Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Nou scarlet, de kans dat ik zwanger zou zijn is minimaal, dus daar maak ik me niet zo druk om. Voel wel alle symptomen dat de ongesteldheid eraan moet komen (buik en rug pijn, hoofdpijn). Maar het komt nog niet en dat is natuurlijk vervelend.

Wil misschien toch nog eens informeren bij de HA voor een andere manier want die bijwerkingen van de pil elke maand zijn niet fijn en lijken erger te worden. geen idee hoe dat met een spiraaltje of zo is, toch maar eens informeren.....

Voel me gewoon niet helemaal happy en daar heb ik wel last van.

Onhandig zeg 2 beeldschemen. Wij werken ook digitaal, maar gelukkig kan ik alles met 1 beeldscherm.

En Dolphine, ben je het al? Ik hoop het voor je.

Misschien zou een ander voorbehoedsmiddel idd wel iets voor je zijn, kan nooit kwaad natuurlijk om te vragen.

Vandaag was mijn collega voor het laatst, nu met zwangerschapsverlof en begin januari weer terug. Ben benieuwd hoe en of we he gaan redden. Gelukkig wel weer wat te doen, in tegenstelling tot vorige week. Volgende week mijn knul ook weer aan de slag, dus back to normal met alles. Gaat pittig worden voor m en hoop toch zo dat hij het niet onderschat. Bah, spannend weer.

Nee hoor, nog steeds niks.... Klachten verdwijnen gelukkig ook wel weer, dus misschien sla ik gewoon over? Moet morgen in ieder geval gewoon met nieuwe strip gaan beginnen. En ook al weet ik zeker dat ik niet zwanger oid kan zijn, toch wordt ik hier zo onzeker van..... Dat het opeens anders is als normaal, ik wil dan weten wat er aan de hand is. Kan toch niet zo maar uitblijven? Ja kan dus wel blijkbaar, maar toch. Ben juist aan de pil om de menstruatie te kunnen regulieren.

Wij vandaag teamvergadering gehad. Er staan een hoop veranderingen op stapel en dat geeft onrust onder de medewerkers. Ik probeer me er maar een beetje tussendoor te laveren, maar die onrust blijf je voelen. Vandaag kwam manager in het team, maar veel wijzer zijn we er niet van geworden. Hij weet het ook niet.

Vervelend Dolphine. Toch had ik precies hetzelfde, weet je nog dat ik toen ook naar de huisarts ben geweest omdat het wegbleef? Hij stuurde me toen door voor bloedonderzoek en gynaecologisch onderzoek onderzoek en heeft een uitstrijkje gemaakt, uitstrijkje was OK, onderzoek ook en uit het bloedonderzoek kwam alleen dat ik wel in een soort voorstadium zat ivm naderende overgang. Nou, dit was vorig jaar en sindsdien weer gewoon elke maand ongesteld geweest (zonder pil). Gynaecoloog zou toen trouwens wel dat ik weinig baarmoederslijmvlies had en dat er in feite ook weinig te bloeden viel (nou, dat was een uitschieter volgens mij, bloed meestal nogal veel), maar die onrust had ik toen ook, je wilt toch weten waarom het anders is als normaal ja.

En dan ook nog onrust op het werk, wat vaak wel aanstekelijk werkt. Bah. Moeten er ook weer mensen uit?

Wat een weersomslag was dat vandaag zeg! Gelukkig wel droog op het werk gekomen, maar nat toen ik naar huisf fietste en moest toen nog boodschappen doen. Gelukkig toen wel droog. Het was nu al goed te merken dat er iemand minder was, pff, was aanpoten en had eigenlijk nog wel de hele middag kunnen blijven, dan was het nog niet klaar. Lief, zwangere collega had nog een grote pot met oudhollands snoepgoed en een kaartje voor ons achtergelaten. De weekendboodschappen zijn lekker binnen, het is wel weer lekker weer om vanavond gezellig de kaarsjes aan te doen en dan genieten van The Voice..hoeraaaa, het is WEEKEND!!!!

ik zal ook eens met de HA gaan overleggen wat andere mogelijkheden zijn. En dan zien we wel weer verder.

Vandaag is de nieuwe fiets van zoonlief gekomen, is nog een hels karwei om het ding in elkaar te zetten, maar ben al een heel end. Kom er alleen niet helemaal uit met de handrem en de trappers moeten er nog op.

Na het weekend kan hij er op fietsen, want het weekend is hij toch bij zijn vader dus dan heb ik alle tijd.

Lig een beetje in de clinch met mijn knul, want hij komt weer elke avond/nacht zijn bed uit. Gisteren gesteld dat hij bij elke keer dat hij dat doet een kwartier bedtijd moet inleveren. Normaal mag hij op vrijdag om 21:30 en dat is nu dus 21:00 en daar is hij het niet helemaal mee eens........ Dwarskop!

Het is nog niet helemaal duidelijk welke kant het opgaat met mijn werk scarlet. Er moet in ieder geval flink ingeleverd worden, simpelweg omdat we minder geld krijgen van de provincie. Verder zitten wij al op onze uitstroom van dit jaar en alle gezinenn die we nu draaien zou extra zijn. Maar geen gezinnen draaien kan ook niet, want dan komen we in januari in de knel. dan gaan alle gelden in 2015 via de gemeente lopen ipv via de provincie en is het maar afwachten wat dat voor ons betekent. Kortom, onduidelijkheid alom.

En gelukt met de fiets Dolphine? Stoer hoor, dat je dat zelf doet! Maar ach, wij single mamma's laten ons niet zo snel kisten he!

Jij hebt dus een paar daagjes voor jezelf, lekker. Nog iets leuks gedaan? Het was heerlijk weer vandaag, had ik eigenlijk helemaal niet zo in de gaten..Tot eind vd middag ik even voor op het balkon was, heb gelijk de ligstoel geinstalleerd en nog heerlijk even in de zon gelegen, echt lekker en tenminste goed uit te houden. Ik vind het wel weer heel lekker dat het 's avonds en 's nachts weer frisser is, dat je weer lekker onder je dekbed kunt kruipen zonder je rot te zweten. Verder lekker in huis gerommeld, wasjes gedraaid, wat lekkere hapjes gemaakt voor vanavond, omdat het eigenlijk de laatste echte vakantiedag voor mijn knul is, lekker wijntje erbij en lekker relaxen.

Rotstoestand, op je werk. Juist omdat jullie ook zo afhankelijk zijn van geld van het rijk (provincie in jullie geval dan) heb je geen idee wat het worden gaat. En natuurlijk heeft de politiek er ook weer veel mee te maken. Wie weet wat er gebeuren gaat straks na de verkiezingen, dan kan het bij jullie net als bij ons ook wel helemaal op de kop staan. Je ventje weer een beetje dwars, misschien is je weer even aan het testen? Of zou ie uit zijn ritme zijn omdat zijn vader laatst de slaapmedicatie was vergeten?

Nee scarlet, heeft niks met de slaapmedicatie te maken, want dat werkt als je ze inneemt, maar heeft geen effect als je ze niet inneemt. Hij hoeft ze niet perse, maar hij wil ze zelf omdat hij dan sneller in slaap valt. Ik denk dat het komt omdat hij bij zijn vader bij hem in bed heeft geslapen en dat wil hij bij mij ook. Maar daar beginnen we niet aan. Ach dit is niet nieuw natuurlijk, dit speelt al jaren, 10 jaar om precies te zijn.......

Ik heb de fiets in elkaar hoor. Er mistte in boutje, om het voorspatbord vast te zetten, maar die heb ik gisteren even bij de fietsenmaker gehaald. Hij kan dus morgen op zijn nieuwe fiets naar school.

Gisteren was hier kleurijk wijk festival. Multi culti met lekkere hapjes en muziek uit alle werelddelen. Daarbij kraampjes met leuke spulletjes. Het was er natuurlijk prachtig weer voor. Ik ben met een vriendin gegaan en later is C ook gekomen, maar die moest eerst naar zijn vader. Weer lekker uit eten geweest met z'n 4en. C en ik en mijn vriendin met een vriend. Was erg gezellig moet ik zeggen, topdagje!

Straks ga ik naar beuningen, de kleine van mijn vriendin wordt 2. Daarna rijd ik door naar Hoorn om mijn knul op te halen. En zo zijn we de hele dag weer druk met heen en weer rijden.

Haha, ja, het speelt natuurlijk al even..maar het gaat ook hele periodes wel goed, toch? Daar moet je je dan maar aan vasthouden Wat een leuke dag had je gisteren en ook nog dat heerlijke weer erbij, top. Ik had gehoopt op weer zo'n lekkere dag, maar helaas, hier bijna geen zon gezien vandaag. Ik heb er nog lang niet genoeg van! Nog helemaal geen zin in de herfst! En de fiets in elkaar, die ziet hij pas als hij thuis is natuurlijk..Hij zal wel blij zijn. Niets bijzonders verder, was en strijk en relaxen, lekker. Morgen is mijn knul nog vrij en dan dinsdag naar school, maar nog geen les. Donderdag begint het pas, dus wrs woensdag ook weer vrij. Tsss, wat een leven..

Ben ik niet helemaal met je eens scarlet. Dat slapen gaat soms een paar dagen of een weekje achter elkaar goed, maar dan is er toch altijd weer een nacht waarop hij niet doorslaapt en dat is toch wel slopend.

Maar vanavond gaan we het gewoon stug opnieuw proberen. Hij is wel moe in ieder geval en hij mag een kwartiertje later naar bed omdat hij vrijdag wel in bed gebleven is, dus ik ben benieuwd.

En hoe is het gegaan met slapen gisteren Dolphine? Inderdaad, wel slopend dat je dan vaak niet gewoon een hele nacht lekker kunt doorslapen. Heerlijk weer vandaag en morgen ook nog, zo jammer dat we dan weer de hele dag moeten werken he..Druk op het werk, maar dat was al te verwachten..Het gaat wel lekker trouwens he, zo met C.? Waarom is het de vorige x eigenlijk mis gegaan? Hoe vond je knul zijn fiets?

Gisteren is meneertje weer 2xs uit bed gekomen. GRR, de ene keer lag ik nog niet in bed, de laatste keer al wel, al sliep ik gelukkig nog niet.

Waarom het de vorige keer mis is gegaan met C, daar hebben we het toevallig het weekend over gehad. Hij is nu 30, was toen pas 24 dus. Daarbij heb ik natuurlijk een zoon en wist hij niet zo goed of hij dat wel wilde. Nu heeft hij daar weer aan getwijfeld toen hij me weer tegenkwam, maar gelukkig vond hij me te leuk om het geen kans te geven. En 24 is natuurlijk nog wel erg jong, hij is inmiddels ook 6 jaar ouder.

Morgen komt onze nieuwe stagiaire voor het eerst. Leuk, leuk, ik ga haar begeleiden, heb er zin in. Toch weer een uitdaging

Zoonlief is erg blij met zijn fiets en vond het ook heel stoer dat ik hem in elkaar heb gezet, woehaha, trots op zijn moeder.
Oh ja scarlet, kijk je toevallig naar wie trouwt mijn zoon? Ik zat net te zappen en dan kom ik dat programma tegen en doet er een meisje mee wat bij mij op de leefgroep heeft gezeten. woehaha...... Rachel, ze zit bij Sebastiaan.... moet je voor de gein eens kijken.

Oh, dan ga ik dat zeker es kijken..Toevallig van deze reeks nog geen aflevering gezien, maar op kantoor hadden ze het er ook al over.

Oe, jammer dat, dat ie toch weer 2x zijn bed uit was gekomen..En afgelopen nacht? Ha, wat toevallig ja, dat je het er ook net over had gehad 24 is ook best jong en dan is een vriendin met een kind best een stap en verantwoordelijkheid.

En vooral bij mannen scheelt 6 jaar alweer een heleboel, ze zijn nu eenmaal minder snel volwassen dan wij he...hihi

Maar gelukkig, dat ie het nu een kans wilde geven, want het gaat hartstikke leuk vlgs mij?

Zou mij ook wel wat lijken, om het nog een x te proberen met iemand uit verleden nu we beiden een stukje ouder (wijzer?) zijn..Ik zou zo gauw alleen niet weten wie, whoehaha!!

Hoewel...C. (uit Amerika, remember) misschien..Toen waren we ook echt nog jong en het feit dat hij weer terugging etc. was gewoon voor mij toen too much en te groot en ingewikkeld. Daar was ik dan weer veel te onvolwassen voor, voor zo'n stap.

Haha, wellicht als we straks oud en beiden ongebonden zijn..Het mailcontact is er in elk geval nog steeds, nu toch ook alweer een aantal jaren.

Hoe was het met de nieuwe stagiaire? Is het voor een half jaar? Mijn knul vandaag ook weer voor het eerst naar school geweest (wel 30 minuten, jaja). In februari begint voor hen de stageperiode weer (als ie daar aan mee mag doen dan he..ligt natuurlijk aan de resultaten van alles). Morgen weer een vrije dag en dan donderdag gaa het eindelijk echt weer beginnen voor m.

Leuk he, als je knul dan zo trots is op zijn (stoere) moeder..

Wat een geweldige zomerdag was het weer he! Jammer, morgen mijn korte dag en dan wordt het niet zo super, maar het weekend zag er ook weer geweldig uit. Heerlijk hoor! Vlgs mij ook weer thuis honkballen, dus dat zou lekker zijn. Keek jij nou eigenlijk ook naar Boer zoekt Vrouw? Zo ja, heb je het gezien en hoe vond jij die boer Aad, die vent van 48 die vond dat er maar "oudjes" hadden gereageerd en gehoopt had op een jong(er) ding? Ik vond m vreselijk irritant. Ten 1e vond ik dat ie er voor zijn 48 jaar stukken ouder uit zag en gewoon..die hele houding van m..Wel weer leuk hoor, om te kijken...

Kreeg vanmiddag een sms van C dat zijn vader vandaag is overleden. Shit zeg.... dat was schrikken. Ik was natuurlijk aan het werk en ken de beste man niet zo goed, maar toch. Vanavond maar even bellen met hem. Hij was vanmiddag nog bij zijn vader om van alles te regelen.

Dat meisje is er trouwens al weer uit bij wie trouwt mijn zoon scarlet, ze kreeg ruzie met zijn moeder, woehaha...... Typisch hoor, zo was ze vroeger ook al met die grote mond.

Nieuwe stagiaire is oke. Ze is vandaag met mij meegelopen, vanmiddag een nieuwe afstemming en een huisbezoek gedaan.

Ze is voor een jaar en dan 3 dagen per week. Ze moet uiteindelijk zelfstandig een nieuwe zaak op kunnen starten, natuurlijk wel onder onze supervisie. Maar voor nu is het natuurlijk gewoon meelopen.

Ik heb bij mijn teamleider aangegeven dat ik graag 4 uur meer wil werken, dus van 32 weer terug naar 36 (= fultime). Daar merk ik qua uren bar weinig van, want ik kan gewoon om half 9 beginnen en ben nu soms ook pas na 6 uur thuis. Maar financieel ga ik er wel op vooruit. Ik pis nu toch al naast de pot voor wat betreft alle toeslagen, dus ik kan er alleen maar op vooruit gaan en misschien heeft dat voordelen voor als ik op den duur toch voor een koophuis wil gaan.

Helaas zijn die uren op korte termijn niet beschikbaar, maar ze zou eens kijken of er iets te schipperen valt in uren die ik voor gelderland of voor nieuw perspectief ga draaien. Nou ja ik ga het wel zien.

Ach wat sneu zeg...jij toch ook gecondoleerd. Toch nog snel gegaan, of niet..Staat C. er wat betreft regelen etc. alleen voor, of heeft hij nog broer of zussen? Moeder? Bah, moeilijk weer.

Was zij dat meisje wat je in die fragmenten zag, in die boot, dat ze ruzie kreeg met haar eventuele as schoonmoeder? Haha, jammer, heb ik haar nog niet goed gezien.

Wat lekker dat bij jullie 36 uur fulltime is. Was bij ons (toen ik nog bij USZO werkte) ook zo, helaas heeft UWV een 38 urige werkweek Vooral omdat jij die uren eigenlijk toch al draait, kun je er maar beter ook gewoon voor beloont worden ja.

Ik zit er ook wel eens over te denken om meer uren te gaan werken (dat zouden er dan 38 moeten worden), want heb nu ook geen recht meer op toeslag, nou ja, 11 euro zorgtoeslag, kindgebonden budget houdt toch op nu mijn knul 18 is. Maar wil dan wel eerst laten berekenen hoeveel dat zou schelen, want ik zal die korte woensdag wel heel erg missen (en de vrijdag lekker op tijd). Waarschijnlijk is er niet eens ruimte of budget voor hoor, vlgs mij hebben wij nu eigenlijk al te veel FTE's..

Maar zou wel lekker voor je zijn Dolphine, hopelijk hoeft het niet te lang te duren.

Ja scarlet, dat meisje was het idd, die in de voorstukjes zo lekker te keer ging. Haha, lekker ding he.

Ik ken de vader van C natuurlijk verder niet, heb de beste man slechts 1x gezien en toen was hij al heel ziek. C is er ook erg rationeel onder, ik wil hem graag steunen, maar hij lijkt me in deze een beetje buiten te sluiten. Hij moet het natuurlijk ook gewoon op zijn eigen manier doen.

Hij is enig kind en zijn ouders zijn al lang gescheiden, dus hij moet alles wel alleen regelen ja.

Voorlopig zitten er waarschijnlijk geen extra uren voor me in, maar ze zou het in ieder geval kenbaar maken dat dit mijn wens is. Morgen heb ik mijn uitgestelde competentie gesprek, misshcien kan ze dan wat meer zeggen? al verwacht ik het niet.

Ja, misschien is het ook wel zijn manier om met de situatie om te gaan. Ach, als hij maar weet dat je er voor hem bent mocht ie het nodig hebben, meer kun je dan toch ook eigenlijk niet doen en dat kan al steun genoeg zijn. Dat is dan wel weer een van de "nadelen" van het enig kind zijn he..Daar denk ik zelf ook wel eens over na, in verband met mijn knul dan natuurlijk. Mocht er iets met mij gebeuren, ziek worden oid, of sowieso ouder, staat ie er ook alleen voor. En dat is toch wel een belasting. Voor jou geldt in zekere zin hetzelfde natuurlijk. Ook al zal er wel een partner zijn, als kind staan ze er alleen voor. Oh ja, ze kunnen dan natuurlijk ook zelf een partner hebben, waar ze steun en hulp van kunnen krijgen..Vergeet ik even!

Net boodschappen gedaan en zo eerst even in huis een beetje aan de gang en dan niet veel meer. Afgelopen paar nachten weer niet zo lekker (vaak wakker) geslapen en dat begint me nu een beetje op te breken. Zolang ik op het werk ben houd ik de spirit er wel in, maar thuis krijg ik dan toch een dip. Maar toch eerst even hier de boel aan de kant, kan ik zonder "schuldgevoel" luieren straks!

En heeeeerlijk: heb net de 1e verse spruitjes weer gekocht! Dat wordt smullen vanavond!

Ik merk dat C momenteel veel bij andere mensen zit, die zijn vader ook gekend hebben, en dat snap ik natuurlijk ook wel. Met hen kan hij natuurlijk ervaringen delen. Ik alleen wel graag weten hoe het met hem gaat enzo. Nou ja leg me er maar bij neer dat het is zoals het is.

Ik heb daar ook wel eens over nagedacht voor wat betreft mijn knul. Ik heb ook late vastleggen dat wanneer er onverhoopt iets met mij gebeurt hij naar mijn broertje en schoonzus (en dochters) gaat. Ergens wil ik niet dat hij dan bij zijn vader gaat wonen, dat voelt niet goed voor mij. Tja en als hij ouder is staat hij er min of meer alleen voor, maar ik hoop dat dat nog heel lang gaat duren.

Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de huistarts gemaakt, wil er toch eens met haar over hebben.

Lekker hoor spruitjes, ik vind het weer er nog niet naar, dus ik wacht nog even.

Haha ja, het is niet echt spruitjesweer nee...maar desalniettemin was het heerlijk hoor! Zou ook best zin hebben in hachee, stamppotten etc. :D

Goed dat je het geregeld hebt Dolphine, vooral omdat je niet wilt dat hij bij zijn vader zou gaan wonen. Mijn knul zou dan wel naar zijn vader gaan, hebben mede daarvoor ook het voogdijschap geregeld. Gelukkig is hij nu een stukje ouder (al zie ik hem nog niet voor zichzelf zorgen, in tegenstelling tot sommige 18 jarigen) . Ik doelde ook meer op dat onze kids er straks min of meer alleen voor staan mochten wij ouder worden of hulpbehoevend worden etc., dan hebben zij geen broers of zussen waar ze dingen (hulp bijv.) mee kunnen delen. Alhoewel dat natuurlijk ook niets zegt, ken ook mensen met grote families waar de zorg ook altijd bij 1 persoon terecht komt..

Maar dat duurt nog eeeeeeeuwen!!! (hoop ik!)

Ben benieuwd wat er uit komt bij de huisarts, ben je eigenlijk al ongesteld geworden?

Het was vanmiddag weer erg rustig op het werk, pff, dit moet zeker niet te lang duren hoor. Nu zelfs 1 collega minder en nog weinig te doen, niet goed. Hoop maar dat het nog steeds een beetje naweeen van de vakantie zijn..:(

Gisteren stond om kwart voor 11 C opeens voor de deur. Ik wilde net naar bed gaan, maar ben dus maar opgebleven. Uiteindelijk veel te laat geworden, half 1 ofzo en best een slechte nacht gehad. Al die emoties hakken er natuurlijk in. Zijn vader wordt maandag pas gecremeerd, dus dat duurt nog even. Hij staat er gelukkig niet helemaal alleen voor er is veel familie die hem helpt.

Vandaag is mijn competentiegesprek weer niet doorgegaan, zucht er rust echt een vloek op. Nu heb ik het maandag. Krijg er ook geen uren bij, dus ik wil wel aankaarten dat ik dan ook geen extra uren meer draai, want dat doe ik nu wel en er moet wel wat tegenover staan.

Ik zit te wachten op zoonlief, die moest om half 6 thuis zijn, dus........ Hij is weer eens te laat, zucht!

Ik had bij mijn vorige stukje nog willen voegen:" ik hoop dat C. je niet te veel buiten sluit" en kijk es aan....

Fijn dat hij dan toch naar je toe komt, wel balen van de slechte nachtrust, maar dat is ook wel weer logisch..Slecht afspraken maken met je leidinggevende dus op het moment. Balen hoor, weer geen gesprek. Ik geef je groot gelijk, dat je dat gaat aankaarten van die uren. Het is op deze manier natuurlijk wel lekker makkelijk voor ze. Is je mannetje niet al te laat thuis gekomen? En oh ja, ga jij zelf eigenlijk nog naar de crematie?

Mijn mannetje kwam op zijn dooie gemak om 6 uur aankakken..... Ik mocht toch tegelijk met de rest naar huis zei hij ook nog..... Nee dus, half 6 had ik gezegd. Maar goed hij is weer boven water.

Ik ga maandag niet mee naar de crematie. Ik ken de beste man verder niet. Ik zou alleen meegaan als C. het me vraagt, dan doe ik het voor hem. Hij heeft het niet gevraagd en dat is prima, hij is daar met familie en vrienden die zijn vader wel gekend hebben dus hij kan zijn verdriet daar delen.

Al vind ik hem er vrij rationeel onder, dat zegt hij zelf ook, hij weet wel dat het beter is zo, maar het blijft wel je vader natuurlijk.

Ik ga mijn knul onder de douche zetten, die moet op tijd naar bed vanavond. (Moet hij maar op tijd thuis komen)

Ik heb trouwens vandaag indische vis gemaakt, is een recept van mijn moeder, heel makkelijk met koolvis uit de diepvries en rijst. Maar met kruiden en specerijen die het echt lekker en een beetje pittig maken. heerlijk was het, ook zoonlief heeft er van gesmuld.

Mm, klinkt erg lekker Dolphine! En weer es wat anders, dat vind ik toch ook altijd wel fijn. Haha, je knul had het dus een soort van verkeerd begrepen..Hopelijk heeft ie zijn lesje weer (even?) geleerd. Hoe was het bij de huisarts vandaag? Ooo heerlijk dat het weer weekend is..Boodschappen in huis, straks voetbal kijken (pfff, hoop dat het wat wordt..).EK honkbal is ook begonnen vandaag en Nederland moet om 19.30, maar wordt toch niet uitgezonden. Morgen lekker uitslapen, ben ik wel weer aan toe na een weekje vroeg op. En het weer wordt ook nog eens goed, genieten dus.

Ik heb weer een zak spruitjes gekocht, haha, ik kon het niet laten en zo in de aanbieding..hartstikke zomer morgen en ik ga weer aan de spruiten..

Goed gesprek gehad bij de huisarts. Ze kon het ook niet verklaren waarom ik geen bloedverlies heb gehad maar ik hoef me volgens haar geen zorgen te maken. Wel over mijn hormoonhuishouding gehad, die lijkt wat te veranderen. Ik krijg weer steeds meer last van pre menstruatie klachten en de daarbij behorende stemmingswisselingen. En dat is de voornaamste reden dat ik de pil slik, om die klachten te temperen. Besloten dat ik aan het spiraaltje ga, dat brengt minder hormonen in je lijf. Ik moet maandag een urine monster inleveren, om cholora en chlamidia uit te sluiten. Daarna deze pilstrip afmaken en dan na de stopweek zet ze de spiraal erin. Minder hormonen en daardoor hopelijk minder klachten. Er kunnen wel wat bijwerkingen zijn, maar dat is afwachten hoe ik daar op reageer. En als het allemaal meezit heb ik er 5 jaar geen omkijken naar. Trouwens geen koperspiraal, want die verergert de menstruatie maar een merena spiraal. Ik ben benieuwd.

Mijn zoon had helemaal niks verkeerd begrepen hoor, ze waren gewoon collectief (met z'n vieren) een half uur te laat. De draken....... Zoonlief mocht gisterenavond niet naar buiten, die komt er nog goed vanaf, zijn vriendinnetje mocht van haar vader een week niet spelen. Dat vond die moeder wel wat drastisch voor een half uur te laat, maar vaders was thuis en had dit gezegd.

Vandaag nog druk geweest, ik had 2 werkafspraken (zoonlief tussen de middag bij mijn ouders gegeten), boodschappen gedaan, gestreken en straks komt pleegzoon. Morgen heb ik weer kantinedienst. (joepie.... NOT)

Is trouwens een soap gaande omtrent de voetbal. Die vent die vorig jaar als coach aan de kant is gezet heeft een boze brief geschreven aan het bestuur van de club om zijn ongenoegen te uiten. Maar hij had deze brief ook aan alles ouders van het team gemaild..... En die was niet mis, hij beschuldigd het bestuur van leugenaars en vindt het schandalig dat ze niet zijn expertise gebruik willen maken..... De mail die daarop volgde van het bestuur was ook niet misselijk. Ik ben benieuwd... Wordt vervolgd. Ik denk dat het er op uit draait dat het kind van voetbal afgehaald wordt. (Is al de 2e club voor hem en is ook al een keer van school gewisseld, maar steeds ligt het niet aan hen).

Belachelijk dat hij op deze manier probeert mensen achter zich te krijgen, ik ga hier niet in mee en zit in de negeermodus....

Dat lijkt me ook het beste Dolphine, om je hier verder niet in te mengen, maar wat een drama zeg..Voor dat jochie ook wel sneu, want ik neem aan dat het ook door het gedrag van die vader komt dat ie van club en school gewisseld is? En misschien vertoont dat joch ook wel vreemd gedrag, maar waar zou dat dan vandaan komen he...pfff..Gelukkig maar dat die coach weg is.

Ik las dat je knul gewonnen heeft vandaag? Lekker! Goed begin van de competitie. Jij gaat dus aan de spiraal? Wel fijn dat je dan nergens meer om hoeft te denken, hopelijk bevalt het.

Hoe was de kantinedienst? Super weer vandaag he! Dit nazomerweer is echt genieten. Morgen thuis honkballen, dus dat is ook geen straf met dit weer. Vandaag pannenkoeken gegeten, daar had mijn knul zin in. Van de week kwam L. ook nog even, is nog vol van zijn eventuele huisje. Heb het gezien op internet, ziet er leuk uit. Oud, jaren 30, echt een arbeidershuisje, 3 slaapkamers, zolder, een erker, doorzonkamer. Ik ben benieuwd of hij de hypotheek voor elkaar kan krijgen. En dan maar hopen dat ie oud en wijs genoeg is om de boel te laten checken, zodat ie straks niet voor leuke onverwachte reparaties komt te staan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven