Onze laatste ruzie

19-12-2020 23:03 226 berichten
Het was even hard nadenken wat mijn nickname hier ook alweer was. Jellie1111 en ik weet altijd waarom ik weer inlog. Het gaat om hem. Afgelopen nacht droomde ik over onze laatste ruzie en ik werd echt huilend wakker.

Ik heb weer mijn oudere topics gelezen en ja ik hoopte steeds dat het beter werd. Maar het werd nooit beter. Het ging lange tijd goed, dan weer niet en nu is het weer heel slecht tussen ons. Ik heb hem weer overal geblokkeerd en verwijderd. Meestal belt of emailt hij na een paar dagen. Nu is het doodstil. Afgelopen ruzie was hij ook erg afstandelijk en het interesseerde hem niet hoe ik me voelde. Hij vindt me gewoon niets meer. Ik zie nog wel dat hij een profielfoto van ons samen nog op zijn whatsapp heeft. Waarom hij die erop laat, snap ik ook niet.

Owja ook 1 van zijn favoriete opmerkingen: ik ben de enige die zo lang loyaal aan jou is gebleven. De rest verlaat jou. Dus wat ik met kennissen/vriendn heb meegemaakt gebruikt hij tegen me. Eerst was ik lui en was mijn broertje en zusje beter dan ik, ik had geen werk. Nu pakt hij me op het feit dat sinds laatste tijd mijn sociale kring behoorlijk is ingekrimpt.

Ik merk ook dat hij me zat is geworden. Ik zag hem vaak alleen na mijn werk in de avond om even wat te eten en rond 9 uur voor de TV begon ik in te dommelen (terwijl hij graag nog met me praatte). Dat vond hij nooit leuk: geirriteerd zei hij dan. Wanneer ga je naar huis?! Toen werd ik een beetje boos. Ik zei tegen hem dat hij meestal na werk in de avond wil afspreken (op zo een dag is hij dan om 3 uur in de middag klaar, terwijl ik 7 uur avond klaar ben. Hij is dan tenminste voldoende uitgerust). In zijn en mijn volle vrije dagen wil hij niet echt meer afspreken. We doen nooit meer iets leuks, nooit wandelen. Heeft hij nooit meer zin in. Alles komt van mijn kant, bijna alle voorstellen.

En dan had je met regelmaat dat hij in zijn vrije dagen opgesloten thuis zit en alcohol drinkt. Dan hoor ik na een dag of 3 weer iets van hem als hij weer aan het werk moet.

Afgelopen donderdag kwam het er allemaal uit bij mij. Dat ik me heel eenzaam voel, dat hij me op zijn vrije dagen bijna nooit wil zien en dat ik dan alleen dingen moet ondernemen. Dat maakt me heel eenzaam en dat ik niet op hem kan bouwen.

Dit terwijl hij eerst best claimerig was, me elke dag wilde zijn, bijna obsessief, jaloers als ik met vrienden afsprak, dacht dat ik met elke man flirtte. We deden wel veel leuke dingen, dagjes uit enz. Nu is hij erg afstandelijk, wat ik doe interesseert hem niet meer. Ik was eigenlijk helemaal gewend aan hem. En eerlijk waar. Ik dacht beter iemand die altijd met mij is dan dat ik alleen ben. Alleen zijn vind ik nog veel erger.

Nu zijn broer en neefjes in dezelfde stad wonen, merkte ik ook dat hij me veel minder hoefde te zien of te spreken. Ik koppel dat dan altijd terug naar de opmerking die hij vaak maakte: ik ga alleen met jou om, omdat ik hier niemand anders ken. Terwijl hij voor mij in die stad kwam wonen. Hij wilde wel graag weer terug naar waar zijn familie woonde. Ik dacht eigenlijk altijd dat hij die opmerking niet meende.

Al met al dacht ik oprecht dat we een band hadden. Ik weet het niet. Nu na de laatste dingen denk ik dat hij me misschien wel heeft gebruikt en nooit echt wat voor me heeft gevoeld...
Deze dingen blijven door mijn hoofd malen. Ja, ik heb ook mijn imperfecties, maar ik heb me nooit helemaal kunnen geven aan hem omdat hij me zo slecht kon behandelen.
In ieder geval denk ik vaak aan die opmerking terug. Je weet dat ik hier niemand ken en jou nodig heb. Nu heeft hij me niet meer nodig en na 6,5 jaar.

Ik denk bij mezelf. Heeft iemand me echt 6,5 jaar voor de gek kunnen houden?
anoniem_6498cdf999a0f wijzigde dit bericht op 19-12-2020 23:24
7.14% gewijzigd
Jellie1111 schreef:
22-12-2020 21:00
Ja precies... hij zal het nooit erkennen. Hoewel hij wel erkent dat wij geen toekomst hebben, maar tegelijkertijd mijn wens niet respecteert om niet als vrienden door te gaan. Want een gewone vriend zal ik hem nooit zien.

Ik kan maar 1 ding niet uit mijn hoofd krijgen. Waarom kapt hij niet alles af, maar zegt doodleuk in mijn emotionele relaas...nou zullen we donderdag iets leuks doen?!
Dit maakt me helemaal gek, waarom doet hij zo.
Jij laat hem niet afkappen. Jij belt hem toch weer terug? Je kunt gewoon beslissen de gemiste oproep te laten voor wat hij is.

Maar je blijft maar tijd en energie in hem stoppen. Verteld hem wat hij moet veranderen om een leuke relatie met je te hebben. Tja, wat zeg jij daar dan mee?
Alle reacties Link kopieren
Jellie1111 schreef:
22-12-2020 20:13
Waar probeer ik mijn zin in te krijgen? Ik probeerde mijn zin niet te krijgen, maar te vertellen hoe ik me voelde na al die jaren zodat we het eens en voor altijd kunnen afsluiten en ons contact definitief stopt. Omdat hij altijd zeg dat ik overdrijf, lieg, manipuleer en mij afkapt, kon ik me gedurende de jaren nooit echt uiten.
Nou, alleen al in het feit dat je kennelijk het laatste woord wilt hebben en dat dus niet hij, maar jíj bepaalt wanneer het gesprek lang genoeg heeft geduurd. Als hij het eerder afkapt accepteer je dat niet.

Echt, laat hem los. Schrijf alles wat je hem nog had willen zeggen op in een schrift maar hou het verder bij jezelf. Blokkeer hem, en sluit het af. Echt.
Jellie1111 schreef:
Ja precies... hij zal het nooit erkennen. Hoewel hij wel erkent dat wij geen toekomst hebben, maar tegelijkertijd mijn wens niet respecteert om niet als vrienden door te gaan. Want een gewone vriend zal ik hem nooit zien.

Ik kan maar 1 ding niet uit mijn hoofd krijgen. Waarom kapt hij niet alles af, maar zegt doodleuk in mijn emotionele relaas...nou zullen we donderdag iets leuks doen?!
Wat maakt het uit waarom hij het niet af kapt en waarom hij donderdag af wil spreken?

Wat ik me afvraag is, waarom kap jij zelf niet alles af? Gewoon geen contact meer met hem opnemen, hem blokkeren zodat hij ook geen contact meer met jou kan opnemen, klaar.
Je kiest hier zelf voor, TO, en dat al 6,5 jaar. En dan kun je hem wel van alles verwijten maar jij bent hier net zo schuldig aan.
Jellie1111 schreef:

Hij is gewoon aan het mind fucken met jou.
Hij erkent dat er geen toekomst is omdat hij dit allang voor zichzelf weet.
Jij moet je grenzen aan gaan geven ( oke die moet je weer terug gaan vinden) en volledig alle contact verbreken.
Nee wij kunnen geen vrienden zijn dus ik wil verder geen contact. Ik wens je het beste.
Maar hij weet dat je het toch niet doet en puur alleen al omdat jij toch weer contact met hem hebt opgenomen.
Hij denkt die vis bijt nog steeds ik heb nog steeds macht en ze kan mij toch niet loslaten en kan ik daar mooi gebruik van maken.

Ophouden jezelf zo te kwellen!
Blijf in jezelf geloven !
Jellie1111 schreef:
22-12-2020 21:03
Ik doe van alles tussen mijn werk door. Mijn werk is sowieso onder mijn niveau, ik kan mijn volle energie er niet in kwijt. Het schijnt wel dat ik op de moeilijkste afdeling werk. Wat moeilijk is, vind ik makkelijk. Wat makkelijk is, vind ik moeilijk.
En ik snap mezelf totaal niet. Ben ik een overdenker,een pleaser, een deurmat, complex, raar. Ik zie het gewoon niet meer en tegelijkertijd doodongelukkig.
Ja je wilt het allemaal veel te goed doen en mensen bij je houden.
Je offert jezelf op zolang de ander jou maar leuk en lief vind want dan blijven ze wel.
Zolang ze maar blijven heb jij een goed gevoel maar wat een ander jou aandoet dat wil je niet zien.
Je bent klaar met hem en blokkeert hem? Vervolgens heb je een gemiste oproep( hoe kan dat?) en bel je een dag later terug. Waarom bel je dan weer terug? Eerlijk gezegd geloof ik dat niet eens en vermoed ik dat hij je vandaag op je werk heeft gebeld en je daarom DIRECT terugbelde terwijl je nog op je werk zat. Je komt niet over als iemand die nog rustig een dagje wacht met even terugbellen :proud:

Hoe moeilijk is het, stoppen met slap ouwehoeren en actie ondernemen. Ander telefoonnummer nemen en social media verwijderen. Hou op met dit zelf in stand te houden en erover klagen. Waarom dit, waarom dat, hij doet zus en zo, ik voel me zo... genoeg is genoeg he. Kruip een keer uit de slachtofferrol zien en raap jezelf bij elkaar.
Je wil een verklaring waarom hij je zo behandeld en je wil erkenning van je gevoel.

Je kan op je kop gaan staan en nog 10 jaar zo doorgaan maar je gaat nooit krijgen wat je wil.

Hij heeft geen last van op deze manier met jou omgaan. Jij wel. Dus het is aan jou om dit af te kappen.

Of hij heeft er wel last van. Dat zou ook kunnen maar als geen van beiden dit beëindigd dan kunnen jullie nog jaren zo doormodderen.

Maar 1 ding is zeker beter dan dit gaat het niet worden met hem.
Wanneer je vrienden wil blijven dan ben je er niet klaar mee. Jij wil contact en dat blijf je maar zoeken. Je wil er helemaal geen eind aan breien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb alles gelezen en we gaan donderdag niet afspreken hoor.

Voor de mensen die zeggen waarom ik heb gebeld. Waarom niet? Na 6,5 jaar mag ik mezelf wel uiten, vind ik. Er zitten een hoop opgekropte emoties. Niet dat het voor hem uitmaakte. Alles wat ik zei, vond hij niet erg of nogal grappig.

Verder heeft hij me niet nodig meer en doet afstandelijk. Hij heeft nu zijn broer in town. Dus mag ik oprotten. Kan je nagaan als hij een vrouw zou leren kennen. Eerst ging hij na ruzies nog heel erg zijn best doen, nu is dat er niet eens meer. Dus het is sowieso klaar. Ik vind het heel erg klote dat ik 6,5 jaar aan iemand heb verspild die mijn tijd heeft gebruikt, puur omdat hij niemand anders kende. Plus de corona situatie heeft alles versneld. Zonder alles eromheen zag ik hem veel minder. Deze inzichten heb ik nu gekregen en ik moet gewoon even wennen aan mijn nieuwe situatie. Maar komt hopelijk wel goed. Ik ben heel erg chagrijnig en wil het liefst dat de komende weken snel voorbijgaan
Niet
Meer
Contacten

Als je het weer op je heupen krijgt dat je vind dat je je moet uiten, kom dan hier spuien, of bel een vriendin.

Maar hij is niet meer bereikbaar!
Doreia* schreef:
23-12-2020 16:12
Niet
Meer
Contacten

Als je het weer op je heupen krijgt dat je vind dat je je moet uiten, kom dan hier spuien, of bel een vriendin.

Maar hij is niet meer bereikbaar!
Dankje voor reactie.
Mijn vriendinnen hebben ooit alles al gezegd wat ze dachten. Ik kan bij ze niet meer over zijn gedrag beginnen. Het is alleen maar herhaling. Het stomme is dat ik hem geloofde, niet die vriendinnen.

Ik ga hem niet meer bellen. Ik dacht eerst dat er toekomst was, maar nu weet ik zeker van niet
Zeg je vriendinnen dat je nu ziet wat zij zien. Als het goede vriendinnen zijn zeggen ze: hè hè, eindelijk! Kom meid, we gaan nu een LEUKE vent voor je opsnorren!
Jellie1111 schreef:
23-12-2020 16:20
Dankje voor reactie.
Mijn vriendinnen hebben ooit alles al gezegd wat ze dachten. Ik kan bij ze niet meer over zijn gedrag beginnen. Het is alleen maar herhaling. Het stomme is dat ik hem geloofde, niet die vriendinnen.

Ik ga hem niet meer bellen. Ik dacht eerst dat er toekomst was, maar nu weet ik zeker van niet
Herkenbaar hoor dat je hem graag wilde geloven. Liefde maakt blind.
Je vriendinnen zijn er op een gegeven moment ook wel klaar mee want hun zien hoeveel pijn en verdriet jij hebt maar gaat toch constant terug.

Probeer afleiding te zoeken. En vraag je vriendinnen om je te steunen want je hebt echt ingezien dat hij slecht voor je is en hem niet terug wil.

Kom hier om dingen kwijt te willen.
Lieve berichtjes..

Op dit moment voel ik me heel eenzaam en heb al 2 dagen heel veel hoofdpijn. Heb ook nergens zin in en daarbij moet ik niets meer van mannen hebben. Ik ben van plan om mezelf volledig op mijn werk te storten, maar dit kan pas in het nieuwe jaar weer. En voortaan ga ikgeen enkele man meer met mij laten spelen.
Dus eigenlijk is zowel je man als je werk onder je niveau, maar aan jou ligt het niet, begrijp ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jellie1111 schreef:
23-12-2020 17:39
Lieve berichtjes..

Op dit moment voel ik me heel eenzaam en heb al 2 dagen heel veel hoofdpijn. Heb ook nergens zin in en daarbij moet ik niets meer van mannen hebben. Ik ben van plan om mezelf volledig op mijn werk te storten, maar dit kan pas in het nieuwe jaar weer. En voortaan ga ikgeen enkele man meer met mij laten spelen.
Ik zou zeggen: neem een pilletje tegen de hoofdpijn en zoek een leuke connectie in een Lesbies Kollektief. Daar hebben ze alleen maar kunstpiemels en die kan je gewoon in de kast leggen als je ze zat bent.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
viva-amber schreef:
23-12-2020 17:44
Dus eigenlijk is zowel je man als je werk onder je niveau, maar aan jou ligt het niet, begrijp ik.
Wat wil je hiermee zeggen?
Qua man denk ik juist dat ik niets beters verdien. En ik denk oprecht dat ik nooit iemand zal vinden.
pejeka schreef:
23-12-2020 18:01
Ik zou zeggen: neem een pilletje tegen de hoofdpijn en zoek een leuke connectie in een Lesbies Kollektief. Daar hebben ze alleen maar kunstpiemels en die kan je gewoon in de kast leggen als je ze zat bent.
Aub geen kunstpiemels of piemels. Mijn libido zit echt verrrrrrrrrrrr onder het nulpunt.
Jellie1111 schreef:
23-12-2020 18:09
Wat wil je hiermee zeggen?
Qua man denk ik juist dat ik niets beters verdien. En ik denk oprecht dat ik nooit iemand zal vinden.
Dat denk ik ook. Je zult eerst aan jezelf moeten gaan werken voor je überhaupt een volwassen relatie in overweging kan nemen.
Jellie1111 schreef:
23-12-2020 18:13
Aub geen kunstpiemels of piemels. Mijn libido zit echt verrrrrrrrrrrr onder het nulpunt.
Dan gewoon een dikke flanellen pyjama en bedsokken aan, geen man die je dan lastigvalt.
pejeka schreef:
23-12-2020 18:15
Dan gewoon een dikke flanellen pyjama en bedsokken aan, geen man die je dan lastigvalt.
Zeg dat maar niet hard, de mannen van tegenwoordig.. :facepalm:
:frusty:
Someonenew schreef:
23-12-2020 18:25
Zeg dat maar niet hard, de mannen van tegenwoordig.. :facepalm:
:HA:
Jellie1111 schreef:
23-12-2020 18:13
Wees lief voor jezelf, koop lekkere dingen en kruip onder een dekentje op de bank met een goede film, ga hardlopen en gooi de frustratie eruit. Die gozer is gewoon een zielenpoot. En blokkeer hem nu en voor altijd, want grote kans dat hij het weer eens komt proberen in de toekomst die kans moet je hem niet geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven