steekt nou een condoomverpakking in zijn broekzak nadat hij het condoom om heeft gedaan? Slaat bij nader inzien echt nergens op!
Ik heb meegelezen en ik ben ontzettend blij voor je dat er niets aan de hand was. Heel veel plezier met het inluiden van jullie seksleven. Geniet van de baby, en vooral van elkaar!
Wat fijn.. Gelukkig! Ben erg blij voor je en ook al heb je een dag voor niets in de stress gezeten; het heeft je ook wakker geschud. Heel veel plezier met het hertontdekken van elkaar
Spijker: Nouhou.... Als het ergens gebeurt waar het niet mag, of als het in het echtelijk bed van een ander is.
Blink, wat fijn! Wat heerlijk dat het zo is afgelopen en wat kan een mens er naast zitten! Ik heb ook hartelijk gelachen maar ik vond het ook ontroerend.

Ben heel blij voor je.

Veel plezier met je man komend weekend, 'vind' elkaar maar weer eens even lekker een paar keer
Wat een mooi verhaal!
Kijk, daar word ik nou blij van op de vroege ochtend :-)

Gefeliciteerd!

Goeie actie ook, van dat hotel.

Hup met de romantiek (en wie weet wat nog meer).
Blink echt fijn dat het zo is afgelopen! Ik hoop dat dit jullie heeft wakker geschud. Alvast veel plezier met jullie weekendje!
Jemig Bink, wat een verhaal. Heb met ingehouden adem meegelezen. Wat kordaat van hem dat jij je meteen opheldering heeft gegeven door die collega's te bellen, je de smsjes opnieuw te laten lezen en te chatten met de collega in kwestie.

xZoete
wat een grap! Z'n collega's zullen hem nog wel flink te pakken gaan nemen hahahah. In elk geval heel fijn voor jullie, en Bink: wees niet zo streng voor jezelf, gun jezelf ook het recht om geen zin te hebben.......... Al is het natuurlijk super om lekker met z'n tweetjes er tussenuit te piepen. Heel veel plezier!
Blink wat een opluchting voor je zeg!!

* Ziet een heel elftal aan koters voor zich die dit stukje op jullie 25 jarige huwelijksdag op voert*

Geniet van jullie weekendje samen en natuurlijk ook van jullie kleintje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven