Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Uitzending gemist ging niet op de laptop, software is te oud. en ik had geen zin om daarvoor de andere pc op te starten, dus dan maar niet.

Balen he die wedstrijd gisteren. Ik had niet verwacht dat ze zo goed mee zouden komen en al helemaal niet dat ze zouden kunnen winnen. Nu is het alleen maar heel jammer dat het niet gelukt is. maar ja, helaas...

Ja ik vind het leuk hoor met C. We kunnen elkaar lekker vrij laten en zien elkaar in de weekenden dat zoonlief bij zijn vader is. Maar ik merk dat hij mij ook mist, hij belt steeds vaker tussendoor even enzo. Tot nu toe ben ik er helemaal happy mee. Tuurlijk wil ik hem best wat vaker zien, maar alles op z'n tijd he.

Vandaag HA gebeld, uitslag urinekweek was goed. Gelijk een afspraak gemaakt om die mirena te plaatsen. Moet na de ongesteldheid, ik slik vanavond de laatste pil van de strip, daarna de stopweek en als het goed is ongesteld en dan zetten ze 2 oktober dat ding er in.

Heb hem opgehaald bij de apotheek en moest 160 euro aftikken, slik...... Ik hoor ook hele tegenstrijdige verhalen. Sommige zweren er bij en bij anderen is ie er binnen een jaar weer uit. Ik ben zeer benieuwd hoe het voor mij gaat uitpakken.

Nu even bed van zoonlief opmaken, die heb ik afgehaald en gewassen vanmorgen en kan er weer op.

Blehhhh, heb het helemaal gehad voor vandaag..Moe!

10 uur gewerkt en toen ik naar huis fietste zo zeik en zeiknat geregend.. Het ging verschrikkelijk hard en toen het losbarstte stond ik net voor een stoplicht en het het gewoon geen nut meer om nog te gaan schuilen. Daarna nog boodschappen gedaan, daarna een pizza erin gemikt (had echt geen zin meer om te koken) en nu niets meer. Druk op het werk, zieken/vakantie, pff, het houdt niet op. Van de 10 mensen die er hoorden te zijn waren er vandaag 4. Gaat lekker!

Echt balen he, van de wedstrijd! Had zo gehoopt dat ze dan tenminste gelijk zouden spelen, shit hoor.

Het gaat dus gebeuren binnenkort, de spiraal plaatsen. Brr, lijkt me ook niet echt een pretje. En hopen dat ie goed zit natuurlijk. Hopelijk is dit het voor jou en ben je er heel tevreden over.

Ik trouwens ook nog ongesteld geworden vandaag, vandaar denk ik extra bleehhhgevoel, hihi.

Harstikke lekker toch, dat het zo goed gaat met C. Die vrijheid is toch ook wel fijn en dat je elkaar dan meer gaat missen en elkaar eigenlijk vaker wil zien is alleen maar een goed teken, toch? Ik ga even Love is in the air kijken..al die emoties..:D

Tja scarlet het wordt weer herfst he. Regenpak uit de mottenballen halen? Dan wordt je in ieder geval niet zo zeiknat, al heb ik er ook een hekel aan hoor.

Ik ook de rest van de avond helemaal niks en love is in the air kijken. Was wel lekker vrij vandaag, maar heb genoeg gedaan hier in huis. Morgen weer vol aan de slag op het werk.

Ja, ik had mijn regenpak (nou ja, regencape eigenlijk) thuis laten liggen, ook niet zo handig he, als ze zoveel regen voorspellen..

Nou ja, goede les, heb m gelijk in de fietstas gestopt. :D

Werd vandaag niet blij verrast met een telefoontje van de mentrix van mijn knul (of studiebegeleider, hoe heet dat). Ik wist natuurlijk al dat hij het jaar heel slecht afgesloten had en hij er heel hard aan moest trekken, maar hij staat er eigenlijk nog slechter voor dan ik dacht. Of slechter, dat eigenlijk niet, maar de situatie is eigenlijk serieuzer dan ik (en hij, naar bleek) dacht. Wij dachten dat hij nu moest zorgen dat hij alle theorievakken voldoende staat (wat al een heel pittige klus is), in elk geval voor februari, zodat hij nog op stage kan en examen kan doen en wel kans heeft op studievertraging, maar dat dat nog te voorkomen is. Blijkt ie al daadwerkelijk studievertraging te hebben, omdat 1 van de toetsen waar hij niet genoeg studiepunten voor heeft, pas in februari aangeboden te worden waardoor hij dus niet op stage kan en dus geen examen kan doen. Dat was even schrikken. Gelukkig is er nog een escape: omdat hij "maar" 0,1 punt tekort heeft voor die toets (echt k*t), willen ze, als hij de voor de andere rechtsvakken voldoende staat in feb., via de examencommissie verzoeken of hij die ene toets eerder mag doen en als hij dat dan haalt, kan hij toch op stage en examen doen. AARGHH!! Mocht dat allemaal niet lukken, dan moet hij in feb. mee gaan draaien met de 2e klas, daar de toetsen doen en kan hij in september 2013 op stage om dan in feb. examen te doen, dus dan een half jaar studievertraging. Tjeeezzz....Het wordt echt tijd dat hij aan de bak gaat. Hij doet ook gewoon te weinig. Gaat pas leren als hij weet dat er een toets is, terwijl hij dat echt gewoon bij moet houden elke dag. Zij gaf ook aan, dat ze hem vaak een beurt gaf bij overhoren, om te kijken of ie al meer opgepikt had, maar had niet het idee dat dat zo was. Terwijl mijn knul juist zelf het gevoel had er beter in te zitten als vorig jaar, da's best lullig natuurlijk. Zij had niet het idee dat het er niet in zat, maar hij moest het wel laten zien. Tsja..Ik kan hem proberen te stimuleren om elke dag zijn rechtsvakken bij te houden, maar hij is wel degene die het moet doen natuurlijk. Ben wel blij dat ze gebeld heeft, heb nu toch het gevoel het wat meer te kunnen sturen. Dit gaat dus echt spannend worden. Vlgs haar was hij ook nog erg jong, niet alleen in gedrag, wat natuurlijk ook best zo is, maar ook echt jong, vergeleken met de rest vd klas. Misschien is hij er nog niet helemaal rijp voor? Er is natuurlijk geen man over boord als hij wel dat half jaar vertraging oploopt, maar met al die fijne plannen van het kabinet etc. moet je wel erg oppassen tegenwoordig..blehh..Nou ja, hopen dat hij er vol voor gaat. Hij vond wel dat zij nu de druk erg opvoerde, omdat hij elke dag een paar uur les van haar heeft en vindt sowieso dat zij erg de nadruk legt op iets wat hij niet weet en voorbij gaat aan wat hij wel weet. Heb dat in het gesprek wel proberen aan te geven maar ik geloof niet dat zij dat van zichzelf herkende. Lijkt mij ook niet goed om alleen maar te focussen op wat iemand niet weet, maar waardeer het ook als het wel goed is, mijn knul is daar iig erg gevoelig voor. Ik denk dat ik over een poos wel weer es contact met haar opneem om te vragen hoe zij denkt dat het nu gaat en het weer probeer aan te kaarten. Ik begreep trouwens wel dat hij wat moeite met haar heeft, vond haar ook niet heel erg sympa aan de phone (heb hem dat niet laten merken hoor), Waarschijnlijk wordt ze in november geopereerd en is dan heel lang weg. PFf, kan hem niet snel genoeg zijn..

Komt ie net terug van trainen, is hem gevraagd of hij volgend seizoen bij het (nieuw op te richten) juniorenteam wil spelen. Officieel is hij nog een junior, maar omdat ze geen juniorenteam hadden, zit ie nu bij de heren. Trainer zou de neef van het lekkere coachje zijn (haha). Hij vindt het echt een rotkeuze..Wel jongens van zijn leeftijd, wat natuurlijk leuk is, 2e klasse (nu spelen ze 4e klasse) maar hij wil aan de andere kant ook de mannen niet in de steek laten (die gelijk hadden gezegd je blijft toch wel bij ons?) Lastig. Arme knul, heeft het moeilijk momenteel!

Tja scarlet en helaas hoort dat allemaal bij volwassen worden. Hij wordt nu voor keuzes gesteld en moet voor zichzelf de juiste en fijnste keus maken, dus waar hij zich prettig bij voelt, dan is wat een ander zegt niet zo belangrijk.Hij moet ook kiezen voor het team waar voor hem de meeste leermogelijkheden liggen.

En wat school betreft, hem toch meer op de huid zitten qua planning en controleren (omdat je aangeeft dat hij te weinig doet). Hij mag dan wel 18 zijn, maar blijkbaar heeft hij toch sturing nodig van een volwassene. Is er vanuit school niet iets van huiswerkbegeleiding (of studiebegeleiding) aangeboden? Dat bieden ze ook vaak aan jongeren die vast lopen met leren of die zelf moeite hebben met plannen.

Wel fijn dat school belde, ben je in ieder geval op de hoogte.

Hier ook een kind wat niet goed met zijn juf kan. pfff, gaat een lang jaar voor hem worden, want hij zal het er toch mee moeten doen. Al snap ik wel een beetje zijn weerstand, maar ja hij moet toch leren omgaan met mensen die hij niet zo aardig vindt.

Verder werd mijn knul tegen de avond helemaal niet lekker, misselijk en duizelig, amper gegeten en de hele avond op de bank gelegen.
Heerlijk, het is weekend en ik ben er aan toe als ik eerlijk ben. Morgen nog wel vroeg op, kwart voor 8 vertrekken en 9 uur voetballen, uit. Daarna ff een heel weekend bijkomen en relaxen.

Wat een drukke week was het zeg. Vandaag gelukkig qua werk niet, zou 1 afspraak in montfoort hebben, maar daar hoefde ik niet heen, da's wel altijd lekker. Wel wezen sporten en voor de hele week boodschappen gedaan. Zoonlief kwam heel laat thuis uit school, hij zou gelijk uit school naar huis komen, maar dat is dus niet gelukt. Nog net optijd klaar voor de training.

Vanavond lekker zelf pizza gemaakt en knulletje ligt nu al op bed, want morgen vroeg op.

Ja heerlijk he, weekend!! Wel jammer dat je dan vanmorgen weer vroeg op moest..Hoe is de wedstrijd gegaan? Fijn dat er een afspraak uitviel, altijd leuk als het onverwachts dan "meevalt".

Gisteren ook boodschappen gedaan (hoe bevalt tot nu toe het boodschappen voor de hele week doen? Merk je dat je dingen dan toch vergeten hebt?) en daarna in huis aan de gang gegaan.

Gisteravond (natuurlijk) tvoh gekeken en ook nog tot laat TV Noord, ivm het gedonder in Haren. Wat vreselijk hoe dat daar uit de hand gelopen is zeg. Zo eng ook voor de mensen die daar woonden en die het voor de deur hadden etc. Idioten.

Er worden nu al meer van dit soort 'feestjes' aangekondigd, ja, daar kon je op wachten natuurlijk..Zou het ook niet een beetje te veel zijn opgeblazen door de media? Ik bedoel, dat er van tevoren teveel aandacht vanuit de pers etc. hiervoor is geweest? Als het niet in het nieuw etc. was geweest, had ik hier niets van geweten, maar nu was het alom bekend natuurlijk.

Vandaag hier een dagje helemaal niks, morgen weer honkbal, strijk etc..beetje saai, maar ach. Volgende maand wordt drukker! En ik vind het niet erg, lekker relaxen..:)

Hier ook een weekend helemaal niks. Zoonlief heeft zelfs niemand om mee te spelen en daar is hij niet blij mee. Vandaag weer verloren met voetbal, terwijl het niet nodig was. Wat jammer is dat toch,. Morgen gaat zoonlief joggen met een teamgenoot (Hij moet aan zijn conditie werken). Dit jochie kon vandaag niet, maar morgen wel. Is zoon va de coach en die gaat geloof ik meelopen met ze. Helemaal leuk dus.

Ik heb de wasmachine aanstaan en ga zo maar eens op mijn gemak in huis beginnen, alle slaapkamers en badkamer zijn hoognodig aan een beurt toe.

We zouden vandaag eigenlijk die bbq hebben bij vrienden van C, maar er wederom een vader overleden van 1 van die jongens. Nu is de begrafenis bezig, dus een bbq vandaag zou enigsinds ongepast zijn. Dan moeten we ons zelf maar op een andere manier vermaken.

Het bevalt wel hoor scarlet, 1x per week boodschappen doen. Natuurlijk met een lijstje, zodat ik niks vergeet. ER gaan natuurlijk wel dingen op gedurende de week, maar op = op.....

Fijne zaterdag.

Wat naar dat er weer iemand is overleden in C.'s vriendenkring.. jammer van de bbq, maar zoals je zegt zou dat niet helemaal gepast zijn nee. Jammer van de wedstrijd, ze moet er toch nog wel een beetje in komen lijkt het, of niet? Wat stoer dat ie gaat joggen, helemaal niet verkeerd natuurlijk. Het vereist natuurlijk ook wel een strakke planning, 1x in de week boodschappen doen, want dan moet je ook alvast gaan plannen wat je zo'n week gaat eten. Ik heb vaak dat ik dat op de dag van boodschappen doen nog bedenk, is maar net waar ik/we dan zin in hebben. Vind je dat niet lastig soms? Aan de andere kant weer ideaal, omdat je niet gedurende de week hoeft te bedenken wat je aan boodschappen moet doen of wat je moet eten. Mijn knul is zowaar uit zichzelf met huiswerk bezig gegaan vanmiddag, nu zorgen dat ie dat erin gaat houden. Dat is dan weer het lastige van de vrijheid die ze hebben, ze hebben niet echt huiswerk, omdat ze er in de les aan werken. Zaak is om het thuis bij te houden en dat deed hij dus niet. Hopelijk ziet hij het in (en hopelijk werpt dat zijn vruchten af..pfoe).

fijne zaterdag!

In plaats van BBQ zijn we vanavond pannenkoeken gaan eten met C en een vriend van hem met zijn vriendin. Zoonlief is meegeweest en vond het leuk. Hij kreeg natuurlijk alle aandacht en dat meisje voetbalt dus zelf ook op de linksbuiten positie, in die zin hadden ze meteen een klik.

Nu net thuis en nog even lekker voor de buis voordat het mannetje naar bed moet.

Het is niet echt dat ze in moeten komen scarlet, want ze voetballen helemaal niet slechter dan de tegenstander. Vorige week ook niet trouwens. Ze hebben alleen te veel kansen nodig voor er 1 in gaat, dus het rendement is te laag. Daarbij voetballen ze natuurlijk op hoog niveau, dus de tegenstand is natuurlijk ook stevig.

Conditioneel komen een aantal jongens nog wel te kort, waaronder zoonlief, maar dat is een kwesti van trainen.

Het vergt wat discipline ja om 1x per week boodschappen te doen, maar laat dat nou net een sterke kant van mezelf zijn. En verder de hele week niet meer hoeven nadenken over wat te eten is ook lekker hoor. Je kan dan toch niks anders maken dan wat er in huis is, dus heel simpel. Had voor vandaag serzibonen, maar die kunnen we morgen eten bij de sla. Vlees van vandaag gaat de vriezer in.

Je knul moet inderdaad zelf gaan inzien dat hij thuis aan de bak moet. Je kan hem hier natuurlijk nog wel een beetje in sturen als blijkt dat hij dat toch erg moeilijk vindt.
Hier een heerlijke luie zondag. Zoonlief is vanmiddag al een uur wezen joggen en is nu met een ander vriendje en diens moeder mee naar het zwembad. Die stond hier aan de deur of hij mee mocht zwemmen. De mazzelaar.

Voor mij ook heerlijk rustig. Lig op de bank ADO- Ajax te kijken. Ajax moet wel snel gaan scoren trouwens...... De wasmand staat naast me, die moet opgevouwen worden, maar voorlopig staat die was me best.

En ook hier weer lekker thuis...Brr, was goed te merken dat het weer aan het veranderen is, tenminste..ik vond het frisjes langs de lijn. Die knul van me bleek helemaal niet te spelen, kreeg bij warming up al last van zijn arm en omdat dit toch niet zo'n moeilijke wedstrijd zou worden, was het beter dat hij zich spaarde voor volgende week (tegen de koploper). Gelukkig heb ik me prima vermaakt tijdens de (zeer slechte) wedstrijd met oa lekkere coachje. Was erg gezellig. Gelukkig hebben ze wel gewonnen, maar ze speelden ronduit slecht. De tegenstander gelukkig ook, maar vorige xeren werden die ingemaakt met 23-1 en dat soort uitslagen, maar dat was vandaag dus niet zo (weet eerlijk gezegd ook niet wat de uitslag wel was).

Er gaat een training komen met alle eventuele toekomstige junioren en de nieuwe trainer, wrs woensdag al, zodat de jongens elkaar kunnen leren kennen en de trainer natuurlijk. Goed plan. Alleen jammer dat mijn knul in overleg met team net had besloten niet te gaan trainen komende week ivm de naderende belangrijke wedstrijd, dan zou het een beetje raar zijn als hij wel ging mee trainen met de junioren. Maar hij kan natuurlijk altijd gaan kijken, zo ziet hij ook hoe de training verloopt. Weet nog steeds niet wat te kiezen.

Lekker en gezellig dat jullie pannenkoeken zijn wezen eten en jij nu een lekkere zondag met tijd voor jezelf, nu je knul lekker aan het zwemmen is. Oh bah, heb wielrennen opstaan en weer een valpartij, Zo naar om te zien altijd. Hier is de was en strijk al weg, dus nu ook lekker relaxen. Heb voor vanavond stamppot rauwe andijvie, met spekjes natuurlijk..lekker!

Wij hebben sperzibonen, krieltjes en een snitzel gegeten. Zoonlief was om 17:15 weer thuis en had natuurlijk honger, eerst een uur hardlopen en daarna zwemmen, haha. Wij hebben het eten dus al weer op, afwas is ook al gedaan. Nu lekker studio sport kijken en boer zoekt vrouw.

Ik vind eigenlijk dat je knul wel moet gaan woensdag. Juist om het eens mee te maken en spelen, dan kan hij een gedegen keus maken. Anders is de kans natuurlijk groot dat hij bij het vertrouwde team blijft, juist omdat het vertrouwt is.

Balen dat hij last van zijn arm heeft, hoop dat het niet ernstig is.
Vandaag voor de verandering een beetje rustige dag op het werk gehad. Maar 1 huisbezoek, maar die was wel heftig, is die zaak waar kindermishandeling/ huiselijk geweld speelt. Die moeder heeft de scheiding aangevraagd en man is het hier niet mee eens. Hij had via advocaat een brief gekregen dat hij binnen 10 dagen het huis moest verlaten maar zit er nog steeds. Dit weekend is het ook weer uit de hand gelopen en heeft middelste zoon klappen gehad van zijn vader. Oudste is inmiddels uit huis, 2 jongsten wonen er nog met hun moeder. Al met al dus drama, echt een buikpijn zaak voor mij.

Wij hebben vandaag voor het eerst spruiten gegeten, lekker hoor. OOk zoonlief had er zin in.

Morgen in tegenstelling tot vandaag wel erg druk, wel 4 afspraken buiten de deur, en wordt een latertje, veel onderweg morgen. Maar goed dat het vandaag wat rustiger was.

Als het goed is moet ik morgen weer ongesteld worden, ik ben zeer benieuwd of dat nu wel gaat gebeuren. Volgende week dinsdag heb ik een afspraak dat ze de mirena er in gaan zetten. Best wel een beetje spannend.

HIj is ook zeker van plan te gaan en het geluk is een beetje met hem, die training is volgende week woensdag. Dus hopelijk kan hij dan weer gewoon meedoen. Zondag wel een hele belangrijke wedstrijd, hopelijk is ie dan wel weer in orde. Het gekke is dat er meer zijn in zijn team met armklachten, net alsof er misschien niet op een goede manier getraind wordt? Lekkere coachje gaat zich toch ook een beetje met dit team bezighouden, want hij zal tijdens de training ook ondersteunen. Ik denk dat hij bij dit team toch meer zal kunnen leren dan bij het herenteam, want dat staat in feite behoorlijk stil. Ze hebben geen echte trainer, wat dan toch wel een gemis is. Maar ja, we zullen zien wat het gaat worden..Hij is sowieso blij, zijn rechtendocent (die mij laatst belde, waarvan hij vindt dat zij niet fijn les geeft), wordt volgende week geopereerd en is dan 4 maanden uit de running. Het was al bekend dat het zou gaan gebeuren dit schooljaar, maar is nu eerder dan gepland. Hopelijk valt de vervanger beter in de smaak en is het iemand die de klas positief weet te stimuleren, ipv alleen te focussen op hoe slecht het gaat. En dan bedoel ik niet tov mijn knul, maar ook haar uitingen in de klas.

Wat een weer (bij vlagen) vandaag he! Ik had mazzel, ben steeds droog overgekomen, zowel met naar werk, naar huis en boodschappen. Wel balen, heb last van mijn keel en begin nu ook verkouden te worden. Dus maar aan de Trachitol en de Ibu, hopelijk red ik het daarmee.Ik moet zoooo hoognodig naar de kapper, het zit echt nergens meer naar. Als het goed is, is "mijn" kapster terug van zwangerschapsverlof, dus hopelijk kan ik een afspraak maken voor woensdag. Daarna weer kleuren, wat ook echt heul nodig is, maar is zonde nu...

Hey, da's raar? Toen ik mijn stukje postte heb ik die van jou helemaal niet gezien. Weird..

Wat een nare zaak Dolphine. Kun je dat wel van je afzetten als je thuis bent? Vreselijk, die situatie.

Morgen wordt dus een pittige dag voor je, hopelijk toch nog wel op een redelijke tijd thuis. Lekker he, spruiten!

Mocht je nu niet ongesteld worden, wordt dan toch de Mirena geplaatst volgende week?

Inmiddels lukt het me wel scarlet om die zaken van me af te zetten. Ook omdat betreffende jongen nu op kamp is tot en met woensdagavond en omdat er netwerk opvang voor hem mogelijk is als het uit de hand dreigt te lopen, moeder beschermd haar kinderen goed. Binnenkort een gesprek op bureau jeugdzorg met beide ouders om afspraken omtrent veiligheidsplan te maken.

Ik weet eigenlijk niet of de mirena wel geplaatst wordt als ik niet ingesteld wordt, daar hebben we het niet zo specifiek over gehad. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het wel wordt nu, zo voelt het inmiddels wel namelijk.

Laatste afspraak wederom niet door kunnen gaan, stond helemaal vast op de a28, van utrecht naar amersfoort, ik moest naar Barneveld. Deze zaak heb ik vanmorgen overgedragen aan een collega, dus ik heb die man een keurig mailtje gestuurd met het hoe en waarom en de mededeling dat ze deze week gebeld worden door de nieuwe hulpverlener.

Vandaag had ik een afstemming voor nieuw perspectief, maar wat is dat heftig zeg. Is nog maar de vraag of deze jongen geschikt is. Hij is 18+ en heeft een strafblad waar je u tegen zegt, openlijke geweldpleging, wapenbezit, winkeldiefstal, inbraken in bedrijven en scholen. Hij heeft er al 50 dagen jeugddetentie opzitten. En op dit moment is deze fijne knul spoorloos.......

Dus niet zo maar een overlast veroorzaker. Ik wacht rustig af of wij (ik) dit moet gaan doen.

Zo lekker eten koken, tagiatelli met zalmroomsaus. Zoonlief komt over een half uurtje thuis.

Pfoe Dolphine, dat is inderdaad echt heel heftig zeg.. Lijkt haast meer een zaak voor de reclassering, maar dat is weer anders denk ik? En nog spoorloos ook, dus kun je nog niets beginnen ook. Afwachten dus maar..Waar ligt dan eigenlijk de grens? (wanneer nemen jullie een zaak aan en wanneer gaat het echt te ver?)

Wel lekker dat je toch weer niet naar Barneveld hoefde zeg..En nu die zaak def. overgedragen, fijn. Oh lekker, tagliatelle met zalmroomsaus..Net zoiets als in die recleme? (oh nee, ik ben de tomatensaus vergeten..die reclame bedoel ik ) Mmm, heb ik ook wel zin in. Morgen misschien..

Ik ben vreselijk verkouden geworden, keelpijn gelukkig niet meer, wel een beetje benauwd gevoel, loopneus, niet echt fijn.

Wel gewoon gewerkt hoor, ook nog ontruimingsoefening gehad, die helemaal niet goed liep (ontruimingsalarm ging niet af en de BHV'ers kregen geen instructies waardoor o.a. onze afdeling veel te laat buiten was) Het is maar goed dat er af en toe geoefend wordt, want daar word je niet zo blij van natuurlijk, mocht er echt iets zijn. Lekker voor zaterdag een afspraak bij de kapper gemaakt, hopelijk dan niet meer zo verkouden. Mijn kapster is weer terug, hoera! En nu helemaal niets meer en languit voor pampus op de bank...

Reclassering is ook betrokken in deze zaak hoor. Daar moeten we mee samenwerken en die zijn eindverantwoordelijk. Alleen de betrokken reclaseringsbeamte was niet aanwezig op de afspraak. Die moet openheid geven hoe het er nu voor staat met deze knaap. Welke delicten rescent zijn, Daar kunnen wij dan ons hulpverleningsaanbod op aanpassen. Ik doe NP (nieuw perspectief), dat is de mildste vorm in deze sector, is 6 mnd. Je hebt ook nog NP +, is 9 mnd en NPT, is 1 jaar. Dus wij gaan hem wel doen, alleen is de vraag of ik het wordt of en collega van NPT, en dat vermoeden we. Maar eerst moet reclaseringswerker zijn werk maar eens gaan doen.

Tagiatelli was zo lekker... zoonlief heeft zitten smullen. is idd vergelijkbaar met die reclame, alleen heb ik er nog gerookte zalm, champignons en rode paprika door gedaan en kookroom ipv melk. Smullen hoor, een aanrader.........

Ik heb 29 nov weer een herhalingscursus BHV, haha is bij ons ook broodnoodig hoor, ik merk dat er gedurende het jaar toch steeds veel wegzakt.
Zo even een beetje rust in de tent hier. Vanmorgen wezen sporten en naar kruidvat geweest voor multi vitaminen voor zoonlief en mijzelf. Ongesteldheid is wel een beetje doorgebroken, is een kleine beetje, maar ik voel me er niet minder beroerd door. Heb ook hoofdpijn.

Huis met de franse slag aan kant gemaakt, alleen een natte lap en ff de stofzuiger er door.

Zoonlief is spelen en die had een 8,5 voor geschiedenis (is zijn eerste huiswerk geweest). Helemaal trots dus.

Nu even heerlijk languit op de bank met een kop thee. Drukke werkdagen hakken er toch wel in hoor. en nu die hoofdpijn erbij werkt natuurlijk ook niet mee. Maar vandaag lekker rustig aan en dan morgen weer aan de bak. Morgenochtend casuistiek bespreking en 's middags een conferentie. Daardoor vrijdag wel 2 afspraken. Bleh daar baal ik dan weer van.
Bwehh, ik vrees dat ik toch lichtelijk geveld ben. Heb wel gewerkt, ben alleen een half uurtje eerder naar huis gegaan (eigenlijk stuurden collega's me weg, veel te bang dat ik ze zou aansteken). Zo vreselijk aan het sniffen en snotteren, niezen, m'n hoofd zit gewoon helemaal vol. Boodschappen gedaan en kippenpoten laten trekken, straks even een lekker soepje maken. Alleen jammer dat ik er bijna niets van proef :( Vooral wat op de bank hangen dus, al draait ondertussen de wasmachine wel hoor. Sneu, vanmorgen belde mijn dok dat zijn vader afgelopen maandag was overleden. Hij (dok) zou net met zijn vrouw een paar dagen vrij hebben, hotelletje geboekt, was ook jarig dinsdag. Vrijdag dus ook nog een begrafenis, denk ik, weet niet of het besloten is.

Wat zonde dan he, dat dan toch weer niet iedereen aanwezig is op zo'n belangrijke afspraak. Wordt dus nog vervolgd?

Ik had ook wel zin in die tagliatelle, maar wacht daar nog even mee tot ik weer smaak heb, zo zonde anders!

Ik kruip weer even onder mijn dekentje...:)
Beterschap meid.

Ik heb ook een groot deel van de dag liggend op de bank doorgebracht, hoofdpijn, last van ongesteldheid. Al is het nog steeds maar een ietsie pietsie beetje....

Lekker rustig middagje gehad, zoonlief was lekker spelen en was om half 6 thuis. Eten gekookt, huiswerk met hem gedaan en nu weer lekker hangen. Mijn knul ook hoor.

Al is het (nog) maar een beetje, het is tenminste íets Dolphine..

Er heerst van alles geloof ik, bah, hoofdpijn is ook zo rotvervelend.

Ik las dat de begrafenis van de vader van dok niet in de stad is, dus maar even kijken of er nog meer mensen gaan. Is ook 's morgens onder werktijd en ik ben een van de weinigen die vrijdag werkt..Maar es even kijken of dat wel mag van de baas.

Heb me vanmorgen toch maar ziek gemeld. De hoofdpijn wil gewoon niet verdwijnen, heel vervelend en ik heb ook koorts. Dus blijf morgen ook nog thuis en dan hoop ik toch dat ik in het weekend weer opknap, want wil toch wel graag naar de kapper zaterdag en honkbal zondag. Maar ja, als het niet kan, kan het niet natuurlijk..Hopelijk redden ze het morgen, want van mijn club is er dan niemand. Pff, moet ik me eigenlijk helemaal niet druk om maken, ik ben 1 van de weinigen die nooit ziek is. Kan dus ook niet naar de begrafenis, maar dat zal hij wel begrijpen.

Is bij jou de ongesteldheid nog verder doorgezet?

Beterschap meid. En maak je niet zo druk om alles er om heen, nu eerst even aan jezelf denken.

Ik ben flink aan de beurt ja. en ook incuisief alles zeg maar, pijn in de rug, hoofdpijn, stront chagerijnig, grrrr, voel me gewoon beroerd en hoop dat het snel wegtrekt.

Vanmiddag een conferentie gehad over aanpak kindermishandeling, daarom morgen 2 huisbezoeken, want die kon ik vanmiddag natuurlijk niet doen. Morgen dus nog aan de bak. Bah ook geen zin in.

Eigenlijk helemaal nergens zin in momenteel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven