relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
zondag 13 mei 2018 om 19:47
Dames, hoe gaat het met jullie?
Ik heb een vriendin rondlopen, die wil mij koppelen aan elke man die ze ook maar ietwat bij mij ziet passen, verschikkelijk. Ze bedoelt het echt heel goed, maar ik ben helemaal nog niet klaar om bewust op date te gaan met een wildvreemde. En dan probeert ze mij te overtuigen met argumenten als, wie weet heb je er een goeie vriend bij enzo. Ze lijkt echt niet te begrijpen dat in hier helemaal nog niet klaar voor ben. Mijn hart is nog niet klaar om iemand anders op te nemen.
Ik vind het zo moeilijk om uit te leggen hoe dit voelt, de man waarvoor je nog gigantisch veel gevoelens hebt moeten vergeten omdat hij je niet meer wil. Iemand die dit niet meegemaakt heeft kan dit niet begrijpen denk ik. Het lukt mij in elk geval niet meer om het uit te leggen, en niemand lijkt te begrijpen dat ik nog elke dat verdriet om hem heb. Dat ik nog heel erg om het geef en dat ik hoop dat zijn nieuwe vriendin hem niet op dezelfde manier pijn doet omdat in ervan overtuigd ben dat hij dan domme dingen zal doen.
Ik heb een vriendin rondlopen, die wil mij koppelen aan elke man die ze ook maar ietwat bij mij ziet passen, verschikkelijk. Ze bedoelt het echt heel goed, maar ik ben helemaal nog niet klaar om bewust op date te gaan met een wildvreemde. En dan probeert ze mij te overtuigen met argumenten als, wie weet heb je er een goeie vriend bij enzo. Ze lijkt echt niet te begrijpen dat in hier helemaal nog niet klaar voor ben. Mijn hart is nog niet klaar om iemand anders op te nemen.
Ik vind het zo moeilijk om uit te leggen hoe dit voelt, de man waarvoor je nog gigantisch veel gevoelens hebt moeten vergeten omdat hij je niet meer wil. Iemand die dit niet meegemaakt heeft kan dit niet begrijpen denk ik. Het lukt mij in elk geval niet meer om het uit te leggen, en niemand lijkt te begrijpen dat ik nog elke dat verdriet om hem heb. Dat ik nog heel erg om het geef en dat ik hoop dat zijn nieuwe vriendin hem niet op dezelfde manier pijn doet omdat in ervan overtuigd ben dat hij dan domme dingen zal doen.
zondag 13 mei 2018 om 19:51
@Callie_15 Ik begrijp je heel goed. Ik moet er niet aandenken om met een ander te daten, te zoenen of wat dan ook. Heb vandaag bijna een halfjaar later alle foto’s van mijn telefoon afgegooid en op mijn pc opgeslagen. Een grote stap voor mezelf. Heb hem al vijf maanden niet gesproken maar mijn gevoelens worden niet minder, ik zag hem als mijn grote liefde. Tuurlijk gaan er dagen voorbij waarbij ik er niet zo bij stil sta. Maar ik blijf het raar vinden dat hij me binnen 1 dag overal verbannen heeft? Net alsof ik nooit heb bestaan. Alles in mij wil hem vergeten en verder gaan. Maar Ohoh dat is soms zo moeilijk.
zondag 13 mei 2018 om 20:49
Hoi dames, jullie bepalen nog altijd zelf of je weer wil daten, als jezelf het gevoel hebt er niet aan toe te zijn, niet doen! Gaat alleen maar tranen opleveren.
Ik zelf heb a.s zaterdag een date, had al eens eerder met hem gedate net nadat het uit was met mijn ex, dat was toen veel te snel, ik heb de hele weg naar huis gehuild na de date.
Deze man blijft het proberen dus geef hem een kans. Verwacht er zelf niet al te veel van.
Heb verleden week nog een dip gehad om mijn ex, moest weer op mijn handen zitten om niet met een smoes te mailen want ik heb hier nog iets van hem liggen. Maar heb lekker uitgehuild en daarna begon mijn verstand weer te werken.
Dames neem echt je tijd hoor!
Ik zelf heb a.s zaterdag een date, had al eens eerder met hem gedate net nadat het uit was met mijn ex, dat was toen veel te snel, ik heb de hele weg naar huis gehuild na de date.
Deze man blijft het proberen dus geef hem een kans. Verwacht er zelf niet al te veel van.
Heb verleden week nog een dip gehad om mijn ex, moest weer op mijn handen zitten om niet met een smoes te mailen want ik heb hier nog iets van hem liggen. Maar heb lekker uitgehuild en daarna begon mijn verstand weer te werken.
Dames neem echt je tijd hoor!
zondag 13 mei 2018 om 22:45
Hallo dames,
Lekker rustig aan doen hoor beide! Neem gewoon de tijd, dat is zo belangrijk.
@Claire, kan me voorstellen dat het frusterend is als je vriendin je steeds probeert te koppelen. Ze bedoeld het waarschijnlijk goed maar misschien kan je nog eens uitleggen dat je nog niet zover bent? En inderdaad als de relatie net stopt heeft iedereen veel begrip maar al snel moet je maar niet meer "miepen" want het is tenslotte al even geleden.... raar hoe dat werkt. Soms gaat het verwerken gewoon niet zo snel en heb je echt langer verdriet van. In mijn ogen is dat meer dat oké, het is jou verlies en jou verdriet dus verwerk je het ook op je eigen manier en in je eigen tijd
@Gelukkigworden, wat goed dat je de foto's verwijderd hebt!!!!
Knap hoor, je moet heel trots zijn op jezelf! Dat is de eerste grote stap in de goede richting... je komt er wel ook al is het nog zo moeilijk, echt!
@sjaantje, wat spannend! Wel heel leuk en goed dat je deze stap neemt. Ik hoop dat je er deze keer meer van kunt genieten ook, en dat het een leuke date wordt! En knap dat je je ex niet gemaild heb, even uithuilen en weer doorgaan is het beste ja maar soms niet even makkelijk. Het lucht echter wel op
Met mij persoonlijk gaat het momenteel minder. Heb ze allebei gesproken afgelopen week en mijn gevoelens en gedachtens zijn echt "all over the place". Ik trok het niet meer dus ik heb bij de 1ste man uitgelegd dat ik het contact momenteel niet trek en dat ik afstand ga nemen. Dat ik hem al het geluk gun en dat ik ooit misschien nog wel contact opneem als ik me beter voel. Dat vond ik al zo knap van mezelf haha. Hem loslaten vond ik het moeilijkste... maar toch gedaan!
Bij de 2de gaat het wat moeilijker, dat zit nog verser in mijj geheugen allemaal en voel nog veel frustratie en onbegrip bij hoe dat allemaal gegaan is. Hij nam vandaag ineens contact op omdat hij benieuwd was hoe het met me ging... hmm oke. We hebben uiteindelijk drie uur aan de telefoon gehangen
Heb wel eindelijk een oprechte excuses gekregen en hij gaf wel aan me te missen (ofwel de gezelligheid) En ik vind mezelf dan zo zwak he, want hij heeft me niet netjes behandeld en toch kan hij me ook zo weer inpakken.
Dus ik was vandaag behoorlijk van slag door alles... ik begrijp het zelf allemaal niet meer en het blijft maar malen in mijn hoofd. Oh ja en ondertussen ook nog contact met een nieuwe man, waar ik wel heel leuk mee kan praten tot nu toe. Maar geheel verstandig is dat niet echt, want ik lig echt overhoop met alles en iedereen
@Claire, kan me voorstellen dat het frusterend is als je vriendin je steeds probeert te koppelen. Ze bedoeld het waarschijnlijk goed maar misschien kan je nog eens uitleggen dat je nog niet zover bent? En inderdaad als de relatie net stopt heeft iedereen veel begrip maar al snel moet je maar niet meer "miepen" want het is tenslotte al even geleden.... raar hoe dat werkt. Soms gaat het verwerken gewoon niet zo snel en heb je echt langer verdriet van. In mijn ogen is dat meer dat oké, het is jou verlies en jou verdriet dus verwerk je het ook op je eigen manier en in je eigen tijd

@Gelukkigworden, wat goed dat je de foto's verwijderd hebt!!!!

@sjaantje, wat spannend! Wel heel leuk en goed dat je deze stap neemt. Ik hoop dat je er deze keer meer van kunt genieten ook, en dat het een leuke date wordt! En knap dat je je ex niet gemaild heb, even uithuilen en weer doorgaan is het beste ja maar soms niet even makkelijk. Het lucht echter wel op

Met mij persoonlijk gaat het momenteel minder. Heb ze allebei gesproken afgelopen week en mijn gevoelens en gedachtens zijn echt "all over the place". Ik trok het niet meer dus ik heb bij de 1ste man uitgelegd dat ik het contact momenteel niet trek en dat ik afstand ga nemen. Dat ik hem al het geluk gun en dat ik ooit misschien nog wel contact opneem als ik me beter voel. Dat vond ik al zo knap van mezelf haha. Hem loslaten vond ik het moeilijkste... maar toch gedaan!
Bij de 2de gaat het wat moeilijker, dat zit nog verser in mijj geheugen allemaal en voel nog veel frustratie en onbegrip bij hoe dat allemaal gegaan is. Hij nam vandaag ineens contact op omdat hij benieuwd was hoe het met me ging... hmm oke. We hebben uiteindelijk drie uur aan de telefoon gehangen

Dus ik was vandaag behoorlijk van slag door alles... ik begrijp het zelf allemaal niet meer en het blijft maar malen in mijn hoofd. Oh ja en ondertussen ook nog contact met een nieuwe man, waar ik wel heel leuk mee kan praten tot nu toe. Maar geheel verstandig is dat niet echt, want ik lig echt overhoop met alles en iedereen

maandag 14 mei 2018 om 14:25
Je hebt het goed aangepakt bij de eerste door te zeggen dat je geen contact wil totdat jij het wel weer aankan.Girl_Undiscovered schreef: ↑13-05-2018 22:45Hallo dames,
@Gelukkigworden, wat goed dat je de foto's verwijderd hebt!!!!Knap hoor, je moet heel trots zijn op jezelf! Dat is de eerste grote stap in de goede richting... je komt er wel ook al is het nog zo moeilijk, echt!
Bij de 2de gaat het wat moeilijker, dat zit nog verser in mijj geheugen allemaal en voel nog veel frustratie en onbegrip bij hoe dat allemaal gegaan is. Hij nam vandaag ineens contact op omdat hij benieuwd was hoe het met me ging... hmm oke. We hebben uiteindelijk drie uur aan de telefoon gehangenHeb wel eindelijk een oprechte excuses gekregen en hij gaf wel aan me te missen (ofwel de gezelligheid) En ik vind mezelf dan zo zwak he, want hij heeft me niet netjes behandeld en toch kan hij me ook zo weer inpakken.
Dus ik was vandaag behoorlijk van slag door alles... ik begrijp het zelf allemaal niet meer en het blijft maar malen in mijn hoofd. Oh ja en ondertussen ook nog contact met een nieuwe man, waar ik wel heel leuk mee kan praten tot nu toe. Maar geheel verstandig is dat niet echt, want ik lig echt overhoop met alles en iedereen![]()
De tweede man belt jou gewoon omdat hij jeuk heeft. Hij mis de ‘gezelligheid’ lees: sex. Zou mij daar echt niet voor lenen hoor, hij heeft je gekwetst en je bent geen speelgoed die hij uit de kast kan pakken als hij daar zin in heeft.
Dus nummer 1 en 2 deleten en kijken waar nummer 3 je brengt.
Ik ga de date trouwens afzeggen, heb er eerlijk gezegd niet echt zin in. Als ik liever met mijn beste vriend ga wandelen dan ik met hem ga daten dan weet ik het wel.
Daarbij heb ik het gevoel omdat ik hem op de eerste date heb gekust hij dit keer meer verwacht en daar heb ik dus echt geen zin in.
Zijn antwoord op mijn vraag waarom hij ineens weer contact opneemt en wil daten was: omdat ik je aantrekkelijk vindt. Lees: in tussentijd heb ik niets beters gevonden dus ik dacht ik heb jeuk en neem weer contact met jou op..doeeeeiiiii
maandag 14 mei 2018 om 16:27
Ja Sjaantje daar heb je gelijk in. Hij weet heel goed dat ik nog niet over hem heen ben en toch neemt hij steeds contact op. Maakt het er ook niet makkelijker op dat de fysieke aantrekkingskracht ontzettend sterk was/is bij ons en op dat vlak mis ik hem ook wel. Maar die kant op gaan is heel erg gevaarlijk
Goed denk ik dat je de date gaat afzeggen. Er geen zin in hebben en liever iets anders gaan doen zegt al genoeg. En het lijkt inderdaad dat hij uit is op meer... dus ja. Lekker laten en wat anders leuks gaan doen
Ik ga vanavond voor het eerst even bellen met die nieuwe man, ben heel benieuwd. Ergens vind ik het heel leuk om contact met hem te hebben en we hebben enorm veel gemeen. Daarnaast is hij lief en toont veel interesse dus dat is positief. Maar ja ik ben ook wel bang dat het weer te snel gaat en ik straks helemaal niet meer weet hoe te dealen met al mijn gevoelens. Aan de andere kant kan ik het natuurlijk rustig aan doen en ondertussen al het andere blijven verwerken....
Wat vinden jullie?

Goed denk ik dat je de date gaat afzeggen. Er geen zin in hebben en liever iets anders gaan doen zegt al genoeg. En het lijkt inderdaad dat hij uit is op meer... dus ja. Lekker laten en wat anders leuks gaan doen

Ik ga vanavond voor het eerst even bellen met die nieuwe man, ben heel benieuwd. Ergens vind ik het heel leuk om contact met hem te hebben en we hebben enorm veel gemeen. Daarnaast is hij lief en toont veel interesse dus dat is positief. Maar ja ik ben ook wel bang dat het weer te snel gaat en ik straks helemaal niet meer weet hoe te dealen met al mijn gevoelens. Aan de andere kant kan ik het natuurlijk rustig aan doen en ondertussen al het andere blijven verwerken....
Wat vinden jullie?
maandag 14 mei 2018 om 17:08
Gewoon bellen met optie nummer 3Girl_Undiscovered schreef: ↑14-05-2018 16:27Ja Sjaantje daar heb je gelijk in. Hij weet heel goed dat ik nog niet over hem heen ben en toch neemt hij steeds contact op. Maakt het er ook niet makkelijker op dat de fysieke aantrekkingskracht ontzettend sterk was/is bij ons en op dat vlak mis ik hem ook wel. Maar die kant op gaan is heel erg gevaarlijk![]()
Goed denk ik dat je de date gaat afzeggen. Er geen zin in hebben en liever iets anders gaan doen zegt al genoeg. En het lijkt inderdaad dat hij uit is op meer... dus ja. Lekker laten en wat anders leuks gaan doen![]()
Wat vinden jullie?

Wat je zegt over die sterke lichamelijke aantrekkingskracht dat had ik ook met mijn ex, daarom heb ik ook fysiek afstand van hem genomen. Ik heb hem nu meer dan 3 maanden niet meer gezien en geloof mij dat het echt afneemt dan.
En ik doe dit ook uit respect naar mijzelf toe, wil niet zijn sextoy worden die hij uit de kast pakt wanneer hij er zin in heeft terwijl hij zich niet emotioneel aan mij wilde binden.
Ben dat echt een beetje zat...
Het gaat echt goed met mij en ik laat dat niet verstoren door mijn ex of door een eventuele date. Als ik heel eerlijk ben voel ik mij ook niet echt lichamelijk aangetrokken tot die man. Dacht eerst dat het kwam omdat het net uit was met mijn ex maar hoe meer ik erover nadenk was er geen vonk, geen sexuele aantrekkingskracht van mijn kant uit, en weet je vrienden heb ik al genoeg....
donderdag 17 mei 2018 om 12:13
@girl discovered: hoe was het telefoongesprek. Spannend he, contact met een nieuwe man. Mij zou het nog niet lukken, mijn ex is na al die maanden nog alomvertegenwoordigd in mijn hoofd. Van zodra ik stilval is hij daar weer. Dus nee, voorlopig geen dates voor mij.
@sjaantje: je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Geen zin in die date, dan zeg je die gewoon af. Ik heb geleerd mijn buikgevoel te volgen, dus ik heb ook het contact met een man afgekapt omdat ik echt geen goed gevoel heb bij hem (niet dat het een crimineel is, gewoon geen klik om verder te gaan dan gewone vrienden).
@sjaantje: je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Geen zin in die date, dan zeg je die gewoon af. Ik heb geleerd mijn buikgevoel te volgen, dus ik heb ook het contact met een man afgekapt omdat ik echt geen goed gevoel heb bij hem (niet dat het een crimineel is, gewoon geen klik om verder te gaan dan gewone vrienden).
donderdag 17 mei 2018 om 12:18
donderdag 17 mei 2018 om 12:25
Zo herkenbaar, dat altijd maar overanalyseren. Het blijft bij mij ook maar gaanCallie_15 schreef: ↑17-05-2018 12:18Ik geraak niet goed uit mijn dipje. Ben weer alles aan het overanalyseren. Ik ben weer alles op mezelf aan het steken, terwijl ook hij zijn fouten heeft. Ik neem het hem zo kwalijk dat hij ons geen tweede kans gegeven heeft, dat hij niet voor ons gevochten heeft.

Het telefoongesprek is niet doorgegaan. Ik ben er gewoon echt nog niet klaar voor en moet eerst maar weer eens zelf kunnen genieten van de kleine dingen en alles goed een plekje geven. Dat lukt maar moeilijk, komt echt met vlagen. Het laatste jaar is echt heftig geweest dus ik moet echt even aan mezelf denken nu.
donderdag 17 mei 2018 om 12:35
Dat is inderdaad erg belangrijk, eerst aan jezelf denken, dan komt de rest vanzelf (dat zeggen ze toch). Ik denk dat ik opzich wel goed bezig ben, alleen uitgaan komt er niet echt van. De groep waar ik vroeger (samen met ex) mee uit ging is echt een stuk jonger, en de oudere vrienden zijn gesetteld en gaan dus niet meer uit.Girl_Undiscovered schreef: ↑17-05-2018 12:25Zo herkenbaar, dat altijd maar overanalyseren. Het blijft bij mij ook maar gaan![]()
Het telefoongesprek is niet doorgegaan. Ik ben er gewoon echt nog niet klaar voor en moet eerst maar weer eens zelf kunnen genieten van de kleine dingen en alles goed een plekje geven. Dat lukt maar moeilijk, komt echt met vlagen. Het laatste jaar is echt heftig geweest dus ik moet echt even aan mezelf denken nu.
donderdag 17 mei 2018 om 12:44
Ik ga ook niet veel uit nee. Maar eerlijk gezegd ook niet veel behoefte aan nog. Iedereen roept wel dat het goed is om onder de mensen te blijven maar ik heb juist het gevoel dat ik rust nodig heb... maar aan de andere kant, als ik alleen ben gaan mijn gedachtes wel snel weer alle kanten op.Callie_15 schreef: ↑17-05-2018 12:35Dat is inderdaad erg belangrijk, eerst aan jezelf denken, dan komt de rest vanzelf (dat zeggen ze toch). Ik denk dat ik opzich wel goed bezig ben, alleen uitgaan komt er niet echt van. De groep waar ik vroeger (samen met ex) mee uit ging is echt een stuk jonger, en de oudere vrienden zijn gesetteld en gaan dus niet meer uit.
En die gevoelens blijven maar schommelen ook, helemaal gek wordt je ervan

donderdag 17 mei 2018 om 16:00
Dames, ik herken het ook heel goed hoor ondanks dat het alweer een half jaar geleden is dat het is uitgegaan denk ik ook nog dagelijks aan hem, alleen is het minder overheersend en duurt het een paar uur na het ontwaken morgens dat hij in mijn gedachten kruipt.
Ik denk echt dat dit moet slijten, want ik ben er wel echt klaar mee.
Ik denk echt dat dit moet slijten, want ik ben er wel echt klaar mee.
donderdag 17 mei 2018 om 20:19
Relatie uit, ik vind het kut en ik wil het graag kwijt...
Na 1,5 jaar een mooie relatie hadden we een break genomen; we gaven elkaar geen ruimte en hij kon het niet meer. We hadden een break en hebben het na 1 weekje weer geprobeerd. Hij was zo enthousiast er over en het ging perfect de eerste twee maanden... zijn gevoel was weer terug en het voelde zo goed. Tot hij tot drie weken terug weer twijfels kreeg, zijn gevoel was weer veel minder geworden. Deels mijn schuld, ik ontwikkelde een soort van verlatingsangst en was steeds zo bang om hem weer te verliezen. Vandaag ben ik hem dus weer verloren. Hij miste de rust in onze relatie, zijn gevoelens waren minder, twijfelde of we bij elkaar pasten en zijn levens is op het moment een puinhoop...
We hebben gehuild en geknuffeld, maar voor hem is het definitief over... Ik voel me zo verrot. We hebben het geprobeerd maar het is ons niet gelukt. Ik hou zo veel van hem en ik laat hem los. Eerste dag en het is zo verdomd moeilijk. Afscheid nemen was zo klote. Ik mis hem met heel mijn hart en ik rouw om wat we niet kunnen hebben en wat ik zó graag wilde... maar moet hem los laten zodat hij weer kan ademhalen. Dames, wat is liefde mooi maar ook zo verschrikkelijk... sorry zo dramatisch weer, maar ik voel me ook zo verdrietig.
Na 1,5 jaar een mooie relatie hadden we een break genomen; we gaven elkaar geen ruimte en hij kon het niet meer. We hadden een break en hebben het na 1 weekje weer geprobeerd. Hij was zo enthousiast er over en het ging perfect de eerste twee maanden... zijn gevoel was weer terug en het voelde zo goed. Tot hij tot drie weken terug weer twijfels kreeg, zijn gevoel was weer veel minder geworden. Deels mijn schuld, ik ontwikkelde een soort van verlatingsangst en was steeds zo bang om hem weer te verliezen. Vandaag ben ik hem dus weer verloren. Hij miste de rust in onze relatie, zijn gevoelens waren minder, twijfelde of we bij elkaar pasten en zijn levens is op het moment een puinhoop...
We hebben gehuild en geknuffeld, maar voor hem is het definitief over... Ik voel me zo verrot. We hebben het geprobeerd maar het is ons niet gelukt. Ik hou zo veel van hem en ik laat hem los. Eerste dag en het is zo verdomd moeilijk. Afscheid nemen was zo klote. Ik mis hem met heel mijn hart en ik rouw om wat we niet kunnen hebben en wat ik zó graag wilde... maar moet hem los laten zodat hij weer kan ademhalen. Dames, wat is liefde mooi maar ook zo verschrikkelijk... sorry zo dramatisch weer, maar ik voel me ook zo verdrietig.
vrijdag 18 mei 2018 om 10:22
Liefde is inderdaad ook loslaten. Het laatste wat ik tegen mijn vriend zei op de avond dat we afscheid namen, ik wil dat we ophouden elkaar pijn te doen daarom laat ik jou los. Geloof mij het waren daarna verschrikkelijke maanden van hem missen, op mijn handen zitten om geen contact op te nemen, aan hem denken en over hem dromen.Breakeven_ schreef: ↑17-05-2018 20:19Relatie uit, ik vind het kut en ik wil het graag kwijt...
Maar echt het wordt beter, had dat zelf niet gedacht toen mensen dat tegen mij zeiden maar het wordt echt beter. Doorleef je verdriet, stop het niet weg, verbreek al het contact al is het maar voor een bepaalde periode.
Sterkte en je kan hier van je afschrijven! Dikke knuffel!
vrijdag 18 mei 2018 om 10:34
Sjaaltje, dankjewel voor je lieve reactie. Eerste keer dat hij het wilde uitmaken, wilde ik hem echt niet los laten. We probeerden het weer en besef nu dat dit de juiste voor hém is. Hij wilt groeien en verder met zijn leven, en omdat ik van hem hou gun ik het hem.
Ik realiseer mij ook dat het ooit goed komt met mij, echt waar. Het stomme is alleen dat ik nog hoop heb dat het misschien in de toekomst goed komt. Hij zei zelf dat als we beiden in een ander punt in het leven staan en hij zijn leven heeft verbeterd en staat waar die wilt staan dat als we elkaar misschien tegenkomen dat het weer is zoals het ooit was. Ik klamp mij zo erg vast aan deze woorden..
Ik laat hem ook echt verder met rust. Dat is het enige nog wat ik hem kan geven.
Ik ben blij dat je je weer beter voelt, ik heb paar Posts van je gelezen en vind het mooi te lezen dat je je er boven op bent gekomen en sterk weet te houden! Heel dapper.
Dikke knuffel!!
Ik realiseer mij ook dat het ooit goed komt met mij, echt waar. Het stomme is alleen dat ik nog hoop heb dat het misschien in de toekomst goed komt. Hij zei zelf dat als we beiden in een ander punt in het leven staan en hij zijn leven heeft verbeterd en staat waar die wilt staan dat als we elkaar misschien tegenkomen dat het weer is zoals het ooit was. Ik klamp mij zo erg vast aan deze woorden..
Ik laat hem ook echt verder met rust. Dat is het enige nog wat ik hem kan geven.
Ik ben blij dat je je weer beter voelt, ik heb paar Posts van je gelezen en vind het mooi te lezen dat je je er boven op bent gekomen en sterk weet te houden! Heel dapper.
Dikke knuffel!!
vrijdag 18 mei 2018 om 11:26
@Breakeven_ Allereerst 
Wat naar allemaal, maar je klinkt er heel volwassen en verstandig over. Probeer je alleen niet vast te klampen aan de woorden dat het misschien nog goed kan komen in de toekomst. Dat kan ervoor zorgen dat jij niet verder gaat met je leven en ook niet open staat voor eventueel iets nieuws. Dus pas daarmee op en probeer realistisch te blijven.
Heel goed dat je hem loslaat, dat zal de ene dag makkelijker gaan dan de andere maar hou vast dat het inderdaad beter is.
Voor nu heel veel sterkte de komende tijd. Het is echt een kut periode maar je zult zien dat het steeds iets beter gaat. Wees lief voor jezelf en probeer je emoties een plekje te geven.
Liefs!

Wat naar allemaal, maar je klinkt er heel volwassen en verstandig over. Probeer je alleen niet vast te klampen aan de woorden dat het misschien nog goed kan komen in de toekomst. Dat kan ervoor zorgen dat jij niet verder gaat met je leven en ook niet open staat voor eventueel iets nieuws. Dus pas daarmee op en probeer realistisch te blijven.
Heel goed dat je hem loslaat, dat zal de ene dag makkelijker gaan dan de andere maar hou vast dat het inderdaad beter is.
Voor nu heel veel sterkte de komende tijd. Het is echt een kut periode maar je zult zien dat het steeds iets beter gaat. Wees lief voor jezelf en probeer je emoties een plekje te geven.
Liefs!
vrijdag 18 mei 2018 om 12:05
@girl_undiscovered
Heel lief je berichtje, het doet me goed! Ik moet zeggen dat ik mij echt aan het dwingen ben om er verstandig en volwassen er over te zijn. Vind het heel fijn om dit te horen! Lief.
Ik denk dat ik nog wel hoop ga hebben de komende tijd, maar dat neemt niet weg dat ik aan mijzelf ga werken. Ik heb misschien kans op een eigen plekje straks en dit idee geeft mij opeens kracht. Zal gewoon lekker door gaan met m’n studie en lekker sporten. Ik doe het voor mijzelf maar wil hem ook laten zien dat ik zelfstandig kan zijn en geen opgever. En open staan voor iets nieuws zal denk ik een heeele lang tijd niet gebeuren; ik kan er niet aan denken!
Sorry dat ik zo veel over mijzelf praat. Ik kan het alleen niet echt kwijt aan iemand, beste vriendin wil ik niet mee lastig vallen meer..
Maar heel lief je berichtje!!
Heel lief je berichtje, het doet me goed! Ik moet zeggen dat ik mij echt aan het dwingen ben om er verstandig en volwassen er over te zijn. Vind het heel fijn om dit te horen! Lief.
Ik denk dat ik nog wel hoop ga hebben de komende tijd, maar dat neemt niet weg dat ik aan mijzelf ga werken. Ik heb misschien kans op een eigen plekje straks en dit idee geeft mij opeens kracht. Zal gewoon lekker door gaan met m’n studie en lekker sporten. Ik doe het voor mijzelf maar wil hem ook laten zien dat ik zelfstandig kan zijn en geen opgever. En open staan voor iets nieuws zal denk ik een heeele lang tijd niet gebeuren; ik kan er niet aan denken!
Sorry dat ik zo veel over mijzelf praat. Ik kan het alleen niet echt kwijt aan iemand, beste vriendin wil ik niet mee lastig vallen meer..
Maar heel lief je berichtje!!

vrijdag 18 mei 2018 om 12:19
Dat geeft helemaal niks, daar is dit topic voor! Je mag zoveel schrijven over jezelf als je wiltBreakeven_ schreef: ↑18-05-2018 12:05@girl_undiscovered
Maar heel lief je berichtje!!![]()

Ik zeg natuurlijk ook niet dat je nu al aan iets nieuws moet beginnen, of er zelfs aan moet denken. Helemaal niet juist, gewoon goed de tijd nemen voor jezelf en alles verwerken! Dat is ontzettend belangrijk (iets waar ik nu zelf achter ben gekomen) Alleen moet je gewoon oppassen op langer termijn dat je hier niet te lang in blijft hangen. Want je ontzegt jezelf dan geluk terwijl je helemaal niet weet of dit uiteindelijk nog goed gaat komen.
Hoop blijven houden is fijn, je hoeft daardoor net niet door de ergste pijn heen maar het is vaak maar schijn en zo gevaarlijk. Uiteindelijk krop je het op en als je je dan ineens realiseert dat het echt niks meer wordt is de pijn en het verdriet nog erger. Ik heb hier ook maanden mee doorgelopen, hoop dat hij nog wel echt verliefd werd en voor me zou gaan en op het moment dat hij de knoop doorhakte stortte mijn wereldje compleet in. Dus ik wil alleen zeggen, kijk hiermee uit!
Maar super goed om lekker aan jezelf te werken en het zicht op een eigen plekje is heerlijk! Je kijkt vooruit en dat is heel knap, ook al moet je daar je best voor doen. Je doet het toch

vrijdag 18 mei 2018 om 12:45
@girl_undiscovered
Jeej wordt dit een soort van dagboek dat terug schrijft
Nee dat is zeker waar. Ik laat het gewoon gaan en ik zie wel wat er op mijn pad komt. Misschien is het hij of heel ander persoon.
Je beschrijft precies mijn gevoel. Ik voel natuurlijk veel pijn maar door hoop hebben wordt het verzacht. Moet inderdaad beseffen dat ik een hele hard klap te verduren krijg als ik echt realiseer dat het over en uit is. Het is gewoon dat ik een knagende voorgevoel heb dat hij uiteindelijk bijdraait.. Had een paar weken voor de eerste break al een voorgevoel en nare dromen dat hij het uit zou maken. Tweede keer precies hetzelfde.. wil dat mijn voorgevoel van nu ook klopt. Pff nooit gedacht dat het zo zwaar zou zijn, hij is mijn eerste liefde..
En je spreekt uit ervaring, wat ontzettend naar heb je je gevoeld zeg
Gaat het nu wel beter?
Ja echt! Ik heb niet echt een leuke thuissituatie en heb echt de behoefte om alleen te zijn en zo vrij mogelijk zijn om mijzelf te ontwikkelen. Dus hoop dat het wat wordt! Ja dit geeft mij een beetje hoop!!
Jeej wordt dit een soort van dagboek dat terug schrijft

Nee dat is zeker waar. Ik laat het gewoon gaan en ik zie wel wat er op mijn pad komt. Misschien is het hij of heel ander persoon.
Je beschrijft precies mijn gevoel. Ik voel natuurlijk veel pijn maar door hoop hebben wordt het verzacht. Moet inderdaad beseffen dat ik een hele hard klap te verduren krijg als ik echt realiseer dat het over en uit is. Het is gewoon dat ik een knagende voorgevoel heb dat hij uiteindelijk bijdraait.. Had een paar weken voor de eerste break al een voorgevoel en nare dromen dat hij het uit zou maken. Tweede keer precies hetzelfde.. wil dat mijn voorgevoel van nu ook klopt. Pff nooit gedacht dat het zo zwaar zou zijn, hij is mijn eerste liefde..
En je spreekt uit ervaring, wat ontzettend naar heb je je gevoeld zeg
Ja echt! Ik heb niet echt een leuke thuissituatie en heb echt de behoefte om alleen te zijn en zo vrij mogelijk zijn om mijzelf te ontwikkelen. Dus hoop dat het wat wordt! Ja dit geeft mij een beetje hoop!!
vrijdag 18 mei 2018 om 12:51
@breakeven Dikke knuffel van mij! Liefdesverdriet is verschrikkelijk, het doet verschrikkelijk veel pijn, zeker als je iemand oprecht graag hebt gezien.
Kom hier maar van je af schrijven, soms zijn er dingen/gedachten die je niet aan iedereen kan/wil vertellen.
Wees lief voor jezelf, huil als je er nood aan hebt, maar vergeet ook niet te lachen, er is nog zoveel om van te genieten.
Die (valse) hoop is verschrikkelijk, het helpt je door de moeilijke momenten, maar zorgt evengoed voor een dip als het besef weer binnenkomt dat het echt voorbij is.
Het komt ook wel weer goed, met kleine stapjes vooruit (maar af en toe ook weer achteruit). Het klinkt alsof je echt oprecht van hem houdt, langzaam maar zeker komt een moment dat je kan terugdenken aan hem zonder erom te huilen, zonder een gigantische krop in de keel en knoop in de maag, maar met veel liefde voor wat geweest is.
Dikke knuffel
Kom hier maar van je af schrijven, soms zijn er dingen/gedachten die je niet aan iedereen kan/wil vertellen.
Wees lief voor jezelf, huil als je er nood aan hebt, maar vergeet ook niet te lachen, er is nog zoveel om van te genieten.
Die (valse) hoop is verschrikkelijk, het helpt je door de moeilijke momenten, maar zorgt evengoed voor een dip als het besef weer binnenkomt dat het echt voorbij is.
Het komt ook wel weer goed, met kleine stapjes vooruit (maar af en toe ook weer achteruit). Het klinkt alsof je echt oprecht van hem houdt, langzaam maar zeker komt een moment dat je kan terugdenken aan hem zonder erom te huilen, zonder een gigantische krop in de keel en knoop in de maag, maar met veel liefde voor wat geweest is.
Dikke knuffel
vrijdag 18 mei 2018 om 15:56
Ik hoop voor jou dat je voorgevoel klopt. Maar is het ook iets wat je zelf wel wil? Kan je jezelf eroverheen zetten dat het al uit geweest is? Ik denk dat ik daar zelf wel moeite mee zou hebben en toch constant zou afvragen hoe lang het deze keer gaat duren...Breakeven_ schreef: ↑18-05-2018 12:45@girl_undiscovered
En je spreekt uit ervaring, wat ontzettend naar heb je je gevoeld zegGaat het nu wel beter?
Met mij gaat het nog niet echt beter. Ik ben na de eerste break-up gelijk naar een ander gevlogen en nu dat ook voorbij is (op een wederom vrij kwetsende manier) komen al die pijnlijke gevoelens tien keer zo hard terug. Dus dubbel op nu zeg maar. Vandaar dat ik ook aangeef dat het ZO belangrijk is om tijd te nemen om te verwerken.
We komen er allemaal uiteindelijk wel!
vrijdag 18 mei 2018 om 20:04
@Callie_15
Dankjewel voor je berichtje! Lief!
Het doet ontzettend veel pijn... hij betekend zoveel voor mij, ik heb mij nog nooit zo gehecht aan een persoon. Ik heb mijn beste vriendin en mijn zus klaar staan, maar ik voel me zo alleen.
Heb telkens een moment dat ik instort en gewoon hard op moet huilen en niet adem kan halen. Moest net uit de les lopen om in het toilet in huilen uit te barsten... ik voelde me zo zwak en kut. Maar daarna heb ik wel even kunnen lachen met twee klasgenootjes van me, en dat was wel even fijn. Nu ben ik alleen en weet ik gewoon niet wat ik moet doen. Ik loop rondjes, rook te veel sigaretten en heb opeens huilbui wat voor vijf minuten duurt.
Heb hartkloppingen, beklemmend gevoel en heel raar kriebelig zenuwachtig gevoel in mijn buik. Ik weet niet wat dit is..
Eten lukt niet, geen trek niets. Net wat gegeten en gewoon eruit gegooid... Ik vraag mij af hoe het met hem gaat, of hij het ook zo zwaar heeft.
Ik kan steeds niet het idee van hem met een ander uit mijn hoofd krijgen. Hoe moet ik hier mee omgaan? Ik voel me even sterk en dan zo zwak en kut.
Maar goed, dankjewel voor je lieve en wijze woorden. Echt, ik ben zo blij dat ik hier even alles kwijt kan.
Dankjewel voor je berichtje! Lief!
Het doet ontzettend veel pijn... hij betekend zoveel voor mij, ik heb mij nog nooit zo gehecht aan een persoon. Ik heb mijn beste vriendin en mijn zus klaar staan, maar ik voel me zo alleen.
Heb telkens een moment dat ik instort en gewoon hard op moet huilen en niet adem kan halen. Moest net uit de les lopen om in het toilet in huilen uit te barsten... ik voelde me zo zwak en kut. Maar daarna heb ik wel even kunnen lachen met twee klasgenootjes van me, en dat was wel even fijn. Nu ben ik alleen en weet ik gewoon niet wat ik moet doen. Ik loop rondjes, rook te veel sigaretten en heb opeens huilbui wat voor vijf minuten duurt.
Heb hartkloppingen, beklemmend gevoel en heel raar kriebelig zenuwachtig gevoel in mijn buik. Ik weet niet wat dit is..
Eten lukt niet, geen trek niets. Net wat gegeten en gewoon eruit gegooid... Ik vraag mij af hoe het met hem gaat, of hij het ook zo zwaar heeft.
Ik kan steeds niet het idee van hem met een ander uit mijn hoofd krijgen. Hoe moet ik hier mee omgaan? Ik voel me even sterk en dan zo zwak en kut.
Maar goed, dankjewel voor je lieve en wijze woorden. Echt, ik ben zo blij dat ik hier even alles kwijt kan.

vrijdag 18 mei 2018 om 20:19
@breakeven
Goh, ik heb zo met je te doen. Alles wat jij zegt heb ik ook gevoeld, doet me ineens beseffen dat het echt wel veel beter met me gaat.
Weet dat wat je voelt normaal is, hartkloppingen, geen eetlust, huilbuien, zelfs dat zenuwachtig gevoel in de buik had ik ook.
Ik denk aan je en hoop dat je je snel wat beter voelt!
Goh, ik heb zo met je te doen. Alles wat jij zegt heb ik ook gevoeld, doet me ineens beseffen dat het echt wel veel beter met me gaat.
Weet dat wat je voelt normaal is, hartkloppingen, geen eetlust, huilbuien, zelfs dat zenuwachtig gevoel in de buik had ik ook.
Ik denk aan je en hoop dat je je snel wat beter voelt!