Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Niet zo lekker in je vel Dolphine, of gewoon allemaal wat te veel?

Misschien last van najaarsmalaise..? En natuurlijk je ongesteldheid. Niet fijn in elk geval, sterkte daarmee.

Pff, ik zag dat er vanmorgen vroeg door een onbekend nr. gebeld was (als er vanaf werk gebeld wordt is dat ook met nr onbekend).

Het het erover op FB en bleek dus dat manager mij had gebeld om een inlogcode. Tja, heb die telefoon nooit gehoord. Ze hadden een probleem, omdat er niemand van mijn afd. was konden ze nu niet bij de emails die door ons klantcontactcentrum worden doorgeze (terugbelverzoeken). Collega gebeld en code gegeven, ook weer opgelost. Haha, waar die sociale media (onder werktijd) al niet goed voor is..

Ik móet straks even naar de fietsenmaker, had mijn fiets dinsdag weggebracht en zou m eigenlijk gisteren alweer ophalen. Toen maar even gebeld, maar ik heb ook een leenfiets en die moet ook terug. Gelukkig is het redelijk weer. Heb nog steeds wat verhoging en hoofdpijn, maar het moet maar even.

Mijn knul klaagde vanmorgen over keelpijn, o o, als hij het maar niet te pakken krijgt. Het zou haast een wonder zijn als hij niet ziek wordt, maar ik hoop toch maar van niet hoor. Die belangrijke wedstrijd zondag, oe, wat zou hij balen..

Ik hoop voor je dat je die huisbezoeken in de ochtend heb kunnen plannen, zodat je dan nog de middag voor jezelf hebt?

Sterket nog scarlet, ik ben helemaal niet op huisbezoek geweest en heb afgebeld. Ik heb ook nog steeds hoofdpijn en ben er gewoon helemaal klaar mee even. Voel me gewoon bleh....

Vanmorgen niet wezen sporten wel even bij zoonlief wezen kijken, was een hardloopwedstrijd voor alle groepen 6,7 en 8. Op het sportpark, dus hem aangemoedigd.

Verder moet ik eigenlijk gesprek aan met moeder van een vriendje van hem, want het schijnt dat zij zoonlief gisterenochtend bij zijn shirt heeft gegrepen terwijl hij in de kring zat omdat haar zoon huilend naar haar toe was gekomen. Mijn knul vertelde het gisteren en ik was laaiend. heb zijn verhaal gechecked en er zijn kinderen die het gezien hebben en hij heeft het 's morgens ook tegen de juf verteld. Dit is de 2e keer dat ze dit flikt. Ze heeft hem met overblijven ook al eens bij de keel gegrepen. Het kind is helemaal van slag. Ik vind dit echt belachelijk! Wat voor ruzie die kids ook hebben, op zo'n manier ga je als volwassene niet met kinderen om.

Dat is echt belachelijk Dolphine, wat een vreemde reactie van haar. Weet je misschien ook of de juf haar er over aangesproken heeft? En al es bij de keel gegrepen, dat is natuurlijk helemaal idioot. Arm joch, weet natuurlijk niet wat hem overkomt. Denk dat je er zeker iets van moet zeggen.

Hopelijk heb je niet iets onder de leden zeg..bah.

Ik heb het er al wel met zijn juf over gehad. Ze heeft het niet gezien maar keurt het ook niet goed.

Gesprek met die moeder til ik maar even over het weekend heen, ben nog zo boos

Heb zoonlief wel verteld dat hij van mij daar niet meer mag spelen. Ten eerste loopt dat kind steeds te neten en als zoonlief wat terug doet krijgt hij die moeder op zijn dak. Is die zelfde vrouw die toen opgebeld had toen hij daar aan het spelen was, dat hij was weggelopen. Toen mijn moeder hem ging halen zaten de jongens al weer gebroederlijk naast elkaar op de bank. Zo gaat dat met kinderen he.....

Training had hij geen zin in, maar hij kwam wel heel enthousiast thuis gelukkig. Hij voelt zich net als ik momenteel, nergens zin in en lamlendig. Lekker stel zijn we:) Wordt een avondje bankhangen denk ik.

Wel verstandig denk ik ja, dat je haar na het weekend aanspreekt. Als er nog zoveel boosheid zit ga je misschien iets zeggen waar je later spijt van krijgt..Of op een 'foute" manier. Heel vervelend hoor zoiets. Misschien daardoor ook wel dat lamlendige gevoel, van dat 'gedoe' wat aangepakt moet worden. Najaarsmoeheid! Dat is het!

