Relatie vinden

16-08-2018 19:04 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.

Groetjes
Hadewychh. Je hoort zoveel oneerbare voorstellen. Ik ben echt de enige niet. Dan heb jij geluk gehad.
.
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 20:02
0.00% gewijzigd
caithlin schreef:
16-08-2018 19:59
Waarom ik een man wil? Nou is toch gezellig. Een vriend te hebben. Is toch menselijk. Ik ga alleen naar verjaardagen. Alleen op vakantie. Ik vind er geen flikker aan. Om alleen te zijn. Weer bij vrienden aanschuiven die een relatie hebben. Die kruk blijft leeg of die stoel.
En het moet specifiek een man zijn?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Oifa schreef:
16-08-2018 20:00
Ja maar blijkbaar zijn de mannen die TO benaderen uit op seks. Seks is (in tegenstelling tot wat sommige denken) niet het belangrijkste in een relatie.
Wrong
caithlin schreef:
16-08-2018 20:02
Hadewychh. Je hoort zoveel oneerbare voorstellen. Ik ben echt de enige niet. Dan heb jij geluk gehad.
Toch denk ik dat het met je profiel te maken heeft.
Oifa schreef:
16-08-2018 20:00
Ja maar blijkbaar zijn de mannen die TO benaderen uit op seks. Seks is (in tegenstelling tot wat sommige denken) niet het belangrijkste in een relatie.
Tot het ontbreekt. Is hier een erg goed lopend topic vol treurnis en ellende over geweest.

Dat je niet meteen en niet alleen seks wil snap ik. Maar als je een relatie zonder seks wil is de vijver waarin je vist extreem klein. Dat is alles wat ik nu voor de derde keer zeg. En of je het leuk vindt of niet, het klopt wel.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
caithlin schreef:
16-08-2018 20:02
Dan heb ik jaren lang geluk gehad?
FiIee schreef:
16-08-2018 20:01
Het leven draait niet om seks hè. Een man/relatie kan ook emotionele steun bieden, een partner om mee te praten/ te sparren, gezelligheid.

Maar goed, ik ga niet meer op jou reageren anders heeft TO niets meer aan haar topic.
Dit zat ik me ook net te bedenken, ik stop ook met reageren op hem.
caithlin schreef:
16-08-2018 19:59
Waarom ik een man wil? Nou is toch gezellig. Een vriend te hebben. Is toch menselijk. Ik ga alleen naar verjaardagen. Alleen op vakantie. Ik vind er geen flikker aan. Om alleen te zijn. Weer bij vrienden aanschuiven die een relatie hebben. Die kruk blijft leeg of die stoel.
Als dat je reden is dan snap ik wel dat het niet zo vlotjes gaat. Een man is geen accessoire om jou te vergezellen.

En zoveel mensen hebben geen relatie of scheiden, or scharrelen een beetje. Je hoeft je dus niet te schamen als je ergens alleen heen gaat. Sterker nog, ik vind het getuigen van weinig zelfvertrouwen als je het ongemakkelijk vindt om aan te schuiven omdat er 'een kruk leeg blijft'. Misschien vinden je vrienden het wel fijn dat je niet een tweede persoon meeneemt, want het is altijd afwachten of dat ook klikt.
caithlin schreef:
16-08-2018 19:04
Heb alles uit de kast gehaald. Steeds mijn profiel veranderd op datingsites. Steeds ander positief profiel verhaaltje. Andere profielfoto's. Noem maar op. Doe allerlei leuke dingen. Heb mijn eigen leven. Goed op orde. Maar geen 1 man ziet mij staan op die datingsites. Ja voor sauna en sex. Daar bedank ik voor. Ben beetje hopeloos.
Ben niet te lelijk, maar ook geen miss Holland. Jeetje wat is dit moeilijk.
Ik wil niet mijn leven lang alleen blijven.

Groetjes
Hoe oud ben je?

Ik denk dat het probleem zit in het feit dat je zegt dat je een beetje hopeloos bent.

Het moet een beetje vanzelf gaan en kan ook op plekken buiten internet.

Ik ken iemand van 50 plus die haar man heeft ontmoet op match4me. Ze had niet zelf geschreven, maar een vriendin.
Dat was meer voor de grap. Ze vond m zelf totaal dr type niet.

Een ander had zich suf gedate en liet los, daar stond hij dan op het buurtfeest.

Een derde had alles geprobeerd, speeddaten, singlefeesten, datingsites, tinder. Ze werd er moe van en stopte. Toen werd t haar nieuwe collega.
JollyRider schreef:
16-08-2018 20:04
Tot het ontbreekt. Is hier een erg goed lopend topic vol treurnis en ellende over geweest.

Dat je niet meteen en niet alleen seks wil snap ik. Maar als je een relatie zonder seks wil is de vijver waarin je vist extreem klein. Dat is alles wat ik nu voor de derde keer zeg. En of je het leuk vindt of niet, het klopt wel.
Ik geef je schoorvoetend gelijk JolliRider ;-D

Ik vind wel dat daten niet om seks draaid, bij een echte relatie hoort idd wel seks maar dat is een kleine pijler naast nog heel veel andere pijlers binnen een relatie
Paarsebloem schreef:
16-08-2018 20:06
Als dat je reden is dan snap ik wel dat het niet zo vlotjes gaat. Een man is geen accessoire om jou te vergezellen.
Ik gok zomaar dat de meesten daar geen genoegen mee nemen, nee.
naamloosjes schreef:
16-08-2018 20:06
Hoe oud ben je?

Ik denk dat het probleem zit in het feit dat je zegt dat je een beetje hopeloos bent.

Het moet een beetje vanzelf gaan en kan ook op plekken buiten internet.

Ik ken iemand van 50 plus die haar man heeft ontmoet op match4me. Ze had niet zelf geschreven, maar een vriendin.
Dat was meer voor de grap. Ze vond m zelf totaal dr type niet.

Een ander had zich suf gedate en liet los, daar stond hij dan op het buurtfeest.

Een derde had alles geprobeerd, speeddaten, singlefeesten, datingsites, tinder. Ze werd er moe van en stopte. Toen werd t haar nieuwe collega.
Precies dit.

Ik was ook opzoek naar een leuke man via internet, maar het werd nooit wat of ik vond niemand die leuk genoeg was. Tot ik ermee stopte en vrede had met het feit dat ik single was. Toen... Kwam een er nieuwe collega op werk en die bleek wel erg leuk. Nu zijn we dus een stel.

Het gebeurt dus juist op de momenten dat je het niet verwacht.
FiIee schreef:
16-08-2018 20:11
Precies dit.

Ik was ook opzoek naar een leuke man via internet, maar het werd nooit wat of ik vond niemand die leuk genoeg was. Tot ik ermee stopte en vrede had met het feit dat ik single was. Toen... Kwam een er nieuwe collega op werk en die bleek wel erg leuk. Nu zijn we dus een stel.

Het gebeurt dus juist op de momenten dat je het niet verwacht.
Wat leuk filee :love:
Oifa schreef:
16-08-2018 20:08
bij een echte relatie hoort idd wel seks maar dat is een kleine pijler naast nog heel veel andere pijlers binnen een relatie
Wrong
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Is ook niet makkelijk. Toch lukt het. Maar datingsites .... pfff schiet niet op. Misschien eens in het diepe springen. .. ga eens oo vakantie met een groep. Doe iets avontuurlijks. Iets anders. Dat was bij mij wel een succes. Of bijvoorbeeld feestjes afwandelen. Maar vakantie doet het vaak wel . Succes meiske. Je komt leuk over ... maar eueue niet wanhopig uitstralen ... das nie sexy en aantrekkelijk. Lekker uitgaan en gaan met die banaan.
Wanneer je seks niet belangrijk vindt dan straal je dat uit en zullen je kansen op het vinden (en houden!) van een man navenant afnemen. Fact of life.
Ik zie nu dat jij ook de persoon bent die niet alleen naar de bar durft te gaan in een ander topic.

Het lijkt erop dat je niet per se een liefdesrelatie wilt, maar iemand die met jou ergens naartoe gaat omdat je je ongemakkelijk voelt als je alleen bent.

Ik zou dat probleem eerst aanpakken door gewoon dingen alleen te ondernemen. Als je je daar zeker in voelt (en dat heb ik ook moeten leren, maar ging best vlotjes) dan kan je kijken of je daadwerkelijk nog een man wilt om de juiste redenen.
Kijk. Ik vind sex lekker in een relatie. En ik beschouw een man niet als assesoire op de kast. Kom op zeg. Bedankt voor het meedenken. Misschien moet ik het los laten.
Vanzai schreef:
16-08-2018 20:14
Wanneer je seks niet belangrijk vindt dan straal je dat uit en zullen je kansen op het vinden (en houden!) van een man navenant afnemen. Fact of life.
Nu ga ik toch alsnog reageren op jou :facepalm:

Ik wil geen seks, ik heb toch aandacht van mannen. Rara hoe kan dat?
Ik heb ook geen positieve ervaringen met datingsites. Ik heb m’n man ontmoet tijdens een activiteit van NMLK, nieuwe mensen leren kennen. Volgens mij hebben die ook een 40+-variant. Ik vond het ‘daten’ op die manier veel prettiger: gewoon met een groep (single) mensen een leuke, zelfgekozen activiteit gaan doen en wellicht een partner tegenkomen. Misschien is NMLK of iets soortgelijks ook wat voor jou?
En bedenk ook: stel nou he dat je die man niet gaat vinden. Wil je dan de rest van je leven treuren? Of ga je er wat van maken. Je hoeft niet perse met een man naar een feest, je kan t ook gewoon zelf leuk maken. Ik had eerst een vriend, maar vond t vaak niet eens leuk om m mee te nemen omdat ik alleen makkelijker op mensen afstap.

Op YouTube staat een fragment van marry yourself kijk dat maar eens.
caithlin schreef:
16-08-2018 20:20
Kijk. Ik vind sex lekker in een relatie. En ik beschouw een man niet als assesoire op de kast. Kom op zeg. Bedankt voor het meedenken. Misschien moet ik het los laten.
Loslaten lijkt wel verstandig.

Of wat sterker in je schoenen staan en/of beter leren onderscheiden welke mannen wel serieus zijn.
Google eens op Carla Ketelaar. Zij begeleidt vrouwen die vastlopen bij het daten. Je kunt uit haar boek veel tips halen, je bent niet de enige die hier tegenaan loopt, namelijk.
Ik heb er veel aan gehad (en ben nu gelukkig met iemand die ik via Lexa heb ontmoet)
Oifa schreef:
16-08-2018 20:20
Nu ga ik toch alsnog reageren op jou :facepalm:

Ik wil geen seks, ik heb toch aandacht van mannen. Rara hoe kan dat?
En hoe lang duurt dat contact met al die mannen dan precies? En hoeveel tijd maken ze voor je vrij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven