Partner en ikzelf studeren
maandag 12 november 2018 om 13:09
Dag iedereen
Ik heb een relatie van vier maand met een lieve man.
Ik werk en studeer (1 avond per week doe ik een opleiding). Ik werk 4/5.
Mijn vriend studeert fulltime, maar werkt niet.
We wonen apart. Ik in mijn huis, hij in zijn huis.
Dit studeren duurt maar 1 jaar.
Ik en mijn vriend zijn allebei 34 jaar.
We spraken tot nu toe altijd af in het weekend. (vrijdagavond tot zondagavond)
We zijn overeengekomen dat ik nu enkele weekends (van zaterdagavond tot zondagavond) naar hem kom
omdat hij te veel werk heeft voor school.
Ik begrijp dit wel, maar ik voel mij benadeeld.
Ik werk + ik studeer + ik ben chronisch ziek, dus veel vlugger vermoeid.
Hierdoor heb ik de indruk dat het van 1 kant moet komen.
Mijn vriend heeft al geopperd dat hij graag een job zou hebben waarin hij twee weken fulltime werkt en dan 1 week thuis is.
Hij wil veel verdienen en hij vindt dit een veel beter arbeidsritme.
Allemaal goed en wel, maar terwijl hij weg is gaan werken, sta ik er hier natuurlijk alleen voor.
Daardoor voel ik mij niet geliefd en krijg ik het gevoel dat hij geen begrip voor mijn kant van het verhaal heeft.
Het klikt wel heel goed met deze man, dus ik vraag me af of jullie tips hebben over hoe ik kan zorgen dat hij mijn kant ook begrijpt?
Ik heb een relatie van vier maand met een lieve man.
Ik werk en studeer (1 avond per week doe ik een opleiding). Ik werk 4/5.
Mijn vriend studeert fulltime, maar werkt niet.
We wonen apart. Ik in mijn huis, hij in zijn huis.
Dit studeren duurt maar 1 jaar.
Ik en mijn vriend zijn allebei 34 jaar.
We spraken tot nu toe altijd af in het weekend. (vrijdagavond tot zondagavond)
We zijn overeengekomen dat ik nu enkele weekends (van zaterdagavond tot zondagavond) naar hem kom
omdat hij te veel werk heeft voor school.
Ik begrijp dit wel, maar ik voel mij benadeeld.
Ik werk + ik studeer + ik ben chronisch ziek, dus veel vlugger vermoeid.