relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
zaterdag 3 februari 2018 om 13:24
@snorlaxxx
Ik begrijp je gevoel heel goed, maar als de liefde echt over is zal je dit moeten accepteren.
Je verhaal lijkt op dat van mij, ik wilde het heel graag nog verder proberen, omdat ik het gevoel had niet het onderste uit de kan hebben gehaald. Hij gaf aan dat hij dat niet wilde.
Ik zou hem nu wat tijd geven, nadenken over zijn gevoel, kijken of hij je mist als je er niet bent. Ga jij ondertussen ook aan jezelf werken. Probeer te leren uit de fouten die nu gemaakt werden. Kom je weer samen, dan kan je die lessen daar gebruiken. Kom je niet meer samen, dan kan je die levenslessen in een nieuwe relatie zeker toepassen.
Veel sterkte, liefdesverdriet is echt verschrikkelijk! Wat ik nu ook zeg, je gelooft er vast en zeker niks van. Maar het komt goed met jou, met of zonder hem, het komt goed. Mijn ex verliet mij 5 maand geleden, en ik durf nu zeggen dat het beter met me gaat. Nog niet goed, ik heb nog steeds dipjes, maar die zijn ook steeds korter en minder diep. Maar het komt goed met mij, daar geloof ik in, en dat moet jij ook geloven voor jezelf!
Veel sterkte en een dikke knuffel!
Ik begrijp je gevoel heel goed, maar als de liefde echt over is zal je dit moeten accepteren.
Je verhaal lijkt op dat van mij, ik wilde het heel graag nog verder proberen, omdat ik het gevoel had niet het onderste uit de kan hebben gehaald. Hij gaf aan dat hij dat niet wilde.
Ik zou hem nu wat tijd geven, nadenken over zijn gevoel, kijken of hij je mist als je er niet bent. Ga jij ondertussen ook aan jezelf werken. Probeer te leren uit de fouten die nu gemaakt werden. Kom je weer samen, dan kan je die lessen daar gebruiken. Kom je niet meer samen, dan kan je die levenslessen in een nieuwe relatie zeker toepassen.
Veel sterkte, liefdesverdriet is echt verschrikkelijk! Wat ik nu ook zeg, je gelooft er vast en zeker niks van. Maar het komt goed met jou, met of zonder hem, het komt goed. Mijn ex verliet mij 5 maand geleden, en ik durf nu zeggen dat het beter met me gaat. Nog niet goed, ik heb nog steeds dipjes, maar die zijn ook steeds korter en minder diep. Maar het komt goed met mij, daar geloof ik in, en dat moet jij ook geloven voor jezelf!
Veel sterkte en een dikke knuffel!
zaterdag 3 februari 2018 om 15:31
Ik denk dat een break niet goed werkt. Ik zou wel de tijd die je nu los bent van elkaar gebruiken om hem alles te laten uitzoeken zonder jou. Dan ervaart hij hoe het is zonder je en of hij je misschien voldoende mist om toch samen aan de relatie te werken.
Ik snap hoe moeilijk en onzeker deze tijd voor je is.. Die mail gaat je denk ik ook niet helpen omdat er nu nog geen plek is voor rationele gedachten. Jij weet al wat je wil, namelijk Voor hem en de relatie gaan - en hij weet dat al van jou. Het is nu een kwestie van de tijd met hem het werk laten doen om te kijken of er vanuit zijn kant nog iets komt. Definitieve beslissing nu afdwingen heeft geen zin denk ik. Dat veranderd toch niets voor je gevoel al denk je nu misschien van wel.
Zet m op!
Ik snap hoe moeilijk en onzeker deze tijd voor je is.. Die mail gaat je denk ik ook niet helpen omdat er nu nog geen plek is voor rationele gedachten. Jij weet al wat je wil, namelijk Voor hem en de relatie gaan - en hij weet dat al van jou. Het is nu een kwestie van de tijd met hem het werk laten doen om te kijken of er vanuit zijn kant nog iets komt. Definitieve beslissing nu afdwingen heeft geen zin denk ik. Dat veranderd toch niets voor je gevoel al denk je nu misschien van wel.
Zet m op!
zaterdag 3 februari 2018 om 15:50
Ik had een onverwachte date gisteren, met een man die ik al langer ken en die mij erg gesteund heeft in mijn moeilijke momenten. Maar daarnaast is hij ook goed bevriend met de nieuwe vlam van mijn ex ...
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Het was gezellig, leuke babbel, geen stiltes, ... Ik had echt het gevoel van, dit wil ik vaker doen. Maar vandaag voelt zo vreemd aan, ik heb weer last van hartkloppingen, maar weet niet of dit komt omdat er nog steeds liefdesverdriet speelt of of er ergens toch vlindertjes zijn. Het is zo dubbel allemaal. Ik heb zo'n schrik om weer pijn te worden gedaan en dan weer helemaal opnieuw te moeten starten met het verwerkingsproces dat ik mezelf echt afsluit van mannen die (te) dicht in mijn buurt komen ....
Volgens mij ben ik nog niet klaar voor iets nieuws, maar zal ik dat ooit wel zijn?
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Het was gezellig, leuke babbel, geen stiltes, ... Ik had echt het gevoel van, dit wil ik vaker doen. Maar vandaag voelt zo vreemd aan, ik heb weer last van hartkloppingen, maar weet niet of dit komt omdat er nog steeds liefdesverdriet speelt of of er ergens toch vlindertjes zijn. Het is zo dubbel allemaal. Ik heb zo'n schrik om weer pijn te worden gedaan en dan weer helemaal opnieuw te moeten starten met het verwerkingsproces dat ik mezelf echt afsluit van mannen die (te) dicht in mijn buurt komen ....
Volgens mij ben ik nog niet klaar voor iets nieuws, maar zal ik dat ooit wel zijn?
zaterdag 3 februari 2018 om 16:36
Hee callie, Ik snap je gevoel goed.. Het is ook eng je open te stellen nadat je zo gebroken bent geraakt.
Maar zou je niet voorzichtig contact kunnen opbouwen met deze man? Er hoeven niet perse meteen diepe verbinden gemaakt te worden, maar je kan wel kijken of het prettig blijft met hem om te gaan. Desnoods doe je zo een date 2x per maand?
Het klinkt voor mij echt wel alsof dit een leuke jongen is!
Waarschijnlijk speelt het liefdesverdriet nog wel parten, dat mag ook. Intens verdriet en liefde is niet zomaar over.
Ik moet wel zeggen dat ik super blij voor je ben dat je deze stap hebt kunnen zetten! ALs ik reacties van je lees van 2 maanden terug klink je zo anders en nog zo vol in het verdriet. Goed hoor!!
Hoe lang heb jij nu geen contact met je ex? Ik ben nu weer op dag 2.. Ik weet dat het beter gaat worden maar ik hoop dat ik mezelf niet weer over een maand overschat en denk dat ik het allemaal wel weer aankan terwijl ik dan toch nog ga lopen zoeken naar een ingang en een doorstrart:(
Maar zou je niet voorzichtig contact kunnen opbouwen met deze man? Er hoeven niet perse meteen diepe verbinden gemaakt te worden, maar je kan wel kijken of het prettig blijft met hem om te gaan. Desnoods doe je zo een date 2x per maand?
Het klinkt voor mij echt wel alsof dit een leuke jongen is!
Waarschijnlijk speelt het liefdesverdriet nog wel parten, dat mag ook. Intens verdriet en liefde is niet zomaar over.
Ik moet wel zeggen dat ik super blij voor je ben dat je deze stap hebt kunnen zetten! ALs ik reacties van je lees van 2 maanden terug klink je zo anders en nog zo vol in het verdriet. Goed hoor!!
Hoe lang heb jij nu geen contact met je ex? Ik ben nu weer op dag 2.. Ik weet dat het beter gaat worden maar ik hoop dat ik mezelf niet weer over een maand overschat en denk dat ik het allemaal wel weer aankan terwijl ik dan toch nog ga lopen zoeken naar een ingang en een doorstrart:(

zondag 4 februari 2018 om 12:07
Hoi! Ik weet wat je voelt en hetis verschrikkelijk. Even door heen bijten!! Ik vind het ook heel moeilijk om niets te zeggen, maar het is wel heel belangerijk om elkaar ruimte te gunnen!fluttershy schreef: ↑03-02-2018 16:44Snorlaxxx ik zit in jouw situatie. Vriend twijfelt. Weet niet of wil niet zeggen wat het probleem is. Inmiddels 3 weken en ik heb gisteren een berichtje gestuurd dat ik hem even niet contacteer tot hij zelf initiatief neemt. Ik ga eraan kapot. Ik nodig hem uit, we doen uitstapjes en het is leuk. We knuffelen, we vrijen. En daarna hoor ik niks tot ik hem zelf weer iets stuur. Een vraag. Opmerkingen, lieve berichtjes, taggen op Facebook, dat wordt allemaal genegeerd. Hij heeft kort voordien nog een romantisch liedje gestuurd waarbij hij aan mij moest denken, hij zegt dat hij ook twijfelt omdat hij nooit meer iemand vindt als ik, het ligt niet aan mij, hij moet iets in zijn hoofd uitvechten (maar wat weet ik niet), maar blijkbaar is het niet genoeg wat ik kan geven. Ik ben aan het vechten geweest die weken, ik geloof dat ik het nu heb opgegeven. Ik doe niks anders dan huilen, o wat voelt dat rauw van binnen!
Sterkte iedereen.
Sterkte!! Dikke knuffel
zondag 4 februari 2018 om 16:04
Ik zie hem minstens 2 keer per maand, regelmatig nog meer. Maar we praten niet met elkaar. Ik vermoed dat hij niet mag, en ik heb er ook geen behoefte aan.T26 schreef: ↑03-02-2018 16:36
Ik kan er steeds beter mee om, de weerslag achteraf is steeds kleiner.
zondag 4 februari 2018 om 19:37
Goed zo! Dat heb ik ook hoor ben er echt ff klaar mee met mannen. Concentreer mij nu op mezelf. Die ex heb ik nog een mail gestuurd een paar weken geleden met als boodschap flikker op met je ik ik ik ik ik en nog een ik maar wel op een nette manier. Wel op zodanige manier dat hij ik onze relatie echt heb afgesloten.
Merk dat het aan het slijten is, check mijn mail, ap etc etc niet meer op berichten van hem. Droom nog wel van hem maar als ik dan wakker word denk ik oh ik heb over hem gedroomd maar leg dat gelijk naast mij neer. Ik ga er niet meer over nadenken omdat ik begrijp dat het verwerkingsdromen zijn, verlang ook niet meer naar hem ook niet meer lichamelijk.
Kom er achter dat ik het eigenlijk best een arrogante eikel vind die in zijn puberteit is blijven steken en vrouwen om zich nodig hebt om voor hem te zorgen omdat hij dat zelf duidelijk niet zo goed kan.
Merk ook aan mezelf dat ik mij steeds beter ga voelen, langzaam meer energie krijg. Weer plannen maak voor de toekomst zonder hem erin. Mijn werk gaat beter, ben weer vrolijker.
Ik ben echt zoveel beter af zonder hem omdat ik mezelf weer kan zijn. En dat al na bijna 3 maanden, daarom wil ik er nog eens op hameren, geen contact doet wonderen!!!!
dinsdag 6 februari 2018 om 07:29
Ja gek he dat slijt dat gevoel, heb dat ook niet meer. Alleen zit hij nog wel in mijn hoofd maar ook dat wordt minder. Begin ook te wennen aan mijn vrijgezelle status, bij mij is het nu bijna 3 maanden geleden maar ben er beter aan toe dan ik van te voren had kunnen bedenken.Gelukkigworden schreef: ↑04-02-2018 21:03Ik heb al een maand geen contact met mijn ex. Wat ben ik blij dat ik niet meer het gevoel heb om berichten te sturen. Het gemis blijft wel, ik heb geaccepteerd dat dat gevoel voorlopig aanwezig is. Hopelijk over een paar maanden voel ik me weer de oude.
Weet nu ook echt dat het beter is zo, dat het mij lukt om weer zelfstandig te ademben en te denken. Geen ruzie meer elke dag, geen spanning meer elke dag, geen kritiek op mijn persoontje meer elke dag. Merk nu pas hoeveel energie dat kostte en waarom ik zo moe was.
En wat jij schrijft je hebt bepaalde emoties en gevoelens geaccepteerd en dat heb ik ook als zodanig dat het er bij hoort en ik er niet kapot aan gaat.
De zon gaat vanzelf weer schijnen!
dinsdag 6 februari 2018 om 09:05
Sjaantje, wat fijn dat jij je nu ook zoveel sterker voelt en al minder in je hoofd zit!
Het is wel goed om te merken dat je nu gewoon mag ZIJN zonder alle stress.
Enorme verbetering dit ook t.o.v. anderhalve maand geleden:) We gaan allemaal wel vooruit!
Ik merk dat hij ook nog elke dag in mijn hoofd zit. Maar enorme missen is weg.. Het valt me zelfs op dat ik volledig in spanning zat toen ik wist dat hij contact op ging nemen bijvoorbeeld. Dat is nu niet.
Ik merk ook dat ik enorm gekwetst ben dat hij toch super goed zonder me kan en me echt het perfecte leven heeft geschetst en toch kan zeggen totziens moet dit eerst even doen. Gewoon n back up voor als de relatie niet werkt en meneer zit nooit alleen...
Ik hoop zo dat het van mij over 2 maanden allemaal niet meer hoeft..
Het is wel goed om te merken dat je nu gewoon mag ZIJN zonder alle stress.
Enorme verbetering dit ook t.o.v. anderhalve maand geleden:) We gaan allemaal wel vooruit!
Ik merk dat hij ook nog elke dag in mijn hoofd zit. Maar enorme missen is weg.. Het valt me zelfs op dat ik volledig in spanning zat toen ik wist dat hij contact op ging nemen bijvoorbeeld. Dat is nu niet.
Ik merk ook dat ik enorm gekwetst ben dat hij toch super goed zonder me kan en me echt het perfecte leven heeft geschetst en toch kan zeggen totziens moet dit eerst even doen. Gewoon n back up voor als de relatie niet werkt en meneer zit nooit alleen...
Ik hoop zo dat het van mij over 2 maanden allemaal niet meer hoeft..
dinsdag 6 februari 2018 om 09:15
T26, geloof mij dat zijn ook dingen waar ik nog mee in de knoop zit hoor. Hoe makkelijk hij na mij overstapt op de volgende.
Maar als ik eerlijk naar mezelf toe ben had ik dat ook van hem kunnen verwachten. Had niet voor niets dat nare onderbuikgevoel tijdens onze relatie. Maar wat hij doet zegt niets over mij.
Hij zit bij mij ook nog elke dag in mijn hoofd maar het overheerst niet meer.
Komt echt allemaal weer goed
Maar als ik eerlijk naar mezelf toe ben had ik dat ook van hem kunnen verwachten. Had niet voor niets dat nare onderbuikgevoel tijdens onze relatie. Maar wat hij doet zegt niets over mij.
Hij zit bij mij ook nog elke dag in mijn hoofd maar het overheerst niet meer.
Komt echt allemaal weer goed
dinsdag 6 februari 2018 om 09:42
Ja ik heb deze gevoelens geaccepteeerd omdat ik merk dat ze wel slijten. Het gemis vind ik wel vervelend puur omdat de breuk voor mij onverwachts kwam. Dus dan kun je je niet voor bereiden op zoiets (dat kun je nooit). Maar zag ook niks aankomen, al die vragen daarop heb ik ook los gelaten. Ik merk wel dat het beter met mezelf gaat. Het is bij mij 2,5 maand geleden, heb nooit meer iets gehoord. Dat knaagde in het begin heel erg.. precies zoals jullie zeggen hoe kan de ander zo snel doorgaan? Maar daarop zeg ik tegen mezelf : zo ben ik niet. Ik zat met serieuze intenties in deze relatie en gaf echt veel om hem. Dat hij deze weg heeft gekozen is moeilijk maar is zijn keus geweest. Dit hoofdstuk probeer ik af te sluiten en hoop dat ik weer helemaal de oude mag wordenSjaantje37 schreef: ↑06-02-2018 07:29Ja gek he dat slijt dat gevoel, heb dat ook niet meer. Alleen zit hij nog wel in mijn hoofd maar ook dat wordt minder. Begin ook te wennen aan mijn vrijgezelle status, bij mij is het nu bijna 3 maanden geleden maar ben er beter aan toe dan ik van te voren had kunnen bedenken.
Weet nu ook echt dat het beter is zo, dat het mij lukt om weer zelfstandig te ademben en te denken. Geen ruzie meer elke dag, geen spanning meer elke dag, geen kritiek op mijn persoontje meer elke dag. Merk nu pas hoeveel energie dat kostte en waarom ik zo moe was.
En wat jij schrijft je hebt bepaalde emoties en gevoelens geaccepteerd en dat heb ik ook als zodanig dat het er bij hoort en ik er niet kapot aan gaat.
De zon gaat vanzelf weer schijnen!
dinsdag 6 februari 2018 om 10:50
Wauw wat heftig zeg dat het op zo’n manier de relatie ophoudt. Bijna niet te begrijpen maar wat sterk dat je er zo over kan denken. Ik dacht goed uit elkaar gegaan te zijn, hij wilde zelfs proberen om na een tijd vrienden te blijven waarvan ik geen voorstander was maar helaas is dit echt anders gelopen en is hij sneller dan het licht doorgegaan. Was hiervan in eerste instantie erg van in de war maar heb op een gegeven moment al het contact verbroken en sindsdien gaat het elke dag een stuk beter.Gelukkigworden schreef: ↑06-02-2018 09:42Ja ik heb deze gevoelens geaccepteeerd omdat ik merk dat ze wel slijten. Het gemis vind ik wel vervelend puur omdat de breuk voor mij onverwachts kwam. Dus dan kun je je niet voor bereiden op zoiets (dat kun je nooit). Maar zag ook niks aankomen, al die vragen daarop heb ik ook los gelaten. Ik merk wel dat het beter met mezelf gaat. Het is bij mij 2,5 maand geleden, heb nooit meer iets gehoord. Dat knaagde in het begin heel erg.. precies zoals jullie zeggen hoe kan de ander zo snel doorgaan? Maar daarop zeg ik tegen mezelf : zo ben ik niet. Ik zat met serieuze intenties in deze relatie en gaf echt veel om hem. Dat hij deze weg heeft gekozen is moeilijk maar is zijn keus geweest. Dit hoofdstuk probeer ik af te sluiten en hoop dat ik weer helemaal de oude mag worden. Maar ik denk dat dat sneller gebeurd dan dat ik vooraf had gedacht!!
![]()
dinsdag 6 februari 2018 om 10:53
@ gelukkig worden, jeetje wat knap. Van het een op t andere moment nooit meer iets horen en Het dan toch kunnen laten Voor wat het is heb ik echt diep respect voor. Ik heb zoveel meer closure dan jou gehad en was zo aan het hannessen. Heb nu pas het idee dat ik het ook kan laten Voor wat het is en die wrange bijsmaak gewoon kan accepteren zonder dat ik heel de dag verdrietig of in paniek Ben. .
dinsdag 6 februari 2018 om 11:13
@sjaantje37 @t26
Het was ook niet makkelijk. Heb met kerst nog wel contact gezocht maar de reactie was “wat vervelend dat je je zo voelt”. Ik voelde me echt weggegooid als oud vuil. Hij heeft ook gezegd dat hij express deed alsof er niks aan de hand was terwijl hij al een maand geen gevoelens meer had blijkbaar. Dus erg pijnlijk, ik had toen vrij snel door dat ik de antwoorden nooit zou krijgen. Hoe iemand zo kan doen? Ik heb geaccepteerd dat hij dit zag als de beste optie op deze manier. Desondanks veel getwijfeld aan mezelf maar momenteel alles losgelaten en echt gezegd dit hoofdstuk is dicht. Wat hij denkt of doet heeft niks met mij te maken, mijn eigenwaarde veranderd niet. En wie ik ben ook niet, als hij zo met mensen om kan gaan prima. Ik zou dat nooit kunnen na 1,5 jaar. Dus hij is zo, en ik ben anders. Wil niet zeggen dat het ene slecht is en het andere goed maar puur dat wij anders omgaan met emoties en deze breuk. Ik mag hopen dat hij t stukje wat hij miste bij mij ooit bij een ander wel kan vinden. Ik kan mezelf niks kwalijk nemen. Heb alles gedaan wat ik kon, altijd mezelf gebleven en dat hij deze keus heeft gemaakt is jammer maar ik moet doorgaan. Ik heb mijn best gedaan en kan mezelf niks verwijten
Het was ook niet makkelijk. Heb met kerst nog wel contact gezocht maar de reactie was “wat vervelend dat je je zo voelt”. Ik voelde me echt weggegooid als oud vuil. Hij heeft ook gezegd dat hij express deed alsof er niks aan de hand was terwijl hij al een maand geen gevoelens meer had blijkbaar. Dus erg pijnlijk, ik had toen vrij snel door dat ik de antwoorden nooit zou krijgen. Hoe iemand zo kan doen? Ik heb geaccepteerd dat hij dit zag als de beste optie op deze manier. Desondanks veel getwijfeld aan mezelf maar momenteel alles losgelaten en echt gezegd dit hoofdstuk is dicht. Wat hij denkt of doet heeft niks met mij te maken, mijn eigenwaarde veranderd niet. En wie ik ben ook niet, als hij zo met mensen om kan gaan prima. Ik zou dat nooit kunnen na 1,5 jaar. Dus hij is zo, en ik ben anders. Wil niet zeggen dat het ene slecht is en het andere goed maar puur dat wij anders omgaan met emoties en deze breuk. Ik mag hopen dat hij t stukje wat hij miste bij mij ooit bij een ander wel kan vinden. Ik kan mezelf niks kwalijk nemen. Heb alles gedaan wat ik kon, altijd mezelf gebleven en dat hij deze keus heeft gemaakt is jammer maar ik moet doorgaan. Ik heb mijn best gedaan en kan mezelf niks verwijten
donderdag 8 februari 2018 om 21:23
Dag dames, hoe gaat het met jullie. Ik merk aan mezelf dat ik weer onrustiger ben.
Dinsdag stond ineens een melding op mijn telefoon dat hij iets gepost zou hebben in een oud groepsgesprek, maar het bericht is nergens terug te vinden. Vrienden die in hetzelfde gesprek zitten hebben geen melding ontvangen.
Lijkt wel of hij iets gepost heeft om het onmiddellijk weer te wissen.
En dat maalt door mijn hoofd. En er is geen yoga-les vandaag, dus het voelt als doelloos thuiszitten en dus veel tijd om te piekeren.
Pff, hoop dat ik niet in een dipje val ...
Dinsdag stond ineens een melding op mijn telefoon dat hij iets gepost zou hebben in een oud groepsgesprek, maar het bericht is nergens terug te vinden. Vrienden die in hetzelfde gesprek zitten hebben geen melding ontvangen.
En dat maalt door mijn hoofd. En er is geen yoga-les vandaag, dus het voelt als doelloos thuiszitten en dus veel tijd om te piekeren.
vrijdag 9 februari 2018 om 08:33
Dipjes zijn toch normaal? Hoort erbij.. Ik heb nog dagelijks dat ik aan hem denk. Want voor mij was hij mijn ware liefde en dacht ook echt dat hij het zelfde voelde. Nu we een tijdje verder zijn en hij prima zonder contact kan komt pas het besef dat hij echt goed zonder me kan. Dat doet zeer omdat ik dacht hem anders te kennen (bedoel als iemand die echt om me gaf.) Dus ik denk dat dit bij het verwerken hoort. Gewoon tegen jezelf zeggen en niet te streng meer zijn. Ik mis hem nog, maar niet in de zin dat ik nog contact of aandacht van hem wil. Maar het is puur het missen van iemand waarvan je dacht dat hij oprecht was. Maar helaas zo is het dus niet altijd.
vrijdag 9 februari 2018 om 08:39
Callie dat is normaal hoor! Ik heb af en toe ook nog een dipje merkte het de laatste paar dagen onrust en de hele tijd maar bezig willen zijn. Heb zelfs nog een keer gehuild om de verbroken relatie, niet meer om hem maar eigenlijk om mezelf omdat ik het zo graag had gewild.Callie_15 schreef: ↑08-02-2018 21:23Dag dames, hoe gaat het met jullie. Ik merk aan mezelf dat ik weer onrustiger ben.
Maar hij is er niet meer en beschouw het maar alsof hij dood is, zo voelt het eerlijk gezegd ook. Hij is verleden en dat is soms moeilijk te bevatten maar elke dag een stapje vooruit...
vrijdag 9 februari 2018 om 17:27
Ik heb hetzelfde! sinds het nu twee maanden uit is is er ook geen contact meer geweest tussen ons,maar dat heeft me wel sterker gemaaktSjaantje37 schreef: ↑09-02-2018 08:39
Maar hij is er niet meer en beschouw het maar alsof hij dood is, zo voelt het eerlijk gezegd ook. Hij is verleden en dat is soms moeilijk te bevatten maar elke dag een stapje vooruit...
in maart word ze 30 jaar maar ook dan zal ik haar niet feliciteren,ze is tegelijk jarig met mijn vader.