Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.

Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.

Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.

Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.

Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.

Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...

Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...

Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.

Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.

Pffff. Wat moet ik hiermee?

Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
quote:[elle5460 schreef op 25 april 2016 @ 13:44[/message]:

En dan nog wat, vertel het de wereld!...je vriendinnen, aan iedereen, die je liefhebt..

Zij zullen je helpen en steunen.

.

.

het is wel de vader van je kinderen he?

en je wilt niet dat die dit op straat horen.

het vertellen aan mensen die betrouwbaar zijn is bijna een must, anders raak jezelf in een isolement.
wij slapen nooit.
Jezus zeg wat een eikel is die vent, en hij leest dus nog mee ook?

Anyway, ik kwam hier omdat ik een artikel had gelezen waarin een beetje wordt verwoord waarom "wij in leugens trappen" omdat je zegt dat je een sukkel voelt dat je erin bent getrapt. Het is niet 100% aansluiting, maar misschien is het wat voor je.

Ik weet dat Blendle de eerste artikelen gratis doet dus wellicht werkt de link?

https://blendle.com/i/new-scientist/het ... 60421-8484

Goed dat je je laat testen, vertouw nu maar even niets wat je man je zegt.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:valentinamaria schreef op 25 april 2016 @ 13:47:

[...]

het is wel de vader van je kinderen he?

en je wilt niet dat die dit op straat horen.

het vertellen aan mensen die betrouwbaar zijn is bijna een must, anders raak jezelf in een isolement.

Ach guttegut.....dus we gaan hem de wind in de zeilen brengen?....nooit niet.

Hij deed het!....dan laat hem ook de klappen opvangen!...gerechtigheid noem ik dat.

.

Toen zorgde hij goed voor zichzelf.

Dan laat hem dat nu ook maar doen.

What comes around, goed around....en daarbij wees maar niet bang, de waarheid komt altijd boven water...wat zij ook zegt, niet zegt...wel doet, niet doet. Ect ect.

Hou op te lullen hier, en laten we ervoor zorgen, dat zij haar zich sterk maakt, en zich in gaan zetten, voor haar eigen toekomst, en die van haar kindjes.

Zonder leugens en bedrog.

.

Wie wenst er te leven in leugens en bedrog?..ik niet!...

Nooit niet.

.

Ook niet voor de man, waar ik kinderen mee heb, waar ik het ja woord tegen zei.

.

Want dan zei je wat anders niet?....

En je meende toch wat je zei..??

Ik wel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Hou een leugenaar , nooit de hand boven het hoofd.

Een vreemdganger ook niet.

Een hoerenloper ook niet.

Ect ect...

.

Vrouwen!..maak jezelf eens sterk, laat zien waar je voor staat.

Want als jullie het niet doen...wie doet het dan wel?

.

Jij maakt die keus.

Jij bent de wereld.
Ellen: Ik wil HEM niet beschermen door dit geheim te blijven houden, maar de kinderen. Om idd te voorkomen dat ze dit via via te horen krijgen. Dat dit HEM ook goed uitkomt is zijn geluk. Maar niet mijn doel.
quote:Janco schreef op 25 april 2016 @ 13:45:.

@Sap, je mist echt compleet de plank. Blijkbaar voel je je geroepen om juist in dit topic je te gaan verdedigen voor die lapzwans van je (die ook naar de hoeren gaat??). Voegt niet zoveel toe m.i.

Sterkte to. Het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn.

Dat zou ik niet te snel roepen. Omdat Sapsorrow nu eenmaal een andere route heeft gevolgd in haar relatie, wil dat niet zeggen dat dat een foute is. Ik vind juist dat ze een heel andere visie toevoegt aan dit verhaal. Persoonlijk kan ik veel begrijpen van haar denktrant. Niet alles is zwart/wit, het is juist vaak heel veel grijs in dit soort situaties. Ik herken heel veel in haar manier van denken eerlijk gezegd.

@TO wat erg voor je, nu kan je ook hier niet meer vrijelijk je verhaal kwijt.
quote:Zeeland1970 schreef op 25 april 2016 @ 13:58:

Ellen: Ik wil HEM niet beschermen door dit geheim te blijven houden, maar de kinderen. Om idd te voorkomen dat ze dit via via te horen krijgen. Dat dit HEM ook goed uitkomt is zijn geluk. Maar niet mijn doel.

Ik voel jou aan, zoals waarschijnlijk niemand dit hier doet.

Ik had hetzelfde als jij.

Ik vertelde het wel, aan mijn beste vriendinnen, die verlullen je niet, die steunen je, zijn er voor je, voor jou en jou kindjes.

Ga er niet alleen voor staan,meid..dat ga je niet redden!..zoek hulp!, en doe het nu!

Deze man maakt je kapot, ik zeg het je nu.

En ik krijg gelijk.

De leugens waarin in jij leeft....je gaat het niet redden, elke seconde, is ereen!...maak je sterk, en koppel je los.

.

Maar jou keus, jou ding...ik ben er gekomen, jij ook.

Nooit zal ik meer in leugens leven, nooit.

Niet voor hem, voor niemand niet.

Ik ben de sterkste vrouw ooit geworden, echt waar..

En ja...ik heb een enorm goede band met mijn ex man, die dit ook deed.

Hij begreep mij.

Maar hij zal nooit meer mijn partner zijn.

Maar wel de lieve papa eeuwig voor mijn kindjes.
Ik zal jou nooit veroordelen.

Jij mag het doen op jou manier.

Ik neem je niets kwalijk, zelfs de mensen niet die hier maar eeuwig alles goed lullen..

.

Ik hou van eerlijkheid.

Liever in je gezicht kwetsend en een keuze....dan die lamlul, die jou geen keuze liet.

Ik veroordeel hem wel.

En niet zo zuinig ook.
quote:[Zeeland1970 schreef op 25 april 2016 @ 13:58[/message]:

precies!!!

het is zwaar kut dat jij in feite die verantwoordelijkheid op je nek krijgt, maar je kinderen beschermen is prioriteit 1.
wij slapen nooit.
Er wordt hier een hoop geroepen over mannen. Nou, ik ben een man. Toevallig en eenmalig op dit forum omdat ik wat advies kon gebruiken. Er wordt veel geroepen over mannen die niet betrouwbaar zijn, of dat ze allemaal naar de hoeren gaan, en er worden ook dingen over mannen gesuggereerd die best frustrerend zijn.

Niet alle mannen gaan naar de hoeren en niet alle mannen liegen en er zijn mannen met een voldoende ethisch kompas, daar schaar ik mezelf ook wel onder, die ontzettend betrouwbaar zijn naar hun partner en heel loyaal. Ik heb zelf heel veel vrouwen ontmoet waarvan het ethische kompas compleet defect is of ontbreekt en wat er door vrouwen gedaan wordt tijdens relaties of tijden het daten, of dat nu liegen, bedriegen, manipuleren, stelselmatig vreemdgaan, schelden, enzovoort, het is niet mals.

Een ding deel ik met Sapsorrow: Ook op mannen is er best wel een druk in de maatschappij. Veel vrouwen kunnen emotioneel veeleisend zijn en we moeten aan allerlei eisen voldoen, aantrekkelijk zijn, een goede baan hebben, emotioneel sterk in de schoenen staan, tegengas geven, vooral niet de emoties teveel tonen want dan ben je weer geen echte man, en noem maar op. Gaat een man vreemd is het een klootzak, gaat een vrouw vreemd dan zal ze daar wel een goede reden voor hebben. Ik wil niet eens mijn mond opendoen over de vrouwen die draken worden tijdens scheidingen en hoeveel mannen daar verne*kt worden.

@Sapsorrow, wat ik tegelijk erg voel is dat je erg een moeder over je vriend bent. Je bent ontzettend redenen voor hem aan het zoeken zodat hij maar over je grenzen mag gaan. Je doet ook allerlei generaliseringen over mannen waar ik mezelf als man absoluut niet in kan vinden. Eigenlijk ben je hem heel erg aan het (dit woord heb ik laatst ook geleerd) 'enablen' om vooral over jouw grenzen te gaan. Stel dat jullie relatie op een dag uitgaat, en hij ontmoet een andere vrouw, dan moet je niet verbaasd zijn dat als die andere vrouw strengere grenzen stelt dat zijn slechte gedrag opeens verdwijnt.

Ik vind het heel erg jammer voor Zeeland wat er is gebeurd. Ik weet precies hoe moeilijk het is om te aanvaarden dat iemand niet was wie je hoopte dat ze zouden zijn. Dat opeens de realiteit anders is. Ik ben het met veel mensen eens dat het niet eens interessant is of hij een verslaving had (wat ik me echt afvraag hoor, ik heb daar vraagtekens bij). Hij heeft willens en wetens ernstige dingen ontkend en heeft Zeeland enorm bedrogen. Dat is niet niets. Ik hoop dat ze eerlijk kan zijn over wat hij heeft gedaan maar weet ook heel goed dat dit veel tijd nodig heeft.

Nou, ik ben mijn draad een beetje verloren maar ik wilde dit wel even kwijt.
quote:Jochem84 schreef op 25 april 2016 @ 14:16:

Nou, ik ben een man. Toevallig en eenmalig op dit forum .

Jochem84

zondag 10 april 2016 09:30

-

93
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Zeeland1970 schreef op 25 april 2016 @ 13:16:

Update :

-Op vriendinnenavond niets gezegd. Alleen 'relatie crisis, nee wil het er niet over hebben'

-Ruzie vanmorgen want meneer biechte op dat hij HIER DUS AL VANAF MAANDAG MEELEEST, ("MAAR VANAF ZATERDAG ECHT ECHT ECHT NIET MEER HOOR!!")

Dus ik kan me zelfs hier niet meer veilig blootgeven

-Hij had eerder gelogen over de hiv test, dat hij die had laten doen, die heeft hij vanmorgen alsnog laten doen (Zegt ie )

-Ik heb direct de HA gebeld, (dubbele) afspraak gemaakt, voor soa test en bekijken v mogelijk vervolgtraject. (Voor mij.)

Ik voel me STUK.

KAPOT.

Koud en schraal.

(*sorrie, bedankt voor de complimentjes dat ik zo sterk zou zijn, maar ik ben dit dus echt NIET. Voel me een geest van wie ik ooit was. Zeker nu ik dus ook de privacy van dit forum nu kwijt ben. Mijn moeder las vroeger eens in mijn dagboek, daardoor was ik toen ook zo ontgoocheld. Maar dan dus maal 100.)

.....ai, ai, ai.....het wordt steeds erger. Heel goed dat je hulp voor jezelf in hebt geschakeld, want om dit allemaal vrijwel in je eentje te verhapstukken is echt niet te doen. Zijn er verder mensen in je omgeving met wie je het er over kan hebben en van wie je weet dat zij er met het oog op jullie kinderen discreet mee om gaan?

En verder, stijlloos dat hij hier stiekem meeleest en werkelijk te schandalig voor woorden dat hij a. die hiv test niet meteen heeft laten doen en b. daar ook nog eens over heeft gelogen . Wat bezielt die man toch dat hij maar stiekem blijft doen en maar blijft liegen? Ziet hij het zelf nog wel zitten om voor jou/jullie huwelijk/gezin te vechten, want van een afstand blijkt dat uit helemaal niets.
Man van TO.

Helaas mag je hier niet schelden. Anders schold ik jou nu helemaal verrot.

Heb je dan geen enkel respect voor je vrouw? Volgens mij niet.

To ik denk dat de zwarte kant van je man zich wat verder uitstrekt dan alleen zijn sexverslaving.

Hij verdient jou niet TO.

Bespaar je de moeite en maak een plan voor jezelf.
TO, hoe zou je op je man c.q. de huidige situatie reageren als je in andere omstandigheden zou zitten?

Ik stel deze vraag niet om je te frustreren, maar om je te helpen zaken helder te krijgen:

Stel, je woonde alleen, zonder kinderen in een afbetaald huis en je zou een goed inkomen hebben, zou je dan

-proberen "Pim" te redden van zijn ziekte/verslaving/jeugd/etc.

of zou je zeggen

-"het waren 20 mooie jaren en ik zal de goede herinneringen koesteren, maar hier zet ik toch een punt achter".

En, zeker niet als advies, maar gewoon om eens voor jezelf over te brainstormen; wat zou er gebeuren als je "morgen" het hele verhaal zou vertellen aan je zoons, de wederzijdse ouders, familie, buren, werk, vereniging?

Hij denkt/hoopt jou klem te kunnen zetten met (behoud van) gezin, woonsituatie, inkomen, gezichtsverlies voor de buitenwereld, etc.

Maar hij zal zich toch ook wel realiseren dat hij zelf echt veel meer -structureel- te verliezen heeft?

Hij heeft meegelezen, dus zolang hij weet dat hij kan appelleren aan jou "begrip"modus, zal hij blijven liegen en bedriegen.

Heus, dat soort types die jou ongewild in de rol van Big Mama proberen te duwen en, nadat zij "stout' geweest zijn, zogenaamd vol berouw en schuldgevoel aan jou gaan vragen of ze wel naast jou in bed mogen komen liggen, die spelen al langer dan vandaag een geheel eigen spelletje....

Denk terug aan verhalen, hoe ging dat allemaal in het verleden? Bij elke keer dat een verhaal verteld werd, ook al ging het over nog zo'n onschuldig onderwerp: iedere keer de "waarheid" nét een tikkie anders, nét even meer in zijn richting/voordeel omgebogen....?

Denken dat hij het "recht" heeft jouw privacy/PC te schenden, maar o wee als je zou vragen om zijn computergeschiedenis of mails in te mogen zien?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 april 2016 @ 14:19:

[...]

Jochem84

zondag 10 april 2016 09:30

-

93Met 'eenmalig' bedoelde ik zolang mijn topic loopt (en ik ben nog bezig met persoonlijke berichten met een forummer naar aanleiding van mijn topic). Mijn woorden op een weegschaal merk ik wel. Excuses voor deze bijna misleiding
To je kunt het wel alleen. Dan heb je rust. zelfs met 24 uur kun je het. Je krijgt toeslagen. Je neemt een goedkope auto. En er zijn vele prima flats.
Ik denk dat je op geen enkel woord wat uit zijn mond komt nog kunt vertrouwen. (i know you're lying because your lips are moving)

Alleen in daden kan hij nu nog overkomen als iemand die er alles voor wil doen om het huwelijk te redden.

Want tot nu toe doet hij er alles aan om het huwelijk te verzieken.

GEEN leugens meer.

NUL.

Hoeveel leugens (en daar vallen halve waarheden ook onder man van TO!!!) ga je nog toelaten? Dat alles grenzen al overschreden zijn wil niet zeggen dat je er dan nog wel eentje bij kan doen.

Alle grenzen zijn nu DICHT. Alles wat er aan bagger doorheen is gekomen moet je nog aan zien te werken (of niet), maar nieuwe bagger is gewoon helemaal NOT DONE.
Vieze vuile rat ben je man van To. Waarom rot jezelf niet op ipv je vrouw zo te laten lijden?
quote:[rrinkje schreef op 25 april 2016 @ 14:29[/message]:

To je kunt het wel alleen. Dan heb je rust. zelfs met 24 uur kun je het. Je krijgt toeslagen. Je neemt een goedkope auto. En er zijn vele prima flats.helemaal mee eens.
wij slapen nooit.
Zeeland, zelfs de buigzaamste takjes kunnen breken.

Dit is haast niet meer vol te houden zo in je eentje.

Denk alsjeblieft nú aan jezelf, zodat je er óók voor je kinderen kan blijven zijn.

quote:Zeeland1970 schreef op 25 april 2016 @ 13:16:

Update :

-Ruzie vanmorgen want meneer biechte op dat hij HIER DUS AL VANAF MAANDAG MEELEESTDan hoop ik dat hij daar in ieder geval iets van opgestoken heeft.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Zo wat een bedrog, stiekem meelezen en de grootste, smerigste, gevaarlijkste leugen tot nu toe; geen hiv test.

Ziekelijk.

Er is dus duidelijk een reden waarom hij hem niet wilde afnemen.

Dus nogmaals laat je maar testen want hij is compleet de weg kwijt en verschrikkelijk oneerlijk.

Door hier te lezen weet hij precies hoe hij je moest manipuleren.

Slim en berekenend.
Wow ruzie? Want hier over dingen typen terwijl niemand jou hier verder kent is veel erger dan dat je man anonieme sletjes neukt?

Een beetje de wereld op zijn kop he!

Hij zou je een lintje moeten geven dat jij ondanks alles nog zoveel overweegt en zoveel liefde richting hem laat zien. In plaats dat je je laat opjutten hem eruit te smijten, probeer je alles op een hartstikke mooie manier nog voor jezelf en hem recht te praten en te kijken of er nog wat van te bakken valt.

Dus als je dit leest, Zeelandman, ga je diep schamen. Niet zozeer voor je hoerenbezoek want dát moet je met je vrouw oplossen maar wel voor je jankerige slachtofferhouding. Wees een vent !!!
quote:Gebruna schreef op 25 april 2016 @ 14:21:

TO, hoe zou je op je man c.q. de huidige situatie reageren als je in andere omstandigheden zou zitten?

Ik stel deze vraag niet om je te frustreren, maar om je te helpen zaken helder te krijgen:

Stel, je woonde alleen, zonder kinderen in een afbetaald huis en je zou een goed inkomen hebben, zou je dan

-proberen "Pim" te redden van zijn ziekte/verslaving/jeugd/etc.

of zou je zeggen

-"het waren 20 mooie jaren en ik zal de goede herinneringen koesteren, maar hier zet ik toch een punt achter".

En, zeker niet als advies, maar gewoon om eens voor jezelf over te brainstormen; wat zou er gebeuren als je "morgen" het hele verhaal zou vertellen aan je zoons, de wederzijdse ouders, familie, buren, werk, vereniging?

Hij denkt/hoopt jou klem te kunnen zetten met (behoud van) gezin, woonsituatie, inkomen, gezichtsverlies voor de buitenwereld, etc.

Maar hij zal zich toch ook wel realiseren dat hij zelf echt veel meer -structureel- te verliezen heeft?

Hij heeft meegelezen, dus zolang hij weet dat hij kan appelleren aan jou "begrip"modus, zal hij blijven liegen en bedriegen.

Heus, dat soort types die jou ongewild in de rol van Big Mama proberen te duwen en, nadat zij "stout' geweest zijn, zogenaamd vol berouw en schuldgevoel aan jou gaan vragen of ze wel naast jou in bed mogen komen liggen, die spelen al langer dan vandaag een geheel eigen spelletje....

Denk terug aan verhalen, hoe ging dat allemaal in het verleden? Bij elke keer dat een verhaal verteld werd, ook al ging het over nog zo'n onschuldig onderwerp: iedere keer de "waarheid" nét een tikkie anders, nét even meer in zijn richting/voordeel omgebogen....?

Denken dat hij het "recht" heeft jouw privacy/PC te schenden, maar o wee als je zou vragen om zijn computergeschiedenis of mails in te mogen zien?

Het lukt me niet op mijn mobiel om te selecteren maar het stukje appeleren aan jouw begrip en op die toer liegen. Dat.

Meid niks is toch veilig noch heilig meer? Jouw gezondheid ook niet want over het hiv testje liegen we ook maar gewoon?

Als het mijn man was bewerkte ik hem met de honkbalknuppel en gooide zijn spullen buiten in de regen. Nadat ik de rekening leeg gehaald had. Je weet maar nooit wat voor medische kosten je nog krijgt.

Ik ben zo boos! Zo'n leukerd als jij met deze nog niet waard om in zijn gezicht gespuugd te worden ellendeling.
Met liegen over de hiv test brengt hij je willens en wetens in gevaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven