Seks in slaap?

03-04-2020 07:59 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
BurggravinVanVergi schreef:
03-04-2020 11:26
Wauw wat een botte reacties hier! Als het echt sexsomnia is dan lijkt een bezoekje aan de huisarts me meer op zijn plaats dan een ‘dreun’ of dat soort dingen.

Mijn man heeft zich een keer flink verwond toen hij al slaapwandelend keihard van de trap afdonderde. De volgende dag kwam hij aan mij vragen wat er in hemelsnaam gebeurd was want hij had echt geen idee. Hij was er niet wakker van geworden. Zo bizar kan dat dus zijn.

Lekker makkelijk om de man van TO meteen als een verkrachter neer te zetten.. Het kan echt wel ingewikkelder zijn dan dat hoor. Slaapwandelen is een serieuze stoornis die je niet zomaar even kunt oplossen door het ‘zijn probleem te maken’.

Ja hoor, TO komt er pas na een jaar of tweeëneenhalf achter dat haar partner sexsomnia heeft. Geloof je het zelf? Gewoon een ventje wat schijt heeft aan haar lichamelijke integriteit.
You say potato.
I say vodka.
05-2019 schreef:
03-04-2020 10:19
Juist en daarom moeten ze het maar eens even verder laten onderzoeken door een arts lijkt me. Ik denk dat hij spontaan geneest.
die kans zit er dik in
haarklover schreef:
03-04-2020 11:49
Als hij het zich herinnert, was hij volgens mij niet in slaap.
exact
Lovely12321 schreef:
03-04-2020 08:22
Kijk als hij alleen in zn slaap droog tegen me aanrijd kan ik daar ook om lachen, maar nu was het toch even anders.. en een klap geven zit wat in maar hij is me man en weet dat hij nooit met opzet mij zoiets zou doen..
Maar buiten dat kan dit idd niet en als ik straks met m praat en hij weet het nog wel dan word ik echt boos..
Weet hij het niet
dan zeg ik ook de volgende keer krijg je een klap zodat je wakker word want dit kan niet ookal kan hij daar dan niks aan doen...
Al 2 en een half jaar, en je hebt nog niet besproken of hij het wel of niet meer weet?
Mijn allereerste vriendje deed dit wel eens. In z'n 'slaap' aan mijn borsten zitten, soms een hand in m'n onderbroek. Maar van hem weet ik 100% zeker dat ie deed alsof ie sliep. Needless to say: toen ik erachter kwam dat hij niet echt sliep heb ik hem een keer heel hard gebeten toen ie aanstalten maakte, en de dag erna heb ik hem gedumpt :) .

TO; ik zou een een heeeeel hartig woordje gaan spreken met je partner. Ik sluit me er wel bij aan dat als hij het zich herinnert (en dan specifiek herinneren, niet maar vaagjes), dat hij niet echt sliep. Ik hoop het niet voor je, maar als het wel zo is, is dat echt. Niet. Okay.

Als het niet zo is, kun je vanuit daar iets bedenken om toch te kunnen slapen ;-) .
Charlotte2020 schreef:
03-04-2020 11:42
Ach ja, die arme man kan er niets aan doen dat zijn pik een eigen wil heeft. Waar hebben we dat excuus vaker gehoord. Het gaat in het voorbeeld van TO niet over al slaapwandelend van de trap vallen. Het gaat om schending van haar lichamelijke integriteit. Persoonlijk geloof ik niet zo in het smoesje dat haar man van niks weet. En wat nog het meest kwalijk is is dat hij haar niet geloofd als zij haar verhaal doet.
Sexsomnia ? Het zal wel hoor.
Zeker weer alleen mannen die last hebben van deze kwaal. Nog nooit gehoord van een vrouw die in haar slaap haar man aanrand.
Precies.
Charlotte2020 schreef:
03-04-2020 11:42
Ach ja, die arme man kan er niets aan doen dat zijn pik een eigen wil heeft. Waar hebben we dat excuus vaker gehoord. Het gaat in het voorbeeld van TO niet over al slaapwandelend van de trap vallen. Het gaat om schending van haar lichamelijke integriteit. Persoonlijk geloof ik niet zo in het smoesje dat haar man van niks weet. En wat nog het meest kwalijk is is dat hij haar niet geloofd als zij haar verhaal doet.
Sexsomnia ? Het zal wel hoor. Zeker weer alleen mannen die last hebben van deze kwaal. Nog nooit gehoord van een vrouw die in haar slaap haar man aanrand.
Heb je al eens gegoogled op deze term?
Wat bizar dit.
Mijn man heeft wat slaapproblemen gehad als bijwerking van zijn medicijnen.
Hij heeft me zelfs een keer geprobeerd te wurgen. Hij sliep echt, maar werd vaak wel wakker alleen ging dan gewoon meteen weer slapen uit schaamte. De volgende dag wist hij nog wel dat hij weer 'iets raars' had gedaan maar wist er het fijne niet van
....
intotheunknown wijzigde dit bericht op 03-04-2020 14:43
98.69% gewijzigd
Intotheunknown schreef:
03-04-2020 13:17
Mijn man heeft sexomnia. Meestal begint het met gestreel, gevinger bij mij en stopt hij daarna z'n penis in me. Het is heel duidelijk dat het gebeurd in zijn slaap. Het gaat op een andere manier dan dat we 'normaal' seks hebben. Ik krijg hem niet altijd gestopt omdat ik zelf natuurlijk slaap als het gebeurd en het vrij dwingend gebeurd en ik niet sterk genoeg ben. Achteraf voelt het absoluut niet fijn Man vindt het heel erg en weet er 's ochtends niets van (behalve als ik hem wakker krijg) en wordt ook echt verdrietig/ sip als het weer een keer gebeurd is. Verder heeft hij geen last van slaapwandelen
Dit vind ik dan weer bijzonder.
Daar word je niet wakker van?
Intotheunknown schreef:
Mijn man heeft sexomnia. Meestal begint het met gestreel, gevinger bij mij en stopt hij daarna z'n penis in me. Het is heel duidelijk dat het gebeurd in zijn slaap. Het gaat op een andere manier dan dat we 'normaal' seks hebben. Ik krijg hem niet altijd gestopt omdat ik zelf natuurlijk slaap als het gebeurd en het vrij dwingend gebeurd en ik niet sterk genoeg ben. Achteraf voelt het absoluut niet fijn Man vindt het heel erg en weet er 's ochtends niets van (behalve als ik hem wakker krijg) en wordt ook echt verdrietig/ sip als het weer een keer gebeurd is. Verder heeft hij geen last van slaapwandelen
En je bent niet al wakker als ie je alleen maar aanraakt? Ik kan bijna niet geloven dat je er doorheen slaapt.
Suzan_1991 schreef:
03-04-2020 13:20
En je bent niet al wakker als ie je alleen maar aanraakt? Ik kan bijna niet geloven dat je er doorheen slaapt.
Nou precies. Al voor dat hij erin zit, ben je toch allang wakker
Ab_Normaal schreef:
03-04-2020 13:21
Nou precies. Al voor dat hij erin zit, ben je toch allang wakker
Ik neem toch aan dat er eerst wat kledingstukken uitmoeten. Of je moet naakt slapen, maar dan is het misschien handig om toch kleding aan te houden.
Suzan_1991 schreef:
03-04-2020 13:22
Ik neem toch aan dat er eerst wat kledingstukken uitmoeten. Of je moet naakt slapen, maar dan is het misschien handig om toch kleding aan te houden.
Nou naakt slapen dat zal dan wel. Dat doen er wel meer
Als ik het niet heb bestaat het niet.
Ook in dit topic weer.

Ja mensen, er kunnen dingen zijn die jij bijzonder vindt of niet leuk of waar je nog nooit van gehoord hebt.

En toch is het waar. Kan.
Intotheunknown schreef:
Waarom dan geen broekje of iets dergelijks aan doen in bed? Of wordt dat ook actief uitgetrokken?
Of waarom zelf niet uit bed stappen?

Heel naar hoor dat het gebeurd, maar ik snap niet zo goed waarom je blijft liggen of ligt hij gelijk bovenop je?

Bedoel dit niet veroordelend hoor, maar probeer te begrijpen waarom je blijft liggen als je weer dat het kan gebeuren, zodra je voelt dat hij je gaat aanraken op bepaalde plekken.
Intotheunknown schreef:

Als je man het zo erg zou vinden, zou hij wel andere maatregelen nemen.

Je houdt jezelf voor de gek.
Intotheunknown schreef:
Oh please, houd op.

Dit zou voor mij een reden zijn om de relatie te verbreken. Hard, maar waar. Ik wil niet het slachtoffer zijn van de (psychische) aandoening van een ander.
MarvelousMrsMaisel schreef:
03-04-2020 13:40
Als je man het zo erg zou vinden, zou hij wel andere maatregelen nemen.

Je houdt jezelf voor de gek.
Nou inderdaad. Verkracht worden in je slaap en dat nog tolereren ook. Ongelooflijk.
Intotheunknown schreef:

Tijdens wel? En achteraf niet fijn, maar ook niet echt erg als ik het begrijp? Anders zou je er wel maatregelen treffen lijkt me?
Mijn ex zat ook wel eens aan me in zijn slaap. En ik weet ook wel echt zeker dat hij sliep. Penetreren is alleen wel een stapje verder in mijn beleving.. Dan moet je veel meer handelingen doen voordat je dat voor elkaar krijgt en dat lijkt me dan weer te moeilijk als je echt slaapt.
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Intotheunknown schreef:
Het gaat op een andere manier dan dat je normaal seks hebt en verderop schrijf je dat je zelf natuurlijk slaapt?
Die snap ik niet.
En ik snap ook niet dat als je man er zo sip van wordt en het naar is voor jou jullie niet op zoek gaan naar manieren om het probleem aan te pakken. Want nu klinkt het alsof je het maar moet ondergaan want hij kan er niks aan doen.
Intotheunknown schreef:
dan kun je toch beter apart gaan slapen?
Intotheunknown schreef:
Echt wtf O_O
Maar verder is hij wel lief en hij helpt ook in het huishouden, past wel eens op de kinderen enz?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven