Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
Ik had de hele dag het gevoel dat het maandag was en met mij meerderen op het werk vandaag. Dan valt het heel erg mee dat het al donderdag is en bijna weekend!
Weer erg lekker gewerkt. Zo fijn als je je gewoon met de werkzaamheden kunt bezighouden. Is het gelukt om de kerstspullen op te ruimen?
Zaterdag een dagje naar mijn vriendin. Zij is een paar weken geleden geopereerd aan een voet en kan en mag nu niet lopen. Daardoor natuurlijk behoorlijk hulpbehoevend voor een periode. Ze heeft ook een hond en een heel schema van vrienden en kennissen die de hond uitlaten, voor eten zorgen etc. Zaterdag ga ik een dagje. Sowieso ook gezellig om elkaar weer te zien, maar dus ook voor de hond en het eten. We hebben nog steeds oliebollen en appelbeignets over, pffff. Nog even niet braaf, hihi. Ik vind het koud! Zit hier op de bank met een dekentje, zonder is gewoon niet erg fijn. Met de verwarming aan gewoon he. De muur achter de bank, de buitenmuur, voelt ook echt ijs en ijskoud, zo slecht geisoleerd.
Die kou straalt gewoon naar binnen.
Ik zit ook met een dekentje op de bank hoor. Niet te doen zo koud.
C was vandaag weer werken. Ik heb voor het eerst de hond weer zelf uitgelaten.
Moest ook naar de apotheek en even naar de appie voor het avond eten. Verder niks gedaan vandaag.
De kerstspullen kon ik niet opruimen, want ik kon niet naar zolder waar de dozen staan. Zoonlief lag daar met zijn vriendin, en die kwamen pas laat uit bed. Nou ja dan morgen of het weekend. Komt wel goed.
Morgen komt wel de schoonmaakster dat is wel fijn.
Lekker dat je weer wat dingetjes kunt doen.
Balen, moest mijn fiets bij de fietsenmaker achterlaten, er was een handremkabel geknapt en de andere stond op knappen. Gelukkig wel een leenfiets kunnen krijgen.
Met mijn knul een lekker japans gerecht gemaakt, hij had een elektrische rijstkoker gekocht (heeft ie die maar vast..whoehaha) en die moest natuurlijk uitgeprobeerd worden. Perfect hoor. Je kunt er ook groenten in stomen en vis, er zit ook een stoommandje bij. Maar ja, eten was een latertje, omdat Post NL die rijstkoker moest brengen en hij was laat..nu eigenlijk pas eindelijk even gewoon zitten.
Morgen naar mijn vriendin, ik neem alles voor een maaltijd mee, ik ga die bloemkool ovenschotel maken, met gehakt , champignons en geraspte kaas. Wel een beetje sjouwen en niet heel praktisch in trein en bus, maar alla...alles voor het goede doel he! haha
Heerlijk he weekend.
Gisteren al de boodschappen gedaan.
Vandaag al weer vroeg uit de veren. Ik zit tegenwoordig bij een carnavalsgroep. Gevraagd door mijn vriendin en we zijn de kar aan het bouwen. De mannen het bouwwerk, dat is een eind klaar, dus vandaag aan het schuren en schilderen geweest. Het moet zo’n flower power hippy Volkswagen busje worden. Alles staat nu in de grondverf. Over 6 weken al de eerste optocht, wordt doorwerken dus. Ik kon nu voor het eerst meedoen, kon na mijn operatie natuurlijk niet zo veel nog.
Om 9 uur vanmorgen paraat, tot een uur of 2 vandaag.
Nu lekker gedoucht en mijn joggingpak aan, want het was bar koud in die schuur (oude manege). Maar wat was het al gezellig vandaag. Gaat vast goed komen deze carnaval.
Veel plezier bij je vriendin. En je hebt wel handig eten uitgezocht om mee te nemen, haha.
Hebben ze daar geen supermarkt in de buurt?
Nee, niet zooo dichtbij. Maar het was goed te doen hoor, haha. Wat leuk zeg, dat je bij een carnavalsgroep zit. C. ook? Het was gisteren zeker koud, waterkoud, brrr, niks an. Ook koud op het station, daar had ik niet echt rekening mee gehouden.
Het was gezellig, lekker gekookt en gegeten, ik was rond een uur of half 10 's avonds weer thuis. Vandaag een lekkere dag, bed verschoont, paar wassen gedraaid en een paar films op Netflix, jammer, weekend alweer bijna voorbij Weer een drukke werkweek voor de boeg, met overleggen etc, zucht...de rust op kantoor is weer voorbij.
Uhhh C bij de carnaval? Nou nee, dat is niet zijn ding, bovendien beweerd hij erg druk te zijn en kan hij niet elk weekend aan de kar bouwen, wat ik goed begrijp. Helaas doet hij dan de klussen thuis ook niet, maar dat is een ander verhaal.
Ik vandaag ook weer aan het werk.
Ook gestart met Sonja bakker vandaag en een workout app. Aangezien ik nog niet echt intensief mag sporten dan maar op deze manier.
Ik ga de hond uitlaten en naar mijn werk.
Fijne dag
Das gek..weet zeker dat ik gisteren iets getypt heb. Niet opgeslagen zeker!
Ben je weer volop aan het werk? Fijn dat het weer mogelijk is, om te werken.
ik ben ook weer gestart met het vasten, nou ja, het gedeeltelijk vasten dus. Ik hoop dat ik weer net zo lekker in de flow kom als voor de kerstdagen.
Bah, ik heb hoofdpijn. Het was een vreselijk chaotische dag en dan ook nog met een gevoel blijven zitten van 'wat heb ik nou helemaal gedaan", totaal niet bevredigend.
Veel collega's die van alles wilden, waardoor ik aan veel dingen niet toe kwam.
Gelukkig wel eindelijk groen licht gekregen van hogerhand om een nieuwe kracht aan te nemen. Hehe, er zit vooruitgang in. Voor de duur van een half jaar, pffff, dat is dan weer een domper. Er weer tijd en energie in steken voor een korte periode..Helaas wel slecht nieuws gekregen over een collega die al geruime tijd ziek. Zij is van mijn leeftijd en er is nu beginnende dementie vastgesteld. Verschrikkelijk. Ze was er al heel bang voor. Deze collega is bijna 2 jaar ziek, maar deze diagnose betekent dat ze niet terug komt. Dat zou dan wel een gunstig effect hebben op extra personeel, hoe dubbel is dat dan weer he...
Ik ben heel verstandig geweest en heb volgende week een afspraak met onze AD intrem teamleider om de opbouw van uren te bespreken. Ik zou zo weer volledig gaan werken, maar ik merk dat ik te weinig energie heb. Daarbij komt de akoestiek van ons kantoor, dodelijk vermoeiend, dat kost zo veel energie.
Gisteren tot 2 uur gewerkt, vandaag van 9 tot 12 en om 3 uur nog een huisbezoek.
Afgelopen week gehoord dat de zoon van een goede jeugdvriend van me een hersentumor heeft. 12 jaar is hij... vreselijk. Hij had zaterdag een epileptische aanval gehad en daarom hebben ze een scan gemaakt. Met spoed is hij dezelfde dag nog naar het koningin Máxima centrum in Utrecht gebracht. Ze wonen in Sneek.
Donderdag wordt hij geopereerd en daarna waarschijnlijk nog chemo. Bah, wat een klote ziekte is het toch.
Eind december is de man van een collega overleden aan lymfeklier kanker. Het lijkt niet op te houden momenteel. Wordt er heel naar en verdrietig van.
Goed zo, verstandig. Ik vind het trouwens dat je toch nog wel met veel uren begint.
Gaan ze daar nog iets aan doen, aan die akoestiekproblemen? Anders misschien eens aankaarten bij de arbodienst. Wat vreselijk zeg, voor die knul. Voor zijn ouders trouwens ook. Het is echt een vreselijke klote ziekte. Zijn ze erachter gekomen door die epileptische aanval? Daarvoor helemaal niets?
Verschrikkelijk. Het gaat gelukkig ook wel vaak goed, maar het loopt ook veel te vaak fout. Dat het jou extra aangrijpt begrijp ik heel goed! Dikke knuffel voor jou.
Het was zo lekker om vandaag mijn korte dag te hebben. Morgen weer een lange vrees ik, met vanaf 14.00 teamoverleg, bah, ik heb er zo'n hekel aan in de middag..Dan ben je helemaal niet meer op je scherpst.
We krijgen 20 januari tapijttegels op kantoor en deze week gordijnen. Dit moet wel helpen qua akoestiek. Volgende week verhuisd ook de bibliotheek over, dus als de grote ruimte ook gevuld is met kasten en boeken zal dat ook een stuk schelen.
Ze zijn er bij die jongen inderdaad achter gekomen door die aanval en de scan van zijn hoofd die daarom gemaakt werd. Daar was wat te zien, waardoor ze verder zijn gaan onderzoeken.
Ik moet het inderdaad over mijn uren gaan hebben, maar met alle afspraken is het bijna niet te doen om halve dagen te werken. Mijn agenda voor komende week loopt al weer aardig vol.
Ja, dat zou een stuk moeten schelen allemaal. Nog even doorbijten dus qua geluid.
Misschien is het mogelijk om een aantal zaken over te dragen? Waardoor je wat meer ruimte krijgt? Ik heb zin in het weekend. Ga niets doen, maar even weg uit de drukte van kantoor, heeeerlijk. Het was vandaag weer zo rommelig. Iedereen was op kantoor, heel veel aanloop en constant van je werk gehaald worden met vragen. Daar zijn we ook voor, maar het is zo ontzettend chaotisch, je begint steeds opnieuw aan het zelfde. Wij zitten in een open ruimte, wat vaak ook gezellig is, omdat je veel contact hebt met iedereen, maar we kunnen dus ook niet even een deur dichtdoen als we niet gestoord willen worden. Morgen zal het een stuk rustiger zijn waarschijnlijk, heerlijk. De boodschappen zijn weer binnen, altijd fijn.
Mijn knul is vandaag gebeld door zijn opleiding, om te vragen naar de stand van zaken. Er werd aangegeven dat het misschien beter zou zijn om voor 2021 alles afgerond te hebben, omdat ze hem anders wellicht zouden moeten overhevelen naar een andere onderwijsinstelling. Deze opleiding, voor een erkend MBO diploma, wordt nl niet meer aangeboden door NHA. In zijn overeenkomst staat dat hij 5 tot 6 jaar over de studie mag doen. (is nu ongeveer 2 jaar bezig), maar doordat de opleiding niet meer aangeboden wordt nu dus een beetje een probleem. Nu is hij al een heel eind op weg, maar dit betekent dat hij dan wel zijn stage naar voren moet halen. Heel stiekem vind ik het niet erg. Hij is zelf heel makkelijk en schuift het voor zich uit. Nu dit vanuit de opleiding is gezegd, voelt hij de druk en dat hij er werk van moet maken. Levert hem ook wel stress op, maar hij is er nu in elk geval meer mee bezig. ik heb hem uiteraard ook al regelmatig gezegd dat hij eens moet beginnen met het zoeken naar een stageplek, maar he...wie ben ik he..Hij had immers nog tijd genoeg? Ook zei ze dat het beter is om niet te wachten tot het eind van het jaar met het afsluiten, want stel dat hij nog een toets over moet doen, dan zou hij dit moeten doen tijdens zijn stage, wat natuurlijk extra druk met zich meebrengt. Genoeg om zich druk over te maken dus. Hij heeft zich in elk geval weer ingeschreven voor een toets en is zich aan het orienteren op een stageplek, dus er zit progressie in...pfff....Nu is het een geluk dat hij nog niet aan het werk is.
Oh ja zo herkenbaar die laksheid. Mijn knul is ook nog steeds niet aan het werk. Hij kan zo beginnen bij een bedrijf, maar dat is nog geen erkend leerbedrijf, dat zijn ze nu aan het aanvragen. Hij zit daarop te wachten, terwijl ik juist denk, ga vast aan het werk en de rest wordt dan wel geregeld.
Het gaat niet zo zeer om de hoeveelheid zaken hoor, maar meer om de afspraken. Huisbezoeken zijn vaak na schooltijd, als ik de kinderen wil zien, terwijl de vergaderingen en overleggen vaak in de ochtend zijn, dus dan wordt het lastig om halve dagen te werken. Maar goed, daar gaan we maandag afspraken over maken en dan is het misschien ook mogelijk om dingen te skippen.
Vandaag vanuit huis gewerkt, wel heen en weer gereden (knul naar school brengen, huisbezoek, knul weer ophalen en ‘ s middags weer een huisbezoek. Ook niet ideaal, maar goed nog even dan is hij klaar met school. ( hij red het ‘s morgens niet met het ov naar school toe).
Hopelijk krijg je de kans om dan wat overleggen te skippen, maar dat je dan wel de afspraken blijft doen. Ofzo. Al met al dus toch nog een drukke dag voor je geweest.
Maar nu lekker weekend! Met het EK schaatsen en vast nog wel meer leuke dingen op tv. Vanmiddag al lekker bezig geweest in huis, ik ga er (weer eens, haha) een lekker chill weekend van maken. Vanmorgen zat ik alleen op kantoor, maar het werkte wel lekker. Veel dingen kunnen doen die ik op de planning had staan.
Ik heb vanmorgen gewerkt. Om 1 uur hadden mijn knul en ik een afspraak met de kinderpsychiater ivm zijn medicatie voor zijn adhd. Zij is van mening dat hij sowieso aan de mediatie moet, maar dat het dus iets anders moet zijn als methylfenidaad, de werkzame stof in de meeste adhd medicatie. Hij wordt doorverwezen naar de kinderarts om een ander middel voorgeschreven te krijgen. Gelukkig staat hij er voor open.
Na deze afspraak natuurlijk niet meer naar kantoor gegaan. Boodschappen alvast gedaan.
Ik heb geen chill weekend. Morgen eerst bouwen aan de kar. ‘S avonds de verjaardag van C vieren.
Ben bang dat ik weinig van het schaatsen ga zien.
Was C. gisteren ook jarig of al eerder? Ik weet het niet meer...enniewee..nog gefeliciteerd! Was het gezellig? Ook weer een stuk opgeschoten met de kar?
Hopelijk kan je knul een beetje snel bij de kinderarts terecht, zodat het allemaal een beetje vlotjes doorloopt.
Ik heb een lekker weekend. Wel de was gedaan en gevouwen, maar verder vooral veel gelezen en tv gekeken. Nu ook schaatsen aan het kijken, ik hoop dat je er vandaag nog wat van hebt kunnen zien.
Dinsdagmiddag hebben we de kickoff van het team gericht werken (alweer). Geen idee wat er gaat gebeuren, maar ze wilden er wel aandacht aan besteden. Eerder die dag hebben we ook nog een werklunch, van daadwerkelijk werken komt dus niet veel. Mijn knul heeft een info mail gestuurd naar een bedrijf voor een eventuele stage. Hopelijk krijgt hij snel een reactie, zodat hij kan besluiten of hij hier uberhaupt kan solliciteren. Het is nl niet in onze woonplaats en als er geen reiskostenvergoeding tegenover staat is het niet te betalen. Tja, dat zijn dan toch weer van die dingen he..
Vandaag onverwacht druk geweest. Eerst wezen condoleren, van 1 van de vrouwen van de carnavalsclub is de zus overleden. Daarna met 2 anderen meegereden naar Wamel, daar zit een grote carnavals winkel. We worden het niet eens over de kleding omdat iedereen wat anders wil. Nu wel een optie op iets genomen. Niet bij iedereen naar de zin, maar pakken die ze dan wel weer leuk vonden gingen niet verder dan XL terwijl ze zelf 2 of 3x XL nodig hebben.
C was afgelopen woensdag jarig. Het was gezellig. Voor mijn doen laat op bed, half 2 pas en niet zo goed geslapen.
Het blijft maar doorgaan in je omgeving he, overlijden en condololeances..
Hopelijk komen jullie er uit qua kleding. Het is natuurlijk het leukst wanneer je als groep een beetje hetzelfde bent. Dat roepen wij ook elk jaar en dat lukt ook steeds niet..zucht..we beginnen gewoon te laat. Eigenlijk zou je iemand moeten hebben die superhandig is en zo een pak in mekaar flanst (moet diegene dat ook maar willen natuurlijk), ik ben niet zo handig in elk geval. Die groepspakken zijn toch best duur?
Het begint zo langzamerhand wel weer wat te kriebelen. Het schiet ook al weer aardig op. De eerste avond valt op de verjaardag van mijn knul. Pfffff...Hoewel hij het niet viert vind ik het toch wel een beetje rot om hem dan alleen te laten, maf he..
Hij wordt 26! Hij vindt het ook helemaal niet erg hoor, maar het is meer het idee..het blijft toch je kind he..hahaha. Een andere collega gaat dit jaar ook voor het eerst en vroeg al of wij ook die avond gingen, komen we vast ook wel tegen, gezellig. Het zou ook leuk zijn als ons groepje steeds groter zou worden, hoe meer zielen hoe meer vreugd. De kop is er gelukkig weer af, morgen de kickoff van het teamgericht werken..we zijn benieuwd. We werken al lang zo, maar benieuwd naar wat men heeft bedacht.
Omdat wij op een kar de optochten mee gaan moeten we wel als groep dezelfde kleding hebben. In ieder geval hetzelfde motief. Je wil wel een eenheid zijn.
Vanmorgen een goed gesprek gehad met onze AD intrem teamleider. Wat een fijne vrouw is dat zeg.
Goede afspraken gemaakt. Ik wordt voor 8 uur in de week ziek gemeld, dat betekend dat ik 24 uur werk, en van die 24 uur werk ik een deel thuis.
Na dit gesprek ook naar huis gegaan, want vanavond moest ik soosjaal meedraaien.
Kan niet meer op mijn benen staan van de vermoeidheid nu. Maar het was wel weer een geslaagde avond.
Fijn dat je zulke goede afspraken hebt kunnen maken. Heb je wel goed kunnen slapen afgelopen nacht?
De werklunch met de directe collega's was lekker en productief. Goede afspraken kunnen maken met elkaar over hoe, alhoewel we nu in 2 verschillende teams werken, elkaar toch het best kunnen blijven ondersteunen en zorgen dat er niemand "verzuipt". Daarna de kickoff, die gelukkig niet te lang duurde. Met een glas prosecco geproost op het nieuwe begin en we kregen allemaal symbolisch een prachtige olijfboom. Wij weten zeker dat de nieuwe (mijn) vrouwelijke manager hier de hand in heeft gehad. Die kerels zijn niet zo inventief. Het werd erg goed ontvangen allemaal in elk geval. Moet nu nog wel een grote pot op de kop tikken, zodat de boom naar buiten kan. Zal prachtig staan bij mijn loungebank. Wat een rotweer was en is het zeg. De wind die loeit hier weer om het huis, brrrr.
Nee, het slapen is op dit moment bal. De hele week al, vaak wakker en dan weer moeilijk in slaap komen.
Gelukkig lijken de pilletjes tegen de opvliegers wel te helpen, daar heb ik een stuk minder last van.
Klinkt wel positief, de nieuwe start en kick of. Hopelijk blijven ze dat volhouden.
Mijn knul vandaag dan eindelijk een gesprek gehad over werk. Hij hoort morgen meer. Qua werk kan hij zo beginnen, maar als hij echt moet laden en lossen, dat gaat daar via een heftruck. Dat kan hij daar halen, maar dan willen ze natuurlijk ook dat hij daar een paar jaar blijft werken. Ze ging nog even met school overleggen en zou hem morgen bellen.
Ik slaap momenteel ook weer slecht. Net als jij, vaak wakker en dan weer moeilijk in slaap komen. Waardeloos he. Fijn dat de pilletjes wel werken. Ik ben benieuwd of wat je knul uiteindelijk te horen krijgt over het werk. Hoop iets positiefs.
Helaas zou mijn knul geen reiskostenvergoeding krijgen bij het leerbedrijf. Pffff, dan zou hij ongeveer 900 euro aan reiskosten kwijt zijn, dat is toch wel al te gek voor een stageplaats..Ook geen stagevergoeding. Dat is jammer, maar daar was hij wel overheen gestapt. Toch houdt hij het nog wel achter de hand. Ik hoop maar dat er nog meer van dit soort plekken voorbij komen. De meeste stageplekken zijn op een helpdesk van een bedrijf. Deze plek was bij een computer webshop, waar hij computers zou bouwen, dat zou hij geweldig vinden. Echt jammer van die reiskosten!
Yeah goed nieuws! Mijn knul gaat maandagochtend proef draaien!
Vandaag zijn laatste ( mondelinge) examen, afgerond met een 6,7!
Hij hoeft dus opeens niet meer naar school.
Alleen zijn praktijk opdracht nog.
Ik hoop dat er voor jouw knul ook nog een leuke stage op zijn pad komt.
Vannacht ook zowaar eens doorgeslapen.
Morgenochtend een meeting, in het centrum van Utrecht. Denk dat ik maar met de bus ga. Geen doen om daar te parkeren.
Ha fijn zeg, goed nieuws! En top, dat examen! Wat gaat het dan ineens snel zeg.
Maar hartstikke fijn dit.
Mijn knul had toch nog een mail gestuurd naar dat bedrijf, of het uberhaupt wel mogelijk was om in de periode dat hij een stage zoekt stage te lopen (een treinabonnement zou iets goedkoper zijn), kreeg hij gelijk een uitnodiging voor een gesprek. Dat was eigenlijk iets te snel! Hij weet van de opleiding nog niet eens precies wat de eisen zijn die aan het leerbedrijf worden gesteld of welke opdrachten hij er zou moeten doen. Dit komt waarschijnlijk omdat het nog iets te vroeg is en hij nog niet echt aan de stage toe is, qua programma. Maar ja, dit is natuurlijk wel een kans. Gelijk die vragen bij de opleiding neergelegd en het stagebedrijf ook teruggemaild dat hij graag op gesprek wil maar nog in afwachting is van de opleiding, maar zodra het bekend is graag een datum wil prikken.
Pfff, ook een gedoe ineens! Het zou jammer zijn dat dit nu aan zijn neus voorbij zou gaan omdat het allemaal nog niet duidelijk is. Ik had wel voorgesteld om gewoon op gesprek te gaan, om te kijken of het wat is en of het klikt etc, maar hij vindt het zelf erg vervelend om op gesprek te moeten gaan zonder iets concreets te weten. Wilde ook het initiatief in eigen hand houden en het niet van hen af laten hangen. Ik ben benieuwd hoe dit verloopt. Hij moet trouwens eerst nog "even' 2 toetsen doen en halen., voor hij op stage kan/mag. ehum.
hahaha
Hij is vanavond ook weer voor het eerst trainen. van 20 tot 22. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan en of hij het kan.
En hoe ging zijn training? Of liever gezegd na de training? Geen pijn?
Ik had vanmorgen een bijeenkomst van associatie wijkteams met als thema veiligheid. Hier moest ik niet geheel vrijwillig naar toe. Gelukkig was het heel boeiend en heb ik er veel kunnen halen, dus dat is dan weer een meevaller.
Daarna naar huis gegaan, dus niet op kantoor geweest vandaag.
Veel kunnen doen nog thuis, dus iets minder het gevoel dat ik achter de feiten aan loop.
En nu weekend!
Mijn knul morgen zijn 1e wedstrijd weer na de winterstop, bij de kar langs en ‘s avonds met een vriendin naar de ladies night van april, may en June. Lijkt me een hele goede film.
Zondag weer naar ajax... zo vliegt het weekend wel weer voorbij
Hij heeft wel spierpijn, maar vooral in zijn benen. Haha, heeft natuurlijk ook al lang niets gedaan , behalve de oefeningen voor fysio. Vooralsnog geen last van zijn schouder, dus dat is mooi. Ze hadden alleen nog niet veel gegooid, dus een echte test heeft hij nog niet gehad. jij hebt weer een lekker vol weekend voor de boeg. leuk, die lady's night. Mijn knul had al reactie van het het stagebedrijf dat hij weer contact moest opnemen wanneer hij meer wist en dat ze dan een datum zouden prikken en kijken of ze nog een plek voor m hadden. Gelukkig had hij vandaag al een reactie van de opleiding, dus hij kan volgende week weer iets laten weten aan het stagebedrijf. Wel jammer, dat hij geen vergoeding krijgt en er ook nog geld op moet toeleggen, maar ja, het is wel een belangrijk iets natuurlijk en het is ook wel erg fijn dat je iets zou kunnen doen wat je ook aantrekt. Tenminste, zo op het oog lijkt het hem wel iets. Dus hopen dat het goed uitpakt allemaal.
Hebben jullie nog geen problemen met thuis werken? Er is toch zoveel in het nieuws momenteel over Citrix, dat er beveiligingslekken zijn etc. Wij maken daar ook gebruik van en verbaasden ons er al over dat er nog niets over gezegd werd.
Net een SMS dat wij niet meer vanuit huis kunnen werken, omdat Citrix op advies van het Nationaal Cyber Security Centrum is uitgeschakeld. In elk geval de optie om thuis te werken. Heeft ook effect op onze smartphones, mails en contactpersonen worden niet meer gesynchroniseerd. Hier zullen veel mensen flink van balen. Lekker gewerkt vandaag. Op de een of andere manier is er ook een stukje rust gekomen nu we in teams werken en onderling duidelijke afspraken gemaakt hebben. in elk geval voor ons werk. Ik geloof dat anderen nog wel grote problemen hebben, maar het lijkt bij ons nu wat overzichtelijker. Eindelijk. En nu lekker weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven