relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
dinsdag 10 april 2018 om 14:08
Dank voor de wake up callSjaantje37 schreef: ↑10-04-2018 13:20En dat niet alleen nu moet jij de dingen goed maken die zijn ex hem heeft aangedaan. Echt dit wordt een lijdensweg. Hij reageert zijn liefdesverdriet op jou af.
Nu mag jij gaan bewijzen dat je betrouwbaar bent, en de bewijzen zijn vriendschappen en contacten opgeven die deze man niet zint. Echt meisje stap eruit nu het nog kan, dit gaat echt geen leuke relatie worden.

Nu even uithuilen! Maar het lucht wel op...
dinsdag 10 april 2018 om 14:49
Sterkte. Maar zo ben je wel beter af. Hij zal nog wel even moeilijk gaan doen etc. Maar zolang jij jouw grenzen bewaakt, ook die van jouw gevoel, zal jij jezelf niet verliezen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 10 april 2018 om 15:39
Lieverd, gewoon keihard uithuilen! Weet echt hoe jij je voelt. Mijn relatie ging 5 maanden geleden uit was 3 en half jaar een moeizame relatie. Zei laatste tegen iemand ik was chronisch verdrietig.BrendaW1971 schreef: ↑10-04-2018 14:08Dank voor de wake up call! Ik heb net een app gestuurd of hij vanavond af wil spreken om het uit te praten. Daar had hij geen behoefte aan. Mijn volgende app was dat ik dan geen behoefte heb aan een moeizame relatie. Heb hem heel veel succes gewenst in de toekomst.
Nu even uithuilen! Maar het lucht wel op...
Ik vind het het supersterk van jou dat je de knoop voor jezelf hebt doorgehakt, want dit had een relatie geworden die alleen maar om zijn behoeftes en bekrompen ideeen had gedraaid.
Sterkte en je kan hier van je afschrijven, vind het echt super maar dan ook super beslissing van jou en betuigt van heel veel liefde voor jezelf!!!
woensdag 11 april 2018 om 09:33
Ik heb mijn relatie verbroken, een aantal weken geleden.
Een van de redenen is dat ik het gevoel heb dat ik niet met hem kan praten. Maar het ontbreekt ook aan vertrouwen richting hem, omdat ik me regelmatig afvraag hoe “oprecht” hij is. Ik vind het heel erg vervelend dat ik twijfel aan hem als persoon, en vind mezelf een akelig mens als ik zijn leuke kant zie, en denk dan van: zie nou wel, ik denk verkeerd over hem. Maw, ik twijfel aan mijn eigen beoordelingsvermogen.
Waardoor ik daarna twijfel aan mijn beslissing. (Lekker ingewikkeld he?)
Herkent iemand dit misschien?
Een van de redenen is dat ik het gevoel heb dat ik niet met hem kan praten. Maar het ontbreekt ook aan vertrouwen richting hem, omdat ik me regelmatig afvraag hoe “oprecht” hij is. Ik vind het heel erg vervelend dat ik twijfel aan hem als persoon, en vind mezelf een akelig mens als ik zijn leuke kant zie, en denk dan van: zie nou wel, ik denk verkeerd over hem. Maw, ik twijfel aan mijn eigen beoordelingsvermogen.

woensdag 11 april 2018 om 10:20
Vergissen is menselijk en in wezen heb jij je niet vergist maar heeft hij zich anders voor gedaan in het begin totdat hij zijn ware aard liet zien en daar heb jij juist naar gehandeld om de relatie te verbreken.BrendaW1971 schreef: ↑11-04-2018 08:25Wat lief van jullie!! Hij is idd weer gaan appen, alles lag nu opeens aan en bij mij?? Dus de beslissing ermee op te houden is de juiste geweest.. Raar hé, hoe je je in mensen kunt vergissen?!
Hoe voel jij je nu?
woensdag 11 april 2018 om 10:21
Ik herken wel heel sterk het niet kunnen praten, dat had ik ook met mijn ex. Altijd als ik iets wilde bespreken of uitpraten wat voor hem te moeilijk was werd afgedaan ik wil niet praten, ik wil je alleen maar beethouden...(lees: sex hebben)Laloba schreef: ↑11-04-2018 09:33Ik heb mijn relatie verbroken, een aantal weken geleden.
Een van de redenen is dat ik het gevoel heb dat ik niet met hem kan praten. Maar het ontbreekt ook aan vertrouwen richting hem, omdat ik me regelmatig afvraag hoe “oprecht” hij is. Ik vind het heel erg vervelend dat ik twijfel aan hem als persoon, en vind mezelf een akelig mens als ik zijn leuke kant zie, en denk dan van: zie nou wel, ik denk verkeerd over hem. Maw, ik twijfel aan mijn eigen beoordelingsvermogen.Waardoor ik daarna twijfel aan mijn beslissing. (Lekker ingewikkeld he?)
Maar waardoor kreeg jij het gevoel dat hij niet oprecht is?
woensdag 11 april 2018 om 10:55
Fijn, dat omdenkenSjaantje37 schreef: ↑11-04-2018 10:20Vergissen is menselijk en in wezen heb jij je niet vergist maar heeft hij zich anders voor gedaan in het begin totdat hij zijn ware aard liet zien en daar heb jij juist naar gehandeld om de relatie te verbreken.
Hoe voel jij je nu?

Ik voel me nog steeds rot, wil hem zo graag appen dat ik hem toch mis! Maar doe het niet.. Verstand moet nu echt even winnen van het hart..
woensdag 11 april 2018 om 10:57
Ach meissie toch.. hele dikke knuffel voor jou!!Laloba schreef: ↑11-04-2018 10:49Als ik thuis vertel waar ik mij aan stoor, dan wordt dat vaak ontkent. Ik zie het verkeerd, ik begrijp het verkeerd, het is niet zo, of ik doe het zelf. Als ik vraag wat hij voelt dan is het antw: “niks” of “ik weet het niet”.
Toen ik hem gisteren vroeg wat hij er nou eigenlijk van vond dat we straks niet meer samenwonen, was het antw: “Ja goed joh, moet je doen!”
Ondertussen wil hij wel vanalles ondernemen samen.
Hetgeen hij zegt en doet is tegenstrijdig, en er kan niet over gepraat worden.
We hebben laatst slaande ruzie gehad. Heel asociaal en gênant. Hij deelde de eerste klap uit, en ik heb terug geslagen uit reflex. Ik heb mijn excuses aangeboden dat ik hem sloeg, vond het erg. Hij vond op dat moment dat ik maar eens heel goed moest nadenken wat ik nou had gedaan. Die ruzie is nog verder uit de hand gelopen. Hij leek het helemaal niet zo erg te vinden wat hij nou zelf had gedaan. Heb ook geen echte excuses gehad. Wordt afgedaan als een ruzietje. Ik was best bang op dat moment. Zat onder zijn bloed.
En aan de andere kant, zegt hij dat hij alleen maar wil dat ik gelukkig ben, zich zorgen om mij maakt enz enz.
Ik snap er niks van.
woensdag 11 april 2018 om 11:58
Dat is toch ook niet zo vreemd. Ondanks hoe hij nu is en dat het tussen jullie niet meer werkt, wil dat nog niet betekenen dat hij dan meteen maar een hekel aan jou heeft of zo. Natuurlijk wil hij dat jij weer gelukkig bent en natuurlijk maakt hij zich zorgen. Maar dan nog hoeft het niet zo te zijn dat jij met hem gelukkig moet zijn etc.
Je kunt ook uitelkaar gaan als het niet werkt zonder dat je daarna haatdragend naar elkaar verder moet leven. En ja, het val misschien niet meer uit te praten tussen jullie, maar daardoor juist is het zo belangrijk dat je wel dingen samen kunt doen waar jullie wel samen kunnen werken. En het is voor hem daardoor goed om te zien dat jij gelukkig bent en dat jij en jullie beide een zekerheid qua toekomst hebben, los van elkaar.
Het leven is niet zwart/wit dus gevoelens ook niet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 11 april 2018 om 12:04
Ik wil ook op een goede manier uit elkaar.
Ik heb alleen het gevoel dat het aardige gedrag zal omslaan zodra hij door heeft dat het niet goed komt tussen ons. Het voelt niet oprecht. Ik kan het niet anders uitleggen. Sorry.
Ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft. Zo denk ik er ook over, en als dat zo zou kunnen: ja, graag.
Ik heb alleen het gevoel dat het aardige gedrag zal omslaan zodra hij door heeft dat het niet goed komt tussen ons. Het voelt niet oprecht. Ik kan het niet anders uitleggen. Sorry.
Ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft. Zo denk ik er ook over, en als dat zo zou kunnen: ja, graag.
zondag 15 april 2018 om 13:12
Pff, ben maanden heel sterk geweest maar vandaag voel ik me rot en mis ik hem. Op mooie dagen zoals deze deden we vaak leuke dingen samen, dan mis ik hem echt als persoon. Omdat ik dacht dat we perfect bij elkaar pasten. Maar helaas dacht hij daar anders over. Inmiddels bijna 4 maanden geen contact maar waarom komt dat gemis soms toch terug.. Ik mis de persoon waarvan ik dacht dat het gene wat wij hadden voor hem net zoveel betekende als voor mij.
maandag 16 april 2018 om 14:39
Heel erg begrijpelijk hoor en het is nog vers. Ik heb zelf ook nog dat soort momenten. Laatst toen ik zijn naam voorbij zag komen op FB bij een gezamelijke vriend, begon mijn hart toch even heel erg hard te bonsen ondanks dat ik sinds kort heel leuk praat met een ander man en hem volgende week ga ontmoeten omdat hij toevallig bij mij in de stad moet zijn, dus drinken we samen koffie.Gelukkigworden schreef: ↑15-04-2018 13:12Pff, ben maanden heel sterk geweest maar vandaag voel ik me rot en mis ik hem. Op mooie dagen zoals deze deden we vaak leuke dingen samen, dan mis ik hem echt als persoon. Omdat ik dacht dat we perfect bij elkaar pasten. Maar helaas dacht hij daar anders over. Inmiddels bijna 4 maanden geen contact maar waarom komt dat gemis soms toch terug.. Ik mis de persoon waarvan ik dacht dat het gene wat wij hadden voor hem net zoveel betekende als voor mij.
Ben nog niet helemaal over mijn ex heen maar probeer mij wel weer open te stellen voor anderen, niet voor relatie maar wel weer eens wat gezelligheid. Maar merk juist in dat proces dat mijn ex weer op komt poppen.....was dan ook erg verliefd op hem ondanks alle ellende.
Dus ik begrijp jou gevoel helemaal.
maandag 16 april 2018 om 17:52
@sjaantje37 Gek he! Ik werd gister wakker met mijn gedachtes bij hem en ben er nu nog niet helemaal uit. Ik mis gewoon mijn soulmate ofja zo voelde hij voor mij. Ik heb geaccepteerd dat hij dit niet was voor mij, maar jeetje. Vraag me soms wel af of ik ooit een mooiere grotere liefde mag ontmoeten? Niet nu al hoor, maar het stiekem weten dat dit ooit op mijn pad mag komen zou veel goed praten. Ofja goed, dan waren wij echt niet voorbestemd. Ik mis hem gewoon, stomme vent.. met zijn mooie zinnen. Je hebt alle eigenschappen die ik zoek, bent mooi,lief en leuk. Maar ik mis iets tussen ons.. grr haha. Hopelijk word ik morgen wakker en ben ik dit weer eventjes vergeten

maandag 16 april 2018 om 18:00
Herkenbaar hoor, droom nog steeds over hem en hij popt nog steeds elke dag op in mijn gedachten. Heb ook de neiging om nieuwe mannen met hem te vergelijken. Maar ik buig die gedachten dan weer om met herinneringen aan de pijn en ellende die ik met hem had.Gelukkigworden schreef: ↑16-04-2018 17:52@sjaantje37 Gek he! Ik werd gister wakker met mijn gedachtes bij hem en ben er nu nog niet helemaal uit. Ik mis gewoon mijn soulmate ofja zo voelde hij voor mij. Ik heb geaccepteerd dat hij dit niet was voor mij, maar jeetje. Vraag me soms wel af of ik ooit een mooiere grotere liefde mag ontmoeten? Niet nu al hoor, maar het stiekem weten dat dit ooit op mijn pad mag komen zou veel goed praten. Ofja goed, dan waren wij echt niet voorbestemd. Ik mis hem gewoon, stomme vent.. met zijn mooie zinnen. Je hebt alle eigenschappen die ik zoek, bent mooi,lief en leuk. Maar ik mis iets tussen ons.. grr haha. Hopelijk word ik morgen wakker en ben ik dit weer eventjes vergeten![]()
Maar begrijp echt wat je zegt, ben ook benieuwd of ik ooit weer zo verliefd zal zijn. De tijd zal het leren
maandag 16 april 2018 om 18:21
@Sjaantje37 Laten we er maar vanuit gaan dat er iets mooiers onderweg is
.
Wel fijn dat je mij begrijpt, heb vaak het idee dat ik erin blijf hangen. Ook al doe ik genoeg om afleiding te krijgen!
Ik heb zelf nooit meer iets van hem vernomen sinds de dag dat hij ermee stopte. Dat heeft mij veel verdriet gedaan en doet soms nog steeds pijn. Ik weet dat het beter is zo, maar de gedachte dat iemand doorgaat zo zonder jou en vooral zo makkelijk doet zeer. Ik hoop dat dat echt weg gaat.
Wel fijn dat je mij begrijpt, heb vaak het idee dat ik erin blijf hangen. Ook al doe ik genoeg om afleiding te krijgen!
Ik heb zelf nooit meer iets van hem vernomen sinds de dag dat hij ermee stopte. Dat heeft mij veel verdriet gedaan en doet soms nog steeds pijn. Ik weet dat het beter is zo, maar de gedachte dat iemand doorgaat zo zonder jou en vooral zo makkelijk doet zeer. Ik hoop dat dat echt weg gaat.
maandag 16 april 2018 om 19:43
Ik begrijp je helemaal, ik heb op een gegeven moment ook niets meer van hem vernomen en wat ik in het begin van hem vernam was zo ongeïnteresseerd. Ik dacht echt daar heb ik dus bijna 4 jaar aan verspild. En het irriteert mij enorm dat hij nog in mijn hoofd heen en weer spookt terwijl ik zeker weet dat hij niet meer aan mij denkt.Gelukkigworden schreef: ↑16-04-2018 18:21@Sjaantje37 Laten we er maar vanuit gaan dat er iets mooiers onderweg is.
Maar ik ga niet meer krampachtig proberen niet meer aan hem te denken want daardoor worden de gedachten juist meer. Ik weet zeker dat het voorbij gaat, wil in ieder geval er niet meer naar terug, dat doe ik mezelf niet meer aan.
Hoop ook echt dat ik hem nooit meer tegen kom, maar dat is een hoopvolle gedachte aangezien we gedeelde vrienden hebben en van de zomer er weer festivals zijn waar hij ook rondstruint, misschien blijf ik dit jaar wel lekker thuis...hahaha
dinsdag 17 april 2018 om 16:36
@Sjaantje37 Oeh dat is lastig.. maar thuis blijven om hem niet tegen te komen zou ik niet doen!!
Ik mis ook mijn exschoonouders heb ze nog geappt erna om te bedanken maar vraag me af hoe het met hun gaat? Maar denk niet dat het nog gepast is om hun nu te appen. Mijn band met hun was goed ze waren echt blij met mij. Maar toch houdt het me tegen. Ik wil ook niet dat mijn ex dan dingen gaat denken dat ik weer contact zou willen. Mis gewoon ook zijn ouders, zo stom!
Ik mis ook mijn exschoonouders heb ze nog geappt erna om te bedanken maar vraag me af hoe het met hun gaat? Maar denk niet dat het nog gepast is om hun nu te appen. Mijn band met hun was goed ze waren echt blij met mij. Maar toch houdt het me tegen. Ik wil ook niet dat mijn ex dan dingen gaat denken dat ik weer contact zou willen. Mis gewoon ook zijn ouders, zo stom!
zondag 22 april 2018 om 19:17
Even update mijnerzijds:
Vandaag kreeg ik ineens een berichtje van mijn ex dat hij “zogenaamd “ voetbal ging kijken op een plek waar ik vandaag ook zou zijn met kusje en al.
Heb kort gereageerd met prima dan weet ik dat.
Kon er vanmiddag voor kiezen hem te zien na bijna 5 maanden maar ben niet de gemeenschappelijk ruimt in gegaan.
Het gaat net de goede kant op met mij en wist niet wat het met mij zou doen om hem weer te zien. Nu thuis ben ik echt blij met mijn keuze. Hij is een gepasseerd station.
Vandaag kreeg ik ineens een berichtje van mijn ex dat hij “zogenaamd “ voetbal ging kijken op een plek waar ik vandaag ook zou zijn met kusje en al.
Kon er vanmiddag voor kiezen hem te zien na bijna 5 maanden maar ben niet de gemeenschappelijk ruimt in gegaan.
Het gaat net de goede kant op met mij en wist niet wat het met mij zou doen om hem weer te zien. Nu thuis ben ik echt blij met mijn keuze. Hij is een gepasseerd station.
zondag 22 april 2018 om 20:51
maandag 23 april 2018 om 09:11
Zag gisterenavond ook een paar gemiste oproepen van hem voordat ik het berichtje kreeg, dan denk ik een berichtje had toch volstaan?Gelukkigworden schreef: ↑22-04-2018 20:51@Sjaantje37 Oeh wat sterk van je! Knap, fijn om te horen dat t zo goed gaat. Lijkt me ook gek om elkaar te zien naar zoveel maanden. Denk zeker dat je de juiste keuze voor jezelf hebt gemaakt door niet te gaan! Jezelf goed voelen en er los van zijn is veel fijner!!!
Laat mij niet uit het veld slaan, want ik heb echt zoiets van laat mij met rust....
Het liefst zie ik hem echt nooit meer, merkte toch dat de kwaadheid over de relatie nog steeds aanwezig is.
dinsdag 1 mei 2018 om 00:05
Lieve mensen, ik ben dit topic gestart een half jaar geleden omdat ik kapot ging van de liefdesverdriet. Ik heb meerdere relaties gehad maar nog nog maar een enkele keer zo verliefd als op deze man. Ik was echt gebroken en dit forum heeft me veel geholpen. Op een gegeven moment merkte ik echter dat ik er teveel in bleef hangen dus ik ben gestopt met meeschrijven. Mijn break up was een klassieke: we waren straalverliefd, op een gegeven moment veel ruzie, beiden een paar keer uitgemaakt maar maximaal een halve dag, en op een gegeven moment was bij hem de liefde over door alle ruzies.
Ik schrijf dit bericht om de mensen met een vers gebroken hart moed in te spreken: het wordt beter! Sinds kort hebben we weer contact en dat is vriendelijk (mijn initiatief, er liggen nog spullen bij hem die ik echt terug wil maar ik stond mezelf pas toe contact op te nemen als ik echt geen bijbedoelingen meer had).
Mijn tips om met liefdesverdriet om te gaan:
- Verbreek al het contact, zorg dat je niet meer met hem geconfronteerd wordt. Ik heb mijn ex meteen van fb verwijderd maar hij werd constant getagd door gemeenschappelijke vrienden dus die meldingen heb ik ook uitgezet
- Heel veel huilen en er met mensen over praten (en als ze je zat worden hier schrijven)
- Ik had een schrift gekocht en alles wat ik tegen hem wilde zeggen en door mijn hoofd spookte daarin opgeschreven. In het begin heb ik midden in de nacht ook erin gekrabbeld als ik in paniek wakker werd (verschrikkelijke momenten!!). Ook wraakfantasieën en fantasietjes over hoe ik hem terug zou winnen erin geschreven. Binnen 2 weken was het schrift vol trouwens haha
- Heeeel lief zijn voor jezelf en jezelf rust gunnen maar niet stoppen met leven. Dus blijven eten, werken, sporten, maar niet teveel extra
Wat niet werkt maar wat ik wel gedaan heb:
- Heel veel drinken
- Rebound (werkt op dat moment prima maar daarna voel je je nog eenzamer)
- Foto's en filmpjes terugkijken (ben ik heel snel mee gestopt)
Ik ben er nog niet helemaal maar ik ben wel al weer aan het daten met veel plezier, heb zelfs een beetje vlinders af en toe. Had ik nooooit kunnen denken een half jaar geleden!! Heb nog wel eens een kleine terugval hoor, maar het doet lang niet zoveel pijn meer. Het is meer met liefde dat ik terugkijk op onze tijd en al die gesprekken die ik in mijn hoofd heb gevoerd met hem zijn voorbij. Alle haat, alles wat niet goed ging, alles wat ik hem verwijtte is allemaal weg.
Ik zal weer een beetje mee gaan schrijven want de volgende fase is voor mij aangebroken: ik ga hem binnenkort weer zien om dus die spullen op te halen. Kijken of ik er écht overheen ben!
Sterkte allemaal
het komt goed!!
Ik schrijf dit bericht om de mensen met een vers gebroken hart moed in te spreken: het wordt beter! Sinds kort hebben we weer contact en dat is vriendelijk (mijn initiatief, er liggen nog spullen bij hem die ik echt terug wil maar ik stond mezelf pas toe contact op te nemen als ik echt geen bijbedoelingen meer had).
Mijn tips om met liefdesverdriet om te gaan:
- Verbreek al het contact, zorg dat je niet meer met hem geconfronteerd wordt. Ik heb mijn ex meteen van fb verwijderd maar hij werd constant getagd door gemeenschappelijke vrienden dus die meldingen heb ik ook uitgezet
- Heel veel huilen en er met mensen over praten (en als ze je zat worden hier schrijven)
- Ik had een schrift gekocht en alles wat ik tegen hem wilde zeggen en door mijn hoofd spookte daarin opgeschreven. In het begin heb ik midden in de nacht ook erin gekrabbeld als ik in paniek wakker werd (verschrikkelijke momenten!!). Ook wraakfantasieën en fantasietjes over hoe ik hem terug zou winnen erin geschreven. Binnen 2 weken was het schrift vol trouwens haha
- Heeeel lief zijn voor jezelf en jezelf rust gunnen maar niet stoppen met leven. Dus blijven eten, werken, sporten, maar niet teveel extra
Wat niet werkt maar wat ik wel gedaan heb:
- Heel veel drinken
- Rebound (werkt op dat moment prima maar daarna voel je je nog eenzamer)
- Foto's en filmpjes terugkijken (ben ik heel snel mee gestopt)
Ik ben er nog niet helemaal maar ik ben wel al weer aan het daten met veel plezier, heb zelfs een beetje vlinders af en toe. Had ik nooooit kunnen denken een half jaar geleden!! Heb nog wel eens een kleine terugval hoor, maar het doet lang niet zoveel pijn meer. Het is meer met liefde dat ik terugkijk op onze tijd en al die gesprekken die ik in mijn hoofd heb gevoerd met hem zijn voorbij. Alle haat, alles wat niet goed ging, alles wat ik hem verwijtte is allemaal weg.
Ik zal weer een beetje mee gaan schrijven want de volgende fase is voor mij aangebroken: ik ga hem binnenkort weer zien om dus die spullen op te halen. Kijken of ik er écht overheen ben!
Sterkte allemaal

dinsdag 1 mei 2018 om 00:07
Hey Sjaantje! Heb net een heel bericht getypt en ik zie dit nu. Net zoals in het begin gaan we nu weer gelijk op ! Goed om te lezen dat het goed met je gaat!Sjaantje37 schreef: ↑22-04-2018 19:17Even update mijnerzijds:

dinsdag 1 mei 2018 om 13:05
Ik heb net je update gelezen, wat goed zeg dat je al zover bent!claire1111 schreef: ↑01-05-2018 00:07Hey Sjaantje! Heb net een heel bericht getypt en ik zie dit nu. Net zoals in het begin gaan we nu weer gelijk op ! Goed om te lezen dat het goed met je gaat!![]()
Ik ben toch echt wel even van de leg geweest na zijn gemist oproepen en berichtje. Kwelde mijzelf met de gedachten wat zou hij mij gezegd hebben, dat soort dingen.
Maar op Koningsdag zag ik zijn ex voorbij komen (de ex die jarenlang in onze relatie gestookt heeft) en zag hoe zij er aan toe was. Het was echt heel erg, ze had niet misstaan als zombie in de walking dead. Ze was stomdronken (what else?) en voor haar 39 jaar zag ze eruit als 60.
Voelde eerlijk gezegd wel iets van medelijden met haar maar wat ik vooral voelde was opluchting want zo had ik er na jaren ook bij kunnen lopen als ik bij mijn ex was gebleven.
Zij gelooft nog steeds dat mijn ex haar beste vriend is en haar gaat redden. Krijg allerlei tekenen van boven waarom ik in november verleden jaar de juiste beslissing heb genomen.
Aanstaande vrijdag ben ik uitgenodigd op een feest waar hij ook aanwezig zal zijn, en na enige twijfel heb ik besloten niet te gaan, wil mijn helingsproces niet verstoren, en voor wat?
Ik ben nu 2 maanden gestopt met roken en blowen, en drinken doe ik ook bijna niet meer. Zag er dus goed uit op Koningsdag, het enige wat ik dan wel weer hoop is dat zijn ex dat hem dan wel weer verteld....hahahaha
Claire ik had dit ook niet verwacht dat ik na bijna 6 maanden al zover zou zijn. Ik heb ook belangstelling van andere mannen maar geniet nu echt teveel van het single zijn en het steeds beter in mijn velletje zitten.
Schrijf aub verder mee want ik wil graag weten als jij je ex echt weer ziet hoe dat was!