Origineel: te leuke collega

14-01-2022 23:23 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Nu we toch openhartig bezig zijn... Ik zit een beetje met een dilemma. (sorry, lange tekst)

Ik werk sinds een halfjaar bij een redelijk klein bedrijf. Totaal anders dan het werk wat ik hiervoor deed, maar goed. 😅 Ik werk in het ene deel van de zaak (beetje mannenwereldje) en in een ander deel de handige mannen die e.e.a. repareren). Ik ben de enige dame in dienst en alle collega's zijn volgens mij getrouwd/bezet, behalve ik en één persoon van die afdeling handige mannen. Ik heb mij bewust het eerste halfjaar een beetje rustig gehouden en mij geen dingen in mijn hoofd gehaald, maar ik merk dat ik die ene leuke vrijgezelle collega wel steeds leuker begin te vinden. Of ik het nu wil of niet dus :facepalm: Het is geen type waar ik normaal wel eens op viel, had nogal ehm..... beetje foute keuzes achteraf op dat gebied. Collega lijkt juist heel betrouwbaar, rustig, gezellig, is recent veel afgevallen. Ik zie hem vaak een beetje in de verte, bij binnenkomst/watermachine/als hij langsloopt of als we naar huis gaan. We maken wel eens een kort praatje/grapje, maar dit lukt helaas niet iedere werkdag. Toen ik net nieuw was heeft hij wel de vaatwasser uitgelegd toen we samen waren en vertelde hij dat hij zelf zijn afwas opspaart, omdat hij toch maar alleen is. Hij is vrijgezel.