Gevoetbald vandaag? Hoe is het gegaan? Het weer was (hier tenminste) in elk geval prima he. Ik ben vandaag naar de kapper geweest, merkte wel dat ik nog niet helemaal in orde ben, maar het was zo nodig, heb de afspraak gewoon door laten gaan. Kon de rest van de dag toch lekker bankhangen, alleen was gevouwen en wasje gedraaid. Morgen de belangrijke wedstrijd van mijn knul. Hoop toch zo dat ie niet ziek wordt, heeft nog steeds last van zijn keel. Dus dan maar het liefst na morgen! Hoewel, ook niet eigenlijk, hij kan het zich niet permitteren (ivm school) om ziek te zijn. Maar ja, daar wordt natuurlijk geen rekening mee gehouden..LOL

De aspiranten (team van lekkere coachje) zijn vandaag ook kampioen geworden, da's al het 2e team dit seizoen. Het wordt morgen wel erg moeilijk, denk ik. En als mijn knul, net als vorige 2 wedstrijden, op een andere positie wordt gezet..niet zo handig. Hij heeft het hele seizoen op het 1e honk gestaan en de laatste 2 wedstrijden, omdat er een ander last heeft van arm en niet ver kan gooien, in het outfield. Een positie waar hij nooit speelt, niet op traint en hem ook niet echt ligt. Lekker handig voor de laatste belangrijke wedstrijden! Denk dat dan toch weer een teken is dat ze een aparte trainer/coach missen hoor, iemand die van buitenaf naar het team kijkt en niet gewoon een speler zelf. Duimen dus, voor morgen!

Mijn knul gisteren gevoetbalt. Helaas weer verloren, 6-4 deze keer. Was wel een spannende pot en het ging gelijk op totdat ze een penalty tegen kregen omdat de keeper een terugspeelbal in zijn handen pakte. Dat mag dus niet meer in de hoofdklasse en is even wennen, haha.

Zoonlief heeft nog wel gescoord, kon ook bijna niet missen want hij stond bijna in de goal, maar hij scoorde nog wel mooi met een hakje achter het standbeen langs.

Ik ben ook nog steeds niet lekker. Gisterenavon wel gezellig C nog gezien, vrijdagavond ook even, toen kwam hij de psp van zoonlief halen, die heeft hij gisteren om laten bouwen. Knul kan dus de hele winter vooruit met spelletjes die hij er op gaat zetten voor hem.

Ik heb nog steeds hoofdpijn en ben nu ook misselijk, heb net wel wat gegeten maar dat helpt nog niet echt. Bah...

Straks toch maar even douchen en daarna nog even languit voordat ik zoonlief ga ophalen, maar ik ben zo wiebelig vandaag.. voel me echt niet fijn.

Succes met honkbal, ik ga duimen!

Oh, oh Dolphine, het lijkt er toch op dat je iets onder de leden hebt hoor.. Bah. Hier toch ook nog niet helemaal fit hoor, ook nog steeds hoofdpijn en 'vol' zitten. Ik wil morgen wel gaan werken, hopelijk gaat het lukken de hele dag.

Ze hebben gewonnen! Het was echt ontzettend spannend, maar uiteindelijk is het 5-3 geworden. Pfoe..Nog steeds op kampioenskoers. Volgende week niet en dan 2 wedstrijden achter elkaar, hoe verzinnen ze het en dan nogmaals tegen dit team en nog een andere club. Gelukkig wel thuis, maar de échte ontknoping gaat dan dus pas plaatsvinden. Bah, spannend! Mijn knul stond zoals hij al vreesde in het outfield en kwam daardoor behoorlijk chaggie thuis. Vindt er echt niets aan. Bijna niets te doen, de actie is meestal op de honken. Hij zal dus blij zijn als het seizoen voorbij is, Mede hierdoor neigt hij er toch echt naar om volgend seizoen bij de junioren te gaan spelen. Maar ja, wie zegt dat hij daar op 1 komt te spelen? Eerst woensdag de kennismakingstraining. Het zal mij benieuwen.Gaaf zeg, die omgebouwde PSP, dat scheelt zo vreselijk veel geld. Dan kan hij zeker lekker vooruit. Jammer dat ze verloren hebben, maar wel mooi dat het gelijk op ging. Het is natuurlijk ook nog wel even wennen, andere regels..

Blehh, ik moet mijn haar nog kleuren (moet echt!) maar ik heb er zo geen zin in...

Na een dagje op de bank uiteindelijk toch maar een asprine ingenomen en in de auto gestapt om mijn knul op te halen. Ik was blij dat ik weer thuis was zeg. OOk gelijk getankt, want morgen gaat de prijs omhoog met die hogere BTW. Dus ik kan er in ieder geval weer een weekje tegen qua benzine.

Zoonlief heeft zowaar zijn huiswerk geleerd bij zijn vader, daar was ik een beetje bang voor, maar gelukkig.

Morgen heeft hij een toets en dan vrijdag een toets topo, nederlandse provincies en hoofdsteden. Die kent hij al redelijk goed.

Ik heb hem voorgesteld om samen te gaan hardlopen een paar keer per week. Hij heeft eigenlijk nog niet zo veel zin, maar het lijkt mij wel goed, kunnen we beiden aan onze conditie werken, want dat kan ik ook wel gebruiken.

Hoe ging het vandaag Dolphine? Al wat opgeknapt?

Ik vond het een erg lange dag, bah. Nog niet topfit, dat merk je goed zeg..Heb vooral last van mijn ogen (jeuken, prikken vd verkoudheid) Baas kwam ook even vragen of ik weer fris en fruitig was (letterlijk) en zei zelf al dat ik wel fris was, maar vlgs hem nog niet zo fruitig..haha, zo voelde ik dat ook. Ben blij weer thuis te zijn. Goed idee, hardlopen met je knul! Wel dapper hoor, pfffff..Maar is gelijk ook een beetje quality time he..(whahaa, alsof je dat sowieso al niet hebt). Hoe is de toets vandaag vlgs hem gegaan? Fijn dat ie ook bij zijn vader zijn huiswerk doet. Ik ga nog even lekker bankhangen en zappen voor het weer bedtijd is..(haha, dat is best raar als je dat zo leest..luieren voor het bedtijd is...LOL)

Eerste werkdag van deze week zit er al weer op! Ben jij ook weer aan de slag gegaan scarlet?

Hier viel het gelukkig mee, ik voel me nog steeds niet topfit, maar na een goede nqacht slaap toch al weer een stuk beter dan gisteren. In ieder geval niet misselijk meer en hoofdpijn is ook minder.

Morgen wordt spiraaltje geplaatst, ik ben heel benieuwd hoe ik me dan voel. Heb in ieder geval de rest van de middag vrij, dus mocht ik last hebben dan kan ik mijn bed in.

En anders kan ik op het gemak thuis aan de slag.

Zoonlief wil graag kinderfitness, Dat is op de sportschool waar ik ook sport, onder goede begeleiding en dan gericht op conditie. Dus loopband, crosstrainer en roeien. Misschien is het wat voor hem, ik zal eens informeren.

Samen met zijn moeder hardlopen vind hij in ieder geval geen goed idee.
Hmmm scarlet, gekruisd. Maar jij hebt dus ook weer gewerkt vandaag. Ik ben ook niet topfit hoor, holtes zitten weer zo dicht hier.

Zoonlief had de toets wel moeilijk gevonden, dus afwachtenn wat het geworden is.

Kinderfitness lijkt me ook wel heel erg cool zeg..Is dat duur? Hardlopen is natuurlijk wél gratis..Maar als ik je knul was zou ik ook liever fitnessen geloof ik..haha.

Ja, spannend hoor, morgen. Ik hoop dat ie gelijk goed zit en je er weinig tot geen last van hebt. Behalve het plaatsen lijkt het me verder vrij ideaal! Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent.

Ik had niet heel lekker geslapen (onrustig), dus hopelijk vandaag beter en merk ik dat morgen ook..

Ik ga woensdag ff informeren wat het kost dat kinderfitness. En gelijk regelen dat hij een keer kan meedoen, proefdraaien zeg maar.

Ik snap ook wel dat fitness leuker is en in de beschrijving stond het er ook wel erg leuk. Voor kids tussen 10 en 15 en onder goede begeleiding.

Is natuurlijk wel heel tof.
Nou ik heb het overleefd vanmiddag, de mirena zit er in.

Het viel erg mee en ook daarna nauwelijks klachten, alleen wat bloedverlies. Maar geen pijn oid. Ik mocht een ibu nemen + 2 paracetemols, maar nergens voor nodig.

Had wel geregeld dat ik de rest van de dag thuis kon werken voor het geval dat.

Nu maar hopen dat de klachten uitblijven.... hahah dat is nog afwachten natuurlijk.

Oh fijn zeg, dat het zo is meegevallen! Dat zal nu toch ook wel zo blijven, toch? Nou ja, dit was tenminste ok. Fijn dat je de rest vd dag lekker thuis kon werken.

Bah, ben alweer hartstikke moe. Hoofdpijn ook, nog steeds verkouden, het schiet niet echt op allemaal. Mijn knul heb ik aan het gorgelen met zout water gezet, vanwege zijn keel. Het eerste gele puntje is al gesignaleerd en angina oid kan ie echt niet gebruiken nu..Gelukkig is hij vandaag en morgen vrij, hopelijk helpt het om de "schade" beperkt te houden

Dat ligt er aan scarlet, het kan zo blijven, maar vloeien kan ook heftiger worden of 2 maanden aanhouden. De berichten over de mirena zijn zo wisselend. IK moet na de eerst volgende menstruatie of als die uitblijft na 6 weken terug komen.

Kan je zoon niet alvast preventief een kuurtje tegen agina? Of doet huisarts dat niet?

Niet zo gek he dat je nog niet helemaal fit bent. Misschien wil je het allemaal iets te snel? Ik heb al gehoord dat deze griep hardnekkig is en lang kan aanhouden.
Zoonlief is op dit moment bezig met z'n proefles fitness, ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Hij krijgt training van dezelfde knul als waar ik training van krijg. Vanmorgen even met hem overlegd over wat mijn knul nodig heeft.

Hij mocht gelijk vanmiddag een lesje meedoen om te kijken hoe hij het vindt. Hij begon op het roeiapparaat.

Vandaag start van de kinderboekenweek en als vanouds bij zoonlief op school een boekenmarkt. Met nieuwe boeken. Volgende week kleedjesmarkt en mogen de kids zelf boeken verkopen. We hebben hier nog wel een stapeltje liggen die hij kan verkopen.

Straks eten met mijn knul en dan gaat hij naar opa en oma. Ik ga naar ajax real madrid vanavond. Ik verwacht er qua uitslag niet veel van maar hoop wel een mooie pot voetbal te zien.

En hoe is het met je vandaag? Ik denk wel redelijk, omdat je naar de voetbal gaat..?

Wat leuk dat je knul gelijk een proefles kon doen, hij vindt het vast heel leuk! Mijn knul is ook naar de "proeftraining", alhoewel het weer wel bar slecht is zeg...En het is ook veel te donker (geen licht), dus dat wordt niet echt wat, lijkt me. Maar ze gingen ook een soort orienterend gesprekje houden, dus zinvol is het toch wel. Ben ook benieuwd hoe hij het vindt.

Ik heb eigenlijk geen idee of de ha preventief een kuurtje zou geven? Ben daar eigenlijk zelf ook niet zo'n voorstander van, gezien de verhalen die er al de ronde doen over antibiotica op het moment. Bovendien wil hij niet naar de dokter, dus zal het nog wel meevallen, denk ik dan..haha. Als hij echt heel veel pijn zou hebben zou hij er dolgraag vanaf willen, lijkt mij.

Heb je nog een nieuw boek (of nieuwe boeken) voor je knul gekocht? Veel plezier vanavond he!

Ik voel me lichamelijk wel oke ja. Nog steeds geen klachten van spiraaltje, alleen wel nog steeds hoofdpijn.

Wel vanmorgen een beladen teamvergadering gehad. Directeur kwam de plannen voor de toekomst vertellen. Er moet 3 miljoen bezuinigd worden en niemand weet nog precies waar dat geld vandaan moet komen. Ons werk wordt waarschijnlijk overgenomen door centrum jeugd en gezin omdat die in preventie willen investeren. Dat betekend concreet dat er mensen gaan werken voor fusiepartners en een aantal mensen gekoppelt gaat worden aan leefgroepen. Maar dit is nog allemaal niet zeker.

9 oktober worden er beslissingen genomen en horen we meer. Voorlopig geen gedwongen ontslagen, maar ja voor hoe lang?

Een en al onduidelijkheid en onrust dus op het werk.

Zoonlief vond zijn proefles helemaal geweldig. Ik moet even overleggen hoe we het gaan doen. Hij kan volgende week nog en dan nog 1x in oktober, daarna heeft hij 5 weken een voetbalclinic van de knvb op woensdag, dus dan wordt het pas december dat hij kan beginnen. Ik ga proberen dat hij de komende 2 keer mee mag doen en dan schrijf ik hem per december in.

Hij wilde heel graag een boek uit de serie mijn leven als een loser. Heb er 1 gekocht en hij moet gaan lezen van me, want dat is niet echt een hobby van hem.
[fgcolor=#7A23B0]

He bah, wat een onzekerheid weer op je werk. Gelukkig is 9 oktober niet zo heel ver weg, maar wat er ook besloten wordt, de boel wordt natuurlijk wel weer op de kop gezet. Hopelijk kunnen ze het idd redden zonder gedwongen ontslagen.Haha, dus je vent vond het geweldig, leuk. Zou ook lekker zijn als hij straks in de winter lekker kan trainen. Gaat voetbal misschien toch vaak niet door vanwege het weer oid. Mijn knul had het gisteren ook weer helemaal leuk gevonden met de training, leefijdsgenoten waar hij tenminste gewoon leuk mee kan omgaan, alleen daardoor al heeft hij er dan meer lol in. Want hij vindt het spelletje nog steeds wel geweldig, maar de trainingen nu vindt hij toch minder, omdat het leefijdsverschil te groot is. Nu maar hopen dat hij een plek krijgt waar hij happy mee is, dan is het helemaal ok. Pff, wat ik voor mezelf dan weer jammer vind (hihi), is dat er dan waarschijnlijk wel weer kantinediensten gedraaid moeten gaan worden..zucht..kwas net zo blij daar van af te zijn..Dit weekend geen honkbal, ook wel even lekker. Niet vroeg op! Balen, ik krijg sinds gisteren mijn brievenbus beneden niet meer open. Heb er zelfs al een beetje olie in gespoten, helaas...Woningbouw gebeld, die komen morgen eind vd middag. Heb al 2 dagen geen post kunnen pakken, vervelend.

/fgcolor]
Hihi, de post komt er vanzelf uitzetten scarlet als dat te lang duurt.

Ik kan me er wat bij voorstellen dat jouw knul het bij leeftijdsgenoten leuker vindt. Is natuurlijk ook een veel leukere situatie voor hem. En die plek komt ook wel goed. Tja kantinediensten, heb je toch over voor je kind? woehaha, ach meestal valt het mee toch zo'n dienst?

Hoe vaak moet je dan in een seizoen?

Zal wel goed zijn voor mijn knul ja, dat hij dan in de winterstop ook een training heeft. Blijft hij de boel een beetje op peil houden.

Het is bij ons al weken onrustig op het werk. Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar op de werkvloer zijn er veel collega's wel dagelijks mee bezig en daar mogen we van mee genieten. Daar erger ik me dan wel weer aan, want we kunnen er toch niks aan veranderen, is toch afwachten wat er gaat gebeuren en vooral jezelf flexibel opstellen.

Ik kreeg trouwens eind van de middag berciht dat die ene zaak voor nieuw perspectief toch niet opgestart gaat worden. Er is een zwaardere hulpvorm nodig en die gaat een ervaren collega oppakken. Volgende zaak is dan weer voor mij. Ik vind het prima, ben toch al druk zat.

Haha ja Dolphine, gelukkig hoeft het niet zover te komen (dat de post er vanzelf uitkomt). Natuuurlijk kreeg ik vanmorgen de brievenbus wél gewoon open (komt zeker door die olie van gisteren..), maar heb ze toch laten komen, omdat ie wel heel stroef gaat en ik vind dat gewoon vervelend. Nu een nieuw slot erop, helemaal prima! Dus nog even geen Nieuw perspectief zaak, voor jou dus wel even lekker..Volgende week gaan jullie al meer horen, toch, op het werk, gelukkig..Je kunt in zo'n neerwaartse spriraal komen door collega's die er continu mee bezig zijn, brrr. Ik hoop in elk geval dat het goed zal aflopen en er niet TE veel verandering kokmen.

Brr ja, kantinedienst..haha. 18 is natuurlijk niet echt een kind meer he..maar ja, de leeftijd loopt van 15 tot 21,.Vroeger, toen ze nog een juniorenteam hadden, moesten de jongens het zelf opknappen, maar dan moet je natuurlijk wel genoeg spelers hebben..Of zoals het bij de mannen ging, tijdens de wedstrijd was de kantine gewoon dicht (je kon iig niets kopen) en na de wedstrijd deden ze het zelf. Maar ja, een dichte kantine tijdens de wedstrijd is natuurlijk niet goed voor de omzet, heb dat eigenlijk nooit goed begrepen! Bij de mannen kon dat nog, die hadden weinig tot geen publiek bij zich en waren zelf natuurlijk aan het spelen, maar de junioren komen toch weer met ouders die natuurlijk erg graag een kopje koffie oid willen na zo'n eind gereden te hebben..We shall see..Geen idee hoe vaak ik aan de beurt zou zijn..Het nare is dat er altijd ouders, net als toen, zijn die het gewoon niet doen en nooit komen opdagen. Ach, maak me er nog helemaal niet druk om hoor!! Duurt nog een half jaar, whoehaha!

Pff, baas kwam vandaag naar me toe, dat ik moest beginnen na te denken over mijn feestje..Jemig zeg...Ik ben dan wel 1-1 25 jaar in dienst, maar was eigenlijk niet van plan het ook al in januari te houden (zo na de holidays, heeft toch niemand zin in weeeer een feestje..), maar hij vond dat het toch niet te lang daarna moest zijn. Zij moeten dat natuurlijk organiseren, maar ik moet zeggen wat ik wil. Ik denk dat ik een borrel met hapjes doe ipv een etentje..Het mag 1000 euro kosten, maar ik weet nu al zoveel mensen (ook ex collega's) die ik wil uitnodigen, met een etentje zou ik echt heel erg moeten gaan kiezen en mensen weglaten etc, vind ik ook niet zo leuk. Bovendien is een borrel vaak wat losser he, je staat en loopt wat meer door elkaar heen. Nog wel even de locatie bedenken en kijken hoeveel mensen ik dan kan uitnodigen. Ach, ook nog wel tijd voor

MIjn knul wilde wederom kippensoep (heeft nog steeds keelpijn), dus vooruit dan maar weer...Voor morgen heb ik de spullen voor hachee in huis gehaald (komt door dat weer van vanmorgen...tjeeezzz!), heb er nu al zin in!

Ik heb gisteren stiekum al hachee gegeten bij mijn moeder.

Leuk toch een feestje scarlet? Wees blij dat ze er aan denken, kan ook heel anders hoor.

Hier liggen de 2 knullen al weer op bed, die zijn erg moe. Ze zijn echt aan vakantie toe, ik merk het bij zoonlief aan alles.

Pffff dat wordt nog een week aanpoten met hem.

Hij had wel een 10 voor zijn topo vandaag! Dat is natuurlijk top.

Morgen moet hij voetballen, maar hij wil niet, om hem naar training te krijgen vandaag was ook drama, dus ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan morgen.

C ligt helaas met griep op bed. Afgelopen week heeft hij in munchen gezeten, dus ik ben bang dat ik hem ook niet ga zien dit weekend.

Maar goed is niet anders.
En natuurlijk speelt zoonlief een topwedstrijd vandaag.... In de stromende regen en na al het gezeik van gisteren. Grrrr af en toe zou je ze toch.....

Ze hebben met 4-2 gewonnen van de nummer 2 Spakenburg. Heel erg goed gevoetbalt van de mannen en niks geen gemor vanmorgen. wat heb ik toch een raar kind.

Beetje jammer dat het tijdens de wedstrijd zo hard regende en dat nu de zon weer schijnt. Maar dan kunnen de jongens in ieder geval even lekker naar buiten.

Ik ga nu douchen, want dat had ik ook nog vanmorgen, koud water. Brr ook niks aan.

Moest er vanmorgen nog gevoetbald worden of was het afgelast misschien Dolphine? Het was hier zulk slecht weer iig..Is ie moe, dat hij geen zin meer heeft om te trainen of te voetballen? Aan vakantie toe, zoals je al zei.. Wow, super hoor, een 10! Hartstikke goed van m. Nog plannen met de jongens vandaag? C. ook al geveld, jammer dat je hem niet gaat zien, maar jou aansteken zou ook niet zo fijn zijn he..Tuurlijk vind ik een feestje leuk en dat hij er zelf aan denkt vind ik ook alleen maar fijn, alleen had ik in mijn hoofd om het iets later te doen, ook omdat een andere collega haar jubileumfeestje in december heeft en da's erg kort op elkaar.

Vanmorgen de douche een hele grote beurt gegeven en nu moet alles er weer in...bah, maar heb zo geen meer. De wasmachine draait ook alweer vrolijk, gelukkig is het weer opgeknapt zodat het naar buiten kan. Ga zo eerst die douche maar weer inpakken, is het tenminste klaar.

Fijne zaterdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven