Ram

24-05-2009 23:31 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op een ram (qua sterrenbeeld)...heeft iemand een idee hoe men rammen het best kan verleiden? Mensen met dit sterrenbeeld schijnen pittige maar leuke mensen te zijn (hij zeker!)

Ik ben zelf waterman en wat er over mijn sterrebeeld en verleiden staat klopt, net als voor veel andere sterrenbeelden; ieder teken heeft zijn zwakte/verleidingsmethode. Maar met rammen dus geen ervaring
Ik vind het altijd wel grappig dit soort dingen, geloof het niet serieus maar soms staan er wel dingen die kloppen (waarschijnlijk is dat toepasbaar op heeeel veel mensen). Volgens de sterrenbeelden zijn mijn partner en ik een slechte match (Vissen + Tweeling)...wel beetje jammer!

Ik ben een rat volgens de Chinese horoscoop, waarmee gaat dat het beste samen dan? Iedereen van mijn geboortejaar is een rat geloof ik dus dat vind ik altijd zo vreemd.
Vent is ram, ik ben vissen, en ook hier vullen we elkaar goed aan. Kan lezen en schrijven met hem, en onze karakters sluiten ook goed op elkaar aan, maar of dat nou is omdat hij ram is geloof ik niet zo.
geloof heilig in horoscopen enzo.

vraag ook aan elk potentieel vriendje welk sterrenbeeld ie is want het moet wel matchen natuurlijk.

lees ook elke dag de daghoroscoop, zo weet ik wat er gaat gebeuren die dag.

ook makkelijk dat mijn schoonmoeder hetzelfde sterrenbeeld heeft, zo hoef ik nooit te bellen hoe het met r gaat want dat heb al gelezen in de horoscoop...

nogmaals: wat een flauwekul.
quote:Elynn schreef op 25 mei 2009 @ 10:41:

Dacht toch echt even dat jij precies wist wanneer Venus en Pluto in welk kwadrant staan.

Valt tegen he?

Maar dat kan ook komen omdát ik dus maagd ben, dús nuchter en aards.
quote:ladychipmunk schreef op 25 mei 2009 @ 08:44:

.....in de mijne staat dat ik dit jaar geen risico's mag nemen....ach een ram verleiden mag toch wel Poe, over risico's gesproken. Ik vind het nogal wat hoor, zomaar een Ram verleiden
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Meds is duidelijk een Stier.

Ik ken een hoop Rammen. Het wordt niets, dat kan ik je nu al vertellen. Ze zijn eigenwijs, koppig en vervelend. Ga liever voor een Kreeft, die zijn zachtaardig.

Zucht. Wat een lariekoek. What happened to good DNA? Al die quatsch, daar geloof je toch niet in? Leer die kerel z'n karakter kennen bij een lekker wijntje vodka'tje ginnetje watertje. En stel dan een verleidingsplan op.
ben geen leeuw. guess again
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 mei 2009 @ 12:13:

[...]

Poe, over risico's gesproken. Ik vind het nogal wat hoor, zomaar een Ram verleidenPrecies. Waarom zou je dat risico willen nemen? Straks roep je de toorn van de astrologie nog over je uit. Nou, dan zijn de rapen gaar, kan ik vertellen. Dat wil je echt niet meemaken. Maar goed, dat zeg ik, weegschaal die altijd alleen maar heel weloverwogen en verstandige besluiten neemt.
Elynn, wel de spreekwoordelijke rapen he....

Nou, welk sterrenbeeld heb ik?
Ja, ja, uiteraard. Spreekwoordelijke rapen... Ooit wel 's een raap gegeten trouwens? En jammer dat R. haar blog niet wil prijsgeven.

Jouw sterrenbeeld, Digi... Ik weet er echt geen ruk van want het boeit me absoluut niet. Geen idee welke karaktertrekken er bij welk sterrenbeeld horen. Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat je geen maagd bent .
wat raar dat er een hoop mensen reageren die sterrenbeelden geen reet interesseren. zou er dan toch enige interesse zijn?
Nee, meer een fascinatie voor mensen die in staat zijn volkomen onzinnige zaken te geloven. De stand der planeten die je karakter bepalen....hoezo onzinnig? Nooit van wetenschap gehoord en genetica?

Ghe Elynn, was meer een vraag voor de astrologen onder ons. Maar ben inderdaad geen maagd
Digi is vast 'n steenbok
quote:Digitalis schreef op 25 mei 2009 @ 12:27:

Elynn, wel de spreekwoordelijke rapen he....

Nou, welk sterrenbeeld heb ik?Weegschaal?
quote:somana schreef op 25 mei 2009 @ 12:56:

wat raar dat er een hoop mensen reageren die sterrenbeelden geen reet interesseren. zou er dan toch enige interesse zijn?Nee, er is geen interesse, wel verveling.
Ik wist niet dat "mierenneuker"ook een sterrenbeeld was.
Overigens is mijn vriend een ram en ik een waterman.
quote:Star schreef op 25 mei 2009 @ 13:19:

[...]

Nee, er is geen interesse, wel verveling.En werkontwijkend gedrag.
quote:ladychipmunk schreef op 25 mei 2009 @ 08:44:

Ik moet denk ik maar een gekke spontane actie bedenken!

Op welke planeet is dit geen vreemde zin?
Precies, werkontwijkend
quote:rider schreef op 25 mei 2009 @ 13:25:

[...]

Op welke planeet is dit geen vreemde zin?Om on topic te blijven, www.niburu.nl
quote:Star schreef op 25 mei 2009 @ 13:26:

[...]

Om on topic te blijven, www.niburu.nl
Nou, nee niet werkontwijkend er is hier gewon geen reet te doen (makelaardij;-))

Hahaha Star die Niburu-site is opgezet door iemand die ik redelijk goed ken, te grappig en de grootste onzin!

Hij gelooft er alleen zelf wel heilig in en is ervan overtuigd dat hij 24/7 in de gaten wordt gehouden door aliens....
Echt een toppertje, die site, Star. Dank.

*Schakelt snel weer over naar niburu.nl om te achterhalen door welk buitenaards leven we worden bedreigd en wie er toch in hemelsnaam achter het wereldwijde aidscomplot zit*
quote:Suy schreef op 25 mei 2009 @ 13:30:

Nou, nee niet werkontwijkend er is hier gewon geen reet te doen (makelaardij;-))

.O, makelaardij . Daar gaat het inderdaad lekker momenteel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven