relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
zondag 10 februari 2019 om 20:51
Ik snap wat jullie bedoelen maar nee was een normaal tijdstip, normaal gesprek en niet over de liefde gehad verder. Dus heel vreemd. Ik ga het in iedergeval uit mijn hoofd zetten, want antwoorden krijg ik toch nooit. Ik verwacht nu totaal niks meer (hiervoor ook niet maar nu zeker niet meer). En mocht die het ooit uit proberen te leggen dan ga ik er niet eens meer op in.
zondag 10 februari 2019 om 20:59
Skyskaper. Als jullie zo vaak ruzie hebben waarom wil je dan met hem verder?
Ik zou het contact voor een x aantal weken verbreken en dan kijken of er nog wat is om
Op te bouwen. Als je vaak ruzie hebt dan is er denk wel het eens en ander op te lossen of te veranderen als je echt voor elkaar wil gaan.
Hier heeft het even echt afstand nemen heel goed gewerkt. En we zijn weer gelukkig samen.
Wel met verschil dat wij nooit ruzie hebben en dat het wat externe dingen waren die opgelost moesten worden.
Ik zou het contact voor een x aantal weken verbreken en dan kijken of er nog wat is om
Op te bouwen. Als je vaak ruzie hebt dan is er denk wel het eens en ander op te lossen of te veranderen als je echt voor elkaar wil gaan.
Hier heeft het even echt afstand nemen heel goed gewerkt. En we zijn weer gelukkig samen.
Wel met verschil dat wij nooit ruzie hebben en dat het wat externe dingen waren die opgelost moesten worden.
zondag 10 februari 2019 om 21:11
Ah dat is balen!Callie_15 schreef: ↑10-02-2019 19:19Ik had een moeilijkere week. Ex heeft iemand nieuw, en daar moet ik aan wennen. Ook best ontgoocheld dat hij mij het niet self zegt, maar dat ik het viavia moet teweten komen.
Ik verwacht waarschijnlijk teveel van een ex, maar als iemand mij vriendin voor het leven benoemt, dan verwacht ik dat die persoon dat graag zelf zegt.
Ach ja, weer een illusie minder

Hadden jullie verder nog contact?
maandag 11 februari 2019 om 08:09
Ach Gogo wat heftig! Knuffel voor jou
Laat het even allemaal bezinken in die 2 weken en ga vooral niet te veel contact zoeken, dat kan hem misschien juist wegduwen. Hopelijk komen jullie er alsnog uit, 10 jaar is niet niks.
Hier ook een onrustige ochtend. Veel gedroomd over hem vannacht, dat hij een mooier meisje had gevonden en dat ik te lelijk was om bij hem te zijn. Dit was altijd een reële angst tijdens de relatie. Hij is een knappe jongen en dit weet hij ook. Was altijd bang dat hij dus met gemak iemand anders kon krijgen.
Heeft die nooit gedaan (of niet dat ik weet) maar toch. Zo echt leek die droom schrok er van wakker. En dan ook geen goedemorgen appje meer zoals toen

Laat het even allemaal bezinken in die 2 weken en ga vooral niet te veel contact zoeken, dat kan hem misschien juist wegduwen. Hopelijk komen jullie er alsnog uit, 10 jaar is niet niks.
Hier ook een onrustige ochtend. Veel gedroomd over hem vannacht, dat hij een mooier meisje had gevonden en dat ik te lelijk was om bij hem te zijn. Dit was altijd een reële angst tijdens de relatie. Hij is een knappe jongen en dit weet hij ook. Was altijd bang dat hij dus met gemak iemand anders kon krijgen.
Heeft die nooit gedaan (of niet dat ik weet) maar toch. Zo echt leek die droom schrok er van wakker. En dan ook geen goedemorgen appje meer zoals toen

maandag 11 februari 2019 om 08:48
Nou ex heeft mij geblokkeerd na overleg, leek ons het beste om echt even los van elkaar te komen.. Ik blijf continue met gedachtes in mn hoofd zitten dat hij wel iets met een ander krijgt of dat ik onbewust blijf hopen en wachten totdat hij mij deblokkeert, maar het niet gaat doen.. Zo lastig om deze gedachtes uit mijn hoofd te krijgen. Ik word er vreselijk moe en verdrietig van! Voor mijn gevoel weer helemaal terug bij af..
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Wat een heftige en herkenbare verhalen weer. Vooral ineens geen 'Goedemorgen schatje' vond ik verschrikkelijk. Maar dat went, echt.
Na 10 jaar zo uit elkaar moeten is echt heel erg naar. Net of je ineens geen idee meer hebt wie diegene is met wie je zo lang alles gedeeld hebt. Ik denk niet dat het gek is een bericht je te sturen, maar zou proberen je emotes er buiten te laten.
Bij mij ging het eigenlijk prima, tot ik gisteren ineens allemaal beelden in mijn hoofd had van hem met een ander en was gelijk de rest van de dag van slag. Gaat helemaal nergens over, want het zit allemaal in mijn eigen hoofd, maar zooo frustrerend
Na 10 jaar zo uit elkaar moeten is echt heel erg naar. Net of je ineens geen idee meer hebt wie diegene is met wie je zo lang alles gedeeld hebt. Ik denk niet dat het gek is een bericht je te sturen, maar zou proberen je emotes er buiten te laten.
Bij mij ging het eigenlijk prima, tot ik gisteren ineens allemaal beelden in mijn hoofd had van hem met een ander en was gelijk de rest van de dag van slag. Gaat helemaal nergens over, want het zit allemaal in mijn eigen hoofd, maar zooo frustrerend

maandag 11 februari 2019 om 10:34
Ik zou zelf geen berichtje sturen, hoe moeilijk dat ook is. Geef hem de tijd om je te kunnen missen. Ook denk ik dat hij moeite voor jou moet doen en niet steeds andersom... Ga leuke dingen doen en focus je ergens anders op! Als hij echt voor je wilt gaan appt hij vanzelf.Gogo10 schreef: ↑11-02-2019 09:14@Elegantic, oh dat is altijd mega heftig! Kan me voorstellen dat je daar heel naar van bent. Ik droom ook altijd erg heftig dus ik begrijp goed waar je vandaan komt...
En ja. Moet het ook laten bezinken maar verdriet, wanhoop, gemis en het idee dat mijn leven niet meer zal zijn wat het was breekt me langzaam op. Ook wil ik graag toch iets van contact, nog een week vind ik echt ellendig. Na 10 jaar is dit echt zo bizar moeilijk. Zou een enkel berichtje om toch te kijken hoe en wat nu verder (we hebben het nu gelaten sinds die dag) heel raar zijn of hem afschrikken? Aan de andere kant denk ik wel van, ik heb me constant aan hem aangepast en nu laat ik het weer aan hem over. Maar ik wil niet overkomen als emotioneel zwak want hij heeft deze beslissing gemaakt en daar moet ik nu mee dealen.
@Groningen12, ik kan me er niks bij voorstellen, wat vervelendik heb een beetje mee gelezen met je verhaal, wat ontzettend vaag dit allemaal. Je kan niks anders doen dan het tijd geven denk ik maar... proberen van je af te schrijven, sporten, huilen?
Al zou ik me ook echt super erg moeten inhouden om niets te zeggen continue..
maandag 11 februari 2019 om 10:38
@Groningen hoe was 'de sfeer' tijdens het overleg? Stom om je meteen daarna te blokkeren zeg. Maar aan de ene kant ook wel beter om zo echt los van elkaar te komen inderdaad.
@Loes hopelijk went dat snel... vond het altijd zo fijn om zo wakker worden. Die beelden ken ik ook goed! Komen van het ene op het andere moment en dan voel me ik me meteen zo rot. Hopelijk gaat het in de loop van de dag iets beter met je!
@Loes hopelijk went dat snel... vond het altijd zo fijn om zo wakker worden. Die beelden ken ik ook goed! Komen van het ene op het andere moment en dan voel me ik me meteen zo rot. Hopelijk gaat het in de loop van de dag iets beter met je!

maandag 11 februari 2019 om 11:03
Hoe gek het ook klinkt, maar je went aan de dingen alleen doen zoals slapen
Al die gewoonten die je had tijdens je relatie moet je nu van afkicken
Maar als je het niet meer hebt dan mis je het niet of veel minder. Relaties zijn voornamelijk gewoonten, vaste rituelen
Die moet je nu voor jezelf gaan creeren. Een appje van je ex wordt nu een appje van een vriendin bv. Die nieuwe patronen moeten inslijten.
Al die gewoonten die je had tijdens je relatie moet je nu van afkicken
Maar als je het niet meer hebt dan mis je het niet of veel minder. Relaties zijn voornamelijk gewoonten, vaste rituelen
Die moet je nu voor jezelf gaan creeren. Een appje van je ex wordt nu een appje van een vriendin bv. Die nieuwe patronen moeten inslijten.
maandag 11 februari 2019 om 16:19
We hebben elkaar vrijdagavond gezien na een aantal weken. In het begin was de sfeer vrij gespannen, was ik verdrietig en hij gefrustreerd. Later sloeg het om en was het fijn, voor mijn gevoel goed afscheid genomen al waren we beiden natuurlijk erg verdrietig. Op app hebben wij later afgesproken dat dit echt de beste optie was omdat we er anders ontzettend in blijven hangen, wat we al heel lang doen. Ik wil heel graag alsnog een relatie, maar besef ook heel goed dat het nu loslaten de enige, beste en verstandigeste optie is. Hoe vervelend ook..Elegantic schreef: ↑11-02-2019 10:38@Groningen hoe was 'de sfeer' tijdens het overleg? Stom om je meteen daarna te blokkeren zeg. Maar aan de ene kant ook wel beter om zo echt los van elkaar te komen inderdaad.
maandag 11 februari 2019 om 16:22
Het is heel vaag inderdaad en het duurt allemaal veel te lang.. Ik ben veel te verliefd op hem en vindt het dus soms lastig om rationele keuzes te maken. Ik vind het loslaten van het idee dat een relatie er nu niet (meer) in zit gewoon mega lastig. Eerst vond ik afleiding zoeken heel moeilijk, maar dat gaat gelukkig nu wel beter! Het voelt in ieder geval heel fijn om hier een beetje van mij af te schrijven.Gogo10 schreef: ↑11-02-2019 09:14@Elegantic, oh dat is altijd mega heftig! Kan me voorstellen dat je daar heel naar van bent. Ik droom ook altijd erg heftig dus ik begrijp goed waar je vandaan komt...
En ja. Moet het ook laten bezinken maar verdriet, wanhoop, gemis en het idee dat mijn leven niet meer zal zijn wat het was breekt me langzaam op. Ook wil ik graag toch iets van contact, nog een week vind ik echt ellendig. Na 10 jaar is dit echt zo bizar moeilijk. Zou een enkel berichtje om toch te kijken hoe en wat nu verder (we hebben het nu gelaten sinds die dag) heel raar zijn of hem afschrikken? Aan de andere kant denk ik wel van, ik heb me constant aan hem aangepast en nu laat ik het weer aan hem over. Maar ik wil niet overkomen als emotioneel zwak want hij heeft deze beslissing gemaakt en daar moet ik nu mee dealen.
@Groningen12, ik kan me er niks bij voorstellen, wat vervelendik heb een beetje mee gelezen met je verhaal, wat ontzettend vaag dit allemaal. Je kan niks anders doen dan het tijd geven denk ik maar... proberen van je af te schrijven, sporten, huilen?
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Stom he dat het er dan direct weer insluipt! Het is inderdaad echt beter om, zeker in het begin, 0 contact te hebben. Ook al gaat dat soms totaal tegen je gevoel in..Gelukkigworden schreef: ↑11-02-2019 11:59Nou mijn ex zit nog steeds in mijn hoofd... en alleen omdat hij contact heeft opgenomen. Het ging zo goed voorheenhopelijk alles snel weer vergeten..
maandag 11 februari 2019 om 17:25
Dag lieve meiden!
Wat een heftige verhalen weer hier!
Zeker het verhaal van Gogo10 komt me bekend voor... maar ook de realistische dromen, de verwachtingen/ hoop! Maar meiden ik beloof het komt allemaal goed
!
Ik ben deze week gaan tekenen voor het huis, zaken zijn afgerond. En ondanks een traantje bij de notaris (toch wel erg emotioneel) deed hij me niks meer
! Ik ben opgelucht en verder gelukkig!
Mijn tip aan jullie, geen contact als t niet hoeft en regel de zaken zo snel mogelijk! De eerste 3 maanden zijn sowieso poep, daarna ga je je dag voor dag beter voelen
! En hier schrijven, lezen en steun krijgen heeft me ook enorm geholpen!
Ik ben eindelijk liefdesverdriet vrij (6 maanden na dato) en ik gun jullie dat ook zo snel mogelijk!
Heel veel liefs
Zeker het verhaal van Gogo10 komt me bekend voor... maar ook de realistische dromen, de verwachtingen/ hoop! Maar meiden ik beloof het komt allemaal goed

Ik ben deze week gaan tekenen voor het huis, zaken zijn afgerond. En ondanks een traantje bij de notaris (toch wel erg emotioneel) deed hij me niks meer

Mijn tip aan jullie, geen contact als t niet hoeft en regel de zaken zo snel mogelijk! De eerste 3 maanden zijn sowieso poep, daarna ga je je dag voor dag beter voelen

Ik ben eindelijk liefdesverdriet vrij (6 maanden na dato) en ik gun jullie dat ook zo snel mogelijk!
Heel veel liefs
maandag 11 februari 2019 om 20:02
Wat super fijn om te horen dat het beter met je gaat!Oogdruppels schreef: ↑11-02-2019 17:25Dag lieve meiden!
Zeker het verhaal van Gogo10 komt me bekend voor... maar ook de realistische dromen, de verwachtingen/ hoop! Maar meiden ik beloof het komt allemaal goed!
Ik ben deze week gaan tekenen voor het huis, zaken zijn afgerond. En ondanks een traantje bij de notaris (toch wel erg emotioneel) deed hij me niks meer! Ik ben opgelucht en verder gelukkig!
Mijn tip aan jullie, geen contact als t niet hoeft en regel de zaken zo snel mogelijk! De eerste 3 maanden zijn sowieso poep, daarna ga je je dag voor dag beter voelen! En hier schrijven, lezen en steun krijgen heeft me ook enorm geholpen!
Heel veel liefs
maandag 11 februari 2019 om 20:07
We zijn inderdaad gek op elkaar, en ik geloof ook dat hij verliefd op me is. Maar hij heeft altijd ontzettend moeite gehad met om zich te binden en het gevoel van heel graag in een relatie willen zitten ontbreekt altijd bij hem (niet alleen bij mij). Niet de juiste vrouw toch? Of wel bindingsangst? We weten het niet, maar na een tijd samen begint hij altijd weer twijfels te krijgen..
dinsdag 12 februari 2019 om 13:07
Hmm lastig.. Het klinkt alsof je uiteindelijk beter af bent zonder hem dan met hem. Je verdient iemand die 100% voor je gaat zonder twijfels. Het zal nu wel echt afkicken zijn van hem maar na een gegeven moment merk je dat je weer open gaat staan voor andere mannen.Groningen12 schreef: ↑11-02-2019 20:07We zijn inderdaad gek op elkaar, en ik geloof ook dat hij verliefd op me is. Maar hij heeft altijd ontzettend moeite gehad met om zich te binden en het gevoel van heel graag in een relatie willen zitten ontbreekt altijd bij hem (niet alleen bij mij). Niet de juiste vrouw toch? Of wel bindingsangst? We weten het niet, maar na een tijd samen begint hij altijd weer twijfels te krijgen..
Dit zeg ik nu wel makkelijk, zelf sta ik ook nog niet open daarvoor. Maar dat komt!
woensdag 13 februari 2019 om 16:48
Omdat je daarna nog groeit, dus die wond die je door je eigen gedrag qua idealiseren steeds hebt opengetrokken is dus ook meegegroeid en groter geworden door die groei.--Olijfje-- schreef: ↑12-02-2019 16:43Ik snap nog steeds niet dat ik iemand die ik 2 maanden heb gekend op mijn 14e zo een grote wond heeft achtergelaten. Ja![]()
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.