(On)gelukkig.

08-07-2020 15:25 104 berichten
Hallo allemaal,

Een heel erge kort-door-de-bocht vraag. Mocht ik de volledige achtergrond moeten uitleggen kan ik net zo goed een boekwerk schrijven. Mocht het alsnog nodig zijn dan wil ik dat gerust erbij posten.

De vraag: zou jij, ongeacht de hoeveelheid jaren samen. De keuze maken om de relatie te beïndigen als je erachter komt dat je partner het niet waard vindt om zijn vliegangst voor je te overwinnen en jij er 100% zeker van bent dat dit jou op den duur ongelukkig zal maken? En je al alles hebt geprobeerd om het te 'accepteren' (toch maar in de benelux/met de bus/alleen reizen of met vriendin) maar dit niet is gelukt.

Op dit moment zit ik in de fase: liever alleen en kunnen reizen (gelukkig), dan samen en gebonden zijn aan de benelux (ongelukkig). Maar ook weer de twijfel; ben ik te hard?

Zou jij dit een reden vinden om uit elkaar te gaan, en je eigen geluk te volgen?

Totaal aantal stemmen: 191

Ja (16%)
Nee (77%)
Anders (7%)
To heeft het nog steeds te druk om mee te reageren.
Alle reacties Link kopieren
TO is met het vliegtuig op vakantie gegaan en ligt aan de rand van een zwembad in São Paolo haar memoires te schrijven, in haar linkerhand een Pina colada. Zoals altijd is de wifi ruk en dekt het zwembad niet.
Je kunt toch zonder hem reizen of op vakantie gaan ?
Niet geschoten is altijd mis
Ik zou dit niet DE reden vinden om de relatie te beeindigen. Ga lekker met je partner naar Belgie en plan daarna bv 2 weken een verre reis.

Wellicht ziet je partner dan hoe leuk je het hebt (als het goed is) en gaat diegene aan zijn vliegangst werken.

Vrienden van mij, had de man ook jaren lang vliegangst. Dus mijn vriendin ging overal heel zonder hem, met vriendinnen of alleen. Na 10 jaar (jaja) heeft ie besloten om eens een keer kort vliegreisje te doen, omdat hij het zelf ook een beetje zat was. Dat is toen zo bevallen dat ie nu overal heen vliegt.

Zou toch zonder zijn als mijn vriendin de relatie alleen hierom had beeindigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven