Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 09:55
Pindakaasjes schreef: ↑03-04-2020 09:42Meteen in de boeien laten slaan die schoft!!
Heb je de andere ervaringen van forummers hier gelezen?? Die leven dus allemaal met aanranders en verkrachters volgens jou?
Ja, als je hiervoor niet expliciet toestemming hebt gegeven, is het een strafbaar feit. Het kunnen bewijzen is het tweede, maar het zijn geen lekker types die over de grenzen van anderen gaan als zij zich niet kunnen verweren. Dat anderen dit soort gedrag schijnen te tolereren is aan hen, maar het maakt het gedrag van de partner van TO niet minder strafbaar.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 10:01
Aanspreken en zeggen dat het onderzocht moet gaan worden bij een arts eens kijken of hij het nog steeds zal blijven doen.
Ik vraag me met dit soort dingen af of het echt "slaapwandelen" is of dat het gewoon als een "smoes" gebruikt word.
Hij had misschien zin en wist dat er geen condooms waren dus ging hij een poging wagen in zijn "slaap"
Ik vraag me met dit soort dingen af of het echt "slaapwandelen" is of dat het gewoon als een "smoes" gebruikt word.
Hij had misschien zin en wist dat er geen condooms waren dus ging hij een poging wagen in zijn "slaap"
Blijf in jezelf geloven !
vrijdag 3 april 2020 om 10:11
Dit, ik ben al van kleins af aan een actieve slaapwandelaar en kan ook heel veel zonder dat ik het doorheb. Wat ik echter niet kan en de meeste slaapwandelaars niet zijn precieze handelingen. Ik krijg geen slot open, verpakkingen, ik kan m’n sokken niet aantrekken. Ik gok zomaar dat als ik een piemel had dat ik die ook niet bij m’n partner naar binnen kan proppen in m’n slaap.05-2019 schreef: ↑03-04-2020 10:01Aanspreken en zeggen dat het onderzocht moet gaan worden bij een arts eens kijken of hij het nog steeds zal blijven doen.
Lang verhaal maar m’n punt is dat ik niet geloof dat een persoon ineens dat soort kuren gaat vertonen en in z’n slaap z’n geliefde aanrand/verkracht als hij daarvoor nooit geen kuren had.
vrijdag 3 april 2020 om 10:13
Als die man echt zou slaapwandelen zou hij ook door het huis lopen05-2019 schreef: ↑03-04-2020 10:01Aanspreken en zeggen dat het onderzocht moet gaan worden bij een arts eens kijken of hij het nog steeds zal blijven doen.
vrijdag 3 april 2020 om 10:13
exactstellar schreef: ↑03-04-2020 10:11Dit, ik ben al van kleins af aan een actieve slaapwandelaar en kan ook heel veel zonder dat ik het doorheb. Wat ik echter niet kan en de meeste slaapwandelaars niet zijn precieze handelingen. Ik krijg geen slot open, verpakkingen, ik kan m’n sokken niet aantrekken. Ik gok zomaar dat als ik een piemel had dat ik die ook niet bij m’n partner naar binnen kan proppen in m’n slaap.
Lang verhaal maar m’n punt is dat ik niet geloof dat een persoon ineens dat soort kuren gaat vertonen en in z’n slaap z’n geliefde aanrand/verkracht als hij daarvoor nooit geen kuren had.
vrijdag 3 april 2020 om 10:18
Ik herken wel dat tegen mij aan rijden in zijn slaap maar dat houdt op een gegeven moment op als ik niet reageer en hij slaapt dan gewoon weer verder. Maar hij weet het dan de volgende dag nog vaag als ik het ter sprake breng.
De keren dat het verder gaat dan alleen “rijden” is omdat ik dan ook wel zin heb en reageer. Maar hij is dan op een gegeven moment ook wel echt wakker. Ik vind het een lastig verhaal, TO, dat het echt zo ver gaat en hij zich er echt niet van bewust zou zijn. Mijn gevoel zegt dat hij wel weet wat hij doet op dat moment maar zeker weet je het nooit natuurlijk...
De keren dat het verder gaat dan alleen “rijden” is omdat ik dan ook wel zin heb en reageer. Maar hij is dan op een gegeven moment ook wel echt wakker. Ik vind het een lastig verhaal, TO, dat het echt zo ver gaat en hij zich er echt niet van bewust zou zijn. Mijn gevoel zegt dat hij wel weet wat hij doet op dat moment maar zeker weet je het nooit natuurlijk...
vrijdag 3 april 2020 om 10:19
vrijdag 3 april 2020 om 10:49
Dit is inderdaad ziek. Snap dat je die voor eeuwig kwijt wilPilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 09:50Blij dat een ander het ook zegt. Zelf ziet ie dat zo nog steeds niet en ook niet dat het strafbare feiten zijn. Het lag uiteraard ook allemaal aan mij. Het is jammer dat we samen een kind hebben, had hem het liefst voorgoed uit mijn leven verbannen.
Sexsomnia is iets anders.
Dus TO. Bij optie 1. Wegwezen
Bij optie 2. Huisarts
vrijdag 3 april 2020 om 10:57
Ab_Normaal schreef: ↑03-04-2020 10:49Dit is inderdaad ziek. Snap dat je die voor eeuwig kwijt wil
Sexsomnia is iets anders.
Dus TO. Bij optie 1. Wegwezen
Bij optie 2. Huisarts
Zo kort door de bocht dit!
vrijdag 3 april 2020 om 11:03
Want?
Moet je dan maar accepteren dat je zo nu en dan door je partner aangerand/verkracht wordt? Want dat is dus waar het op neerkomt dan hè. Als hij echt aan sexsommnia lijdt dan kan hij er idd niks aan doen maar dat mag een arts dan vaststellen en dan kan je van daaruit bedenken hoe je de relatie veilig kan houden voor beide.
Als hij niet naar de huisarts wil dan moet je je afvragen hoe onbewust zijn gedrag is.
vrijdag 3 april 2020 om 11:06
Ik dacht dat mijn vriend de enige was die dat deed. Zo te lezen zijn er meer.
Niet zo heftig trouwens.
Slapen jullie naakt dat hij hem er zo in kan hangen?
Sinds ik dat niet meer doe scheelt het al heel wat.
Ook bij hem is het zo dat het vooral gebeurt in onrustige tijden.
Mijn vriend slaapwandelt niet.
Ik kende de term niet maar na enig leeswerk lees ik dat sexsomnia een slaapstoornis is dat gemeld bij 1% van de slaapstoornissen voorkomt.
Nu lees ik ook dat gewoon in je slaap masturberen daar onder valt. Dan deed mijn ex dat ook. En boos dat ie elke keer werd toen ik dat vertelde.
Niet zo heftig trouwens.
Ik kende de term niet maar na enig leeswerk lees ik dat sexsomnia een slaapstoornis is dat gemeld bij 1% van de slaapstoornissen voorkomt.
Nu lees ik ook dat gewoon in je slaap masturberen daar onder valt. Dan deed mijn ex dat ook. En boos dat ie elke keer werd toen ik dat vertelde.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 3 april 2020 om 11:09
Misschien helpt het om een onesie aan te trekken. Dan kan hij in ieder geval niet meer je zwanger maken. Daarnaast zou ik ook zoals hier wordt aangegeven hem echt wakker proberen te krijgen door te schreeuwen of een harde klap.
Je moet dit gesprek wel aangaan hoor. Niet ontlopen, dat maakt het alleen maar erger voor jezelf. Dit zijn gesprekken waar je open over hoort te kunnen praten in een relatie.
Je moet dit gesprek wel aangaan hoor. Niet ontlopen, dat maakt het alleen maar erger voor jezelf. Dit zijn gesprekken waar je open over hoort te kunnen praten in een relatie.
vrijdag 3 april 2020 om 11:14
suzyqfive schreef: ↑03-04-2020 11:06Ik dacht dat mijn vriend de enige was die dat deed. Zo te lezen zijn er meer.
Niet zo heftig trouwens.
Nu lees ik ook dat gewoon in je slaap masturberen daar onder valt. Dan deed mijn ex dat ook. En boos dat ie elke keer werd toen ik dat vertelde.![]()
Ik durf inderdaad niet meer naakt te slapen. Ik heb echt geen reden om aan te nemen dat mijn lief zoiets zou doen, maar ik kan gewoon de slaap niet meer te pakken krijgen als ik geen kleding aan heb. Het heeft weldegelijk iets goed stuk gemaakt in me.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 11:20
Eh. Wat is precies kort door de bocht?
vrijdag 3 april 2020 om 11:26
Wauw wat een botte reacties hier! Als het echt sexsomnia is dan lijkt een bezoekje aan de huisarts me meer op zijn plaats dan een ‘dreun’ of dat soort dingen.
Mijn man heeft zich een keer flink verwond toen hij al slaapwandelend keihard van de trap afdonderde. De volgende dag kwam hij aan mij vragen wat er in hemelsnaam gebeurd was want hij had echt geen idee. Hij was er niet wakker van geworden. Zo bizar kan dat dus zijn.
Lekker makkelijk om de man van TO meteen als een verkrachter neer te zetten.. Het kan echt wel ingewikkelder zijn dan dat hoor. Slaapwandelen is een serieuze stoornis die je niet zomaar even kunt oplossen door het ‘zijn probleem te maken’.
Mijn man heeft zich een keer flink verwond toen hij al slaapwandelend keihard van de trap afdonderde. De volgende dag kwam hij aan mij vragen wat er in hemelsnaam gebeurd was want hij had echt geen idee. Hij was er niet wakker van geworden. Zo bizar kan dat dus zijn.
Lekker makkelijk om de man van TO meteen als een verkrachter neer te zetten.. Het kan echt wel ingewikkelder zijn dan dat hoor. Slaapwandelen is een serieuze stoornis die je niet zomaar even kunt oplossen door het ‘zijn probleem te maken’.
vrijdag 3 april 2020 om 11:30
Dat zal allemaal best heel vervelend zijn voor de slaapwandelaar maar in dit geval doet hij er iemand anders kwaad mee en nogal ernstig kwaad zelfs.BurggravinVanVergi schreef: ↑03-04-2020 11:26Wauw wat een botte reacties hier! Als het echt sexsomnia is dan lijkt een bezoekje aan de huisarts me meer op zijn plaats dan een ‘dreun’ of dat soort dingen.
vrijdag 3 april 2020 om 11:30
Mijn man rijdt 's nachts ook weleens tegen me aan, dat gebeurt misschien 1x in de 6 maanden. Hij weet hier de volgende ochtend niets meer van en verder slaapwandelt hij ook nooit. Of het tot seks zou leiden weet ik niet. Ik wil 's nachts gewoon slapen dus zo ver komt het nooit.
Geen idee of het mogelijk is om seks te hebben in je slaap, maar als mijn man zich zo op zou dringen, of hij nu slaapt of niet, dan krijgt ie echt een knal.
Geen idee of het mogelijk is om seks te hebben in je slaap, maar als mijn man zich zo op zou dringen, of hij nu slaapt of niet, dan krijgt ie echt een knal.
vrijdag 3 april 2020 om 11:42
Ach ja, die arme man kan er niets aan doen dat zijn pik een eigen wil heeft. Waar hebben we dat excuus vaker gehoord. Het gaat in het voorbeeld van TO niet over al slaapwandelend van de trap vallen. Het gaat om schending van haar lichamelijke integriteit. Persoonlijk geloof ik niet zo in het smoesje dat haar man van niks weet. En wat nog het meest kwalijk is is dat hij haar niet geloofd als zij haar verhaal doet.BurggravinVanVergi schreef: ↑03-04-2020 11:26Wauw wat een botte reacties hier! Als het echt sexsomnia is dan lijkt een bezoekje aan de huisarts me meer op zijn plaats dan een ‘dreun’ of dat soort dingen.
Sexsomnia ? Het zal wel hoor. Zeker weer alleen mannen die last hebben van deze kwaal. Nog nooit gehoord van een vrouw die in haar slaap haar man aanrand.
vrijdag 3 april 2020 om 11:49
Als hij het zich herinnert, was hij volgens mij niet in slaap.chineesje2000 schreef: ↑03-04-2020 10:18Ik herken wel dat tegen mij aan rijden in zijn slaap maar dat houdt op een gegeven moment op als ik niet reageer en hij slaapt dan gewoon weer verder. Maar hij weet het dan de volgende dag nog vaag als ik het ter sprake breng.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?