Relatie vinden

16-08-2018 19:04 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.

Groetjes
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:39
Even om misverstanden te voorkomen; je had dus van tevoren al aangeven dat je no matter what geen seks met hem ging hebben, nu niet en nooit niet?
Ik zeg dat ik niet zo snel seks zou willen, nooit sluit ik daarbij niet uit.
Nee. Als het klikt dan is het fijn om sex te hebben natuurlijk. Maar niet meteen de 1e date. Waarom? Het moet toch groeien?
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:41
Ervaring leert dat minstens de helft van de vrouwen niet vies is van seks op de eerste date. Het zijn net mensen, vrouwen.
Joh, tuurlijk het kan maar ik vind niet dat er perse vanuit gegaan moet worden als er een date wordt afgesproken
caithlin schreef:
16-08-2018 19:43
Nee. Als het klikt dan is het fijn om sex te hebben natuurlijk. Maar niet meteen de 1e date. Waarom? Het moet toch groeien?
Ja precies.

Gewoon dicht bij jezelf blijven hoor. Het is niet raar om niet gelijk seks te willen
Oifa schreef:
Ik zeg dat ik niet zo snel seks zou willen, nooit sluit ik daarbij niet uit.
Dat heeft dus niets te maken met je verklaring dat je ook kunt daten zonder seks te hebben.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:45
Dat heeft dus niets te maken met je verklaring dat je ook kunt daten zonder seks te hebben.
Waarom niet?

Dates staat niet gelijk aan seks hebben he
Oifa schreef:
16-08-2018 19:44
Joh, tuurlijk het kan maar ik vind niet dat er perse vanuit gegaan moet worden als er een date wordt afgesproken
Dat zegt ook niemand. Ik heb echt geen idee waar je op reageert.
Meestal komt de liefde als je het niet verwacht.

Dus gun jezelf tijd en rust en stop (tijdelijk) met wanhopig zoeken.
caithlin schreef:
16-08-2018 19:04
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.

Groetjes
Internetdaten is onvoorstelbaar geforceerd. Er zijn mensen voor wie dat goed werkt. Er zijn ook heel veel mensen voor wie het voor geen meter werkt.
Oifa schreef:
16-08-2018 19:46
Waarom niet?

Dates staat niet gelijk aan seks hebben he
Ik weet niet of je gewoon in ontkenning bent of echt geen idee hebt waar het over gaat, maar mannen en vrouwen (de heteroseksuelen, in ieder geval) zoeken elkaar op omdat ze seks met elkaar kunnen hebben. Dat is de basis van alles.
Je gay best friend ga je niet op een datingsite zoeken, namelijk.
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:48
Ik weet niet of je gewoon in ontkenning bent of echt geen idee hebt waar het over gaat, maar mannen en vrouwen (de heteroseksuelen, in ieder geval) zoeken elkaar op omdat ze seks met elkaar kunnen hebben. Dat is de basis van alles.
Doe even normaal. Daten staat niet gelijk aan meteen seks hebben. En nee, dat is niet de basis van alles.
FiIee schreef:
16-08-2018 19:51
Doe even normaal. Daten staat niet gelijk aan meteen seks hebben. En nee, dat is niet de basis van alles.
Waarom wil je dan een man?
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:48
Doe ff normaal zeg. Dat jij nou seks als basis ziet wil niet denken dat iedereen ook gelijk seks als basis ziet
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:53
Niet voor de seks iig.

Zelf kan ik dat veel beter. Daar heb ik geen man voor nodig
Oifa schreef:
16-08-2018 19:54
Niet voor de seks iig.

Zelf kan ik dat veel beter. Daar heb ik geen man voor nodig
Zie hier wellicht het antwoord op TO’s vraag.
FiIee schreef:
16-08-2018 19:46
Meestal komt de liefde als je het niet verwacht.

Dus gun jezelf tijd en rust en stop (tijdelijk) met wanhopig zoeken.
Dit is wel goed advies TO, gewoon ff stoppen met zoeken.
caithlin schreef:
Niemand zegt dat het verplicht is om seks op de 1e date te hebben. Of op de 2e of op de 5e of 10e date.

Waarom wil je een man?
caithlin schreef:
Niemand zegt dat het verplicht is om seks op de 1e date te hebben. Of op de 2e of op de 5e of 10e date.

Waarom wil je een man?
Oifa schreef:
16-08-2018 19:29
Wat een onzin, je kan prima daten zonder seks
Maar geen relatie. TO is op zoek naar een relatie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
caithlin schreef:
16-08-2018 19:29
Verschillende keren uitnodigingen gekregen om met 1e date naar de sauna te gaan. Dat is toch niet normaal. Niks mis met de sauna
Dat vind ik nu eigenaardig. Ik ben lang op datingsites actief geweest met tamelijk goed succes. Veel matchen, veel leuke dates. Maar zeer zeer zelden oneerbare voorstellen als eerste date. Er moet dan toch iets aan je profiel of manier van communiceren zijn waardoor mannen denken dat je daar voor te vinden bent?
Maar als je wel seks buiten een relatie hebt dan verdien je het toch om vernedert te worden vanzai?

Of was het max?
Waarom ik een man wil? Nou is toch gezellig. Een vriend te hebben. Is toch menselijk. Ik ga alleen naar verjaardagen. Alleen op vakantie. Ik vind er geen flikker aan. Om alleen te zijn. Weer bij vrienden aanschuiven die een relatie hebben. Die kruk blijft leeg of die stoel.
JollyRider schreef:
16-08-2018 19:58
Maar geen relatie. TO is op zoek naar een relatie
Ja maar blijkbaar zijn de mannen die TO benaderen uit op seks. Seks is (in tegenstelling tot wat sommige denken) niet het belangrijkste in een relatie.
Vanzai schreef:
16-08-2018 19:53
Het leven draait niet om seks hè. Een man/relatie kan ook emotionele steun bieden, een partner om mee te praten/ te sparren, gezelligheid.

Maar goed, ik ga niet meer op jou reageren anders heeft TO niets meer aan haar topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven