Relatie vinden
donderdag 16 augustus 2018 om 19:04
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.
Groetjes
Groetjes
donderdag 16 augustus 2018 om 19:44
donderdag 16 augustus 2018 om 19:45
donderdag 16 augustus 2018 om 19:46
donderdag 16 augustus 2018 om 19:48
Internetdaten is onvoorstelbaar geforceerd. Er zijn mensen voor wie dat goed werkt. Er zijn ook heel veel mensen voor wie het voor geen meter werkt.caithlin schreef: ↑16-08-2018 19:04Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Groetjes
donderdag 16 augustus 2018 om 19:48
Ik weet niet of je gewoon in ontkenning bent of echt geen idee hebt waar het over gaat, maar mannen en vrouwen (de heteroseksuelen, in ieder geval) zoeken elkaar op omdat ze seks met elkaar kunnen hebben. Dat is de basis van alles.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
donderdag 16 augustus 2018 om 19:51
Doe even normaal. Daten staat niet gelijk aan meteen seks hebben. En nee, dat is niet de basis van alles.
donderdag 16 augustus 2018 om 19:54
Doe ff normaal zeg. Dat jij nou seks als basis ziet wil niet denken dat iedereen ook gelijk seks als basis ziet
donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
Niemand zegt dat het verplicht is om seks op de 1e date te hebben. Of op de 2e of op de 5e of 10e date.
Waarom wil je een man?
Niemand zegt dat het verplicht is om seks op de 1e date te hebben. Of op de 2e of op de 5e of 10e date.
Waarom wil je een man?
donderdag 16 augustus 2018 om 19:59
Dat vind ik nu eigenaardig. Ik ben lang op datingsites actief geweest met tamelijk goed succes. Veel matchen, veel leuke dates. Maar zeer zeer zelden oneerbare voorstellen als eerste date. Er moet dan toch iets aan je profiel of manier van communiceren zijn waardoor mannen denken dat je daar voor te vinden bent?
donderdag 16 augustus 2018 om 19:59
donderdag 16 augustus 2018 om 20:00
Ja maar blijkbaar zijn de mannen die TO benaderen uit op seks. Seks is (in tegenstelling tot wat sommige denken) niet het belangrijkste in een relatie.
donderdag 16 augustus 2018 om 20:01