Niet in staat

22-12-2011 13:20 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.

Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
Matth0, dus.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:nicolientje2410 schreef op 22 december 2011 @ 14:57:

...

Heb je er al eens aan gedacht om een datingsite te proberen? Dan kan je uitgebreid beschrijven wie jij bent en wat je zoekt. Is dat niets dan?Datingsites is niks, je weet niet wie de ander is en op een computer kunnen dingen anders overkomen. Ik wil in het echt iemand kunnen zien.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:58:

[...]

Wat is zijn naam als ik vragen mag?

Ik schrijf liever geen echte namen hier.

Hij houdt zich bezig met Open Doors.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:51:

Zegt vriendin ook altijd "je bent weer voor anderen aan het denken, kan een vrouw niet zelf beslissen of ze iets wel of niet leuk vind"Dus? Zou daar dan niet een kern van waarheid inzitten als zij hetzelfde zegt als ik?
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 15:02:

[...]

Ik schrijf liever geen echte namen hier.

Hij houdt zich bezig met Open Doors.Dat is een goed punt, om inderdaad geen prive dingen neer te zetten. Ik zet de namen van die ik leuk vind en vriendin ook niet hier neer.
Als ze meeleest die ik leuk vind, dat weet ik vrijwel zeker dat ze weet wie ik ben. Ook al heet ik anoja.
Speeddating?

En wat is er behalve de kerstversiering nog meer 'fout' aan mevrouw Kerstversiering?

Bedenk, die kerstversiering is maar 1 keer in het jaar eventjes. Kan je je daar niet overheen zetten?
leven gebeterd zeker...
Misschien ziet die kerstvriendin Matth ook helemaal niet zitten als evt partner.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:38:

[...]

Is het een bekende Nederlander?Die ken jij niet want jij kijkt geen TV!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 22 december 2011 @ 15:10:

[...]

Die ken jij niet want jij kijkt geen TV!

Misschien leest TO wel de Privé

(in de wachtkamer van de tandarts)
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 15:11:

[...]

Misschien leest TO wel de Privé

(in de wachtkamer van de tandarts)Of bij de Chinees, tandarts kom ik niet graag, maar ik lees geen roddelblaadjes.
quote:Fame schreef op 22 december 2011 @ 15:10:

[...]

Die ken jij niet want jij kijkt geen TV!Of een niet Tv kijkende bekende Nederlander.
Wat een raar topic dit. En een rare TO. Ik haak af.
quote:Moonlight82 schreef op 22 december 2011 @ 15:09:

Misschien ziet die kerstvriendin Matth ook helemaal niet zitten als evt partner.Klopt maar dat is wederzijds, alleen vriendschap.
Jammer TO maar nu moet je het toch echt zelf (of misschien dat andere forummers je nog interessant vinden) gaan oplossen.

*haak ook af, doei*
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 december 2011 @ 15:13:

Wat een raar topic dit. En een rare TO. Ik haak af.Ik ook. Ik heb veel te doen zoals kerstviering op een Christelijke school waar wel een kerstboom incl. versiering staat.
Iedereen haakt af.
Vind je het gek Anoja? Je spreekt in raadselen, bent niet duidelijk wat je nu van ons wil en dat gaat irriteren...

Maar ik blijf nog effe hoor, heb wel effe tijd...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik weet wat ik wil, maar zie het niet zitten.
Nou wat wíl je dan?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 15:26:

Nou wat wíl je dan?Haar.
En wat heb je daarvoor gedaan dan?

Charme-offensief? In een hoekje zitten stuntelen?
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 15:27:

En wat heb je daarvoor gedaan dan?

Charme-offensief? In een hoekje zitten stuntelen?Een stuntelaar ben ik zeker, in het verleden via facebook een bericht gestuurd en geen reactie terug gekregen.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 15:29:

[...]

Een stuntelaar ben ik zeker, in het verleden via facebook een bericht gestuurd en geen reactie terug gekregen.En dat was het? En daaruit heb je geconcludeerd dat ze niets met je te maken wil hebben? Tja... zo word het nooit wat natuurlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven