Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 19 augustus 2012 om 19:39
Ik was vanmorgen al op tijd op pad met zoonlief, een vriendje en een vriendin van mij. Heerlijk de hele dag, tot een uur of half 6 aan het water gelegen. Koelbox vol koude drankjes en broodjes etc meegenomen. 's middags is C ook gekomen. Toen kon hij de auto al niet meer kwijt, stond bijna op de dijk, zo druk was het. Toch merk je er daar weinig van, is zo breed opgezet dat het goed te doen was. Eind van de middag kwam er ook een beetje wind, en dat was ook lekker.
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt met eten. Nadat ik iedereen had thuis gebracht, eerst lekker gebouched. Daarna de electrische bbq aangezet. Maaltijdsalade erbij, huppakee, klaar. En nog lekker ook.
Bij mij in huis is het geen doen. Ik heb alles potdicht zitten op de dag en nu staat de ventilator in de woonkamer aan. De dekbedden heb ik uit de hoezen gehaald. Doe ik voor mezelf eigenlijk nooit, maar het is nu zo warm op die slaapkamers. Ik hoop dat ik zoonlief een beetje op tijd in bed krijg, ondanks de warmte, want hij moet morgen weer naar school.
Je kunt dus wel spreken van een topdag hier! Heerlijk genoten van alles. En jullie dus ook scarlet. Goed gespeeld met honkbal en terecht dat het wat korter was. Net als je nu bij voetbal ook extra pauzes ziet.
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt met eten. Nadat ik iedereen had thuis gebracht, eerst lekker gebouched. Daarna de electrische bbq aangezet. Maaltijdsalade erbij, huppakee, klaar. En nog lekker ook.
Bij mij in huis is het geen doen. Ik heb alles potdicht zitten op de dag en nu staat de ventilator in de woonkamer aan. De dekbedden heb ik uit de hoezen gehaald. Doe ik voor mezelf eigenlijk nooit, maar het is nu zo warm op die slaapkamers. Ik hoop dat ik zoonlief een beetje op tijd in bed krijg, ondanks de warmte, want hij moet morgen weer naar school.
Je kunt dus wel spreken van een topdag hier! Heerlijk genoten van alles. En jullie dus ook scarlet. Goed gespeeld met honkbal en terecht dat het wat korter was. Net als je nu bij voetbal ook extra pauzes ziet.
maandag 20 augustus 2012 om 18:35
Hihi, ik heb me voor niks zorgen gemaakt gisteren hoor. Zoonlief was moe, hij is om 20:15 naar bed gegaan tot vanmorgen 7 uur.
De eerste schooldag is een feit. Ik heb hem nog niet gesproken, dus weet niet hoe het was. Hij is nu bij een vriendje die is jarig vandaag en zoonlief mocht komen en daar eten. Ga hem dus straks ophalen.
Ik baal zeg, de centrifuge van mijn wasmachine is stuk. Boehoe, en zo zeiknat kan ik de was natuurlijk niet ophangen. Heb hem dus even bij mijn moeder door de centrifuge gedaan en nu hangt ie buiten. Denk dat het nog wel droogt.
Toen het gisteren hier begon te regenen en onweren heb ik de balkondeur opengezet en vanmorgen was het flink afgekoeld hier in huis. Lekker
Ik heb die moeder van die jongen gesproken en zo waar, het lijkt er op dat hij zich aan de afspraken aan het houden is. Hij zegt wel dat hij dingen niet doet en wilt, maar in zijn gedrag laat hij wat anders zien. Wie weet dus.......
De eerste schooldag is een feit. Ik heb hem nog niet gesproken, dus weet niet hoe het was. Hij is nu bij een vriendje die is jarig vandaag en zoonlief mocht komen en daar eten. Ga hem dus straks ophalen.
Ik baal zeg, de centrifuge van mijn wasmachine is stuk. Boehoe, en zo zeiknat kan ik de was natuurlijk niet ophangen. Heb hem dus even bij mijn moeder door de centrifuge gedaan en nu hangt ie buiten. Denk dat het nog wel droogt.
Toen het gisteren hier begon te regenen en onweren heb ik de balkondeur opengezet en vanmorgen was het flink afgekoeld hier in huis. Lekker
Ik heb die moeder van die jongen gesproken en zo waar, het lijkt er op dat hij zich aan de afspraken aan het houden is. Hij zegt wel dat hij dingen niet doet en wilt, maar in zijn gedrag laat hij wat anders zien. Wie weet dus.......
maandag 20 augustus 2012 om 21:43
Tsss, bij ons gisteren weer helemaal geen regen of onweer.
En het was zoooo bloedjeheet afgelopen nacht, bah.
Ook hier de dekbedden uit de hoezen, maar zowel mijn knul (zag ik) als ik hebben zonder wat dan ook over ons heen geslapen, zo warm. En dat gebeurt mij niet vaak, meestal wil ik íets over me heen, gewoon voor het gevoel. Gelukkig is het nu buiten wel koeler, heb alles open nu, dus hopelijk vannacht wel beter. Binnen nog wel warm hoor, als de boel dicht zou zijn zou het niet om te houden zijn
Heerlijke dag had je gisteren zeg! Echt vakantie! Hoe is de eerste schooldag van je knul verlopen? Is je centrifuge echt kapot of misschien je pluizenfilter legen? Maar dat heb je vast al gechecked Balen zeg, toch weer een kostenpost. Op het werk de collega's ook weer terug, fijn en gezellig.
Net even bij Douglas mijn luchtje besteld, krijg er ook nog 2 gratis geurproefjes bij, altijd leuk, wie weet ontdek je zo nog een geweldige geur..
maandag 20 augustus 2012 om 22:15
Ik ben bang dat de centrifuge echt gesneuveld is. Pluizenfilter was nl helemaal niet vol (die leeg ik ook wel met regelmaat). Omdat het zo stonk toen ik dat filter eruit haalde heb ik de wasmachine wel even doorgespoeld met soda. Misschien dat ie dan de volgende keer weer doet? maar ben er bang voor.
Zoonlief was best te spreken over zijn 1e schooldag. We waren alleen alles vergeten, hihi, etui, gymspullen, luizencape, rapport, etc. Ik had hem alleen brood voor tussen de middag meegegeven en wat te eten en drinken voor 10 uur. Nou ja morgen de rest maar mee.
Hier is het ook pas gaan regenen en onweren toen ik al op bed lag hoor, dus vannacht. Maar ik heb slecht geslapen dus alles gehoord. IK wil eigenlijk altijd gewoon mijn dekbed om me heen. Die gaat er van de week als het nog meer afkoelt ook gewoon weer lekker op.
Zoonlief niet, die ligt alleen in zijn onderbroek op zijn dekens, haha
Zoonlief was best te spreken over zijn 1e schooldag. We waren alleen alles vergeten, hihi, etui, gymspullen, luizencape, rapport, etc. Ik had hem alleen brood voor tussen de middag meegegeven en wat te eten en drinken voor 10 uur. Nou ja morgen de rest maar mee.
Hier is het ook pas gaan regenen en onweren toen ik al op bed lag hoor, dus vannacht. Maar ik heb slecht geslapen dus alles gehoord. IK wil eigenlijk altijd gewoon mijn dekbed om me heen. Die gaat er van de week als het nog meer afkoelt ook gewoon weer lekker op.
Zoonlief niet, die ligt alleen in zijn onderbroek op zijn dekens, haha
dinsdag 21 augustus 2012 om 18:45
Haha Dolphine, dat was dus een goed begin van het schooljaar
Wist je niet dat het allemaal mee moest of echt gewoon glad vergeten? Ach, wat maakt het uit, vandaag is ook goed toch.. Het belangrijkste had ie bij zich, eten en drinken..
Oh bah, dat ziet er dus niet goed uit voor je wasmachine. En als er iets is waar je niet buiten kunt...(nou ja, 1 van de dingen dan), is het toch wel een wasmachine.
Pff, ik vond het afgelopen nacht nog steeds pretty warm zeg. Weer zonder iets over geslapen. Die warmte blijft zo hangen hier, bah. Vond het trouwens vandaag ook best benauwd, heb nu ook weer alles open staan. Maar het schijnt toch echt flink af te gaan koelen, dus dan hopelijk ook mijn huis eindelijk weer koel. Morgen een lange dag op het werk, tot 17.00 uur, ff, weer even wennen!
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:23
Alleen van de gymspullen dacht ik dat hij ze de eerste dag niet gelijk nodig zou hebben, de rest waren we gewoon glad vergeten. Maar dat hebben we vandaag weer goedgemaakt hoor.
Zoonlief is net thuis gekomen, hij moest trainen tot kwart voor 7. Hij is dus nog niet thuis geweest na school, want hij gaat vanuit de sport BSO door naar de training. Maar ik geloof dat het best veel is voor hem, hij is moe. Ff wennen aan het nieuwe ritme he. Hij zei ook dat het een zware training was, met conditie training erin. helemaal niet verkeerd natuurlijk.
Hier is het ook nog zo heet. Ik wil eigenlijk de deuren tegen elkaar open zetten, maar ja als ik de voordeur open zet gaat de kat er van door, dus dat kan niet. Nu wel het keukenraam wagenwijd open met een drooghek ervoor en de balkondeur. Hopen dat het een beetje doorwaait.
Mijn mannetje zit nog te eten, dat is natuurlijk ook laat met die voetbaltraining, hij gaat zo lekker douchen en dan is het op tijd naar bed denk ik. Morgenmiddag is hij lekker vrij dus kan hij een beetje bijkomen en spelen met een vriendje.
Ik heb afgelopen nacht ook weer slecht geslapen. Mijn knul daarintegen moest ik vanmorgen om 7:15 wakker maken. Als hij dit toch eens gaat volhouden de komende tijd.... gewoon lekker doorslapen, niet steeds uit bed komen, wat een heerlijk vooruitzicht lijkt me dat.
Bij ons op het werk wordt alles ook weer een beetje normaal. Ik had vandaag 2 huisbezoeken en 2 afspraken op kantoor, dus vervelen doe ik me niet meer hoor.
Zoonlief is net thuis gekomen, hij moest trainen tot kwart voor 7. Hij is dus nog niet thuis geweest na school, want hij gaat vanuit de sport BSO door naar de training. Maar ik geloof dat het best veel is voor hem, hij is moe. Ff wennen aan het nieuwe ritme he. Hij zei ook dat het een zware training was, met conditie training erin. helemaal niet verkeerd natuurlijk.
Hier is het ook nog zo heet. Ik wil eigenlijk de deuren tegen elkaar open zetten, maar ja als ik de voordeur open zet gaat de kat er van door, dus dat kan niet. Nu wel het keukenraam wagenwijd open met een drooghek ervoor en de balkondeur. Hopen dat het een beetje doorwaait.
Mijn mannetje zit nog te eten, dat is natuurlijk ook laat met die voetbaltraining, hij gaat zo lekker douchen en dan is het op tijd naar bed denk ik. Morgenmiddag is hij lekker vrij dus kan hij een beetje bijkomen en spelen met een vriendje.
Ik heb afgelopen nacht ook weer slecht geslapen. Mijn knul daarintegen moest ik vanmorgen om 7:15 wakker maken. Als hij dit toch eens gaat volhouden de komende tijd.... gewoon lekker doorslapen, niet steeds uit bed komen, wat een heerlijk vooruitzicht lijkt me dat.
Bij ons op het werk wordt alles ook weer een beetje normaal. Ik had vandaag 2 huisbezoeken en 2 afspraken op kantoor, dus vervelen doe ik me niet meer hoor.
dinsdag 21 augustus 2012 om 20:12
He gelukkig dat je je niet hoeft te vervelen op het werk, hihi.
Lange dagen zo voor je knul, is dinsdag de enige dag die zo pittig is? En het zal zeker een kwestie van wennen zijn, maar ik hoop voor je dat hij het slapen zoals hij dat momenteel doet blijft volhouden! Ik duim voor je.
Wij hebben deze maand de CAO loonsverhoging erbij, van wel 1%, wat maar liefst neerkomt op.... 6 euro netto!!
Wat een lachertje he...Alsof dat ook maar enigszins de gestegen prijzen van de afgelopen tijd compenseert. Maar ja, ben natuurlijk niet de enige waarbij de salarisverhoging helemaal niets voorstelt. En dan te bedenken dat wij 3 jaar hiervoor op een nullijn zaten en dus geen CAO verhoging hebben gehad..pfffff.......
woensdag 22 augustus 2012 om 20:59
Praat me er niet van scarlet, drama is het die zongenaamde loonsverhogingen en prijzen die maar blijven stijgen... Ik moet toch helaas aan een nieuwe wasmachine, de waterpomp is kapot en dat is een duur geintje. Aangezien de wasmachine al ruim 10 jaar oud is, is het verstandiger om een nieuwe te kopen. Is wel weer een extra kostenpost... grrrr, maar kan niet zonder.
heb wel al een nieuwe besteld, die komt vrijdag en dan wordt de oude meteen meegenomen, dat is dan wel weer lekker.
Mijn knul ging vandaag spelen bij een meisje uit de klas. Hij ging zwemmen met haar en nog 4 andere meisjes bij een strandje daar in de buurt. Toen ik hem om 5 uur ging ophalen zaten ze gezellig in de speeltuin, zijn vriendinnetje was er ook bij. Het deert hem dus totaal nie dat hij met alleen maar meiden is, zo leuk.
Ze hadden ook nog wat botten opgegraven van een koe denk ik.
Morgen heb ik een gesprek met de woningbouw. Begin mei heb ik ze een brief gestuurd met daarin een aantal punten, oa over dat ik een andere keuken wil en over de overlast en smerigheid in het trappenhuis. Nu, na al die maanden ben ik uitgenodigd voor een gesprek. Het zal mij benieuwen, maar ik ben bang dat het op niks uitdraaid de woningbouw hier kennende.
heb wel al een nieuwe besteld, die komt vrijdag en dan wordt de oude meteen meegenomen, dat is dan wel weer lekker.
Mijn knul ging vandaag spelen bij een meisje uit de klas. Hij ging zwemmen met haar en nog 4 andere meisjes bij een strandje daar in de buurt. Toen ik hem om 5 uur ging ophalen zaten ze gezellig in de speeltuin, zijn vriendinnetje was er ook bij. Het deert hem dus totaal nie dat hij met alleen maar meiden is, zo leuk.
Ze hadden ook nog wat botten opgegraven van een koe denk ik.
Morgen heb ik een gesprek met de woningbouw. Begin mei heb ik ze een brief gestuurd met daarin een aantal punten, oa over dat ik een andere keuken wil en over de overlast en smerigheid in het trappenhuis. Nu, na al die maanden ben ik uitgenodigd voor een gesprek. Het zal mij benieuwen, maar ik ben bang dat het op niks uitdraaid de woningbouw hier kennende.
woensdag 22 augustus 2012 om 22:19
Echt balen van je wasmachine ja Dolphine..Zo shit dat het echt een ding is wat je niet uit kunt stellen, want zo hoognodig.
Hartstikke goed, dat het je knul niet uitmaakt of ie met meisjes of jongens speelt..Ik denk dat er genoeg kids zijn die dat niet zouden willen, zich daar te stoer voor voelen oid. Gelukkig was die van mij ook niet zo (stoer, bedoel ik). Ik hoop toch dat het koeienbotten waren zeg! haha
Ik heb ook heel benieuwd wat er uit het gesprek met de woningbouw komt. Misschien ga ik ook es zoiets aankaarten.
MIjn keuken is ook zo aan vervanging toe...de tegeltjes vallen zowat van de muur, keuken is minstens 20 jaar oud (want woon hier zelf al meer dan 20 jaar). Ik hoop maar steeds dat de keuken gewoon op de lijst staat voor de renovatieplannen, maar helaas, er zijn geen grootse plannen voor onze woningen, alleen die "verf aanstipbeurt" waar ze nu mee bezig zijn. Jippie, wat een verbetering
Spannend, het blijkt dat de honkbalmannen ineens gedeeld 1e staan en nog best kansen hebben op het kampioenschap. Vreemd! Afgelopen zondag stonden ze nog 3e, snappen er niets van. Ze moeten o.a. nog 2 thuiswedstrijden tegen de medekoploper, bah, da's toch veuls te spannend???!! Moeten ze natuurlijk sowieso wel zorgen dat ze winnen van de overige tegenstanders, detail..
donderdag 23 augustus 2012 om 20:39
Goed gesprek gehad bij de woningbouw. Onze renovatie van de keuken staat eigenlijk pas voor 2015 in de planning. Maar na mijn verhaal, oa de vooraadskast die niet meer dicht kan en de gootsteen die niet meer schoon te krijgen is, komt er aankomende woensdagmiddag iemand kijken. In ieder geval wordt de deur van de vooraadskast vervangen en tevens gaan ze kijken op de renovatie eerder kan plaats vinden. Hier schijnt in 1993 voor het laatst wat aan de keuken gedaan te zijn. Ik ben daar dus heel blij mee.
Ook gaat ze de controleurs aanspreken dat ze beter moeten controleren en aanspreken van mensen op rotzooi in het trappenhuis en de gallerlei. Ik heb er een goed gevoel over.
Vanavond hadden we een picknick op school bij zoonlief. Iedereen wat te eten mee, kleedje om op te zitten, drankje, reuze gezellig dus. Was een leuk begin van het nieuwe schooljaar.
Mijn ex heeft ook weer een huis..... Hmmmm helemaal in waarland, vlak bij heerhugpwaard en zoonlief is zo niet blij.... Want die ziet nu zijn vriendjes natuurlijk niet meer. Hij wil ook eigenlijk niet naar zijn vader, maar ik laat hem dit weekend toch gaan, hij is al 3 weekenden thuis namelijk.
Ook gaat ze de controleurs aanspreken dat ze beter moeten controleren en aanspreken van mensen op rotzooi in het trappenhuis en de gallerlei. Ik heb er een goed gevoel over.
Vanavond hadden we een picknick op school bij zoonlief. Iedereen wat te eten mee, kleedje om op te zitten, drankje, reuze gezellig dus. Was een leuk begin van het nieuwe schooljaar.
Mijn ex heeft ook weer een huis..... Hmmmm helemaal in waarland, vlak bij heerhugpwaard en zoonlief is zo niet blij.... Want die ziet nu zijn vriendjes natuurlijk niet meer. Hij wil ook eigenlijk niet naar zijn vader, maar ik laat hem dit weekend toch gaan, hij is al 3 weekenden thuis namelijk.
donderdag 23 augustus 2012 om 21:30
Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en ze tonen tenminste hun goede wil, dat is al erg fijn.
Jeetje, dat zijn vader zo ver weg gaat..Dan is ie dus ook eindje bij zijn ouders vandaan? Erg wennen voor je ventje. Woont hij daar nu al?
Wat leuk zeg, die picknick op school. Leuke manier om ouders en leekracht te leren kennen (al zul je die al wel kennen, haha)
Vandaag 2 uurtjes opgenomen, omdat er gewoon helemaal niets meer te doen was. Echt verschrikkelijk. Mag toch hopen dat dit niet te lang gaat duren en dat ik morgen niet weer duimen hoef zitten te draaien. Hopelijk komt het omdat het hier nog steeds vakantie is en is het geen voorbode van tijden die komen gaan
Ik vond het lekker weer vandaag, maar toch ook best nog warm. Weekend schijnt echt slecht te worden he..jammer, weer thuis honkballen, zou jammer zijn als het zou verregenen.
donderdag 23 augustus 2012 om 21:54
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:24
Pfoe, ik vind het warm! Heel raar weer hier, erg grijs, windstil, behoorlijk warm dus en het regent nu. Schiet niet echt op met het afkoelen in huis op deze manier, het is nog niet echt lekker binnen. Heb de weekend boodschappen binnen, gelukkig.
Vandaag was het nog erg rustig met het werk, gelukkig hoefde ik niet zo lang.
Ik las dat je wasmachine is gearriveerd, maar dat het snoer te kort is? Da's echt lullig zeg! Hopelijk kan iemand het voor je fixen. Vandaag begint the Voice geloof ik weer he..heb jij nog plannen (met C.?) dit weekend? Ik voel me erg lui/moe vandaag, heb weer es een lange nachtrust nodig denk ik, haha. Wel al een beetje gepoest hier, dus dat is wat mij betreft ook weer klaar voor het weekend
Ik ben er vandaag achter gekomen dat 2013 eigenlijk een goed jaar gaat worden, qua financiën dan..(vergeleken met de afgelopen jaren dan he..). Eind 2012 de eindejaarsuitkering, januari mijn 25 jarig jubileum (een bruto salaris netto) en dan in april het einde van de aflossing. Was het maar vast zover!! lol
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:25
Het was een drama hier met die wasmachine, maar het is gefixed.... Die hele lieve vader van dat vriendinnetje van zoonlief, die hier al eerder is geweest voor de wasmachine heeft het uiteindelijk in orde gemaakt. Zij heeft hem tussen de middag gelijk gebeld en hem naar mij toe gestuurd eind van de dag. Fijn zulke kennissen, ben echt blij nu.
Heb net gespoeld en straks als zoonlief gedouched is gaat de eerste was er in.
Betekende wel dat ik vanmiddag eerst op fietsje naar karwei ben gegaan (pokke eind trouwens) om een verlengsnoer te halen. Daarna gelijk doorgefietst naar jumbo voor de boodschappen. Ook nog gesport en gewerkt vandaag, dus het weekend mag van mij beginnen.
Morgen nog even stofzuigen en dweilen hier, dat had niet zo veel zin nog, want zoonlief had weer een half kunstgrasveld in zijn schoenen zitten. grrrr die stomme zwarte rubber korreltjes, overal vind je die terug.
Hier (nog) geen regen scarlet, wel warm vandaag.
Morgenochtend wederom een oefenwedstrijd en daarna gaat mijn knul eindelijk weer eens met zijn vader mee.
Ik weet dat hij al wel in zijn nieuwe huis woon, hoop niet dat ik zoonlief daar moet ophalen zondag, is nog verder weg....
Heb net gespoeld en straks als zoonlief gedouched is gaat de eerste was er in.
Betekende wel dat ik vanmiddag eerst op fietsje naar karwei ben gegaan (pokke eind trouwens) om een verlengsnoer te halen. Daarna gelijk doorgefietst naar jumbo voor de boodschappen. Ook nog gesport en gewerkt vandaag, dus het weekend mag van mij beginnen.
Morgen nog even stofzuigen en dweilen hier, dat had niet zo veel zin nog, want zoonlief had weer een half kunstgrasveld in zijn schoenen zitten. grrrr die stomme zwarte rubber korreltjes, overal vind je die terug.
Hier (nog) geen regen scarlet, wel warm vandaag.
Morgenochtend wederom een oefenwedstrijd en daarna gaat mijn knul eindelijk weer eens met zijn vader mee.
Ik weet dat hij al wel in zijn nieuwe huis woon, hoop niet dat ik zoonlief daar moet ophalen zondag, is nog verder weg....
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:36
Het leek hier af en toe wel herfst, bij jullie ook Dolphine? Qua wind en regen dan, want de temperatuur is helemaal niet zo slecht. Hebben jullie het nog droog kunnen houden tijdens de wedstrijd? Hoe ging het? En nu is je mannetje naar zijn vader he, weet je al of je m morgen nog moet ophalen?
Wat fijn dat het in orde is gekomen met de wasmachine, heb je nog lekker gewassen gisteren?
L. is nog even langs geweest, hij is ook bezig met het kopen van een huis, maar tot dat alles geregeld is (hypotheek etc) huurt ie dus. Pff, ben benieuwd of ie alles wel goed regelt etc. Maar goed, dat is zijn probleem gelukkig. Hij zal niet zo'n hoge hypotheek kunnen krijgen, want hij zit tenslotte ook aan die lening vast. Hij is er in geval vol van en er druk mee. Als ie nou ook nog es al zijn zaakjes voor mekaar krijgt kan hij misschien eindelijk eens rustig en normaal leven en eindelijk een eigen plek krijgen.
De pupillen van de club zijn vandaag (alweer) kampioen geworden, harstikke goed. Ongelooflijk, vorig jaar ook al. De aspiranten zijn ook 1e en de mannen gedeeld 1e. Wat zou het gaaf zijn als elk team kampioen wordt! Maar dat zal wel niet, haha, denk niet dat de mannen het gaan redden. In elk geval weer morgen weer een thuiswedstrijd, als het teniminste droog is..
zondag 26 augustus 2012 om 13:41
Wij hebben gisteren slechts 1 bui gehad en die kwam nadat zoonlief klaar was met voetballen. Het ging niet zo goed gisteren, 3-0 verloren. Gelukkig was het nog een oefenwedstrijd. Volgende week moeten ze voor de beker en daarna begint de competitie. Ze mochten wel op het hoofdveld, heel stoer en wij konden op de tribune kijken. Wat een kleine mannetjes op zo'n groot veld zeg. haha
Gisterenmiddag even wezen shoppen in de uitverkoop. Voor zoonlief een heel gaaf fel blauw vest met witte letters, nu slechts 10,00 en een soort trainingsjack voor weinig. Kan hij mooi het najaar nog aan.
Gisterenavond heeft C me meegenomen tapas eten. Dat was erg leuk en lekker. Heerlijk gegeten, flesje rose er bij, topavond dus. Nu lekker uitgeslapen, dus straks even opfrissen onder de douche en dan vanmiddag zoonlief weer ophalen. Gewoon bij opa en oma, want daar zou hij vandaag heen gaan met hem.
Gisterenmiddag even wezen shoppen in de uitverkoop. Voor zoonlief een heel gaaf fel blauw vest met witte letters, nu slechts 10,00 en een soort trainingsjack voor weinig. Kan hij mooi het najaar nog aan.
Gisterenavond heeft C me meegenomen tapas eten. Dat was erg leuk en lekker. Heerlijk gegeten, flesje rose er bij, topavond dus. Nu lekker uitgeslapen, dus straks even opfrissen onder de douche en dan vanmiddag zoonlief weer ophalen. Gewoon bij opa en oma, want daar zou hij vandaag heen gaan met hem.
zondag 26 augustus 2012 om 16:51
Oh gelukkig, hoef je niet zo heel ver (nou ja, nog ver genoeg natuurlijk) te rijden. Lekker uit eten geweest met C., toch wel weer gezellig, zo'n lover
Wat een mazzel met het weer hadden jullie zeg, jammer van het verlies, maar gelukkig maar oefen. Wat cool dat ze op het hoofdveld mochten en jullie lekker op de tribune, ook niet fout.
Grrr, hier vanmorgen eigenlijk weer voor niets vroeg opgestaan.
Eerst kwam het bericht dat de wedstrijd wellicht afgelast zou worden, we moesten de berichtgeving inde gaten houden, maar kort daarna kwam het bericht dat de wedstrijd gewoon doorging.
Dus mijn knul omkleden etc en de deur uit. (altijd 2 uur van te voren aanwezig bij thuiswedstrijd, eerst nog warming up, wat eigenlijk gewoon een training is). Na 10 minuten kreeg ik een smsje van m, dat de wedstrijd toch was afgelast. Best balen dus. Maar het was en is bij vlagen nog steeds erg slecht weer, regen, onweer..Dus toen maar aan de was en de strijk gegaan, administratie weer bijgewerkt en net een groentensoepje gemaakt die nu op staat en hoef ik eigenlijk niets meer en zit lekker op de bank met een glaasje wijn.
Ik geloof dat er een mooie film op tv is vanavond, The timetravellers wife. Heb m al es op Film 1 gezien, maar steeds een stukje, nooit helemaal. Ik vond m echt ontroerend..
zondag 26 augustus 2012 om 20:26
Hier is mijn mannetje weer gezellig thuis. Zeiknat was hij want meneertje was gaan vissen en had geen zin om naar huis te gaan toen het begon te plenzen. Zijn vader had gisteren de medicatie bij zijn ouders laten liggen, dus knulletje had geen slaapmedicatie en er is gebleken dat hij eigenlijk niet zonder kan. Hij heeft dus niet zo goed geslapen, dat mag hij vanavond inhalen.
Ik heb een beeje buikpijn, bah, heel vervelend. Hopen dat het morgen over is, want voelt vervelend en steeds naar de wc lopen schiet natuurlijk niet op.
Balen scarlet, jullie hadden dus minder mazzel met het weer.
Ik heb een beeje buikpijn, bah, heel vervelend. Hopen dat het morgen over is, want voelt vervelend en steeds naar de wc lopen schiet natuurlijk niet op.
Balen scarlet, jullie hadden dus minder mazzel met het weer.
maandag 27 augustus 2012 om 20:57
En hoe ging het vandaag met je buik Dolphine? Toch geen buikgriepje oid? Misschien ongesteld worden?
Wat balen weer dat je knul zijn slaapmedicatie niet gehad had zeg..Is dat gisteren verder goed gegaan? Betekent dat nu ook dat ie zijn uit "ritme" is, of is dat dan éénmalig?
Vandaag eindelijk ook weer een weegschaal gekocht. Ben al een poosje weer een beetje aan het opletten en merk dat ik het toch mis, voor de motivatie. Was trouwens weer lekker weer vandaag, jammer dat het gisteren niet zo was! Wel jammer dat het weer vroeger donker is en 's morgens ook weer later licht. Dat verpest het zomergevoel een beetje..Dit weekend begint de meteorologische herfst al, aaarghhh!!!
maandag 27 augustus 2012 om 21:18
Ik moet wel ongesteld worden ja, waarschijnlijk morgen, maar dit is een andere buikpijn. Vandaag wel minder last, maar moet vaak naar de wc en dat is vervelend.
Morgen hebben we een teamuitje wat ik samen met een andere collega heb georganiseerd. We gaan een survival parcours doen van 2,5 uur. en aansluitend bbq-en. Gelukkig zijn de weersvoorspellingen goed. Ik ben zeer benieuwd hoe sommige collega's het gaan vinden morgen. Ik vind het in ieder geval leuk en heb er veel zin in.
Mijn knul heeft ook weer een leuk uitje in het vooruizicht. Zijn team is uitgenodigd om te komen naar de voetbalwedtrijd van fc utrecht tegen psv op 16 september, daar gaan de coaches met alle knullen naar toe. Erg leuk en ik denk goed voor de teamspirit!
Die knul van mijn werk is uiteindelijk vrijdag toch naar de crisisopvang gegaan. Het was weer uit de hand gelopen thuis. Hij kan daar 4 weken blijven en we moeten nu een plan opstellen hoe hij binnen die 4 weken terug kan werken naar huis. Werk aan de winkel dus.
Morgen hebben we een teamuitje wat ik samen met een andere collega heb georganiseerd. We gaan een survival parcours doen van 2,5 uur. en aansluitend bbq-en. Gelukkig zijn de weersvoorspellingen goed. Ik ben zeer benieuwd hoe sommige collega's het gaan vinden morgen. Ik vind het in ieder geval leuk en heb er veel zin in.
Mijn knul heeft ook weer een leuk uitje in het vooruizicht. Zijn team is uitgenodigd om te komen naar de voetbalwedtrijd van fc utrecht tegen psv op 16 september, daar gaan de coaches met alle knullen naar toe. Erg leuk en ik denk goed voor de teamspirit!
Die knul van mijn werk is uiteindelijk vrijdag toch naar de crisisopvang gegaan. Het was weer uit de hand gelopen thuis. Hij kan daar 4 weken blijven en we moeten nu een plan opstellen hoe hij binnen die 4 weken terug kan werken naar huis. Werk aan de winkel dus.
maandag 27 augustus 2012 om 22:38
Leuk, zo;n survival! En bbq natuurlijk altijd goed. Echt mazzel met het weer ja, heel veel plezier!
Wel hopen dat je buik geen roet in het eten gaat gooien zeg..
Wat gaaf, dat ze met het team naar de voetbal gaan, niet helemaal zijn cluppie, maar dat maakt niet uit denk ik.
Jeetje, dus toch nog naar de crisisopvang die knul. Nou ja, gelukkig dat hij daar nu zit en niet weer bij zijn oma. Maar genoeg werk dus weer voor je/jullie. Pff, denk ik dat zo mijn bedje maar op ga zoeken. Was vanmorgen niet echt uitgerust toen ik op moest staan, heb verder wel goed geslapen. Waarschijnlijk wat te kort, haha.
dinsdag 28 augustus 2012 om 20:52
Pfoe he..... Ik ben moe, hoofdpijn, het valt niet mee zo'n survival pacours. Maar iedereen was enthousiast en ik was verbaasd over mijn collega's dat de meesten toch gewoon hebben meegedaan, sommige niet met alles maar goed. OOk op het laatst een battle gedaan. Groepjes van 3 over verschiilende onderdelen en door het water heen en dan kijken wie de snelste was. Wij hebben gewonnen met het groepje waar ik in zat, maar het was zwaar zeg...
Na de survival konden we douchen en omkleden en daarna stond er een compleet verzorgde bbq. Echt goed geregeld hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat we morgen allemaal hoofdpijn hebben.
Vanmorgen ook nog 2 afspraken gehad, waarvan 1 huisbezoek en 1 afstemming.
Hoofdpijn komt ook omdat de ongesteldheid niet door wil zetten, beh, ik wordt er niet goed van. Ik heb net al gedoucht na de survival, maar duik er zo hier thuis ook nog even onder, het zand zit nog in mijn haren.
Na de survival konden we douchen en omkleden en daarna stond er een compleet verzorgde bbq. Echt goed geregeld hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat we morgen allemaal hoofdpijn hebben.
Vanmorgen ook nog 2 afspraken gehad, waarvan 1 huisbezoek en 1 afstemming.
Hoofdpijn komt ook omdat de ongesteldheid niet door wil zetten, beh, ik wordt er niet goed van. Ik heb net al gedoucht na de survival, maar duik er zo hier thuis ook nog even onder, het zand zit nog in mijn haren.
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:38
oh bah, kun je je zo lamlendig van voelen, als de ongesteldheid niet doorbreekt..Misschien ook maar lekker vroeg onder de wol vanavond dan? Fijn dat iedereen zo enthousiast was over de survival, maar was een pittige dag zeg, met ook 's morgens nog die afspraken. Gelukkig was het weer goed, niet TE warm.
Ik heb al een paar dagen ontzettend last van mijn rechterduim, lijkt wel een soort rsi, dat stuk van de muis van je duim en dan zo richting pols. Kan er bijna geen kracht meer mee zetten, zoals bijv. deksel of fles opendraaien, of de sleutel omdraaien, heel bizar. Zou best kunnen dat het van de mousepad van de laptop komt, had ik bedacht (omdat ik natuurlijk best heel FB spelletjes speel). Maar es even wat gas terugnemen en sowieso even kijken of een smeerseltje helpt. Hoop dat een beetje rust zal helpen (moet natuurlijk ook wel een beetje aan mijn moeder en broer denken, met die reuma in de familie). Maar omdat ik verder nergens last van heb, lijkt het mij toch een kwestie van overbelasting. JIj hoefde dus lekker verder niet voor het eten te zorgen, of nog wel voor je ventje?
woensdag 29 augustus 2012 om 19:44
Nee mijn ventje heeft gisteren lekker bij opa en oma spaghettie gegeten, hoefde ik niks aan te doen.
Ik ben nog steeds niet ongesteld, echt vreemd hoor. Ben het altijd op disndag als ik op donderdagavond de laatste pil neem. Het schijnt vaker voor te komen als je al lang de pil slikt, dat je opeens de ongesteldheid in de stopweek kan gaan overslaan. Jij hebt dat toch ook wel eens gehad scarlet? Voel wel de symptomen van ongesteldheid, dus misschien komt het morgen of vannacht nog, maar is wel laat in ieder geval.
Vandaag kwam er iemand van de woningbouw voor de keuken,. Hij heeft foto's gemaakt van alles, maar dacht dat de renovatie toch oas 2015 zal plaatsvinden. Toen zei hij ook meestal na 15 of 16 jaar. Deze keuken zit er al vanaf 1993 in, dus dat is langer... Misschien is er nog hoop.
Ik heb wel een beetje spierpijn en last van stijfheid, maar het valt me nog mee. Vanmorgen ook gewoon wezen sporten en ging best aardig.
Hmm scarlet, wel in de gaten houden die duim hoor. Want ook rsi kan chronisch worden he. Ik hoop niet dat je reuma klachten hebt, want ook dat kan op 1 plek. Maar daar gaan we natuurlijk niet gelijk vanuit.
Ik ben nog steeds niet ongesteld, echt vreemd hoor. Ben het altijd op disndag als ik op donderdagavond de laatste pil neem. Het schijnt vaker voor te komen als je al lang de pil slikt, dat je opeens de ongesteldheid in de stopweek kan gaan overslaan. Jij hebt dat toch ook wel eens gehad scarlet? Voel wel de symptomen van ongesteldheid, dus misschien komt het morgen of vannacht nog, maar is wel laat in ieder geval.
Vandaag kwam er iemand van de woningbouw voor de keuken,. Hij heeft foto's gemaakt van alles, maar dacht dat de renovatie toch oas 2015 zal plaatsvinden. Toen zei hij ook meestal na 15 of 16 jaar. Deze keuken zit er al vanaf 1993 in, dus dat is langer... Misschien is er nog hoop.
Ik heb wel een beetje spierpijn en last van stijfheid, maar het valt me nog mee. Vanmorgen ook gewoon wezen sporten en ging best aardig.
Hmm scarlet, wel in de gaten houden die duim hoor. Want ook rsi kan chronisch worden he. Ik hoop niet dat je reuma klachten hebt, want ook dat kan op 1 plek. Maar daar gaan we natuurlijk niet gelijk vanuit.
woensdag 29 augustus 2012 om 20:37
Ik ga voor je duimen Dolphine, dat de renovatie toch eerder gaat plaatsvinden..Als onze woningbouw ongeveer dezelfde termijn zou hanteren zouden al ernstig over tijd zijn hier met de keuken..Toch ook gewoon maar es even bellen en vragen hoe dat zit.
Ja klopt, ik heb dat ook wel gehad met de pil, dat ie een stopweek oversloeg. Hoeft niets te betekenen verder (of ben je toch een beetje benauwd dat je zwanger zou kunnen zijn?). Hoop voor je dat het gewoon vandaag of morgen komt.
Ik ga zeker die duim in de gaten houden, ook omdat ik soms wat last heb van stijve vingers, ook rechts. Heb vandaag Voltarengel gekocht en er nu 1x op gesmeerd, moet 4x per dag en met een week zou je verbetering moeten voelen. Ik heb het idee dat het nu al minder is, maar heb natuurlijk ook maar een half dagje gewerkt en wellicht heeft dat er ook mee te maken, hele dag op de pc natuurlijk op kantoor. We gaan binnenkort ook 2 beeldschermen krijgen op het bureau, pfff, dat lijkt me ook vermoeiend voor de ogen. Zal zeker wennen zijn. Is nodig omdat we compleet digitaal gaan werken en het ene scherm nodig hebben om te spullen op te starten etc. en het andere scherm om de stukken te bekijken. Ben wel benieuwd hoe ver ze nu zijn (ik zit in die projectgroep voor ons kantoor), 12 september mogen we weer op pad voor een stand van zaken bijeenkomst. Wat een zalig weer was het weer he! Morgen jammer genoeg weer regen geloof ik, van mij mag dit nog wel even duren..