Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
Het was inderdaad heerlijk weer gisteren. Ik heb het er ook even van genomen op mijn vrije dag. Vandaag was het een stuk minder he.
Maar ja, moest toch werken vandaag.
Gisteren was mijn broertje jarig, daar zijn we dus even geweest.
Ik had vandaag op het werk een co assistent die mee liep. Ze loopt de hele week mee, maar vandaag dus met mij.
We werden ook bij elkaar geroepen door onze bestuurder voor een mededing.
Blijkt een van onze teamleiders ontslagen te zijn, of zoals ze het zei, in wederzijds overleg is haar contract ontbonden. Dit betreft onze teamleidster vanaf het begin. Schokkend....
Ze kon verder geen mededingen doen over het waarom, dus dat blijft gissen.
Gefeliciteerd nog met je broertje!
Ja, het is wel even anders, het weer..Hoewel de temperatuur op zich nog wel prima is. Ik hoop toch zooooo dat we het droog houden de komende dagen..wij ook veel buiten en sowieso als je van de ene kroeg naar de andere gaat, daar kun je echt geen regen bij gebruiken! Het is al veel jaren goed gegaan, zul je zien dat het dit x fout loopt..
Dat is zeker een schok zeg..wat zou er gebeurd zijn...Denk je dat jullie dat nog te horen krijgen of houden ze dat echt voor zich? Is haar opvolger al bekend?
Grappig, bij ons lopen er ook regelmatig co's mee. Vooral in de hoop dat er 1 besluit om een toekomst als verzekeringsarts te willen opbouwen natuurlijk, hahaha.
Nog 1 dagje werken en dan storten we ons in het feestgedruis. Lekker!
Ik heb mijn nagels al gelakt, lekker fel kleurtje roze/paars en heb een pizza op als bodem. wij beginnen vanavond al. 22.15 afgesproken in de stad, waar om 00.00 uur het officiele startstein is. Het weer is nu prima, droog en windstil. Ik vond het wel weer koud vandaag, brrr! Maar de voorspellingen zijn slecht he, vooral voor zondag.
Laten we duimen dat het een beetje meevalt. Vandaag doe ik nog mijn outfit van vorig jaar aan en dan morgen mijn nieuwe hippie outfit. Heb ook weer nepwimpers gekocht, doe ik ook morgen, hoop dat het me lukt ze op te plakken, heb daar nog wel een moeite mee...hahaha, we (ik) zijn er maar druk mee. Maar leuk!
Jij begint morgen he?
Ja, ik begin morgen. hier is het vanavond tiener carnaval en morgen de optocht. Daarna rijden wij naar den bosch. Mijn knul gaat morgenavond hier met vrienden. Is uitverkocht, dus gezellig druk. De hond gaat maar naar mijn ouders.
Ik had net al een heel stuk getypt, maar dat is dus niet geplaatst.
Maar jij bent er al helemaal klaar voor in ieder geval. Veel plezier! Alaaf
Ik heb er wel zin in hoor. Voor maandagavond in ieder geval kaartjes voor de leutbunker ( dat is een grote hal waas ‘s avonds hier het carnaval plaats vind). Voor zondag niet, maar de zondagavond is gratis dus als we willen kan dat altijd nog.
De start was weer geweldig. 1 groot feest op het plein voor de grote kerk. Boven in de kerk werden alle prinsen van de verenigingen voorgesteld, met op het laatst natuurlijk de stadsprins. Ook tussendoor artiesten met meezingers en meedeiners.
Dit was dus aan de buitenkant van de kerk he, zodat iedereen het kon zien. Gelukkig was het droog. Eventjes een beetje miezer, maar dat mocht de pret niet drukken.
Het was overal al zo vreselijk druk, dus wel fijn dat je ook gewoon lekker buiten kon zijn, waar ook gewoon een muziekinstallatie was en tapjes etc.
Het was wel koud, maar gelukkig genoeg laagjes, dus geen last van gehad.
Helaas waren de wimpers niet gelukt, jammer, vandaag maar een nieuwe poging.
Het is nog steeds droog..maar het duurt nog even tot de optocht. We hebben weer afgesproken om half 3. Het is alweer zo gezellig, na 1 dag, echt heerlijk even die paar dagen gewoon even los van alles. Jammer genoeg wel slecht geslapen. Zit nu aan de koffie, om een beetje opgepept te worden, haha. Vandaag zijn we met viertjes, er gaat nog een collega mee. Jullie ook heel veel plezier, bij de optocht en vanavond in Oeteldonk!
Het was super gezellig. Wij zijn ook veel buiten geweest, overdag wel, ‘s avonds toch maar binnen in de kroeg gaan staan. Vreselijk druk was het ja. Tijdens de optocht ook zeer mooi weer gehad. Vandaag is de grote optocht van de regio.
Helaas regent het..... dus straks maar weer gewoon de kroeg in.
Mijn knul heeft het ook gezellig gehad. Die gaat vanavond ook weer. Ik misschien ook, als ik iemand mee krijg tenminste.
Veel plezier vandaag.
Is het nog gelukt om iemand mee te krijgen? Wat een pokkeweer was het gisteren he! Gelukkig knapte het s avonds wel wat op, maar overdag..Nou ja, het heeft de pret niet mogen drukken. Het was weer erg gezellig, maar oooo wat heb ik nu een zere voeten. En vandaag alweer de laatste dag. Het weer zit wederom niet mee. Zaterdag echt veel geluk gehad he met het weer. Hier ook volop zon, was gewoon warm.
Nog geen idee hoe laat het vandaag verzamelen is. haha. Waarschijnlijk weer met zijn viertjes en er gaan nog een aantal collega's vanavond. Gezellig. Heb er al weer zin in!
Nee helaas, maar ik lag lekker vroeg op bed, dus kan er vandaag weer tegen. Zere voeten en zere rug gisteren, dus misschien maar goed ook een dagje rust. C was helemaal niet meer aanspreekbaar, dus het viel nog best mee bij mij. Mijn knul is gisteren wel geweest, en die stond om 6 uur naast zijn bed om te gaan werken. Bikkel!
Ik ben lekker vrij, morgen en woensdag ook. Vanmiddag is het senioren middag. Daar gaan we maar niet heen😂. Al voel ik me soms al wel zo.
Veel plezier vandaag.
Was het trouwens nog gelukt met de wimpers?
Ha ja, het was nog gelukt met de wimpers. Maar heb er wel weer lang over gedaan, pffff. Echt handigheid heb ik er nog niet in, hahaha.
En nu is het alweer voorbij..Althans..vandaag eigenlijk nog, maar wij gaan nooit op dinsdag. Gisteren was het weer ontzettend gezellig, maar je merkt dat het toch al minder wordt dan in het weekend. Dat zal dan vandaag nog erger zijn en dat lijkt me dan zo'n domper. Dus beter op het hoogtepunt stoppen. haha. Met nog een stel collega's weer erg veel lol gehad. Vanmorgen was ik zo stijf als een plank en oooo mijn voeten..Vandaag de kleding gewassen en de rest opgeruimd, het huis ontdaan van veertjes (van de boa's) en confetti en het toilet gesopt. Verder had ik nergens zin in, het is tenslotte ook een bijkom dag. Hoe hebben jullie het gehad?
Nu weer over tot de orde van de dag. Altijd wel even lekker om het " echte leven" on hold te zetten voor een paar dagen. Morgen weer werken, jij lekker nog vrij. Maar gelukkig hoef ik maar eventjes...dat scheelt weer.
Ik heb het gisteren echt super gezellig gehad. Wat een feest was het. Optreden van pater moeskroen was ook echt heel leuk.
Vandaag lekker bijkomen en morgen weer over tot de orde van de dag, zoals sporten, schoonmaken, etc.
Vanmiddag had ik een afspraak bij de acupuncturist. Goh, dat was toch wel een ervaring. Aan mijn polsen kon ze voelen dat ik weinig energie had (heb maar niet verteld dat ik carnaval gevierd heb).
Daarna kreeg ik dus al die naaldjes in mijn buik, op elke voet 1 en 1 op mijn hoofd. Voel je trouwens niks van. Dat is om blokkades in de energiebanen op te heffen.
Ik ben zeer benieuwd of het wat gaat doen.
Ze kon trouwens ook voelen dat ik snel last van de onderrug heb en dat ik het altijd koud heb. Blijft toch een beetje vaag allemaal, maar als het helpt vind ik het best.
Ben ook erg benieuwd! En inderdaad, wat maakt het uit, als het maar werkt. Maf eigenlijk, dat je er niets van voelt. Hoe snel zou je er iets van moeten merken? Het was een gekkenhuis op kantoor. Pff, was blij weer te kunnen ontsnappen om 11.00 uur...Achterstand, systeemproblemen, zieken..het kan niet op. Blehhh!! Morgen ga ik met mijn arts meekijken hoe het systeem om de rapportages uit te werken werkt en dan kan ik eindelijk daarmee beginnen. Weet je nog, dat hij in de tijd dat ik in het ziekenhuis lag hartproblemen kreeg? Hij heeft een pacemaker gekregen en werkt momenteel halve dagen en begint nu pas weer met het zien van mensen. Gaat 1 spreekuur in de week doen. Das voor mij ook mooi om mee te beginnen, omdat ik het systeem nog niet ken.
He bah, dat is niet fijn, dat je dan weer terug komt in een chaos. Dat is niet fijn werken. Wel leuk dat het dan nu toch van start gaat met je eigen dokter. Nieuwe uitdaging.
Ik ga morgen ook weer aan de slag. Eerst telefoondienst en ‘s middags een lezing over suïcide bij jongeren. Interessant lijkt me.
Het was wel heerlijk om vandaag nog vrij te zijn. Het sporten viel me zwaar vanmorgen. Toch nog naweeen van de carnaval.
Tot nu toe heb ik nog weinig baat hoor.... haha. Ze kon ook niet precies zeggen hoeveel behandelingen het zou zijn. Kan 2 maar ook 6 zijn.
Eerst maar een paar keer afwachten of het aanslaat. Kan er altijd weer mee stoppen.
En de chaos zal alleen nog maar groter worden. Het was een zeer enerverende dag. Vandaag vertelde 1 van mijn naaste collega's, iemand die ook al zeker 20 jaar bij ons werkzaam is dat zij met onmiddellijke ingang stopt. Zij heeft enorm stress van het werk, de vele veranderingen, de onrust en chaos die er vaak is, dat uit zich nu ook in lichamelijke klachten en ze kiest voor zichzelf en haar gezin. We wisten wel dat ze niet meer erg happy was in het werk en dat ze stress had, we spraken daar ook wel over, maar dat het zo diep zat en zo werkgerelateerd was hadden we niet gedacht.
Via het loopbaancentrum zal ze uiteindelijk op zoek gaan naar iets anders. Dat is echt shock. Heel triest en treurig voor haarzelf natuurlijk, want het lijkt me vreselijk dat je al zo lang met zulke tegenzin naar je werk bent gegaan (want dit speelt al heel lang), maar ook voor ons. Geen idee hoe dit nu verder moet. Afgelopen week is aan een andere collega meegedeeld dat haar contract niet verlengd wordt, omdat we op papier (op papier ja!) in de hele regio met te veel ondersteuning zitten. Maar wat hebben wij daar aan? A.s. dinsdag is er overleg, zou sowieso al zijn, omdat er door het wegvallen van de tijdelijke kracht al van alles geregeld zou moeten worden, maar nu ook dit nog erbij. Dit valt niet op te vangen voor ons, al hebben we op papier weet ik veel hoeveel mensen. En dat heeft natuurlijk weer puur te maken met geld he..teveel mensen gezien de begroting voor dit jaar, niet gezien de hoeveelheid werk. Dat gaat een leuk overleg worden dinsdag..of donderdag, weet ik veel. Volgende week in elk geval. Ook het werken met mijn arts is nu echt minder leuk, wetende dat de rest van het werk blijft liggen en ook nog moet worden gedaan. bahbahbah. Maar ook de persoon zal erg gemist worden, zoveel jaar samen gewerkt.
Hoe was jouw werkdag? We hebben het nog helemaal niet over Ajax gehad, hahaha. Lekker hoor, goed gedaan. Wie hoop je dat ze loten? En wat een pokkeweer is het toch he! Niet te geloven dat het vorige week woensdag nog zulk schitterend warm weer was! Compleet herfst nu.
Sorry, gisteren niet meer gereageerd. Door een drukke dag, ‘s avonds gesloopt op de bank gehangen. Was intensief donderdag, eerst telefoondienst, daarna huisbezoek en tot slot een bijeenkomst over suïcide bij jongeren. Dat was in Amersfoort, dus uiteindelijk was ik pas om 6 uur thuis.
Tjee zeg wat een gedoe bij jullie. En wat naar ook voor je collega. Dit komt de sfeer niet ten goede nee.
Bij ons rommelt het ook hoor, maar momenteel kan ik me er nog goed voor afsluiten gelukkig. Mijn teamleider is ook niet voor niks ontslagen ( dat denken wij tenminste).
Vanmorgen ook om half 9 al weer een huisbezoek gehad en daarna met mijn vader naar het ziekenhuis. Hij kreeg een stroomstoot in het hart vanwege hartritmestoornissen. Dit doen ze met een roesje, dus hij mocht niet rijden. Daarna nog voor een ecg. Gelukkig is het hem allemaal meegevallen en konden we met een paar uurtjes weer naar huis.
Dinsdag ga ik met ze mee naar Rotterdam, waar mijn moeder een afspraak heeft voor experimentele therapie. Ik ben benieuwd. Nu gebeurt er niks en dat voelt ook niet goed. Vorige week is ze nog naar de spoedeisende hulp gegaan en bleek ze een bloeding in de lever te hebben. Ze had veel pijn, waarop mijn vader het Z-H had gebeld en de dienstdoende oncoloog wilde haar dus zien. Pfoe, gedoe allemaal.
Ja je zou bijna vergeten wat voor wereldprestatie Ajax geleverd werd. Wat waren ze goed he! Ik vind een Engelse club als tegenstander wel mooi, maar eigenlijk maakt het niet zo veel uit, ze zijn allemaal goed.
Is het goed gegaan, de stroomstoot? Toevallig, ik wilde juist aan je vragen of je moeder al was begonnen met die behandeling. Dat komt ook omdat ik afgelopen week naar Topdokters zat te kijken en daar werd oa ook zo'n leuke oncoloog gevolgd.
Wat ontzettend naar zeg, dat ze die bloeding had. Ja, ik kan me voorstellen dat jullie zoiets hebben van doe iets! Dan heb je tenminste het gevoel dat ze er weer mee bezig zijn. Ik ben blij dat het weekend is zeg. Ik heb helemaal niet gepland, gewoon lekker relaxen. En een beetje huishouden. Ga jij die docu over Michael Jackson nog kijken? Ik neem m in elk geval ook op, ik weet niet of ik zin heb om 4 uur achter elkaar te kijken.
Ik heb die docu niet gekeken, wel opgenomen. Ik ga hem wel kijken, maar ik denk in etappes.
Vandaag sinds tijden weer eens een kantinedienst gedraaid, pfoe, dat viel tegen zeg. Het was mega druk... maar ook zolang achter elkaar op mijn benen staan was niet zo’n succes.
Maar het is weer achter de rug.
Ben nu wel gesloopt... beentjes omhoog op de bank.
Heb nog wel een verse pan tomaten soep gemaakt en vanmorgen al 2 wassen gedraaid. Het kan wel weer voor vandaag.
Dat was een drukke dag voor je zeg. Lekker, verse tomatensoep.
Behalve de was en mijn bed verschonen heb ik niet veel gedaan. Heerlijk lui.
Ik dacht eerste de was wel buiten te kunnen hangen, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Pff, wat ging het weer tekeer. Wat dat betreft toch wel erg veel geluk gehad vorig weekend, met de optocht helemaal. De lente is nog erg ver te zoeken he!
Mijn knul heeft bij het team aangegeven dat hij wil proberen om te trainingen mee te doen op zijn oude positie, het eerste honk. Hij hoeft daar minder te gooien dat op zijn huidige positie. Eigenlijk doet elke worp hem zeer, dus hij vraagt zich af of hij uberhaupt iets kan doen, maar wil het wel proberen. Hij moet nu oefenen om te gooien zonder zijn arm naar achter te bewegen, maar dat is haast onmogelijk. Dan kun je haast geen kracht zetten en dat moet natuurlijk wel bij honkbal.
Dus hij gaat het wel proberen, maar is eigenlijk al bang dat het niet zal lukken.
Kreeg wel een heel leuke reactie van zijn trainer, dat hij gelijk degene die nu op 1 staat zou zeggen dat hij zijn positie weer kwijt is. (leuk voor mijn knul, niet voor de ander!) Hij wil zo graag weer meedoen, ik zou het zo ontzettend sneu vinden als het niet lukt.
Ik hoop dat je knul het gaat redden zeg om te honkballen.
Zou inderdaad wel heel sneu zijn.
Mijn knul wordt ook gemist bij de voetbal. Ik sprak zijn coach gisteren tijdens mijn kantinedienst. Hij kan met zijn voet nog steeds niet zonder pijn lopen.
Vandaag de storm getrotseerd om naar Amsterdam te gaan. Weinig last gehad van de storm verder, maar het lijkt wel herfst.
Ja balen he, die blessures. Hopelijk kan jouw knul ook snel weer voetballen. Hij zal het ook wel missen denk ik? Wat een weer weer vandaag..pfffff...werd zowat van mijn fiets geblazen. Gisteren viel het hier met de wind heel erg mee, wel de hele dag nat. Gelukkig wel droog overgekomen vandaag. Op het werk zijn we bezig met Fit & vitaal. De kamer van de manager is omgetoverd tot vitale werkplek, met een hoog/laag stabureau, een soort hometrainer, zodat je kunt fietsen tijdens het werk en nog een kruk (heeft een speciale naam, ik weet het niet meer) die je dwingt om meer rechtop achter je bureau te zitten en een ding waarbij je staand kunt werken terwijl je tegen dat ding leunt. Erg leuk om te proberen, maar ik denk dat het veel te duur is om die dingen permanent aan te schaffen, dus wat schiet je er uiteindelijk mee op? Ik kan me niet voorstellen dat bijv. iedere medewerker zo'n fietsding krijgt of een van de andere middelen. En zou het zin hebben om bijv. 1x in de 2 weken een paar uur ervan gebruik te maken? Want je moet je ervoor intekenen en dat zit al vrijwel vol. Nou ja, vragen genoeg dus nog. Over een maand ofzo gaan we workshops fit en vitaal krijgen en krijg je de mogelijkheid om een paar dagen een speciaal horloge te dragen, die van alles bij je meet. O.a. ook je slaappatroon. Dat lijkt me ook wel interessant. Nou ja, er is genoeg over te doen, wat op zich erg leuk is, maar wanneer je verzuipt in het werk komt alles wat je van je werk haalt niet goed uit he..Ik heb het de hele dag al koud. Op het werk al en nu thuis ook weer. We hebben al gegeten, ik had sla, daar krijg je het natuurlijk ook niet lekker warm van, denk dat ik maar lekker een dekentje pak voor op de bank straks...haha.
Haha, wij hebben ook van die hoog/laag sta bureaus. Iedereen heeft er 1. Moesten van de arbo dienst allemaal verstelbare bureaus en stoelen omdat wij allemaal flex plekken hebben.
Hier was het gisteren ook onstuimig. Pfff mijn knul was op de scooter omdat hij de bus had gemist, maar hij waaide ook om door een rukwind. Gelukkig niet gevallen, maar wel met zn knie over de grond geschaafd.
Vandaag is hij weer lekker met de bus.
Ik heb vanmorgen mijn 2e sessie accupunctuur gehad. Ben nu heel moe, maar dat had ze al voorspeld.
Daarna zou ik met mijn moeder mee naar Rotterdam. Helaas heeft ze moeten afbellen omdat ze weer veel pijn in de lever had. Zelfde als de vorige keer. Ze had nog pijnstillers en de oncoloog zou nog bellen vandaag.
Ik dus toch maar naar het werk. Jeugd expertise team. Volgende maand ga ik daar een presentatie geven over de nieuwe meldcode.
Ben echt benieuwd of wij permanent zo'n werkplek kunnen krijgen.
Wat naar, dat je moeder zo'n pijn heeft. Dus dan heeft de behandeling niet kunnen plaatsvinden vandaag. Bah. Jij lekker relaxen vanavond en vroeg naar bed. Bijzonder, dat dat dan het effect van die naaldjes is. Weer van dat pokkeweer vandaag he. Ik ben die wind wel zo verschrikkelijk zat. De regen trouwens ook.
Gelukkig is je knul verstandig en vandaag met de bus gegaan. Ik heb het weer een beetje koud, dus heb mijn dekentje alvast gepakt, hihi. Wel lekker gewerkt, ondanks de drukte, dat is wel fijn.
Zo hehe, daar ben ik weer eens. Gisterenavond met mijn knul naar Ajax geweest. Hij moest werken tot 5 uur, dus we waren echt precies op tijd.
Verder was de wedstrijd natuurlijk niet om aan te zien. Vanmorgen met mijn knul naar school. Hij heeft een toets logistiek gemaakt. Hij had een 7,1 dus dat is prima.
Daarna naar mijn werk gegaan.
Het is echt balen dat mijn moeder niet in staat was naar het ziekenhuis te gaan. Iedereen zit op elkaar te wachten en er gebeurt niks. Volgens mij ging de oncoloog uit Utrecht nu zelf bellen met Rotterdam om de druk wat op te voeren.
Ja, erg frustrerend, dat er maar niets gebeurt.
Hopelijk door wat druk vanuit Utrecht wel..Ondanks de slechte wedstrijd toch winst voor Ajax, snik. 1-1 was mooi geweest voor ons, maar helaas..De degradatiestreep blijft toch een beetje te dichtbij. En nog steeds die pokke regen en wind he! Elke dag hijs ik me in mijn regencape, waardoor mijn haar weer uit zijn fatsoen is en mijn make up door de regen verpest. Volgende week lijkt het wat beter te worden. Laten we het hopen.Netjes gedaan van je knul, fijn. Is ie nog met die coach bezig of is dat maar heel af en toe?
Mijn knul zou vanavond gaan trainen, maar dit ging niet door wegens het slechte weer. Zondag is er een oefenwedstrijd. Hij gaat er sowieso heen en hij wil eigenlijk ook wel meedoen, al weet hij dat hij niet veel kan. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Verstandig lijkt het mij niet en misschien blijkt ook al heel snel dat het gewoon niet lukt.
Ik zie bij het journaal dat het morgen voor de verandering weer eens regent..goh...
:(
Ja, ik ben inmiddels zo klaar met dit weer. Bah, bah.... ik hoop echt dat het snel wat beter wordt.
Haha gelukkig heeft Ajax gewonnen van Pec. Dat zou toch wat zijn. Winnen van real Madrid en dan gelijk spelen tegen pec Zwolle. Die moeten hun punten maar in andere wedstrijden bij elkaar sprokkelen.
Helaas hebben ze Juventus geloot. Ik had graag Liverpool of manchester united gezien. Of 1 van de andere Engelse clubs.... veel mooier voetbal en niet die huilerd van een Ronaldo.
Maar ja die kunnen ze nog treffen als ze Juventus weten te verslaan.
Ja, jammer Juventus, dat wordt waarschijnlijk geen mooie pot om naar te kijken.
Laat ze dan maar gewoon winnen, Ajax dan he, zodat ze gewoon verder gaan en er misschien nog een mooie wedstrijd komt. hahaha.
Gelukkig is het weekend zeg. Pff, druk op het werk. Komende dinsdag het overleg met de managers en de naaste collega's, over de werkverdeling en hoe nu verder.
Gisteren had ik mijn HRM gesprek (functioneringsgesprek heet het niet meer bij ons) en manager gaf ook al aan dat het een spannend overleg gaat worden.
We moeten het nu toch zien te rooien met minder mensen. Ik had wel aangegeven dat ik het gevoel heb niet de ruimte te krijgen om die extra werkzaamheden voor mijn arts te doen. Ligt ook voor een deel aan mezelf hoor, maar voor mij voelt het alsof ik mijn werk niet doe, als ik voor hem bezig ben.
Gelukkig gaf hij aan dat hij het erg jammer zou vinden als ik om die reden ermee zou stoppen, vooral omdat ik heb aangegeven dat het mij erg leuk lijkt en gezien het tekort aan artsen bij ons, het natuurlijk ook fijn is als een arts daardoor meer spreekuren kan doen. Hij zei dat, wanneer zou blijken dat ik aan mijn andere werkzaamheden niet meer genoeg toe kom, dat hun probleem zou zijn en niet dat van mij. Dat klinkt heel nobel, maar ik ben benieuwd hoe dat in de praktijk zal zijn.
Ik kan er gewoon slecht tegen wanneer mijn kast vol ligt en ik dan niet daarmee aan de gang kan gaan. Nou ja, we zullen zien. Dinsdag wordt belangrijk in elk geval. Vandaag zowaar droog naar het werk en droog naar huis. Het is een wonder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven