Relatie vinden
donderdag 16 augustus 2018 om 19:04
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.
Groetjes
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.
Groetjes
donderdag 16 augustus 2018 om 20:33
TO, ik herken een deel van je verhaal.
Op Relatieplanet (jaren geleden) en Lexa kreeg ik meerdere keren in een eerste bericht uitnodigingen voor avontuurtjes/trio's/de sauna/sm of uitsluitend een 06-nummer. Sommige mannen denken waarschijnlijk: niet geschoten is altijd mis.
Mijn profieltekst was duidelijk over wie ik ben en wat ik zocht, mijn kleding absoluut niet bloot of sexy. Ik heb geen modellenuiterlijk, maar plaats wel leuke, realistische en recente foto's.
Toen ik in mijn profieltekst vermeldde dat ik bovengenoemde reacties niet wilde, kreeg ik juist nog meer van dit soort berichten . Mannen lijken dat een uitdaging te vinden. Is dat bij jou misschien het geval?
Ik zet nu in mijn profieltekst wat ik wel wil: onder andere profielfoto's, bepaalde karaktereigenschappen,
een bepaalde leeftijdscategorie etc.
Ook vraag ik bij gesprekken heel goed door. Mannen die alleen seks zoeken, haken dan af, soms zelfs zonder antwoord of reactie te geven.
Gelukkig krijg ik ook leuke reacties, maar helaas ontkom je niet aan reacties waar je niet op zit te wachten. Bij internetdaten moet je soms een lange adem hebben.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
donderdag 16 augustus 2018 om 20:47
Wat een stomme reactieBlondie222 schreef: ↑16-08-2018 20:44Misschien moet je wat blootfoto's op je fb plaatsen tref je toch een ander publiek
donderdag 16 augustus 2018 om 20:54
Hoi Caitlin,
Volgens mij vissen wij in dezelfde vijver. 50 plus match is echt kansloos. Veel oude mannen met geruite overhemden. RP vind ik wel okay.
Je schrijft dat mannen je niet zien staan. Hoe ziet je profiel eruit? Mijn ervaring is juist dat je Als oudere vrouw juist overspoeld wordt met berichten. Verder ben ik ook niet zo succesvol hoor. 55 plus mannen zijn echt zelden leuk en interssant. Lees columns van Saskia Noort er maar op na.
Eigenlijk denk ik dat je beter kunt Tinderen. Of nog beter; zoek een lekkere jongere FWB en ga lekker verder met leven. Accepteer dat een relatie misschien wel niet meer komf.
Succes!!!
donderdag 16 augustus 2018 om 20:55
Oh, bewijs!Waterman26 schreef: ↑16-08-2018 20:5455 plus mannen zijn echt zelden leuk en interssant. Lees columns van Saskia Noort er maar op na.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
donderdag 16 augustus 2018 om 21:01
Hoe schattig dit ook klinkt: aan deze tip heeft TO geen fuck. Op buurtfeestjes of pp t werk zijn nooit leuks mannen. Dat verhaal van de vriendin die schreef las ik ook op de succesverhalen werving site van Match4me.naamloosjes schreef: ↑16-08-2018 20:06Hoe oud ben je?
Ik denk dat het probleem zit in het feit dat je zegt dat je een beetje hopeloos bent.
Het moet een beetje vanzelf gaan en kan ook op plekken buiten internet.
Ik ken iemand van 50 plus die haar man heeft ontmoet op match4me. Ze had niet zelf geschreven, maar een vriendin.
Dat was meer voor de grap. Ze vond m zelf totaal dr type niet.
Een ander had zich suf gedateerd en liet los, daar stond hij dan op het buurtfeest.
Een derde had alles geprobeerd, speeddaten, singlefeesten, datingsites, tinder. Ze werd er moe van en stopte. Toen werd t haar nieuwe collega.
M4M is een kleine dating site met veel vreemde vogels die daar jaren rondhangen.
donderdag 16 augustus 2018 om 21:47
donderdag 16 augustus 2018 om 21:55
Toch is het zo. Ik vertel dit niet om mezelf zo interessant te maken (Uiteindelijk ben ik ook nog alleen) maar ik kan het me niet voorstellen
Ik vraag me oprecht af wat er in je profiel staat of wat voor foto je erop gezet hebt.
Bij match 50 plus werd ik gek van de berichten en zo mooi ben ik nu ook weer niet. Op RP was dat wat normaler maar ze zagen me wel staan.
Niet alle berichten waren seks gerelateerd en verzoeken om naar de sauna te gaan, kreeg ik nooit. Wel werd ik vaak door jongemannen benaderd die overduidelijk niet op een goed gesprek uit waren.
donderdag 16 augustus 2018 om 22:21
Ik wil echt niet vervelend doen maar echt ALLES wijst er op dat alleen singles, inclusief mannen/vrouwen in een comateuze relatie, denken dat seks maar een kleine pijler is.
Mensen in een goede relatie hebben mogelijk niet altijd door hoe belangrijk seks is omdat ze het genoeg hebben. Maar seks is in een normale relatie, leert echt ieder onderzoek en ieder anekdotisch bewijs en ieder logisch denken over de menselijke soort, een heel belangrijke pijler.
Nogmaals, sorry als dat tegen een zeer been is en sorry als je denkt dat ik een rare mening als feit verkondig: de feiten liggen wel degelijk zo en ik verzin ze niet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
Nee niet tegen het zere been, ik weet heel goed dat ik niet echt relatiemateriaal ben (door mijn verleden helaas niet in staat seks te hebben, fysiek wel maar mentaal niet)JollyRider schreef: ↑16-08-2018 22:21Ik wil echt niet vervelend doen maar echt ALLES wijst er op dat alleen singles, inclusief mannen/vrouwen in een comateuze relatie, denken dat seks maar een kleine pijler is.
Mensen in een goede relatie hebben mogelijk niet altijd door hoe belangrijk seks is omdat ze het genoeg hebben. Maar seks is in een normale relatie, leert echt ieder onderzoek en ieder anekdotisch bewijs en ieder logisch denken over de menselijke soort, een heel belangrijke pijler.
Nogmaals, sorry als dat tegen een zeer been is en sorry als je denkt dat ik een rare mening als feit verkondig: de feiten liggen wel degelijk zo en ik verzin ze niet.
vrijdag 17 augustus 2018 om 02:38
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 17 augustus 2018 om 04:01
Here Caitlin,
Het gebruik van goede taal is heel belangrijk. Zeker in een profiel en ook tijdens je eerste momenten dat je iemand ontmoet. Je hebt tenslotte maar 1 kans om een eerste indruk achter te laten.
Het gebruik van goede taal is enorm belangrijk. Je laat er een indruk mee achter bij mensen en ze vormen een mening.
Als ik jouw openingspost lees kom je over als iemand die heel vluchtig is en gehaast. Iemand die niet gedegen ingaat op dingen.
In je reaktie posts op andere forummers schrijf je ook weer zo ‘luchtig’ en of je er snel doorheen wil.
Je zult het waarschijnlijk niet zo bedoelen maar zo komt het wel over.
Als jij net zo praat als je schrijft en je ook zo bent in je doen en laten kan ik me voorstellen dat je overkomt als iemand die niet voor een langdurige relative wil gaan. Ook al schrijf je dat in je profiel, iemand krijgt de indruk dat het anders ligt.
Neem de tijd om goed te communiceren, te formuleren en je zinsbouw goed te krijgen.Ga er goed op in.
Om een voorbeeld te geven in je openingspost:
‘Heb alles uit de kast gehaald’ ‘Steeds mijn profiel veranderd op datingsites’
‘Steeds ander positief profielverhaaltje’ ‘Doe allerlei leuke dingen’
Wat is het probleem met het gebruik van ik ervoor in je zinnen?
Dus als voorbeeld: Ik heb alles uit de kast gehaald.
Ik heb steeds mijn profiel veranderd etc
In je reaktieposts doe je het ook:
‘Vriendinnen mijn profiel laten lezen’
‘Is niks mis mee’. Gebruik een goede zinsbouw want je komt zo vluchtig over.
Alsof je het bijna niet waard vind om er uitgebreid op in te gaan.
Dus deze zin wordt het dus: Er is niks mis mee.
‘Nou is toch gezellig’
‘Is toch menselijk’
Gebruik alsjeblieft volledige zinnen. Neem die moeite!
Dus: Nou,dat is toch gezellig.
Het is toch menselijk.
Het zal even wennen voor je zijn want het is zo’n gewoonte voor je maar ik denk dat als je het beoefent in je schrijven en in je communicatie je al andere reakties zult krijgen van potentiele partners.
Het gebruik van goede taal is heel belangrijk. Zeker in een profiel en ook tijdens je eerste momenten dat je iemand ontmoet. Je hebt tenslotte maar 1 kans om een eerste indruk achter te laten.
Het gebruik van goede taal is enorm belangrijk. Je laat er een indruk mee achter bij mensen en ze vormen een mening.
Als ik jouw openingspost lees kom je over als iemand die heel vluchtig is en gehaast. Iemand die niet gedegen ingaat op dingen.
In je reaktie posts op andere forummers schrijf je ook weer zo ‘luchtig’ en of je er snel doorheen wil.
Als jij net zo praat als je schrijft en je ook zo bent in je doen en laten kan ik me voorstellen dat je overkomt als iemand die niet voor een langdurige relative wil gaan. Ook al schrijf je dat in je profiel, iemand krijgt de indruk dat het anders ligt.
Neem de tijd om goed te communiceren, te formuleren en je zinsbouw goed te krijgen.Ga er goed op in.
‘Nou is toch gezellig’
‘Is toch menselijk’
Het is toch menselijk.
Het zal even wennen voor je zijn want het is zo’n gewoonte voor je maar ik denk dat als je het beoefent in je schrijven en in je communicatie je al andere reakties zult krijgen van potentiele partners.
vrijdag 17 augustus 2018 om 04:17
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
Haha nooit een leuke man op werk? Volgens mij werkt een groot deel van de mannen, dus die zouden allemaal stom zijnWaterman26 schreef: ↑16-08-2018 21:01Hoe schattig dit ook klinkt: aan deze tip heeft TO geen fuck. Op buurtfeestjes of pp t werk zijn nooit leuks mannen. Dat verhaal van de vriendin die schreef las ik ook op de succesverhalen werving site van Match4me.
M4M is een kleine dating site met veel vreemde vogels die daar jaren rondhangen.
En de meeste mannen wonen ook ergens in een buurt. Maar goed wat jij wil:)
Het feit dat ze jaren lid zijn, zegt niet gelijk dat ze vreemd zijn maar goed:)
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:38
Dank je voor je knuffel
Dank je voor je knuffel
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:40
Wat een goede analyse, TO doe er je voordeel meeVerbinder schreef: ↑17-08-2018 04:01Here Caitlin,
‘Nou is toch gezellig’
‘Is toch menselijk’
Het is toch menselijk.
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:46
Je bent een vreemde vogel als je jaren op een datingsite rondhangt? Oké.
TO, taal is zeker belangrijk, ik denk dat de tips van Verbinder zeker hout snijden. Maar het is meer dan dat.
Ik heb op eenzelfde punt gestaan, en me afgevraagd: wat wil ik nu eigenlijk? Ik was al drie jaar aan het daten, zonder echt resultaat. Langer dan een paar maanden bleef niemand hangen. En al die mislukte dates hadden één gemeenschappelijke deler: ik. Wat kon ik veranderen om wel de juiste mannen te vinden? Want die zijn er echt, ook op datingsites.
Heb je al eens kritisch gekeken naar hoe je mannen selecteert? Waarop je ze afwijst? Hoe je jezelf presenteert? Met je tekst en foto's kun je veel bereiken op dat laatste vlak. En zoals al eerder gezegd, dat zit 'm niet in het zinnetje dat je niet in bent voor een potje snelle seks. Hoe kom je in contact met je dates? En hoe gaan die eerste gesprekken? Allemaal dingen die je onder de loep kunt nemen. Als je kijkt naar dates/contacten die mis liepen, wat waren de overeenkomsten? Zijn de mannen die je wel ontmoet echte kanshebbers, of zijn het meer een beetje sneue types? Met andere woorden, welke mannen trek je aan? En wat kun je dus in jouw profiel veranderen om de juiste doelgroep te bereiken?
Geen makkelijke vragen, maar echt de moeite waard om er eens over na te denken.
TO, taal is zeker belangrijk, ik denk dat de tips van Verbinder zeker hout snijden. Maar het is meer dan dat.
Ik heb op eenzelfde punt gestaan, en me afgevraagd: wat wil ik nu eigenlijk? Ik was al drie jaar aan het daten, zonder echt resultaat. Langer dan een paar maanden bleef niemand hangen. En al die mislukte dates hadden één gemeenschappelijke deler: ik. Wat kon ik veranderen om wel de juiste mannen te vinden? Want die zijn er echt, ook op datingsites.
Heb je al eens kritisch gekeken naar hoe je mannen selecteert? Waarop je ze afwijst? Hoe je jezelf presenteert? Met je tekst en foto's kun je veel bereiken op dat laatste vlak. En zoals al eerder gezegd, dat zit 'm niet in het zinnetje dat je niet in bent voor een potje snelle seks. Hoe kom je in contact met je dates? En hoe gaan die eerste gesprekken? Allemaal dingen die je onder de loep kunt nemen. Als je kijkt naar dates/contacten die mis liepen, wat waren de overeenkomsten? Zijn de mannen die je wel ontmoet echte kanshebbers, of zijn het meer een beetje sneue types? Met andere woorden, welke mannen trek je aan? En wat kun je dus in jouw profiel veranderen om de juiste doelgroep te bereiken?
Geen makkelijke vragen, maar echt de moeite waard om er eens over na te denken.