Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Knul heeft gewonnen met 4-0, tegen ijsselmeervogels. Niet slcht, is toch hoofdklasse voetbal, dus valt me niks tegen.

Dat jochie vertoont inderdaad ook vreemd gedrag, maar is natuurlijk sneu voor hem. Door zijn gedrag stoot hij andere kinderen alleen maar meer af. Terwijl de onderlinge sfeer in het team tussen de anderen juist weer beter wordt.

Weinig van het mooie weer mee gekregen, moest tot 3 uur in de kantine staan, was druk met patat en broodjes, dus ik stonk thuis helemaal naar de frituur. Eerst onder de douche gaan staan, daarna eten gaan koken, De jongens gingen nog even vissen vanmiddag en hadden dat ding mee naar huis genomen, nog levend. Heb ze teruggestuurd om hem weer vrij te laten.

En als L dat huisje krijgt, zijn er dan ook mogelijkheden dat je knul daar af en toe heen gaat? Of wil hij dat niet?

Jij morgen naar de honkbal, ik ga lekker met een boek aan het water liggen met de jongens. Even helemaal niks doen.

Lekker weertje!! Was warm op het veld, maar gelukkig hoefde ik me verder niet in te spannen, haha. Helaas net verloren, was erg spannend. Het was ook weer gezellig, veel mensen omdat er ook een pupillen-ouderwedstrijd was.

Hartstikke goed hoor, hoofdklasse en dan toch zo dik de wedstrijd winnen. Waar gaat dit eindigen?? haha.

Heb je lekker aan het water gelegen? Het is echt een prachtige dag he..

Eerlijk gezegd denk ik niet dat mijn knul dan wel naar L. gaat hoor, hij heeft daar helemaal geen behoefte aan. L. doet natuurlijk ook helemaal niet zijn best om een betere band met hem te krijgen, zo is hij dit seizoen (en vorig trouwens ook niet) nog geen een wedstrijd wezen kijken. Het idiote is, is dat hij tegenover anderen dan wel steeds trots vertelt dat zijn zoon bij de Heren 1 speelt, dat is toch raar..

Ooo, ik moet strijken, was ophangen, spruitjes schoonmaken en ik heb NERGENS zin in...maar moet toch echt...bah.

[fgcolor=#F700DA]Het was echt heerlijk aan het water. Het water zelf was koud, maar ik ga er toch niet in, haha. Nog lekker verkleurd ook. Nu allemaal weer fris gedouched. Ga eten zo, ik heb dat braadstomen uitgeprobeerd, ben zeer benieuwd hoe het smaakt, maar het ruikt in ieder geval heerlijk.

Misschien ziet L niet in wat hij met zijn gedrag doet scarlet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet trots op zijn zoon is. Mannen steken nu eenmaal een beetje anders in elkaar he.....[

We gaan lekker eten, beetje vroeg, maar ik moet pleegzoon nog wegbrengen straks./fgcolor]

Een beetje anders in elkaar..pff, zeg maar gerust een heleboel..Tenminste..ik moet niet iedereen over 1 kam scheren natuurlijk..Niet iedereen is zo onvolwassen.

Welke braadstomen heb je geprobeerd? Ik heb alleen die verschillende soorten voor kip wel es gehad, die andere (voor vis of gehakt geloof ik?) nog niet. Ik vind het ook lekker en supermakkelijk natuurlijk, dat je er als het eenmaal in de oven zit geen omkijken meer naar hebt.

Grr, nu ook nog een collega ziek geworden, het wordt steeds minder bij ons zeg. Maar es kijken hoe het lopen gaat.

Ik vond het weer vandaag wat tegenvallen, hier tenminste bijna geen zon (wel warm). En nu schijnt het weer te gaan regenen he..jammer hoor.

Ik had ook voor kip, provinciaalse kruiden. het smaakte wel, maar ik vond het niet echt bijzonder. En een uur in de oven vindt ik best lang.

Vandaag is de vader van C gecremeerd. Ik heb hem vanmorgen sterkte gewenst, daar kreeg ik antwoord op. Vanavond heb ik hem gevraagd hoe het gegaan is en dan hoor ik weer niks. Ik lees wel op facebook (van een wederzijdse vriendin) dat ze een borrel gaan drinken. dat vind ik dan moeilijk he. Dat hij blijkbaar zijn verdiet bij anderen kwijt kan, Ik wil er ook voor hem zijn, maar blijkbaar heeft hij me dan toch niet echt nodig ofzo. Ik kan hier natuurlijk ook niet zo makkelijk weg, dat maakt het ook wat lastig en ik wil me via sms of telefoon niet opdringen. Lastig hoor, moet ik nu maar gaan zitten afwachten? pfff niks voor mij. Ik wil hem ook gewoon steunen, net als zijn anderen vrienden dat doen.

Vanavond weer bloed gegeven, op het werk 3 afspraken gehad en mijn competentiegesprek. Dus best wel druk. Competentie gesprek was goed, alleen die extra uren komen we niet uit. Ik krijg ze er niet uit, maar ik draai ze wel. Nu moet ik gaan bijhouden wanneer en hoeveel overuren ik draai en dan kan ik ze composeren met vrije dagen, maar dat wil ik natuurlijk liever niet, ik wil structureel meer uren erbij in mijn contract.

Vandaag is ook stagiaire met me meegelopen. We hadden 1 huisbezoek en een afspraak bij de crisisopvang met die jongen en zijn ouders om een plan te bespreken onder welke voorwaarden hij weer terug naar huis kan.

Ook vandaag een afscheid van een meisje + gezin. Dit wordt positief afgesloten dus dat is altijd fijn.

Mijn knul is weer dwars, dwars, dwars momenteel.... GRRRR Uiteindelijk heeft hij eieren voor zijn geld gekozen en lag hij als straf om 20:15 op bed. maar wat hij allemaal niet uit de kast trekt om onder zijn straf uit te komen zeg, onvoorspelbaar.

Ja natuurlijk, gisteren was de crematie..Heb je ondertussen al weer iets meer van C. gehoord? Ik snap je dilemma en je gevoel..Rustig gaan zitten afwachten lijkt me idd niet echt iets voor jou, maar dat je je aan de andere kant ook niet opdringen wilt snap ik ook. Maar misschien ziet hij dat ook helemaal wel niet als opdringen. Misschien vindt hij het ook lastig om je "lastig te vallen' (tussen aanhalingstekens, want dat is het natuurlijk niet en zo ziet hij dat ook vast niet) omdat je natuurlijk toch rekening moet houden met je ventje. En wat je laatst al schreef, kan er natuurlijk ook mee te maken hebben, dat hij nu meer mensen om zich heen nodig heeft die zijn vader ook goed gekend hebben zodat ze herinneringen kunnen ophalen etc. Ik vind het moeilijk. Maar dat je het gevoel hebt een beetje buitenspel te staan kan ik me goed voorstellen.

Wat vervelend zeg, dat je er niet uit komt met je uren op het werk. Je zou het natuurlijk ook op de spits kunnen drijven en strikt de uren draaien waar je voor betaalt wordt? Zodat het extra duidelijk wordt dat je gewoon meer uren nodig hebt en dat dat eigenlijk structureel is? Eigenlijk is het gewoon heel oneerlijk, zou het iets voor de OR kunnen zijn?

Zou je knul iets merken van je onrust en daardoor wat lastig worden? Zou kunnen, toch?

Morgen naar Apeldoorn ivm project. Pff, lange dag weer. Heb nu zoveel overuren staan, het wordt tijd dat ik weer es een dagje opneem. Volgende week woensdag ook weer tot 17.00 uur, dus weer 6 extra uren. Overleggen of ik dinsdag een vrije dag kan, dan is mijn knul ook vrij (anders word ik toch weer vroeg wakker etc.). Ik hoop dat je er nog wel met C. over kunt praten, over hoe dit voor jou nu is. Misschien niet nu, maar over een poosje.

Gisterenavond er met C over gehad. Het is helemaal niet zijn bedoeling om mij buitenspel te zetten, hij vindt het gewoon fijn dit te delen met familie en mensen die zijn vader goed gekend hebben. En dat snap ik. HIj zei ook nog dat wij er samen iets moois van moeten maken. Dus we (ik) gaan er weer helemaal voor. Toch weer met een goed gevoel gaan slapen.

Welke onrust van mij bedoel je scarlet? Ik heb niet zo veel onrust in me hoor.

Ik hoor ook overal om me heen hetzelfde, dwarse kinderen.... Mijn broertje klaagde ook al over zijn meiden. Zal wel wennen aan het nieuwe schooljaar, einde van de zomer, etc, etc zijn.

Vanavond had ik een informatieavond op school. Ging over het komende huiswerk, hoe vaak en welke vakken. Werstuk en spreekbeurt. Maar ook over de intreetoets die ze in groep 6 ook al gaan krijgen.

Dit begon om half 8 en ik was pas om 10 over half 7 thuis en zoonlief om 7 uur. Heb voor deze keer de frituurpan maar aangezet.

Ik kan het nu niet op de spits drijven met mijn uren, maar ik ga wel alle overuren tot aan de seconde opschrijven om het inzichtelijk te maken. Daarbij heeft er een collega gesolliciteerd en moet er 1 na haar zwangerschaps verlof naar team gelderland vanwege relatie op de werkvloer, dus wie weet wat er dan mogelijk is....

Ik bedoelde met onrust eigenlijk meer je "onvrede" over het gedrag van C. Of onvrede is natuurlijk ook niet het juiste woord..maar je snapt me wel Fijn dat je met hem hebt kunnen praten hierover en natuurlijk helemaal fijn dat jullie er gewoon weer lekker voor gaan! Best pittig he, als je dan zo'n opsomming hoort over wat er in zo'n schooljaar allemaal gebeuren moet. En het zou natuurlijk heel goed kunnen, dat ie vanwege school en de indrukken etc. weer even van slag is. Scheelt dat ie niet de enige is, maar ja, het is wel lastig naturlijk..Dat zijn trouwens best goede ontwikkelingen op je werk met het oog op de mogelijkheid van meer uren. En nu maar duimen dat ze niet zoveel moeten bezuinigen dat die weggevallen plaatsen niet kunnen of mogen worden opgevuld.

Vandaag naar Apeldoorn geweest, behalve dat het leuk was weer een aantal collega's te hebben gezien van "vroeger", eigenlijk helemaal niets nieuws gehoord. What a waste of time..Tegen 16.00 uur thuis, wezen stemmen, voor de 1e x samen met mijn knul, haha, stoer hoor en nu zo eten maken..Ben trouwens benieuwd, waar het op uit zal draaien na vandaag qua verkiezingen

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het gaat worden, al kun je natuurlijk wel een beetje voorspellen dat de VVD en PVDA samen moeten gaan regeren. Alleen is de vraag welke de grootste partij wordt en welke partij er bij komt. D66 of misschien toch CDA?

Nou ja we wachten het wel af. Net wezen stemmen en meer kunnen we niet doen.

Heb lekker gevulde courgette in de overn staan, hmmmm. Zoonlief heeft een feestje, die zal zo wel thuis gebracht worden en ik ga er van uit dat hij niet meer hoeft te eten. heb hem niet meer gezien sinds vanmorgen, want gelijk na school moest hij naar dat feestje. ben benieuwd hoe hij het gehad heeft. Ze gingen zwemmen, dus dat is altijd goed he.

Vanmorgen intensieve training gehad, dus goed bezig vandaag!

kast van zoonlief uitgemest en gelijk maar wat nieuws voor hem besteld via WE, kinder spijkerbroeken voor de helft van de prijs en 2 shirts met lange mouwen. Kinderbijslag is nog niet binnen, maar vooruit.

Tja bij ons op het werk blijft het spannend. 4 oktober komt de directeur een praatje houden in de teamvergadering, maar daarnaast moeten we gewoon afwachten wat 2015 ons gaat brengen, als de geldstroom via de gemeentes gaat lopen.

Morgen heb ik een hele dag training voor Nieuw perspectief. Dat is voor jongeren die uit een gesloten instelling of jeugdgevangenis komen en die terug de maatschappij in moeten. Wij gaan ze begeleiden met woonruimte, opleiding, werk, financien, enz. OOk weer een uitdaging, ben benieuwd hoe ik dat vindt, maar ik ben bang dat we dit soort werk in de toekomst steeds meer gaan krijgen en het gewone ambulante werk onder centrum jeugd en gezin gaan vallen. Dus we moeten wel. Ik ga samen met nog 2 collega's.

He, bijna weekend gelukkig. Pff, ben echt moe.

Hoe was de training vandaag Dolphine? Hopelijk vind je deze jongeren begeleiden ook leuk, of deze jongeren en dit soort begeleiding. Lijkt me lastig als je het echt niet leuk zou vinden, vooral omdat je zegt dat dit waarschijnlijk steeds vaker gaat gebeuren. Is het van de week eigenlijk nog gelukt met die jongen bij de crisisopvang, om een plan op te stellen zodat hij weer naar huis kan?

Ik hoop dat de partijen er uit gaan komen qua coalitie. Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat de PVDA 2e is geworden ipv 1e en de VVD nu eigenlijk een beetje te touwtjes in handen heeft.

Mijn knul is trainen en ik hang een beetje op je bank. Ben al met doek en stofzuiger door de woonkamer gegaan, gestofzuigd, zodat ik in het weekend niet meer zoveel hoef. Konijnenhok verschoont ook. En nu dus LUI!

Ik heb wel VVD gestemd scarlet, dus ik ben blij dat ze de grootste partij zijn. En ik ben heel blij dat de SP gelukkig niet zo veel zetels heeft......

Training was erg boeiend, en ik wist wel dat deze vorm van hulpverlening erg aansluit bij wat ik leuk vindt. is alleen erg intensief, eerste 3 maanden 8 uur per week per client en daarna 3 maanden 2 uur per week en daarna nog een stukje nazorg. Dus kortdurende, maar wel intensieve trajecten. Cerder sluit het wel aan bij het geen ik nu doe bij de jongeren van de leefgroepen.

Ik heb 25 september een afstemmingsgesprek om 1 zo'n zaak op te starten, ben dus benieuwd. Maar mijn uren moeten ergens vandaan komen, dus daar moet ik wederom over in conclaaf.

Inmiddels ook mijn eigen kledingkast flink uitgemest en opgruimd. kan ik morgen 3 vuilniszakken kleding op school brengen voor het goede doel.

Zondag is het zo ver, dan gaat zoonlief met z'n team en coaches naar fc Utrecht- PSV. Kaartjes en vervoer worden gesonsord door de coaches. Helemaal tof dus. Hoef hem alleen zakgeld mee te geven om wat lekkers en wat drinken te kopen.

Vandaag was de schoolfotograaf geweest en heeft de klas van zoonlief poppenkast gespeeld voor de kleuters. Zo leuk, in 2 tallen steeds voor een groepje van 6 kleuters. Ze hadden zelf poppen op stokjes geknutseld en moesten een verhaaltje voorbereiden.

En hoeveel cliënten zou je dan hebben Dolphine? En die ene die je dan gaat opstarten, komt dat dan bij de rest van je cliënten of gaat er daar dan 1 af? Anders maak je toch te veel uren? Wat een gedoe zeg..

Dus je gaat weer nieuwe schoolfoto's krijgen, leuk altijd! Wat een leuk idee, die poppenkast..hoe vond je vent het?

Gaaf hoor, die wedstrijd zondag. Je knul een leuke dag en jij lekker het rijk alleen

Wat een weer he, vandaag! Hier tenminste al de hele dag bijna nonstop regen en af en toe flink ook. In 1 x herfst. Maar je weet het he, vind ik ook wel weer knus..Al vond ik dat nazomer weer ook echt fantastisch hoor. Heb nog wat leesvoer voor het project mee naar huis genomen, a.s. maandag een lunchoverleg (kan alleen in de middagpauze, omdat arts spreekuur heeft, krijgen dan gelukkig wel lunch) over plan van aanpak en kom daar op kantoor toch niet aan toe. Zondag moet mijn knul uit naar Leeuwarden, heb ik mooi de tijd om het even dor te nemen. Boodschappen gelukkig ook binnen, dus nu lekker WEEKEND!!!

Ik heb ook de boodschappen binnen en als het goed is voor de hele week... Wil dat toch een gaan proberen om 1x per week boodschappen te doen, dan kan ik de uitgaven wat beter in de gaten houden.

Ehh ik ga 1 client opstarten voor nieuw perspectief en die komt boven op mijn caseload die ik nu heb. Heb zitten rekenen vandaag, voor 1 gezin moet ik een eindgesprek plannen en kan ik dan gaan afsluiten. Verder doe ik er een paar eens per 2 weken ipv eens per week en dan moet het precies gaan passen. Maar dan mag er geen crisis uitbreken in een van de gezinnen, want daar heb ik dan geen tijd voor. Kortom, het kan wel maar waarschijnlijk ga ik overuren draaien.

Eind van de middag had ik een afspraak in Vianen en dat liep volledig uit de hand met dat meisje. Gelukkig hebben die ouders co-ouderschap en gaat ze vanavond voor een week naar haar vader, want dat brandje had ik voor het weekend anders niet kunnen blussen.

En zo zal er steeds wat gebeuren.

Hier was het wel somber en bewolkt maar nog redelijk droog, alleen eind van middag ineens een giga bui hier. Toen zat ik op huisbezoek en moest mijn knul op de fiets naar voetbal.

In het najaar gaan ze een knvb voetbalclinic krijgen hier bij de club, dat is 5 woensdagmiddagen. Ach ja, alsof 2x per week trainen niet genoeg is voor die mannetjes.

Ik had net zijn vader aan de telefoon, heel bla, bla verhaal wat er op neer kwam dat hij zoonlief pas na de voetbal wilde ophalen. gezegd dat hij beter naar het veld kan komen en daarna gelijk mee kan nemen, want hij moet helemaal in soest voetballen en als we eerst naar huis moeten en dan vervolgens weer met zijn vader mee zijn we zo anderhalf uur verder.

ook zou hij morgenavond een feest hebben en zou zoonlief bij opa en oma zijn. OOk hiermee niet akkoord gegaan natuurlijk, kom op zeg, die ene keer dat hij komt zorg je maar dat je thuis bent. Fijn gesprek was het dus.

C belde ook nog vanuit de auto na zijn werk. Erg lief. Die heeft natuurlijk al de hele week slecht geslapen, dus die gaat vanavond vroeg zijn bed in. Morgen ga ik naar ajax en dan heeft hij een verjaardag waar hij me meegevraagd heeft. Morgenavond ook weer genoeg te doen dus.

Ja, ideaal lijkt me dat, 1x per week boodschappen doen. Volgens mij zul je dat best merken in de kosten. Ben benieuwd..

Komt zijn vader je knul dan zondag wel op tijd brengen zodat ie naar die wedstrijd kan? Of moet je hem dan halen? Jammer dat hij zichzelf weer op de 1e plek zet..zucht.

Zo te lezen wordt het dus een behoorlijk strakke planning Dolphine, druk dus. Hoop echt voor je dat ze snel met die uren over de brug komen hoor. Gezellig, morgenavond met C. op stap. Hier momenteel rustig, wel voor volgende maand 2 feestjes in het verschiet. 1x weer lekker swingen en het concert van Trijntje Oosterhuis, wat ik nog voor mijn verjaardag krijg van mijn vriendin. Zin in! C. meldde dat hij dit weekend een reunie van zijn batiljon uit zijn nederlandse tijd had, in Las Vegas. Cool! Hoewel ik eigenlijk vind dat dat ook hier in Nederland had moeten zijn, haha. Hij had er niet eens zoveel zin in, pff, ik zou het super vinden. Net weer genoten van TVOH, lekker stel zijn die Nick en Simon toch..;)

Haha scarlet, denk je nou echt dat zijn vader hem morgen komt brengen? Als ik wil dat hij met zijn team naar die wedstrijd gaat, zal ik hem toch echt moeten gaan halen. Hij had bedacht dat ik hem bij hem thuis moet halen, maar dat is nog bijna 40 minuten verder, dus nu afgesproken dat ik hem morgen bij opa en oma ophaal. Weet ik in ieder geval zeker dat hij op tijd is morgen.

Zijn vader was vanmorgen wel op tijd bij de wedstrijd en hij is nu met hem mee.

Wedstrijd begon erg slecht vanmorgen. In no time stonden ze 5-0 achter, ze sliepen nog ofzo, middenveld was nergens te bekennen. de tweede helft daarintegen was veel gelijkwaardiger en hebben ze nog een doelpunt gescoord. Toch frapant dat er zo'n groot verschil tussen zit.

Nu nog even lekker relaxed languit op de bank en dan ga ik eind van de middag richting amsterdam.

Haha ja Dolphine, dat was wel heel idealistisch gedacht van me he..had het kunnen weten natuurlijk! Jammer van de wedstrijd vanmorgen, misschien moesten ze er idd even inkomen. Veel plezier bij de wedstrijd straks. Hier volop aan de was, kgeloof dat de 3e lading nu buiten hangt, pff, vraag me elke x weer af waar dat allemaal vandaan komt..Wel de bedden verschoont, dat wel.

Mijn knul moet morgen uit, alleen is het nog totaal onduidelijk hoe of wat. Of teamwebs (soort site van het team, waar de berichten en nieuwtjes op komen) staat dat de wedstrijd om 13.30 begint (in Leeuwarden), maar op de site van de bond staat 10.30. Dat lijkt mij eerder juist eigenlijk. Coach is er niet bij vanwege familiedingen en hij is tevens de wedstrijdsecretaris en degene die het rijden etc. regelt. Nu staat er dus 11.30 verzamelen, maar dat kan haast niet kloppen. Denk dat mijn knul toch maar moet proberen iemand te pakken te krijgen, anders gaat dit morgen niet goed. Krijgen ze nog een fikse boete ook en, het ergste, minpunten waardoor ze het kampioenschap echt kunnen vergeten.

Het is nog goed gekomen met de mannen, tenminste...

Mijn knul had het op die teamsite gezet en daarop had coach gereageerd dat teamsite idd fout was en de tijd van de bond aangehouden moest worden. Nu dus maar hopen dat alle teamies dit gelezen hebben. Raar hoor, ze begonnen het seizoen met een giga groot team, meer dan 20 man en nu kunnen ze nog maar net een team op de been brengen (9). Zo gaat het elk seizoen. Je zou toch denken er bij volwassen kerels meer discipline zou zijn. Maar ja, velen gaan natuurlijk zaterdagavond stappen en dan is 6.30 opstaan natuurlijk wel heel vroeg...

Heb er ook alweer een aantal uurtjes opzitten dus, haha.

Straks eerst maar even lekker douchen en dan de stukken voor het overleg morgen even rustig doornemen. Heb nog was liggen, strijken natuurlijk en tussendoor ook relaxen natuurlijk.

Leuke avond gehad gisteren?

Ja scarlet, het was erg leuk gisteren. Voetbal was gezellig, verjaardag was leuk en daarna nog even de kroeg in wat ook gezellig was.

Moest vanmorgen alleen weer vroeg op, ik zat om kwart voor 10 al in de auto om zoonlief op te halen.

Hij was keurig op tijd bij de club. Breng ik hem daar wordt er gevraagd of ik ook mee wil want ze hebben nog een kaart over. Als ik het eerder had geweten was ik mee gegaan, maar nu was ik veel te koud gekleed met ballerinas en blote voeten en een spijkerjackie.

Heb nu lekker thuis languit op de bank eredivisie live opstaan. (2 maanden gratis via de telegraaf).

Mijn knul zal zich wel vermaken, het is een leuke wedstrijd. Ik krijg een smsje van de coach als ze bijna in wijk zijn, zodat ik hem weer op kan pikken bij de club.

Jij bent al lekker druk geweest in de vroege ochtend scarlet. IK heb ook een was in de machine zitten, maar meer ga ik ook echt niet doen vandaag hoor, het is weer zo'n bankhang zondag.

Wat jammer Dolphine..zonde van die extra kaart. Maar een dagje lekker relaxed bankhangen is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd

Hier ook de klusjes weer klaar, heb eigenlijk nog wel een was te doen (van honkbal oa), maar de was die nu buiten hangt is toch nog niet droog, dus denk dat ik die maar lekker laat zitten voor morgen. Zit met een half oog de honkbal finale Nederland-Italie te kijken, maar ze zijn niet goed bezig, gaan verliezen. Jammer, zijn tenslotte wereldkampioen. PFf, maar toen speelden ze vast niet zo als nu. Mijn knul heeft gelukkig wel (dik) gewonnen, stond alleen niet op zijn eigen plek, omdat er een pitcher geblesseerd is en niet kan gooien, dus hij stond op 1 en mijn knul in het rechtsveld. Vindt ie niets aan. Maar ja, hoort er ook bij he..Hoop alleen voor hem dat het niet voor de rest van het seizoen is. Nu ook lekker bankhangen, beetje zappen, beetje lezen...

Ach scarlet, die kaarten kwamen bij de sponsor vandaan, dus daar zullen ze zich geen buil aan gevallen hebben.

Zoonlief vond het ook veel leuker dat ik niet mee geweest ben.

Hij heeft zich kostelijk vermaakt en zoals al verwacht hebben ze en leuke wedstrijd gezien. fc Utrecht ook nog onverwacht gewonnen, dus helemaal leuk.

Hij is nu lekker moe, dus een rustig avondje hier met studio sport en straks boer zoekt vrouw.

Oooo morgen lekker een dagje vrij!! Heerlijk uitslapen en vanavond wat later naar bed..Drukke dag achter de rug, maar wel lekker gewerkt en overleg gehad. Ik moet eerlijk zeggen, dat de baas mij steeds meer mee lijkt te gaan vallen (ik wil nog niet TE hoog van m opgeven haha), maar hij lijkt ons beter te begrijpen en meer ook in de gaten te hebben dat hij ons best vrij kan laten en dat het werk toch wel gedaan wordt. (afkloppen!! voor ik t weet heb ik weer een aanvaring met m..)

Lekker dat je knul zich zo vermaakt heeft Dolphine, heb jij een lekker rustig avondje gehad? Heerlijk weer was het vandaag he, kgeloof nu wel echt de laatste x, tenminste, als ik de voorspellingen moet geloven..Ik heb zo'n zin om nieuwe kleren te kopen..helaas kan dat helemaal niet uit, pffff. Nog even geduld..het eind is in zicht..

Pfff scarlet, ik heb morgen juist een hele lange dag. begin om 9 uur al met een huisbezoek en om 5 uur heb ik ook nog een afspraak. Dat wordt bikkelen.

Ga morgen ook een nieuw zaak opstarten volgens de signs of safety methodiek, daar heb ik wel zin in. Vandaag ook een nieuwe zaak opgestart en wel hier in het dorp, dus lekker in de buurt.

Die zaak in barneveld waar ik pas na vijfen terecht kan heb ik aangekaart bij mijn leidinggevende , en over 2 weken wordt die overgenomen door iemand anders , van team gelderlan. Ik ben dus weer happy.

Vandaag ook lekker bezig geweest, vanmiddag 2 huisbezoeken gehad waarmee de stagiaire mee kon.

Verder eigenlijk weinig te melden. Gisteren hele middag op de bank gehangen (er zijn trouwens 2 anderen mee gegaan op die overgebleven kaarten, is dus goed gekomen). Ik had gisterenavond geen zin om te koken dus we zijn heel slecht naar de mac gereden... woehaha, foei!

Toen ik het weer zag vanmorgen toen ik wakker werd was ik blij dat ik vrij was zeg..Wat een regen! Nu wel weer aardig opgeknapt en zon, maar het was de hele dag slecht. Lekker in huis gerommeld, was gevouwen en veel gelezen en de deur helemaal niet uit geweest. Heerlijk! Jij daarentegen een heel lange dag Dolphine? Gelukkig zeg, dat die zaak door een ander wordt overgenomen . Je hebt nu dus weer 2 zaken erbij? Druk!

O en heerlijk, Mac! Dat heb ik al lang niet gehad..mm, zou daar ook wel weer eens zin in hebben. Morgen hier ook een lange dag, tot 17.00 uur. Vandaar ook deze vrije dag, moet toch die extra uren opmaken voor het eind van het jaar..

Ik heb gisteren en vandaag 2 nieuwe zaken opgestart ja. Vandaag is een signs of safety zaak, dus heeft te maken met huiselijk geweld, Ik moet nu een veiligheidsplan opstellen. (signs of safety is de laatste training die ik gedaan heb). Daarnaast ga ik volgende week dinsdag een nieuw perspectief zaak opstarten. Dat is heel intensief, 8 uur per client. Dus het kwam me helemaal niet slecht uit om deze zaak in barneveld uit handen te geven. Ben er vandaag ook niet geweest, die afspraak er voor liep zo uit dat ik pas om kwart voor 5 uit nieuwegein weg reed, dus dat ging ik nooit redden om dan om 5 uur in barneveld te zijn. (vond ik stiekum ook niet zo erg). Dus toch onverwacht vroeg thuis.

Zoonlief had huiswerk mee, die moest jeugdjournaal kijken en morgen op school vertellen of er in het onderwijs meer of minder geld kwam en de klassen groter of kleiner worden. Echter tentijde van het jeugdjournaal was hij nog helemaal niet thuis van de training. Woehaha, straks hem maar even uitzending gemist laten kijken.

Hij is nu langs de deuren met loten van de grote clubactie. Voor het eerst dat hij alleen is, vorig jaar moest ik nog mee, dus ik ben zeer benieuwd.

Begin van de avond belde C ook nog even hoe het was. Haha ben helemaal verbaasd, vrijdag had hij ook al gebeld. Gaat net een echte relatie lijken zo he.

Getverdemme zeg, wordt er nog gescoord in één vd laatste minuten..:( Dat is niet om vrolijk van te worden. Bah.

Haha, wat een giller zeg, moet ie jeugdjournaal kijken, was ie nog niet thuis..Is het nog gelukt met uitzending gemist?

Ja zeg, net een echte relatie...hoe vind je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven