Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 14:12
Dit is toch niet in orde mensen!Intotheunknown schreef: ↑03-04-2020 13:17Mijn man heeft sexomnia. Meestal begint het met gestreel, gevinger bij mij en stopt hij daarna z'n penis in me. Het is heel duidelijk dat het gebeurd in zijn slaap. Het gaat op een andere manier dan dat we 'normaal' seks hebben. Ik krijg hem niet altijd gestopt omdat ik zelf natuurlijk slaap als het gebeurd en het vrij dwingend gebeurd en ik niet sterk genoeg ben. Achteraf voelt het absoluut niet fijn Man vindt het heel erg en weet er 's ochtends niets van (behalve als ik hem wakker krijg) en wordt ook echt verdrietig/ sip als het weer een keer gebeurd is. Verder heeft hij geen last van slaapwandelen
Omdat hij een 'aandoening' heeft, moet jij je maar laten aanranden/verkrachten???
Dit is een hele goede reden om apart te gaan slapen of een echtscheiding
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 3 april 2020 om 14:26
Intotheunknown schreef: ↑03-04-2020 14:25Natuurlijk word ik er wel wakker van! Maar als het gebeurd, lig ik aan het begin nog te slapen. Ik word wakker van het gestreel en omdat ik dan nog in zo'n diepe slaap ben word ik niet direct klaarwakker. Ik krijg hem idd niet zomaar gestopt. Verdiep je er eerst in voordat je hard oordeelt. Dit is een probleem wat niet veel voorkomt, maar het komt wel voor! En ja, het maakt niet uit of hij een boxershort aan heeft, of niet. Hij pakt zelfs een handdoekje als hij klaargekomen is (liggen in nachtkastje).
Maar je vindt het dus niet echt erg?
vrijdag 3 april 2020 om 14:27
Dus bij het strelen wordt je al wakker, dan gaat het beider ondergoed nog uit, dan wordt er geneukt en klaar gekomen, en dan veeg hij alles netjes af. En al die tijd ben jij nog niet echt wakker?Intotheunknown schreef: ↑03-04-2020 14:25Natuurlijk word ik er wel wakker van! Maar als het gebeurd, lig ik aan het begin nog te slapen. Ik word wakker van het gestreel en omdat ik dan nog in zo'n diepe slaap ben word ik niet direct klaarwakker. Ik krijg hem idd niet zomaar gestopt. Verdiep je er eerst in voordat je hard oordeelt. Dit is een probleem wat niet veel voorkomt, maar het komt wel voor! En ja, het maakt niet uit of hij een boxershort aan heeft, of niet. Hij pakt zelfs een handdoekje als hij klaargekomen is (liggen in nachtkastje).
vrijdag 3 april 2020 om 14:30
Zou ik een enorme afknapper vinden, zo'n manIntotheunknown schreef: ↑03-04-2020 14:25Natuurlijk word ik er wel wakker van! Maar als het gebeurd, lig ik aan het begin nog te slapen. Ik word wakker van het gestreel en omdat ik dan nog in zo'n diepe slaap ben word ik niet direct klaarwakker. Ik krijg hem idd niet zomaar gestopt. Verdiep je er eerst in voordat je hard oordeelt. Dit is een probleem wat niet veel voorkomt, maar het komt wel voor! En ja, het maakt niet uit of hij een boxershort aan heeft, of niet. Hij pakt zelfs een handdoekje als hij klaargekomen is (liggen in nachtkastje).
vrijdag 3 april 2020 om 14:32
Ooit naar de huisarts geweest?Intotheunknown schreef: ↑03-04-2020 14:30We vinden het allebei erg. Het gebeurd niet wekelijks of maandelijks. Maar wel een paar keer per jaar. Je kan er niet zoveel aan doen. Apart slapen zou een optie kunnen zijn, maar dat willen we niet. We hebben er ook niet de ruimte voor.
vrijdag 3 april 2020 om 14:35
Nou, ik zou zeker niet naakt of in een niemendalletje naast hem gaan liggen.Intotheunknown schreef: ↑03-04-2020 14:30We vinden het allebei erg. Het gebeurd niet wekelijks of maandelijks. Maar wel een paar keer per jaar. Je kan er niet zoveel aan doen. Apart slapen zou een optie kunnen zijn, maar dat willen we niet. We hebben er ook niet de ruimte voor.
En hem een flinke lel verkopen als hij het doet, lijkt mij bijzonder geoorloofd
vrijdag 3 april 2020 om 14:42
Ok, naja ik kan nu wel mijn mening hierover geven maar als jullie zo willen leven is dat jullie keus natuurlijk.Intotheunknown schreef: ↑03-04-2020 14:30We vinden het allebei erg. Het gebeurd niet wekelijks of maandelijks. Maar wel een paar keer per jaar. Je kan er niet zoveel aan doen. Apart slapen zou een optie kunnen zijn, maar dat willen we niet. We hebben er ook niet de ruimte voor.
Is die afwijking door een arts vastgesteld of door je man zelf? Ik vind dat wel een heel belangrijk punt nml voor TO. Want ik ben nog steeds van mening dat, zolang er geen arts naar gekeken heeft, de man van TO haar aanrand/verkracht met wat hij zogenaamd in z’n slaap doet.
vrijdag 3 april 2020 om 15:02
Ik snap ook echt niet dat sommige mensen dit ondergaan. Je hebt dan dus zoveel medelijden met je partner dat je daardoor jezelf maar verloochent. Echt niet oké dit.
En iderdaad: apart slapen. Zou ik meteen doen. Zonder twijfel. En ik zou echt willen dat hij hulp zoekt.
vrijdag 3 april 2020 om 15:09
Misschien kan hij zich laten onderzoeken? Zo'n slaaponderzoek. Want het klinkt echt gevaarlijk en hij gaat wel jouw grenzen over (of ie nou slaapt of niet) en dat lijkt me niet gezond voor jou op den duur.
Als hij dit niet zou willen zou ik of apart slapen of nadenken of deze relatie wel is wat ik wil. Het zou voor mij geen optie zijn met regelmaat verkracht te worden door mijn partner, ongeacht of hij dit bewust doet ja of nee.
Als hij dit niet zou willen zou ik of apart slapen of nadenken of deze relatie wel is wat ik wil. Het zou voor mij geen optie zijn met regelmaat verkracht te worden door mijn partner, ongeacht of hij dit bewust doet ja of nee.
vrijdag 3 april 2020 om 15:24
Klopt, maar als je vrouw tegen je zegt dat je zoiets doet 's nachts, dan zou je toch schrikken en zo snel mogelijk naar een dokter gaan om te kijken of het op te lossen is?
vrijdag 3 april 2020 om 15:26
idd, moest hij echt slaapwandelen seks hebben dan zou je toch denken van daar zelf iets aan te doen, tenzij dat hij niet slaapwandeld en hij dat als excuus wilt gebruiken om toch seks te hebben. wilt hij dan worden afgestempeld als verkrachter?Suzan_1991 schreef: ↑03-04-2020 15:24Klopt, maar als je vrouw tegen je zegt dat je zoiets doet 's nachts, dan zou je toch schrikken en zo snel mogelijk naar een dokter gaan om te kijken of het op te lossen is?
vrijdag 3 april 2020 om 15:32
https://www.google.com/amp/s/verkenjege ... omnia/amp/
Nog geen behandeling...
Mocht de man van TO dit hebben
Nog geen behandeling...
Mocht de man van TO dit hebben
vrijdag 3 april 2020 om 15:34
Plus daarna ook nog eens even je opfrissen in de wc of een handdoekje zoeken, uh huh....stellar schreef: ↑03-04-2020 10:11Dit, ik ben al van kleins af aan een actieve slaapwandelaar en kan ook heel veel zonder dat ik het doorheb. Wat ik echter niet kan en de meeste slaapwandelaars niet zijn precieze handelingen. Ik krijg geen slot open, verpakkingen, ik kan m’n sokken niet aantrekken. Ik gok zomaar dat als ik een piemel had dat ik die ook niet bij m’n partner naar binnen kan proppen in m’n slaap.
Lang verhaal maar m’n punt is dat ik niet geloof dat een persoon ineens dat soort kuren gaat vertonen en in z’n slaap z’n geliefde aanrand/verkracht als hij daarvoor nooit geen kuren had.