Relatie redden, hoe?

11-11-2010 11:22 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn abrupt uit elkaar gegaan (zijn keuze) door een gebrek aan communicatie. Die communicatie kwam pas na de breuk weer op gang..Er zijn nogal wat irritaties aan elkaar en het gevoel is daardoor (?) ook bij beiden wel een beetje minder/weg. We woonden samen en zijn nu dus weer volledig op onszelf en alleen.

We kunnen de leuke tijden met elkaar alleen niet vergeten en willen elkaar nog een kans geven! Vooral omdat we voor de breuk nooit ook maar iets met elkaar hebben kunnen bespreken en een breuk als deze blijkbaar nodig was..

Maar: hoe pakken we dit nou goed aan? Om teleurstelllingen bij beiden te voorkomen..?

Hoop dat jullie tips hebben!
Dat is inderdaad ook nog een optie.. Hij weet het op dit moment niet.. En de kans is inderdaad groot dat hij bang is je helemaal kwijt te zijn als het even helemaal over is.. En wil hij dat niet.. Omdat hij het nog niet weet.. Dus houd ie je vast..

Zou je op dit moment zelf de knoop door kunnen hakken? Stel dat hij weer twijfelactig mailt.. Dat je dan zegt van: het hoeft voor mij op dit moment niet meer? Kan me voorstellen dat je zelf ook behoorlijk onzeker van zijn gedrag wordt (behalve dat je er al gek van wordt).

Wat verstaat hij (en jij) onder emotioneel vreemdgaan dan? Dat hij puur gevoelens voor haar had? En hier niets mee gedaan heeft? (Tot na jullie relatie dan) Waarschijnlijk is hij hierdoor wel gaan twijfelen/nadenken over zn gevoel voor jou..

Maar of hij daadwerkelijk vreemdgegaan is tijdens jullie relatie? Dat weet ik niet.. Is er maar 1 die dat weet, en dat is hij.. En als hij elke x eerlijk tegen je is.. Tja misschien dat hij dat nu dan ook is.. En anders, moet je hem het vragen, als je het echt denkt.. Anders zou ik dat laten rusten denk ik...
-
Dat klopt Mootje. Emotioneel vreemdgaan vind ik dat ze elkaar al sms'ten, veel zagen en van elkaar wisten dat ze elkaar leuk vonden..ik wist nergens van, hoorde nooit iets over haar terwijl hij haar al 1,5 jaar kent. Maar ik heb eigenlijk ook besloten dat te laten rusten, vroeg me alleen af hoe zwaar jullie het zouden laten meewegen in het wel/niet opnieuw hieraan beginnen...maar de enige die dat kan bepalen ben ik zelf..zijn eerlijkheid was juist een probleem! Hij was niet eerlijk over kleine dingen, maar zegt zelf nooit over iets ernstigs te hebben gelogen en ergens geloof ik dat gewoon.
Ik weet niet of ik zelf de knoop door kan hakken, eigenlijk wil ik dat niet, omdat hij degene is die het niet mee wilde allemaal!
Ik zou het niet al te zwaar meewegen, maar het er nog wel een x met hem over hebben als jullie weer opnieuw beginnen.. Want anders blijft het denk ik knagen.. Zou zoiets wel helder en duidelijk willen hebben.. En tja, je kent hem het beste dus zal zelf wel wten of hij eerlijk tegen je is ofniet..

Ken het zelf ook.. Ex heeft het met teamgenootje ('' vriendin'' ) van mij ook over osn gehad, toen hij twijfelde.. En kan dat echt niet hebben.. Als hij er met een vriend (mannelijk) of een vriendin van 1 van zn vrienden het erover gehad zou hebben, oke.. Maar dit voelt achter mn rug om.. Ook omdat ik daardoor ging twijfleen aan hun gevoel voor elkaar. Mn verstand wist wel dat het niets is/was.. Maar mn gevoel.. Oooh.. Kan ook gewoon even niet normala tegen haar doen nog..

En weet wel.. Als we weer opnieuw gaan beginnen, wil ik dat eerst uitgepraat hebben.. Dan wil ik dat hij als hij twijfeld het er mmet mij over heeft.. En dan wil ik ook dat hij het contact met haar of open en eerlijk met mij bespreekt of wat korter houd.. Prima, snap dat ze met elkaar kunnen, vertrouw hem ook.. Maar toch.. Gevoelsmatig..

Maar muisje, je wilt zelf de knoop niet doorhakken, maar wat als hij het niet kan? Wij vrouwen zullen dan maar weer moeten bewijzen van het sterkere geslacht te zijn..

En ja ik weet dat het voelt of je daarmee je eigen weg terg afsnijd.. Maar asl hij het niet weet.. dan is er geen weg.. Toch?

Hoe is het met jou Brugge? Heeft je ex je ondertussen al gebeld? Jij hem niet toch? Zou ik iig niet doen, hoe moeilijk ook! Misschien dat je hem (als hij belt) wel kunt vragen waarom hij gister niet belde.. Omdat dat afgesproken was en je er dus rekening mee gehouden had?

Verder.. niet te desperate.. Maar je doet het goed (ervanutigaande dat jij nog mara in week 2 van je 'proces' zit)

En ragazza.. Nog steeds druk met man1 en 2? Ex al gesmst over je afspraak of? Wil je het nog wel steeds proberen met hem eigenlijk?

(sorry dat dit een beetje onsamenhangend is.. Maar al die berichten van ons, het loopt allemaal door elkaar heen haha, doe mn best lijn aan te houden, maar als je een dag niet gekeken hebt is het zoveel haha ;)
-
hey muisje

ik lees al een tijdje stilletjes mee.

en heb me moeten verbijten om niet eerder iets te schrijven alleen kom jij nu precies mee en tja dan had ik nog een aantal vraagjes.

je schreef dat je ex al afstand aan het nemen was van jou tijdens jullie relatie.

heb je ook gevraagt waarom hij dat deed?

nam hij dan ook meer afstand van dat andere meisje?

toen hij het had uitgemaakt vertelde hij dan wat over zijn gevoelens voor een ander?

je verteld dat hij nooit over grote dingen aan het liegen was maar ik vind het wel heel wat dat hij in een relatie zit en hij word verlieft op een ander maar zegt er niets over tegen jou.

zou jij hem wel kunnen vertrouwen mochten jullie weer in een relatie komen dat hij dan wel eerlijk tegen over jou zou zijn? (dit geld voor een eventuele toekomst)

het komt op mij over dat hij verlieft is geworden en dat hij het uit heeft gemaakt met jou om toch wat met de ander te beginnen.

en nu dat niet werkt gaat hij twijfelen of het mischien toch wel de juiste keuze was om jou aan de kant te zetten.

dus probeert hij de deur weer op een kiertje te zetten en te kijken hoe jij nu aan hem gaat aan passen.

en aangezien jullie de afspraak hebt om trouw te zijn maar geen relatie te hebben is het hem goed gelukt.

sorry dat ik het zo opschrijf maar het komt bij mij zo over.

ik hoop dat hij niet zo iemand is die je gebruikt en zo weer inruilt.

succes muisje ik hoop echt dat je er gelukkiger en er sterker uit komt met of zonder hem.
Muisje wat vervelend dat ex niet gewoon duidelijk kan of wil zijn. Ik snap het eerlijk gezegd niet helemaal hoor, het voelt ergens niet eerlijk zoals je zelf ook al schrijft.

Hier contact met man1 en man2 .... pfff... Man 1 (ex) belde vanmiddag maar zat in een bespreking dus kon niet opnemen. Hij heeft voicemail ingesproken maar ik heb tot nu toe niet teruggebeld. Waarom niet? Ehh.... ik weet het niet zeker maar denk dat het door contact met man 2 komt. Berichtjes over en weer zijn onschuldig maar worden wel afgesloten met veel of dikke kussen. Pffff... ben in de war, maar ook weer niet. Half half met ex en met nieuwe man maar geen van beide lijken voor mij nu toekomstperspectief te hebben. Durf ook beide niet af te kappen. Hellup... Amy...wordt tijd dat je weer met wat goede adviezen komt :-)
Silencer, je hebt gelijk hoor! Zo is het ook. Hij heeft wel degelijk over de verliefdheid op die ander gelogen, of in ieder geval; hij heeft het verzwegen. Niet slim, maar ik weet niet of ik zo heldhaftig zou zijn om het tegen mijn partner te vertellen.

En idd: hij zet de deur weer op een kier, want HIJ twijfelt. Superegoistisch..Maar heb m net verteld dat ik alleen verder ga. Hij moet zijn tijd maar nemen om alles te bedenken, maar ik ga door. Ik heb lang genoeg gedacht, mezelf verontschuldigd enz. Nu is het klaar!
voor jou muisje!

Heb je hem gesproken? Of heb je hem dat gemaild? Hoe reageerde hij? Sta je nog wel open voor hem? Of ben jer nu helemaal klaar mee? (sorry, veel vragen...)

En Ragazza, het lijkt alsof je echt afstand aan het nemen bent van ex? Wil je nog wel weer met hem of, is man 2 aantrekkelijker? Ook al zeg je dat dat geen relatiemateriaal is (hoezo is hij eigenlijk geen relatiemateriaal?).. Wel lastig allemaal hoor!

En Amy, waar ben je? Ons langdradige en voortdurende getwijfel en gezeur een beetje zat? Of gewoon druk met je mannetje, griepig (hoop ik niet), druk aan het werk enz.enz..
-
Jeetje, wat een ontwikkelingen allemaal!

Muisje: jeetje... wat moet ik hiervan zeggen... ik vind dat je wel supersterk klinkt... en eerlijk gezegd: ik hoop voor jou dat je het vol houdt en sterker wordt en op die manier minder met hem bezig bent en je je op jezelf kunt focussen. Dat er voor jezelf e.e.a. duidelijk wordt. Ik denk dat je gevoel dan vanzelf naar 1 kant doorschiet (of misschien wel dat gevoel en verstand hetzelfde zeggen) en wie weet zijn gevoel naar jou ook wel. (maar dat kan je dan inmiddels veel minder schelen en ben je weer helemaal in control over jezelf!)

Ragazza, wat goed dat je een afleiding hebt van man 1! :-)

Persoonlijk (en dat denk ik ook uit jouw woorden op te maken) denk ik dat het een typisch geval van rebound is! Niks mis mee, je hebt een leuke afleiding, bent minder gefocused op man 1 EN omdat je je nu al een tijdje wat kwetsbaar/onzeker voelt is het ook vast heel goed voor je zelfvertrouwen!

Mootje, je hebt ons helemaal geen update gegeven van jouw situatie! (of heb ik wat gemist? Idd, paar uur forum niet checken is meteen alles missen!)
Ik zal ook even een update doen:

Meneer heeft gebeld. En daar ben ik best opgelucht over, want ik dacht echt dat hij ineens raar ging doen en geen contact wilde ofzo...

Het is ook zo'n pannenkoek.... ik heb inderdaad gezegd dat ik eigenlijk gisteren al een telefoontje van hem verwachtte en wat denk je wat? Meneer was het EN een beetje vergeten EN was een film aan het kijken die pas rond twaalf uur afgelopen was. En toen vond hij het te laat om te bellen, want hij probeert tegenwoordig beetje vroeg naar bed te gaan om uit te rusten.

Tsssssssssssssssss, hoezo vergeten??? En hoezo te laat om te bellen? Hij heeft er dus echt geen enkel idee van dat ik vannacht geen oog dicht heb gedaan omdat hij niet belde en ik daar maar mee in mijn hoofd zat.... Wat een pannenkoek... (heb het hem trouwens niet verteld hoor dat ik wakker heb gelegen)

Maar goed, hij belde nu dus, vanuit bed weer. Beetje koetjes/kalfjes, ik heb hem nog over de lekkage gevraagd en hij stelde zelf voor om donderdagochtend aanwezig te zijn. Ik ben hier niet echt op ingegaan, (lijkt me ineens zo raar om hem te zien! En dan effe gauw "goedemorgen, koffie? Hier zijn de leidingen waar ik het over had, wat is je advies en o, je gaat weer naar je werk") Heb wel gevraagd of hij donderdagochtend telefonisch beschikbaar is als ik er niet uitkom.

Verder ging het wel redelijk met hem. De spanningen die hij voelde zijn helemaal weg. Soms mist hij ons heel erg, soms helemaal niet. (beetje zoals hier dus, ookal heb ik wel het idee dat hij er wat relaxter mee omgaat). Het bevalt hem eigenlijk ook wel goed bij zijn ouders.

Ben ook nog de serieuze kant opgegaan en vertelt over mijn inzichten, waar het volgens mij al helemaal fout is gegaan, wat mijn valkuilen zijn, mijn realisatie's, hoe ik hem soms heel erg mis etc...

Had het idee dat hij daar niet heel erg in geinteresseerd was eerlijk gezegd...

Ik vroeg hem ook wat zijn reden geweest is om zo lang te blijven/zo door te gaan. Hij wist het niet precies en dacht dat hij misschien bang was om te verliezen wat hij had.

Verder vroeg ik hoe hij ons contact ervoer... hij vond het wel prettig dat we goed met elkaar omgingen, dat er geen ruzie was. Toen ik zei dat er ook geen contact kon zijn, zei hij dat hij het wel prettig vond...

Toen zei hij uit zichzelf dat wie weet in de toekomst het nog anders kon lopen. Toen grapte ik dat hij dacht dat er alsnog ruzie kwam hahaha, maar hij bedoelde dus dat hij er nog niet echt over na had gedacht en dat we het allemaal maar moesten zien, maar wie weet dat er nog wel meer van kon komen.... en dat we in de toekomst weer leuke dingen samen konden doen ofzo...

Jullie moeten weten dat mijn ex een ontzettende twijfelkont is en dat het altijd even duurt voordat hij ergens over nagedacht heeft. Voeg daar aan toe dat het absoluut geen prater is en je hebt een perfect recept voor nog meer onzekerheid! :-)

Maar goed, klinkt een beetje alsof dit een gevalletjes van Muisje kan gaan worden en ik weet nu van Muisje dat dat je uitiendelijk ook gek maakt. Maar eerlijk gezegd ben ik nu voorlopig blij/opgelucht te horen dat het nog niet per definitie verloren is. Ik denk wel dat de kans heel klein is dat het weer goedkomt en als dat gebeurt dat dat zeker niet op de korte termijn zal zijn.

Ik wens mezelf toe dat ik nu wat rustiger kan worden, niet meer zo obsessief met ex bezig ben en de tijd durf te nemen om zelf goed in mijn vel te zitten. Met of zonder ex.

Zo. dat was mijn update... :-)

Dames ervaringsdeskundigen: gedachte's?
[quote]Brugge schreef op 30 november 2010 @ 23:39:

Toen ik zei dat er ook geen contact kon zijn, zei hij dat hij het wel prettig vond...

Wat ik dus bedoel is dat hij het contact als "gewoon" ervoer... niet heel prettig, niet vervelend...

Dus toen ik om aan te gevan hoe lafjes de reactie was zei dat er ook een keuze was tot geen contact, realiseerde hij zich wel dat hij wat lafjes reageerde en zei toen: o ja, dat kan ook nog hahaha. En zei toen dat hij ons contact wel prettig vond.

... zucht... nu ik er zo eens over nadenk is hij eigenlijk heel vlak momenteel....
O ja!

En met het gevaar dat ik dit hele forum vervuil (sorry hoor ladies) wilde ik nog even een tipje delen:

Mocht je nou alleen in bed liggen en je ex missen omdat je niemand meer hebt om tegenaan te kruipen en niet warm meer wordt... (het is nogal koud buiten nl)...

Wanhoop niet!

Het antwoord: electrische deken.

Echt, lach me maar uit, dat deed ik ook altijd, zoiets belachelijks en burgerlijks als een electrische deken gebruik je toch niet...

Nou, ik kan jullie zeggen: mijn ogen zijn geopend en het is een van de best bewaarde geheimen!! HEEEEERLIJK! Beste aankoop ooit helemaal nu ex er niet meer is! :-) Hahahaha
Ik heb m gesproken (na lang aandringen, want hij wilde eigenlijk niet bellen omdat hij nog wilde nadenken over de "hamvraag": wel/niet). Maar uiteindelijk belde hij dus wel..en toen heb ik gezegd: ik kan dit niet. Of hij me met rust wilde laten..

Dat ging hij doen zei die. En hij houdt van me! (zei die) Zit nu erg te twijfelen of ik m zal mailen over "ons". Hij heeft gisteren aangegeven geen beslissing te durven nemen, omdat hij bang was de verkeerde te maken (mij kwijtraken terwijl hij dat niet wil, of mij aanhouden tegen zijn zin). Nu denk ik; misschien moet ik m toch nog even mailen om duidelijk te maken hoe ik erover denk en dat ik het liefst wil dat hij beslist..

Maar dan zitten we weer in de oude situatie! Help! Wat moet ik doen..
muisje ik had liever geen gelijk gehad.

maar ik vind je besluit zeer moedig.

dan kan jij ook van je ex loskomen want jouwn ex heeft jou al een tijdje geleden los gelaten anders werd hij niet verliefd dus nu jij nog.

en ik vind als je een relatie hebt (jullie waren al 5 jaar bijelkaar!) vind ik dat hij gelogen heeft ten opzichte van jou.

had jij hem nooit gevraagt waarom hij zoveel afstand aan het nemen was? en hij wist toen hij het uitmaakte dat hij liever bij die ander was.

en ook al is er (mischien) niets lichamelijk gebeurd ten tijde van jullie relatie zeker wel emotioneel met al dat smsen etc je weet niet wat ze elkaar vertelde of schreven dus ik vind dit al een heibel punt. (dat zijn mijn grenzen hoor kan best zijn dat jouwn grenzen ergens anders liggen)

jij zegt dat je meerdere malen je excusese hebt gemaakt ik hoop dat hij toch zeker ook inziet dat hij behoorlijk fout zat en was.

enja ik vind het ook super egoistisch van hem om de afspraak te maken om elkaar samen en te kijken hoe het loopt te zien maar toch trouw aan elkaar te zijn en ondertussen nog steeds twijfelen.

op dit moment pas jij niet in zijn plaatje want hij kan doen en laten wat hij wil en geniet van zijn vrijgezelle bestaan.

spreekt veel met vrienden af etc maar mist jou niet want je bent geen prioriteit meer voor hem.

als hij er geen zin in heeft dan zorgt hij wel voor andere vertier dus ben ontzettend blij dat jij voor je eigen geluk kiest.

en het word zwaar want liefdes verdriet hoort erbij en ja dan zijn er ook nog de donkere dagen en de december maand komt eraan maar zorg aub voor je eigen geluk.

zorg dat je een beetje bezig blijft met vrienden afspreken etc.

je vertelde ook dat (zijn woorden geloof ik) dat naar bed gaan met die ander een uitvlucht was.

en daar geloof ik niet in aangezien we het wel over een verliefheid hadden. hij verteld jou natuurlijk ook niet de hele waarheid dat is te pijnlijk want draai het om als jij het had gedaan binnen een week naar bed gaan met een ander had jij hem dan verteld als het fijn was of dat ze vaker dan 1 keer hebben gesext?

mocht je toch nog na een tijdje weer het contact herstellen zorg dan wel dat hij een soa test afneemt.

dat je jezelf wel goed beschermd er zijn veel mensen die hier niet aan denken, en nee leuk is het ook niet maar wel noodzakelijk.

zorg dat je je zelf op de rit krijgt en je hebt hier door weer zoveel bijgeleerd en je word steeds een stukje sterker als mens met alles wat je leert en nog moet leren.

dus blijf groeien en geloof in jezelf.

liefs silencer
Van de andere kant; hij twijfelt ook veel te lang. Dit is gewoon beter denk ik...gewoon negeren die hap, of niet?
Hij heeft gisteren aangegeven geen beslissing te durven nemen, omdat hij bang was de verkeerde te maken (mij kwijtraken terwijl hij dat niet wil, of mij aanhouden tegen zijn zin)

en hij denkt aan allebij de beslissing geen enkele moment aan jou het is elke keer weer wat het beste is voor hem!

jij bent geen prioriteit meer voor hem alleen jij trekt dit niet meer en dan verteld hij dat hij van jou houd.

ik vind zijn gedrag behoorlijk ongepast en egoistisch

hij wil niet bellen

hij wil geen keuze maken

hij....

hij.......

hij.....

vul maar in
muisje probeer hem nu ruimte te geven voor jou en voor hem.

ja negeren dus.
Hoe bedoel je; voor jou en voor hem?
ff snel dan

ik bedoel dat jinu al weer wilt terugkrabbelen omdat het nu toch echt dan de deur voor je gevoel dicht gaat.

terwijl hoe lang zit je al in deze situatie en hij blijft twijfelen.

hij noet op zijn blote knieen dankbaar zijn dat je nog met hem contact wil.

en juist als je hem nu gaat negeren dan krijgt hij ook de tijd om jou te gaan missen en mischien wel in te zien dat hij fout zit.

en jij hebt ook ruimte nodig om van hem los te komen want je bent continu met deze sores bezig en met hem.

ff de ruimte om zelf te gaan bedenken wat jij nu wilt.

en die ruimte heeft hij nodig om je te missen etc

moet nu echt weg
Muisje, ik ben het met Silencer eens....

Ga op je handen zitten, een stuk hardlopen, iets doen waar je opperste concentratie bij nodig hebt, maar BEL of MAIL hem niet.

Muisje, ik hoop uit de grond van mijn hart voor je dat het goed komt met jullie maar je moet je wel afvragen tegen welke prijs...

Dit speelt nu al zo lang en je hebt absoluut laten zien dat jij bereid bent te investeren in deze relatie, je hebt hem zelfs de ruimte gegeven om hem te laten bedenken wat hij nu wil...

... maar nu kom je op het punt dat je doodongelukkig hiervan wordt. En ik denk inderdaad ook dat jouw vriend het niet zo goed weet en het ook niet ineens gaat weten.

Zoals je zelf al een keer zei: hij staat heus niet op een dag op met het gevoel van: ja, nu weet ik het!

Dit kan denk ik nog heel lang doorgaan. Wanneer is genoeg genoeg voor jou? En als ik uit eigen ervaring mag spreken: EIGENLIJK weet je het wel... je WEET diep in je hartje wel dat het voor jezelf uiteindelijk beter is om nu los te laten. Maar toch is er iets in je wat niet durft los te laten. Misschien vind je de pijn te heftig. Want elke keer als je het gemis voel ben je weer geneigd om hem te contacten... ga je weer actie ondernemen richting hem zodat je je niet op de pijn hoeft te focusen.

Ik geloof dat je moeite hebt met het accepteren dat jij geen controle over zijn gevoel voor jou hebt (it takes one to know one).

En zoals Silencer zegt: je bent geen prioriteit meer voor hem. Hij heeft al afscheid van je genomen. Au! Dat doet pijn. En ik weeeet hoe het voelt, want ik ben ook geen prioriteit meer voor mijn ex. En ja, ik hoop ook nog dat ik dat weer ga worden.

Maar realiseer je wel dat je dat nou eenmaal niet kunt afdwingen.

En het is ook niet jouw schuld. Ook als je “perfect” (whatever that is) was geweest kan iemand het zomaar niet meer voor je zijn.

Ik hoop en gun voor jou dat je nu voet bij stuk kunt houden. Maar dat is heel moeilijk en dat kun je alleen zelf uitmaken. Wat je ook beslist: je kunt hier terecht voor advies en steun hoor.
Wat ik me ook afvraag:

Stel je nou voor dat hij op een dag WEL ineens opstaat en denkt: Yes! Hoe heb ik zo stom kunnen zijn, natuurlijk wil ik muisje wel...

En dan? Hoe gaat hij jou daarvan overtuigen? Zou je hem wel geloven? Zou je het hem niet altijd kwalijk nemen dat hij je zo heeft laten zwemmen? (aan de andere kant: je laat jezelf zo zwemmen)

Zou je in de relatie niet altijd bang zijn dat hij ineens weer twijfels krijgt?

Zou een relatie nog wel werken na de ontwikkelingen van de afgelopen tijd?

Hoe zie je het uberhaupt voor je?
Wat fijn dat jullie me allemaal zo een hart onder de riem steken!!! Echt superbedankt!!!

Jullie hebben ook helemaal gelijk, Brugge en Silencer, ik weet het. Alleen denk ik steeds dat ik niet genoeg heb laten zien hoe ik erin sta en wat ik ervan denk en dat ik heus wel weet dat ik dingen fout heb gedaan en dat ik ook heus wel weet dat hij niet alleen maar dingen fout doet...(op deze actie na natuurlijk). Maar dat is natuurlijk niet zo!! Na ongeveer een maand uit begonnen zijn twijfels en dat heb ik dus een maand volgehouden. Waarin ik alles heb gedaan wat ik kon voor mijn gevoel...Het feit is alleen: je kunt doen wat je wil, zijn twijfel blijft (in mijn geval dan).

Volgens mij is dit (geen contact op mijn verzoek) ook echt de enige manier om eruit te komen..anders blijf je elkaar pijn doen. Of in ieder geval: hij mij. Gewoon omdat ik idd niet meer zijn prioriteit ben, ook al wil hij het proberen en zegt hij voor mij te kiezen, dit doet hij niet voor 100%. Dat hou ik gewoon niet vol...heb ik m ook gezegd.

Van de andere kant voel ik nu een "opgeven" van mijn kant. En dat maakt me zo verdrietig...Maar ja: it takes two...En die zijn er nu niet allebei even enthousiast bij. Time-out is de enige optie geloof ik he..
En inderdaad Brugge, dat heb ik me ook afgevraagd; hoe zou het uberhaupt nog moeten?? Daarom zijn die 100% ervoor gaan ook zo belangrijk..als DAT al niet zo is nu, hoe kan ik me dan uiten over de rest...voor je het weet geeft hij het op, als er toch al twijfels zijn...
Eeeeh ja, het is toch misgegaan! (maw: ik heb me niet kunnen inhouden) Alle goede raad ten spijt..

Heb m gemaild, omdat ik wilde vertellen dat ik toch liever had dat hij de knoop door zou hakken. Maar hij kan het nog steeds niet natuurlijk. We hebben over een tijdje (1,5 week) een afspraakje staan. Heb besloten dat ik tot die tijd alle initiatief bij hem laat. Hoor ik niks/te weinig naar mijn mening; dan trek ik mijn eigen conclusie..

Eigenlijk wil ik dus hetzelfde doen als eerst (geen contact), alleen dan nu van mijn kant. En verder ga ik door!

Ja, het is heel slecht dit, ik weet het. Ben een moeilijke leerling in het leven.
Oh eigenwijs Muisje! Toch gemaild.. Nya je moet doen waar jij je goed bij voelt! Nog gevraagd om een reactie in je mail (en gekregen of)..

Maar nu wil jij eigenlijk geen contact, maar wil je wel dat hij nu opeens toch contact met je opneemt? En dan zie je vlak voor de afspraak wel of ie doorgaat of? Interpreteer ik het nu verkeerd?

Het is iig een rotsituatie.. Je weet dat het slim is om hem miss. los te laten, zelf de knoop door te hakken, maar het voelt misschien als falen? Pfff, lastig!

En brugge, die pannekoek van jou is een MAN (toch?), die denkt er niet bij na dat jij wakker ligt.. Stom maar waar..

Goed van je dat hem iig niet gebeld hebt en hij jou gebeld heeft! Hoe nu verder met je? Nog een belafsrpaak staan? Of gewoon op gevoel contact met elkaar opnemen?

Heb wel het vermoeden dat je ex het even heel fijn vind om alleen te zijn,, geen gezeur, lekker bij zn ouders (neem aan makkelijk), en dat hij het nadenken misschien uitstelt?

Want mijn ex is net asl jou ex ook een twijfelkont en ind, nadenken is ook niet zijn sterkste punt.. Heb dus het idee dat ze dat pas doen als het echt niet anders kan.. Maar wel vervelend! 1 tip: Pas er wel voor op dat je niet zo lang in een onzekere sitautie blijft hangen als muisje en mij.. want dat is echt geen aanrader :(

Ik heb vanavond ex gesmst, had graag zondag met hem af willen spreken.. Maar kan hij eigenlijk niet zo goed.. Ja vroeg in de middag, want hij heeft later verjaardag.. Of morgen vanaf 9 uur (savonds).. Ergens heb ik het idee dat hij niet veel tijd voor me wil vrijmaken (ook al heeft hij 'echt' geen tijd).. Ik wil graag een hele middag of avond. Weet niet waarom..

Maar aan de andere kant.. Om nog weer een hele week ofzo te wachten.. Ik weet het niet.. Ik weet niet wat ik moet verwachten van hem, wat ik wil verwachten.. Weet niet of hij er zo mee bezig is.. Pff !!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven