relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd

donderdag 13 december 2018 om 13:30
@oogdruppels: we zijn vandaag een week uit elkaar. Als ik jarig ben 15 dagen. Maar we zijn op een goede manier uit elkaar gegaan, en wilde het contact uiteindelijk ook weer opbouwen. Dus daarom verwacht ik wel een berichtje op mijn verjaardag. En ik denk dat ik dan ga vragen of hij al toe is aan contact, of beter nog even wachten. Ik heb het idee dat bij mij het ergste wel gezakt is. Ik mis hem nog wel maar toch minder als ik had verwacht..
Ook wanneer hij me toch terug zou willen zou ik eerst het een en ander willen bespreken met hem, zou ik willen afspreken. Opnieuw beginnen met daten. Dat soort dingen. Ik zou hem niet zomaar terugnemen. Maarja ik probeer er niet vanuit te gaan dat het nog goedkomt al is dat soms wel moeilijk. Al helemaal omdat er nog heel veel liefde tussen ons was en we nog veel van elkaar houden.
Ook wanneer hij me toch terug zou willen zou ik eerst het een en ander willen bespreken met hem, zou ik willen afspreken. Opnieuw beginnen met daten. Dat soort dingen. Ik zou hem niet zomaar terugnemen. Maarja ik probeer er niet vanuit te gaan dat het nog goedkomt al is dat soms wel moeilijk. Al helemaal omdat er nog heel veel liefde tussen ons was en we nog veel van elkaar houden.
donderdag 13 december 2018 om 14:19
Maar Callie, dat kan over een poosje toch ook nog? Eerst even op jezelf letten, goed voor jezelf zorgen! Ik snap je helemaal hoor, been there, done that
Mijn relatiebreuk kwam voor mij echt he-le-maal uit het niets, ik begreep er echt totaal niets van. Als ik nu iets anders had kunnen doen, was het dat ik eerst zelf wat zou kalmeren en wat beter voor mijzelf zou zorgen, ipv heel veel vragen aan hem stellen.
Echt, zorg eerst goed voor jezelf. Als er liefde of vriendschap is, is dat er daarna ook nog.

Echt, zorg eerst goed voor jezelf. Als er liefde of vriendschap is, is dat er daarna ook nog.

donderdag 13 december 2018 om 18:30
Idd wat @veelliefs zegt
. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar dat begrijpt iedereen hier ook wel.
We zijn nu dus een week verder, waarvan 6 dagen geen contact en ik heb zo'n behoefte om met hem te praten. Maar ik moet van mezelf wachten op het felicitatie berichtje. Zo lastig soms pff. Je gaat van ruim 4 jaar iedere dag de hele dag contact naar ineens niks. Ik betrap mezelf erop dat ik soms denk: ohja dat moet ik hem vertellen. En dan 2 tellen later: ohnee dat kan niet. Heb ook in Whatsapp ingesteld dat ik niet meer kan zien wanneer mensen voor t laatst online zijn geweest omdat ik dus steeds aan t kijken was wanneer hij online geweest was. En als ik zag dat hij online was werd ik daar weer verdrietig van.

We zijn nu dus een week verder, waarvan 6 dagen geen contact en ik heb zo'n behoefte om met hem te praten. Maar ik moet van mezelf wachten op het felicitatie berichtje. Zo lastig soms pff. Je gaat van ruim 4 jaar iedere dag de hele dag contact naar ineens niks. Ik betrap mezelf erop dat ik soms denk: ohja dat moet ik hem vertellen. En dan 2 tellen later: ohnee dat kan niet. Heb ook in Whatsapp ingesteld dat ik niet meer kan zien wanneer mensen voor t laatst online zijn geweest omdat ik dus steeds aan t kijken was wanneer hij online geweest was. En als ik zag dat hij online was werd ik daar weer verdrietig van.
vrijdag 14 december 2018 om 09:23
Ben het totaal eens met wat Veelliefs zegt.
Maar dat geldt ook voor jou Evylime... Ik weet dat 6 dagen (en op je verjaardag 15 dagen) nu een eeuwigheid lijkt. Sterker nog, iedere minuut geen contact lijkt eeuwig te duren. Maar ik zou niet teveel doen met het berichtje dat je al dan niet ontvangt op je verjaardag. 15 dagen is heel kort na een relatie van 4 jaar om dan alweer contact te zoeken... 15 dagen is maar een fractie, vaak schieten je gevoelens nog alle kanten op. (bij mij na 4 maanden nog steeds soms!) Je moet natuurlijk doen wat goed voelt, maar mij lijkt het erg kort.
Maar dat geldt ook voor jou Evylime... Ik weet dat 6 dagen (en op je verjaardag 15 dagen) nu een eeuwigheid lijkt. Sterker nog, iedere minuut geen contact lijkt eeuwig te duren. Maar ik zou niet teveel doen met het berichtje dat je al dan niet ontvangt op je verjaardag. 15 dagen is heel kort na een relatie van 4 jaar om dan alweer contact te zoeken... 15 dagen is maar een fractie, vaak schieten je gevoelens nog alle kanten op. (bij mij na 4 maanden nog steeds soms!) Je moet natuurlijk doen wat goed voelt, maar mij lijkt het erg kort.
vrijdag 14 december 2018 om 12:51

zaterdag 15 december 2018 om 10:49
hallo allemaal, ik heb alle pagina's van deze topic gelezen., was er even zoet mee maar het was zo verhelderend en en herkenbaar. en ik wil jullie bedanken voor jullie verhalen! ik voel me zo verbonden met calie_15 en sjaantje al hij heeft zij al even niet meer gereageerd, (ik hoop dan ook dat het goed met je gaat!)
ik ben nu 2 maanden geleden gedumpt om het zomaar te zeggen, het begon zo mooi voelde voor mij als de ware., ik had voor hem een niet zo leuke relatie met een man die waar ik uiteindelijk achterkwam dat hij al een jaar alles aan elkaar loog en bedroog en kleineerde met rotgeintjes/opmerkingen, heb mij hierna lang rot gevoeld en snapte het niet en was bang nooit meer iemand te kunnen vertrouwen..
tot ik mijn laatste ex tegenkwam, we konden zo goed praten en heb hem alles gelijk verteld over mijn vorige relatie en dat ik zo bang was hem nu niet te kunnen vertrouwen daardoor.. en hij stelde mij zo gerust een hoop mooie woorden en beloftes en indd daardoor vertrouwde ik hem hij was ook lief en warm en zo begripvol maar ook erg dominant wat eerst geen probleem was maar steeds erger werd... hij had volgens hem zulke sterke en diepe gevoelens voor mij die hij nooit met een ander had gehad hij begon ook over samenwonen,trouwen en een kindje.. toen gebeurde er iets.. hij had contact met een vrouw van een datingssite voor dat hij met mij ging., nu had deze vrouw hem een appje gestuurd met de vraag vind je mij niet meer lief?... en ik zag dat want ik zat naast hem en werd nieuwschierig/vond het vreemd dat zei dat vroeg omdat hij mij vertelde dat hij 1x met haar heeft afgesproken om mee naar iets te gaan kijken wat zei ging kopen en hij verstand van had hij ging mee zodat ze geen miskoop deet zeg maar.. en dat hij niet op haar viel totaal zijn type niet.. dus ik vroeg zo van waarom vraagt ze dan vind je me niet meer lief.. en waarom geef je daar nu al een ruim een week geen antwoord op. ( hij is heel direct zoals hij zelf zegt) toen werd hij mega boos.. ik zeg zo ik weet het niet voelt raar.. eerst zeg je nooit wat te verbergen te hebben dat je eerlijk bent en dan vraag ik ergens naar waar ik een apart gevoel bij heb en dan wordt hij boos en het stelde niks voor en zij vond hem wel leuk en vroeg aandacht blabla.. dus ik zeg als dat niks voorsteld dan en zei alleen maar aandacht vraagt terwijl je dat niet wilt dan zeg je toch dat je een vriendin heb.. en toen werd hij woedend en ging te keer en liet het liever uit en over gaan dan dat hij dat zou doen dus ik helemaal in de waar mijn lieve begripvolle man raaide 180gr om was ineens het tegenovergestelde.. en ik moest hem vertrouwen en anders zou het niet werken.. en ik kon alleen maar denken het klopt niet je houd haar aan een lijntje.., als jij haar geen aandacht gaf of iets waarom vraagt zei dan uberhaupt vind je me niet meer lief.. en dag later zitten wij samen te eten, zie ik een briefje uit de reclame steken en pak het staat er een vrouwennaam met nummer op dus ik lag het briefje neer op tafel hij komt binnen en verscheurd het gooit het weg en wordt weer superboos en ging te keer ik zoek dingen vertrouw hem niet.. en ja misschien had hij een punt maar dat veroorzaakte hij wel door hoe hij met de vrouw van het appje om ging en ertegen over mij op reageerde.. er waren meer dingen die hij vertelt had over andere vrouwen die gewoon niet klopte en dingen die hij gedaan had die hij helemaal niet gedaan had, ook als ik hem belde en hij niet opnam en druk was verzon hij daar leugens voor.. daarna nam hij steeds meer afstand alleen savonds paar uurjes afspreken in het weekend was hij altijd druk met vrienden en hoorde ik niks meer.. maar hij wilde er wel uitkomen met mij, ik moest maar in therapie want ik zou borderliner hebben.. ik indd naar psycholoog gegaan en nu 3 maanden ben ik daar en wordt mij steeds duidelijker dat het probleem niet bij mij maar bij hem ligt ik heb geen bordeliner ook tests gedaan, maar ik wordt boos verdrietig als ik voel dat iemand niet eerlijk is.. als ik die alarmbellen voel.. en ik voelde zo zo hard maar wilde en kon ze niet geloven omdat ik zo verliefd was.. raakte steeds verder in de war ik voelde dat hij loog maar wilde het niet geloven
nu heb ik op aanraden van psych met hem gaan praten maar zoals gewoonlijk werd meneer na 2min weer woedend en ging weg en daarna heb ik hem een maand amper gezien of gehoord en kwam ik ineens in een hele nare situatie terecht (kan niet zeggen wat ivm herkenbaarheid) ook dankzij hem trouwens en ik belde hem in paniek en wilde hem waarschuwen en hij dacht dat ik het verzonnen had en dumpte mij en blokkeerde mij en nu al ruim 2 maanden niks meer gehoord...
ik was er zo kapot van echt en nog ik hou nog van hem al weet ik niet waarom.. maar besef me nu gelukkig dat ik veel beter af ben zonder hem,.. hij was niet diegene hoe hij zich voor heeft gedaan en mij liet geloven bedoel dat heeft hij met alles wel bewezen.. ik ben daarna eens op internet gaan zoeken en socialmedia (wat ik niet heb) en toen kwam de aap uit de mou dat hij veel meer gelogen heeft, hij had al met een ander toen hij nog met mij was.. wat ik al dacht de laatste 2 maanden altijd druk,kortaf, afstadandelijk en boos.. zo ziek eigenlijk dat je zoveel gevoel voor iemand kan hebben die zo als een stuk stront behandeld heeft zeg..
ben blij dat ik het nu wel zie en besef dat ik zo veel beter dan hem verdiend..
ik ben nu 2 maanden geleden gedumpt om het zomaar te zeggen, het begon zo mooi voelde voor mij als de ware., ik had voor hem een niet zo leuke relatie met een man die waar ik uiteindelijk achterkwam dat hij al een jaar alles aan elkaar loog en bedroog en kleineerde met rotgeintjes/opmerkingen, heb mij hierna lang rot gevoeld en snapte het niet en was bang nooit meer iemand te kunnen vertrouwen..
tot ik mijn laatste ex tegenkwam, we konden zo goed praten en heb hem alles gelijk verteld over mijn vorige relatie en dat ik zo bang was hem nu niet te kunnen vertrouwen daardoor.. en hij stelde mij zo gerust een hoop mooie woorden en beloftes en indd daardoor vertrouwde ik hem hij was ook lief en warm en zo begripvol maar ook erg dominant wat eerst geen probleem was maar steeds erger werd... hij had volgens hem zulke sterke en diepe gevoelens voor mij die hij nooit met een ander had gehad hij begon ook over samenwonen,trouwen en een kindje.. toen gebeurde er iets.. hij had contact met een vrouw van een datingssite voor dat hij met mij ging., nu had deze vrouw hem een appje gestuurd met de vraag vind je mij niet meer lief?... en ik zag dat want ik zat naast hem en werd nieuwschierig/vond het vreemd dat zei dat vroeg omdat hij mij vertelde dat hij 1x met haar heeft afgesproken om mee naar iets te gaan kijken wat zei ging kopen en hij verstand van had hij ging mee zodat ze geen miskoop deet zeg maar.. en dat hij niet op haar viel totaal zijn type niet.. dus ik vroeg zo van waarom vraagt ze dan vind je me niet meer lief.. en waarom geef je daar nu al een ruim een week geen antwoord op. ( hij is heel direct zoals hij zelf zegt) toen werd hij mega boos.. ik zeg zo ik weet het niet voelt raar.. eerst zeg je nooit wat te verbergen te hebben dat je eerlijk bent en dan vraag ik ergens naar waar ik een apart gevoel bij heb en dan wordt hij boos en het stelde niks voor en zij vond hem wel leuk en vroeg aandacht blabla.. dus ik zeg als dat niks voorsteld dan en zei alleen maar aandacht vraagt terwijl je dat niet wilt dan zeg je toch dat je een vriendin heb.. en toen werd hij woedend en ging te keer en liet het liever uit en over gaan dan dat hij dat zou doen dus ik helemaal in de waar mijn lieve begripvolle man raaide 180gr om was ineens het tegenovergestelde.. en ik moest hem vertrouwen en anders zou het niet werken.. en ik kon alleen maar denken het klopt niet je houd haar aan een lijntje.., als jij haar geen aandacht gaf of iets waarom vraagt zei dan uberhaupt vind je me niet meer lief.. en dag later zitten wij samen te eten, zie ik een briefje uit de reclame steken en pak het staat er een vrouwennaam met nummer op dus ik lag het briefje neer op tafel hij komt binnen en verscheurd het gooit het weg en wordt weer superboos en ging te keer ik zoek dingen vertrouw hem niet.. en ja misschien had hij een punt maar dat veroorzaakte hij wel door hoe hij met de vrouw van het appje om ging en ertegen over mij op reageerde.. er waren meer dingen die hij vertelt had over andere vrouwen die gewoon niet klopte en dingen die hij gedaan had die hij helemaal niet gedaan had, ook als ik hem belde en hij niet opnam en druk was verzon hij daar leugens voor.. daarna nam hij steeds meer afstand alleen savonds paar uurjes afspreken in het weekend was hij altijd druk met vrienden en hoorde ik niks meer.. maar hij wilde er wel uitkomen met mij, ik moest maar in therapie want ik zou borderliner hebben.. ik indd naar psycholoog gegaan en nu 3 maanden ben ik daar en wordt mij steeds duidelijker dat het probleem niet bij mij maar bij hem ligt ik heb geen bordeliner ook tests gedaan, maar ik wordt boos verdrietig als ik voel dat iemand niet eerlijk is.. als ik die alarmbellen voel.. en ik voelde zo zo hard maar wilde en kon ze niet geloven omdat ik zo verliefd was.. raakte steeds verder in de war ik voelde dat hij loog maar wilde het niet geloven
nu heb ik op aanraden van psych met hem gaan praten maar zoals gewoonlijk werd meneer na 2min weer woedend en ging weg en daarna heb ik hem een maand amper gezien of gehoord en kwam ik ineens in een hele nare situatie terecht (kan niet zeggen wat ivm herkenbaarheid) ook dankzij hem trouwens en ik belde hem in paniek en wilde hem waarschuwen en hij dacht dat ik het verzonnen had en dumpte mij en blokkeerde mij en nu al ruim 2 maanden niks meer gehoord...
ik was er zo kapot van echt en nog ik hou nog van hem al weet ik niet waarom.. maar besef me nu gelukkig dat ik veel beter af ben zonder hem,.. hij was niet diegene hoe hij zich voor heeft gedaan en mij liet geloven bedoel dat heeft hij met alles wel bewezen.. ik ben daarna eens op internet gaan zoeken en socialmedia (wat ik niet heb) en toen kwam de aap uit de mou dat hij veel meer gelogen heeft, hij had al met een ander toen hij nog met mij was.. wat ik al dacht de laatste 2 maanden altijd druk,kortaf, afstadandelijk en boos.. zo ziek eigenlijk dat je zoveel gevoel voor iemand kan hebben die zo als een stuk stront behandeld heeft zeg..
ben blij dat ik het nu wel zie en besef dat ik zo veel beter dan hem verdiend..

zaterdag 15 december 2018 om 12:58
Ugh. Zag net dat hij op Facebook reageerde op een oude status van hem. Niks bijzonders verder maar zoveel zin nu om hem een berichtje te sturen. Zolang ik niks van hem zie op social media gaat het prima, maar zodra ik zie dat hij ergens op reageert wil ik zo graag contact zoeken. Zo lastig om het niet te doen.
en @wijzermetdejaren: het is zeker niet jouw schuld. Deze man is niet te vertrouwen en het is goed dat je nu van hem af bent. Gelukkig besef je ook dat je beter af bent zonder hem. Vind het zo bizar hoe mensen anderen soms kunnen behandelen :/
en @wijzermetdejaren: het is zeker niet jouw schuld. Deze man is niet te vertrouwen en het is goed dat je nu van hem af bent. Gelukkig besef je ook dat je beter af bent zonder hem. Vind het zo bizar hoe mensen anderen soms kunnen behandelen :/
zaterdag 15 december 2018 om 13:12

zaterdag 15 december 2018 om 13:33
tsja.. ik snap ook niet hoe mensen zich zo mooi voor kunnen doen en zo kunnen liegen en bedriegen en blijken gewoon een hart van steen te hebben of iet,.. en ja heb het er nog wel moeilijk mee soms mis ik hem vooral in het begin dan zit je met zoveel onbeantwoorde vragen en wil je zo graag contact opnemen en ook weleens zijn voicemail ingesproken en af en toe voel ik nog weleens die drang..maar doe het niet, ben ook blij dat ik wat dat betreft geen socialmedia heb dan kan ik het ook niet zien..hij heeft nooit niks meer laten horen en geblokt en heeft en had al een ander,, dus ja beter dat je daar af bent.. die manipulatie ook dat is zo ziek..gaslighting noemen ze het ook toen ik dat ontdekte en erover las toen had het zo over mijn ex kunnen gaan. ja dan kan je niet anders meer denken beter zo en nooit meer aan beginnnen mocht ie ooit contact openemen als het met zijn nieuwe scharrel niet zo lekker loopt,.Evylime schreef: ↑15-12-2018 12:58Ugh. Zag net dat hij op Facebook reageerde op een oude status van hem. Niks bijzonders verder maar zoveel zin nu om hem een berichtje te sturen. Zolang ik niks van hem zie op social media gaat het prima, maar zodra ik zie dat hij ergens op reageert wil ik zo graag contact zoeken. Zo lastig om het niet te doen.

zaterdag 15 december 2018 om 13:36
ik weet echt precies hoe je voelt..., heb het zelfde. moeilijk omdat beeld los te laten van het gevoel dat diegene de ware is.. en indderdaad is het goed eerst van jezelf te houden en het weer leuk hebben.. is alleen makkelijker gezegd dan gedaan.. sterkte!!!Callie_15 schreef: ↑14-12-2018 12:51Ik doe het ook niet, contact opnemen.
Ik was er gewoon zo van overtuigd dat hij de ware is. Zo moeilijk om het beeld van ons samen uit mijn hoofd te schrappen.
Ik mis hem echt superhard, maar we kunnen niet samen zijn. Eerst van mezelf houden eer ik weer iemand toelaat in mijn hart.
zondag 16 december 2018 om 12:41
@wijzermetdejaren Hoe gaat het met je? Deze man is echt niet lief voor je geweest, je bent echt beter af zonder hem. Niemand verdient op die manier te worden behandeld! Veel sterkte!
Ik heb gisteren weer niet meer gedaan dan in de zetel hangen en afleiding zoeken in de televisie. ‘S avonds nog eventjes op stap geweest, en echt geprobeerd om me open te stellen naar de mensen. Ik ben echt trots op mezelf vandaag, praatje gemaakt met verschillende mensen, en dat voelde eerlijk gezegd wel goed aan. Zelfs een praatje gemaakt met ex1, en toevallig ook herinneringen opgehaald van tijdens onze relatie. En dat allemaal zonder wrok.
Vandaag moest ik in de buurt van ex2 zijn huis zijn. Dat was lastiger, de eerste keer de weg ernaartoe volgen. Weer volop hartkloppingen.
Ik zit nog vol valse hoop. Er hangt een gevoel over mij dat het weer goed komt tussen ons. Daar moet ik vanaf, ik weet alleen niet goed hoe. Iemand een idee hoe ik dat gevoel van me kan afzetten?
Ik heb gisteren weer niet meer gedaan dan in de zetel hangen en afleiding zoeken in de televisie. ‘S avonds nog eventjes op stap geweest, en echt geprobeerd om me open te stellen naar de mensen. Ik ben echt trots op mezelf vandaag, praatje gemaakt met verschillende mensen, en dat voelde eerlijk gezegd wel goed aan. Zelfs een praatje gemaakt met ex1, en toevallig ook herinneringen opgehaald van tijdens onze relatie. En dat allemaal zonder wrok.
Vandaag moest ik in de buurt van ex2 zijn huis zijn. Dat was lastiger, de eerste keer de weg ernaartoe volgen. Weer volop hartkloppingen.
Ik zit nog vol valse hoop. Er hangt een gevoel over mij dat het weer goed komt tussen ons. Daar moet ik vanaf, ik weet alleen niet goed hoe. Iemand een idee hoe ik dat gevoel van me kan afzetten?

zondag 16 december 2018 om 14:09
hoi callie,Callie_15 schreef: ↑16-12-2018 12:41@wijzermetdejaren Hoe gaat het met je? Deze man is echt niet lief voor je geweest, je bent echt beter af zonder hem. Niemand verdient op die manier te worden behandeld! Veel sterkte!
met mij gaat het wel.. soort ongeloof/verbaasd hoe je het ook noemen moet,. dat iemand zich zo mooi voor kan doen en achteraf het tegenovergestelde lijkt te zijn, het is moeilijk om dat beeld in je hoofd recht te zetten omdat ik zo verliefd op hem werd in het begin. ik heb nu ook nog weleens de neiging hem te bellen ..heb zoveel vragen.. maar dan denk ik ook waarom zou ik.ik weet inprincipe al genoeg dat hij een leugenaar is en gedrag vertoont waar ik niet mee kan en wil leven hij heeft mij al zo klein gekregen/kapot gemaatk. dus ja zulke mensen kan je het beste ver op afstand houden. ben zo boos en verdrietig en ook hou ik in mijn hart nog van hem maar dat moet slijten.. ik had tot voor kort ook valse hoop, ik dacht die belt of appt volgende week wel om te vragen hoe het gaat nou nee hoor niks meer gehoord, maar ik had die valse hoop omdat hij zich eerst zo mooi voor deet dan blijf je daar aan vast houden en naar kijken naar het fijne , maar dat was maar van korte duur en de rest was allemaal niet zo leuk dat mindfucken.. ik hoef hem nooit meer te zien.
Goed van je dat je gisteravond op stad bent geweest en contact heb gemaakt met mensen is goed voor je.. ik zelf heb daar niet zo behoefte aan ik doe het altijd alleen verwerken en kan mij pas openstellen contact maken als ik het ergste verdriet achter mij heb, weer een beetje mijzelf terug heb gevonden en ben,.. ben 20 kg afgevallen dus heb nog wat in te halen en nog even te gaan. maar komt goed!
ik herken dat ook die hartkloppingen en soort paniek gevoel als je bij diegene in de buurt bent is echt zo erg rot gevoel.. maar wel fijn dat je met ex1 nu normaal herinneringen op kan halen zonder wrok dan zie je echt hoe je vooruit gegaan bent, en dat zal bij ex nm2 ook zo zijn. ik kan je weinig tips geven maar echt zorg eerst voor jezelf en probeer het "ons" beeld los te laten en aan jezelf te denken hoe moeilijk ook, dat is de enige kans denk ik dat het nog goed kan komen tussen jullie.. ken je het gezegde: " wat je loslaat komt naar je toe" en probeer te leren van de situatie wat had IK anders kunnen doen en wat had hij anders kunnen doen.. al is het misschien niet meer voor in de toekomst met ex nm2 maar dan kan je dingen wel anders doen mocht je een nieuwe leuke man tegen komen.. zo probeer ik maar het positieve er van te zien hoe rot het ook is, ik heb er veel van geleerd en ook over mijzelf en daar heb je uiteindelijk wat aan! het is gewoon rot en moeilijk gevoelens zet je niet zomaar uit jammer genoeg.. probeer lekker contact met mensen te blijven maken als jij je daar goed bij voelt!!
heb jij nog contact met sjaantje?

zondag 16 december 2018 om 15:09
Onder mensen zijn doet mij echt goed, ik vind alleen zijn verschrikkelijk moeilijk.
Liefdesverdiet uit hem bij mij vooral in hartkloppingen, verschrikkelijk. Een constante druk op de borststreek, met een duidelijk kloppen hart. En af en toe nog wat pijn aan de ribben en kortademigheid. Maar daarnaast ook absoluut geen eetlust. Vorig jaar raakte ik 12kg kwijt (ex1), deze keer zijn dat al 2,5 extra geworden, er is bijna geen marge meer over. Af en toe verplicht ik mijzelf om meer te eten, maar dan ben ik een ganse tijd misselijk.
Liefdesverdiet uit hem bij mij vooral in hartkloppingen, verschrikkelijk. Een constante druk op de borststreek, met een duidelijk kloppen hart. En af en toe nog wat pijn aan de ribben en kortademigheid. Maar daarnaast ook absoluut geen eetlust. Vorig jaar raakte ik 12kg kwijt (ex1), deze keer zijn dat al 2,5 extra geworden, er is bijna geen marge meer over. Af en toe verplicht ik mijzelf om meer te eten, maar dan ben ik een ganse tijd misselijk.

zondag 16 december 2018 om 15:24
ik heb er al 2 maanden last van en kan en mag niet meer afvallen en inderdaad net als callie eet ik verplicht wat maar dan daarna ook misselijk.. en ook die pijn op de borststreek,kortademig en hartkloppingen.. ik blijf voorlopig wel lekker vrijgezel.. ben wel even klaar met het leed dat vent heet.
(al zijn er wel goede hoor, maar heb er zo geen zin meer in momenteel) zat op een ander topic te kijken tinderleed nou als je ziet hoeveel reacties daar ook staan en over hoeveel verschillende mannen en hoe erg.. dan zakt de moed en de hoop op een normale liefdevolle relatie je wel in de schoenen. wel fijn om zoveel herkenbare verhalen te lezen hier.. dan voel je je op een rare manier wat minder alleen hierin zeg maar.

zondag 16 december 2018 om 17:33
@wijzermetdejaren
Ik begrijp wat je bedoeld, met 'Minder alleen hierin'. Dat heb ik ook. Op de momenten waarin ik weer extreem aan het piekeren ben, kom ik wel eens kijken. Dan lees ik de verhalen (soms heftige) van anderen en besef ik, Callie, je bent niet alleen, er zijn nog zoveel mensen die het moeilijk hebben.
Ik begrijp wat je bedoeld, met 'Minder alleen hierin'. Dat heb ik ook. Op de momenten waarin ik weer extreem aan het piekeren ben, kom ik wel eens kijken. Dan lees ik de verhalen (soms heftige) van anderen en besef ik, Callie, je bent niet alleen, er zijn nog zoveel mensen die het moeilijk hebben.
zondag 16 december 2018 om 18:32
Ik ben de laatste dagen heel bang om alleen te blijven. Ik word niet snel verliefd, durf me niet snel bloot te geven, maar ik voelde me zo op mijn gemak bij mijn ex. Alsof alles op zijn plek viel. En juist hij liet me zo enorm in de steek. Ik weet dat het ireele gedachten zijn en ik had dit de eerste maanden niet zo erg maar de laatste tijd vraag ik me af of ik ooit nog wel iemand ga vinden. Die koude, donkere dagen helpen daar niet echt bij.