Partner uitgezonden?

23-05-2011 12:13 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een partner die uitgezonden is of uitgezonden wordt? In dit topic kun je ervaringen delen of gewoon gezellig kletsen met anderen in dezelfde situatie. De openingstekst is door ons aangepast omdat dit topic weer actief is en de oorspronkelijke tekst helaas werd gewist.
Ook niets gezien, maar had wel gekund want hij stond in de buurt. Starks op SBS 6 nog maar eens kijken. Wel fijn om iets te zien van daar!

De feestdagen zie ik een beetje als afleiding tot het verlof in januari. Ik zou er ook goed van balen als het opeens zo ver verschoven wordt, leef er nu echt naar toe. Suuzepuus het enige positieve is dat je het verlof nog te goed hebt en dat het in het midden is.

Wij gaan zaterdag toch ook niet, ik krijg het niet rond! En die kerststukjes spreken mij ook niet aan ;)
Mijn vriend was heel erg veel in beeld. echt heel leuk!!

Of ik al aan het idee gewend ben?? tja...... weinig keuze he! ik merk dat ik vaker even steun van hem nodig heb. Maar ja..... nog een half jaartje en hij is er weer 'echt!'! pfffff Mei is nog zo'n eind weg.....
Suuzepuus nu ben ik wel benieuwd wie dan jouw vriend is!

En Brigitte inderdaad, ook al zag ik mijn vriend niet het is wel leuk om beeldenvan daar te zien (al heb ik natuurlijk ook al wel wat foto's gehad).
Mijn vriend is die kerel die steeds in beeld is samen met Mark rutte.....

Net weer een berg pakketjes weg gestuurd. Hopelijk heeft hij ze nog voor de kerst. Ook wat spulletjes die hij in Januari mee daarnaartoe wilde nemen. Maar ja..... hij komr dan niet dus stuur ik ze maar op!!
Hee meiden, jullie hebben het over verlof begin januari lees ik terug... mijn vriend komt 17 januari als het goed is met verlof.....
Mijne komt nu 1 februari als het goed is. aftellen!!!
En?? hoe gaat het hier met het aftellen? en hoe kijken jullie tegen de eenzame kerstdagen aan?

Gaan jullie nog iets ondernemen tijdens het verlof?

(ow wat een vargen weer...::P)
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren.......
Nog 10 daagjes!!!! Kijk er echt zo naar uit en mijn mannetje gelukkig ook.. hij ziet er de laatste tijd erg moe uit :(

Kerstavond was ik bij mijn schoonouders in het buitenland was heel mooi en bijzonder met zijn allen en voor mijn mannetje hebben we s'avonds een lampion opgelaten echt super! Vanavond met mijn eigen familie kerst vieren... ach ja blijft gewoon moeilijk en denk eigenlijk bijna de hele tijd aan hem....maaaaar gaan wel hart van nederland kijken om 19.00 want als het goed is komt hij dan in beeld, ben benieuwd!!!

Veel sterkte en succes allemaal nog vandaag;)

ps duurt het versturen van post bij jullie de laatste twee weken ook zo lang??? heb bijna twee weken geleden iets opgestuurd en heeft hij nog niet..
Oh sorry Suuzepuus vergeten antwoord te geven op je andere vraag.. wij hebben nog niet zo veel gepland staan voor het verlof.. gewoon kijken hoe het allemaal loopt, maar gaan in ieder geval even een weekendje naar mijn schoonouders die hun zoon natuurlijk ook heel graag weer even willen zien!!! verder vooral GENIETEN
Ik wist niet dat ze bij HVN kwmaen maar heb het net even terug gekeken. Mijn vent was niet te zien helaas maar ik heb vorige week al veel naar hem mogen kijken..... Jullie jullie mannen nog gezien daar?
Hey allemaal!

Zijn jullie de kerstdagen een beetje goed doorgekomen? Ik wel gelukkig, erg blij met een betrokken familie!

Ik merk dat mijn vriend het even gehad heeft daar. Hij is nogal aan het mopperen op vanalles en dat maakt het contact niet echt leuker... Natuurlijk mag hij het zeggen als hem iets dwars zit, maar de laatste gesprekken waren niet echt gezellig daardoor.

Ik mis hem en tegelijk begin ik ook steeds meer mijn draai 'alleen' te vinden. Dat is fijn natuurlijk, want ik kan moeilijk een half jaar lang zielig op de bank zitten, maar ik vind het soms ook wel moeilijk. Want hoe gaat het als hij weer terug is? Moeten we dan weer helemaal aan elkaar wennen? Kunnen we dan weer verder waar we waren opgehouden?
Phoe Zer, dat komt me bekent voor. De gesprekken zijn hier gelukkig wel leuk maar ik zat ook aan de thuiskomst te denken. het gaat nu allemaal prima, alles loopt zoals het loopt en ik vermaak me best zo. Ik hoop dat dat straks ook weer gewoon gaat lukken! Die 2 weken verlof zie ik geen problemen in hoor, maar als hij in Mei weer terug is.....
Suuzepuus ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar over nadenkt! Inderdaad, het verlof zal wel goed gaan, maar daarna... Wij wisten al bijna 8 maanden dat mijn vriend op uitzending zou gaan en zijn daar toch wel een hele tijd (bewust en onbewust) mee bezig geweest, en dat hoeft dan straks niet meer. Wij kennen elkaar al wel lang, maar hebben nu pas ruim een jaar een relatie, voor zijn uitzending nooit heel erg met toekomstplannen bezig geweest en dat gaat straks natuurlijk wel een keer komen. Maar goed, hem kennende zal hij ook wel tijd nodig hebben om weer te wennen thuis, en het is toch al niet iemand die 24/7 samen wil/moet zijn, dus dat zal wel loslopen.
Die van mij is ook best veel met zijn eigen dingen bezig maar dat doe ik ook. We wonen 5 jaar samen en zitten nog steeds heel graag samen op de bank met de kachel aan en een wijntje. Dat gaan we straks wel lekker weer doen!! dat samen zijn kijk ik erg naar uit. Maar ik zal er wel weer aan moeten wennen (schoenen op de meest vreemde plekken, mannen en toilet...., de was, boodschappen enz enz)
Blegh.... wat ik het meeste mis op dit moment is mn ei kwijt kunnen. ik zit niet lekker in mijn vel en heb hem niet om tegenaan te zeuren. bah
Nou dames, vannacht slapen we voor de laatste keer alleen in 2011!!
Gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal!!!!!!

Nog vier daagjes dan kan ik mijn mannetje opgaan halen, eventjes 13 daagjes heeeeel erg genieten!!!

Hij belde gister al toen het bij hem twaalf uur was, leuk dat tijdverschil ;)
Hoi allemaal!

Ik wens jullie allemaal een heeeeeel goed 2012!

Hoe was jullie jaarwisseling? Ik had het om 0.00 uur een beetje moeilijk, daarvoor en daarna ging het eigenlijk allemaal wel, het was heel gezellig.

Het aftellen tot het verlof kan nu echt beginnen voor mij.

Nancy, wat fijn dat het voor jou al bijna zo ver is, geniet er van!
Nog 17 uur!!!

Jeetje wel een heel raar idee hoor ik geloof het nog steeds niet dat hij morgen gewoon weer lekker eventjes hier is!!

Vandaag druk geweest met schoonmaken en boodschappen doen enzo ;)

13 daagjes genieten, nog maar even niet teveel denken aan dat ik hem daarna nog ruim 3 1/2 maand moet gaan missen!!
:( vannacht belde hij... zijn vlucht is uitgesteld vanwege het slechte weer daar!!!

Hopelijk komt hij nu vannacht aan!!
ohhh wat balen nancy!!! pfff!!

gelukkig issie wel onderweg, hopen dat hij snel bij je is!!

ik moet nog 2 weekjes wachten tot z`n verlof!
Die van mij ook! Ooo, en ik ben al zo zenuwachtig... Op teletekst staat nu 00.55..!

Dan zien we elkaar vast vanacht op het vliegveld in Eindhoven ;)

Succes met wachten!!
he Sunnyflowers... ja voor mij geldt hetzelfde.. ben nu maar films aan het kijken zodat ik niet teveel ga nadenken.. kijk er zo naar uit!!!

heb ook bijna niet meer geslapen nadat hij me vannacht belde..

hoe laat ga jij naar het vliegveld??

Jij ook nog succes!!!
Hee!

Ik moet nog een aardig stuk rijden om daar te komen, 2 uurtjes.. Ik zorg in ieder geval dat ik er op tijd ben!

Heb je veel vrij? Ik heb gelukkig 2 weken vrij kunnen krijgen, en we hebben nog geen plannen gemaakt.. We zien wel hoe het loopt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven