Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 09:01
MarvelousMrsMaisel schreef: ↑03-04-2020 08:55Die zijn op, toch? Dat staat voor mij gelijk aan 'niet in huis hebben' maar correct me if I'm wrong.
Oh verkeerd gelezen, sorry. Condooms op komt niet heel verstandig over nee. Maar ik vind het dan heel raar om dat in dit kader te benoemen: als je niet eens contact krijgt met je man dat je niet wil dat hij in je komt, wat heeft een condoom daar dan mee te maken? Dan had je hem er wel even omgedaan? Ik snap het niet.
s-groot wijzigde dit bericht op 03-04-2020 09:03
0.00% gewijzigd
vrijdag 3 april 2020 om 09:03
Het-groepje schreef: ↑03-04-2020 08:18Wij vinden dit soort acties incidenteel soms BEIDEN leuk maar niet zoals jij het beschrijft. Dat klinkt mij een beetje nachtmerrie achtig in de oren, ik zou dit reden vinden apart te gaan slapen.
Misschien kun je eens in slaap vallen met een grote dildo naast je bed en die in zijn slaap eens anaal blijven inbrengen, terwijl jij lekker aan het soezen bent. En daarna even uit bed on je handen te wassen en blijven volhouden dat je er niet helemaal bij was.
Dan snapt hij waarom het echt niet OK is.
Mijn gedachten..
vrijdag 3 april 2020 om 09:04
Maar als de condooms niet op waren geweest had je hem er een om laten doen vannacht en was het wel prima geweest dat hij tegen je zin in in je kwam? Ik begrijp het niet.
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af
vrijdag 3 april 2020 om 09:16
Waarom durf je hierover niet met hem te praten? Ben je bang dat het toch expres was? Als dat zo is kun je het maar beter weten! En als hij het inderdaad per ongeluk deed, kunnen jullie SAMEN over een oplossing praten: bijv. aparte dekbedden, jij maakt hem wakker als het gebeurt, meer kleding aan in bed, weet ik veel. Maar de eerste stap is erover praten, vandaag nog!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
vrijdag 3 april 2020 om 09:18
heb je nu je andere nick verklapt?Wintertime16 schreef: ↑03-04-2020 09:08Zet zo’n luchthoorn/gastoeter op je nachtkastje, kun je hem wakker toeteren.
vrijdag 3 april 2020 om 09:20
Jajaja, en zo'n bouwlamp precies op z'n bakkes gericht! Kun je dan aanzetten, boem, aanflitsen!Wintertime16 schreef: ↑03-04-2020 09:08Zet zo’n luchthoorn/gastoeter op je nachtkastje, kun je hem wakker toeteren.
vrijdag 3 april 2020 om 09:20
Mijn ex deed dit ook. De eerste keer dat ik dit merkte, werd ik wakker door een nachtmerrie terwijl hij daarmee bezig was. Hij deed ook alsof hij sliep en toen ik hem erop aansprak hij zich er niet bewust van was geweest, bla bla bla. De tweede keer probeerde hij er weer zo mee weg te komen en te doen alsof ie sliep. Ik was zo ontzettend boos en verdrietig, heb hem zo vervloekt en hij maar doen alsof ie sliep. Toen ik hem er in de ochtend op aansprak, weer eerst alles ontkennen totdat ik zei dat ons huwelijk dan gewoon over was. Toen kwam er opeens een aap uit de mouw, dat ik wel hele gemene dingen had gezegd die nacht, dus hij sliep helemaal niet.
Ik ga niet met angst naast iemand slapen omdat mijn grenzen niet gerespecteerd worden. Mijn vertrouwen in hem was helemaal kapot en ik moest er niet aan denken om nog ooit naast hem te liggen, laat staan er nog ooit een seksleven mee te hebben. Voor mij was dit zo ver over de grens dat ik vond dat ik een ontzettend slecht voorbeeld zou zijn voor mijn kind als ik dit soort gedrag in een relatie zou pikken. Ik zou ook niet willen dat mijn kind seksueel geweld binnen een relatie als normaal gaat zien.
Leg maar eens een slagwapen op je nachtkastje en kijk dan maar eens of het nog een keer gebeurd.
Ik ga niet met angst naast iemand slapen omdat mijn grenzen niet gerespecteerd worden. Mijn vertrouwen in hem was helemaal kapot en ik moest er niet aan denken om nog ooit naast hem te liggen, laat staan er nog ooit een seksleven mee te hebben. Voor mij was dit zo ver over de grens dat ik vond dat ik een ontzettend slecht voorbeeld zou zijn voor mijn kind als ik dit soort gedrag in een relatie zou pikken. Ik zou ook niet willen dat mijn kind seksueel geweld binnen een relatie als normaal gaat zien.
Leg maar eens een slagwapen op je nachtkastje en kijk dan maar eens of het nog een keer gebeurd.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 09:33
vrijdag 3 april 2020 om 09:35
Ja is ook een goeie, gewoon een webcam aanzetten de hele nacht. Wie weet wat hij nog meer doet waar je niet wakker van wordt.madamzonderm schreef: ↑03-04-2020 09:29En het filmen? Dan kan hij zien wat hij doet. Kan je van tevoren overleggen: 'goh, je vergeet het, volgende keer film ik wel'
vrijdag 3 april 2020 om 09:39
wat een zieke gastPilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 09:20Mijn ex deed dit ook. De eerste keer dat ik dit merkte, werd ik wakker door een nachtmerrie terwijl hij daarmee bezig was. Hij deed ook alsof hij sliep en toen ik hem erop aansprak hij zich er niet bewust van was geweest, bla bla bla. De tweede keer probeerde hij er weer zo mee weg te komen en te doen alsof ie sliep. Ik was zo ontzettend boos en verdrietig, heb hem zo vervloekt en hij maar doen alsof ie sliep. Toen ik hem er in de ochtend op aansprak, weer eerst alles ontkennen totdat ik zei dat ons huwelijk dan gewoon over was. Toen kwam er opeens een aap uit de mouw, dat ik wel hele gemene dingen had gezegd die nacht, dus hij sliep helemaal niet.
vrijdag 3 april 2020 om 09:42
creativeguy schreef: ↑03-04-2020 09:01Dit is gewoon verkrachting. Hij weet kennelijk dat hij dit doet terwijl jij geen zin hebt, en gaat toch door.
En dat is 'ongewenste sex binnen het huwelijk / relatie' en dus strafbaar.
Meteen in de boeien laten slaan die schoft!!
Heb je de andere ervaringen van forummers hier gelezen?? Die leven dus allemaal met aanranders en verkrachters volgens jou?
vrijdag 3 april 2020 om 09:42
Die vlieger gaat alleen op als er andere slaapwandelklachten zijn. Maar als het alleen hier om gaat dan is het wel selectief ‘slaapwandelen’. Heeft hij verder ook rare trekken? Hoe is de relatie?Lovely12321 schreef: ↑03-04-2020 08:11Ja dat denk ik dus ook, soort als slaapwandelen.
Maar het voelt niet fijn als je een aantal keer duidelijk nee zegt en hij moet stoppen, hij gewoon door gaat
Helemaal omdat ik een hele heftige miskraam heb gehad voor we ons dochtertje kregen die nu 6 maanden is, en hij weet dat ik niet weer zwanger wil worden.
vrijdag 3 april 2020 om 09:50
Blij dat een ander het ook zegt. Zelf ziet ie dat zo nog steeds niet en ook niet dat het strafbare feiten zijn. Het lag uiteraard ook allemaal aan mij. Het is jammer dat we samen een kind hebben, had hem het liefst voorgoed uit mijn leven verbannen.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.