Relatie dingen
dinsdag 24 juli 2018 om 19:11
Hoi!
Ik ben nieuw hier en heb besloten om mijn verhaal hier te delen. Ik zit zoveel in mijn hoofd en hopelijk krijg ik hier goeie adviezen oid.
De situatie in het kort; ik ben 37 en gescheiden. (Niet mijn keuze). Heb kinderen. En een goeie band met mijn ex. Die opnieuw samenwoont. We zijn drie jaar gescheiden.
Ik heb sinds een jaartje een relatie met een kei lieve man, die ook kinderen heeft. Het gaat heel goed. We zijn samen met alle kids op vakantie geweest en de kinderen onderling gaat heel goed. Ze hadden elkaar al opgezocht via social media, en het klikt zo goed tussen hun.
Mijn vriend is heel druk, eigen zaak en gedeelde voogdij. Hij heeft veel tijd voor zichzelf nodig. Wat ik respecteer. Maar hij geeft nu aan niet te weten of hij wel een relatie wilt. Hij houdt van mij en wil me niet kwijt. We zien elkaar wel minder vaak dan in het begin en dan ik zou willen maar ik respecteer dat.
Hij vraagt zich af of hij dus een relatie wil. Hij vindt het veel; rekening houden en tijd vrij maken.
Hij zegt dat hij de dingen op een rijtje moet krijgen en vraagt tijd aan mij. Hij snapt het zelf ook niet zegt hij. Ik ben juist heel begripvol, doe niet moeilijk en ik ben perfect (volgens hem dan, echt niet volgens mijzelf
).
Ik ben hier wel kapot van. Want ik heb een aantal rot jaren achter de rug en dacht weer geluk gevonden te hebben
Ik wil best wachten ik wil iets niet zo opgeven. Maar ik wil ook eens gelukkig zijn en mijn eigen leven hebben. Maar ik ben gelukkiger met iemand. Ik hou niet van alleen zijn. Ik ben wel al die tijd alleen geweest. Ben ook niet iemand die zich in een relatie stort. Denk daar heel goed over na.
Ik kan meer vertellen maar dan wordt het een boek
.
Ik zit we gewoon ff door heen. Wil hem niet kwijt en wil hem niet pushen. Voel me ff shit en alleen.
Ik ben nieuw hier en heb besloten om mijn verhaal hier te delen. Ik zit zoveel in mijn hoofd en hopelijk krijg ik hier goeie adviezen oid.
De situatie in het kort; ik ben 37 en gescheiden. (Niet mijn keuze). Heb kinderen. En een goeie band met mijn ex. Die opnieuw samenwoont. We zijn drie jaar gescheiden.
Ik heb sinds een jaartje een relatie met een kei lieve man, die ook kinderen heeft. Het gaat heel goed. We zijn samen met alle kids op vakantie geweest en de kinderen onderling gaat heel goed. Ze hadden elkaar al opgezocht via social media, en het klikt zo goed tussen hun.
Mijn vriend is heel druk, eigen zaak en gedeelde voogdij. Hij heeft veel tijd voor zichzelf nodig. Wat ik respecteer. Maar hij geeft nu aan niet te weten of hij wel een relatie wilt. Hij houdt van mij en wil me niet kwijt. We zien elkaar wel minder vaak dan in het begin en dan ik zou willen maar ik respecteer dat.
Hij vraagt zich af of hij dus een relatie wil. Hij vindt het veel; rekening houden en tijd vrij maken.
Hij zegt dat hij de dingen op een rijtje moet krijgen en vraagt tijd aan mij. Hij snapt het zelf ook niet zegt hij. Ik ben juist heel begripvol, doe niet moeilijk en ik ben perfect (volgens hem dan, echt niet volgens mijzelf
Ik ben hier wel kapot van. Want ik heb een aantal rot jaren achter de rug en dacht weer geluk gevonden te hebben
Ik wil best wachten ik wil iets niet zo opgeven. Maar ik wil ook eens gelukkig zijn en mijn eigen leven hebben. Maar ik ben gelukkiger met iemand. Ik hou niet van alleen zijn. Ik ben wel al die tijd alleen geweest. Ben ook niet iemand die zich in een relatie stort. Denk daar heel goed over na.
Ik kan meer vertellen maar dan wordt het een boek
Ik zit we gewoon ff door heen. Wil hem niet kwijt en wil hem niet pushen. Voel me ff shit en alleen.
dinsdag 24 juli 2018 om 19:21
Hij wil me wel gewoon zien in de tussentijd. Dus alles is verder normaal. Hij gaat wel alleen op vakantie dadelijk.
Hoe geef ik hem die tijd dan?
En ik weet zelf ook helemaal niet wat ik leuk vind. Echt geen idee en ook niet hoe ik daar achter kom. Voel me gewoon verloren een beetje. Ik heb twee weken vakantie nog. En voel me gewoon alleen.
Hoe geef ik hem die tijd dan?
En ik weet zelf ook helemaal niet wat ik leuk vind. Echt geen idee en ook niet hoe ik daar achter kom. Voel me gewoon verloren een beetje. Ik heb twee weken vakantie nog. En voel me gewoon alleen.
dinsdag 24 juli 2018 om 19:36
Je kan ook besluiten een LAT-relatie te beginnen, soms een weekend samen, of een deel van de week, net zoals het jullie uitkomt, leuke dingen doen samen en af en toe samen een vakantie of een lang weekeind er tussenuit, maar tegelijkertijd tijd en ruimte om alleen te zijn als je dat wilt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 24 juli 2018 om 19:38
ze wonen niet samenpejeka schreef: ↑24-07-2018 19:36Je kan ook besluiten een LAT-relatie te beginnen, soms een weekend samen, of een deel van de week, net zoals het jullie uitkomt, leuke dingen doen samen en af en toe samen een vakantie of een lang weekeind er tussenuit, maar tegelijkertijd tijd en ruimte om alleen te zijn als je dat wilt.
dinsdag 24 juli 2018 om 19:42
Dat snapte ik al, maar mijn vraag was dus, waarom dat niet als relatievorm kiezen? Ieder het eigen huis, tijd voor zichzelf, en heb je zin, dan breng je een weekeinde samen door, of je gaat samen wat leuks doen, of samen een weekje weg.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 24 juli 2018 om 19:43
dinsdag 24 juli 2018 om 20:16
Wel balen voor je, ik begrijp uit je verhaal dat jij twijfelt of je hem de ruimte moet geven die hij wil. Het mooiste zou een poldermodeloplossing zijn, maar ik snap dat dat niet makkelijk is. Hoe lang is het geleden dat hij gescheiden is? Misschien heeft hij idd wat tijd en ruimte nodig, als je het echt in hem ziet zitten kan je dat vast wel opbrengen....succes ermee!
dinsdag 24 juli 2018 om 21:52
dit is met elkaar in tegenspraak
dinsdag 24 juli 2018 om 21:54
Hij is 2 jaar geleden gescheiden.
Ik ben iemand die zich snel aanpast. Zeg niet dat dat goed is. Maar ik ben drie jaar alleen geweest omdat ik alles op orde wou hebben en klaar wou zijn voor een relatie en als ik een relatie heb wil ik dat niet zo opgeven.
Ik zit gewoon vol in mijn hoofd. En als ik echt eerlijk ben wil ik iemand die voor mij gaat. Zonder twijfel. Ik wil gewoon ook eens gelukkig zijn.
Ik ben iemand die zich snel aanpast. Zeg niet dat dat goed is. Maar ik ben drie jaar alleen geweest omdat ik alles op orde wou hebben en klaar wou zijn voor een relatie en als ik een relatie heb wil ik dat niet zo opgeven.
Ik zit gewoon vol in mijn hoofd. En als ik echt eerlijk ben wil ik iemand die voor mij gaat. Zonder twijfel. Ik wil gewoon ook eens gelukkig zijn.
dinsdag 24 juli 2018 om 21:56
hij gaat niet voor jou, hij zegt dat hij twijfelt en geen relatie wil. kan jij hoog of laag springen, zo is hetBloem811 schreef: ↑24-07-2018 21:54Hij is 2 jaar geleden gescheiden.
dinsdag 24 juli 2018 om 22:21
Hij gaat wel voor mij want hij wil graag bij mij zijn. Ik heb voorgesteld om elkaar ff niet te zien en dat wil hij ook niet. Want dan mist hij mij.
Ik denk zelf dat het wennen is aan een relatie, na de scheiding met alle kids bij elkaar. Daarbij ben ik anders dan zijn ex
Hij wil echt niemand anders. Dat weet ik zeker. Zo is hij gewoon niet.
Ik denk zelf dat het wennen is aan een relatie, na de scheiding met alle kids bij elkaar. Daarbij ben ik anders dan zijn ex
dinsdag 24 juli 2018 om 22:24
Maar wat wil je nu horen van ons? Kennelijk zien wij het niet goed want onze antwoorden worden afgedaan met dat is niet zo, zo is hij niet.Bloem811 schreef: ↑24-07-2018 22:21Hij gaat wel voor mij want hij wil graag bij mij zijn. Ik heb voorgesteld om elkaar ff niet te zien en dat wil hij ook niet. Want dan mist hij mij.
Je kan je natuurlijk volledig aanpassen aan hem en genoegen nemen met broodkruimels. Het is jouw geluk en jouw leven.
dinsdag 24 juli 2018 om 22:33
Volgens mij is dit al wat ze doen, maar ook daar heeft hij het te druk voor.
dinsdag 24 juli 2018 om 22:36
Haha, op deze manier hoef dit man helemaal geen keuze te maken. Hij wil niet met je, maar ook niet zonder je. Dus hij wil nog bedenken of hij een relatie met je wil, maar ondertussen wil hij je niet missen. Zo hoeft hij natuurlijk nooit wat te kiezen.Bloem811 schreef: ↑24-07-2018 22:21Hij gaat wel voor mij want hij wil graag bij mij zijn. Ik heb voorgesteld om elkaar ff niet te zien en dat wil hij ook niet. Want dan mist hij mij.
Ik snap hem wel hoor, met een eigen bedrijf en co-ouderschap (althans, zo lees ik het?). Dus prima als hij op een rijtje moet zetten of hij een relatie wil of niet. Maar ik zou wel mijn grens trekken bij ondertussen elkaar rustig blijven zien. Wel de lusten, niet de lasten heeft hij dan. En kan hij lekker rustig aan eens even denken of hij jou wel leuk genoeg vindt om tijd voor te maken of niet.
Nadenken mag hij lekker in zijn eigen tijd doen, en daarna gaat hij ervoor of niet. Maar het klinkt niet erg alsof jij een prioriteit bent voor hem zo.
dinsdag 24 juli 2018 om 22:51
Het is lastig uit te leggen via dit forum natuurlijk.
Hij vindt het zelf raar dat hij tijd voor zichzelf Nodig heeft. Hij denkt zelf dat hij meer in onze relatie moet stoppen. Omdat ik wel zo ben. Maar ik snap wel dat andere niet zo zijn als ik ben. Ik kan me goed inleven in andere mensen. En mijn valkuil is daarbij dat ik niet kijk of ik wel gelukkig ben. Ik denk nu ook; we waren gelukkig en idd de kids zijn erbij. Dit had ik nooit gedaan als ik er geen vertrouwen in had.
En daarom vind ik het erg dat dit nu zo gaat.
Hij vindt het zelf raar dat hij tijd voor zichzelf Nodig heeft. Hij denkt zelf dat hij meer in onze relatie moet stoppen. Omdat ik wel zo ben. Maar ik snap wel dat andere niet zo zijn als ik ben. Ik kan me goed inleven in andere mensen. En mijn valkuil is daarbij dat ik niet kijk of ik wel gelukkig ben. Ik denk nu ook; we waren gelukkig en idd de kids zijn erbij. Dit had ik nooit gedaan als ik er geen vertrouwen in had.
En daarom vind ik het erg dat dit nu zo gaat.