Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Wat jammer van de regen Dolphine. Hier eigenlijk, ondanks dat er bijna geen zon was, een zomerdag. Warm! Dat het voorbij vliegt kan ik me voorstellen, maar wel heerlijk hoor. Vanavond medailleuitreiking en nabespreking seizoen voor mijn knul (is alleen voor hen hoor) en morgenavond lekker met mijn vriendin naar Trijntje. Zin in!

Nou warm was het wel scarlet, alleen regende het gisteren.

Nu weer lekker thuis aan het wassen. Boodschappen gedaan en weer over tot de orde van de dag.

Jij vanavond naar trijntje, leuk!

Hier wordt het een avondje relaxed bankhangen. Morgen weer druk met 2 verjaardagen, dan kunnen we weer op stap dus.

Trijntje was echt te gek! En die band van haar is ook steengoed, was echt een heel leuke avond. Nu lekker aanrommelen thuis, mijn knul is naar de club voor onderhoudsdag, Wat is het weekje weer omgevlogen he Dolphine..Geen voetbal vandaag? Of is dat om het nog vakantie is? Veel plezier met de verjaardagen!

Hier geen voetbal nee, idd door de herfstvakantie. Volgende week begint het weer en moet hij ook weer trainen.

Verjaardag van mijn vriendin was wat saai. Alleen ik was er, zoonlief is ook niet mee geweest die was bij een vriendje monopoli aan het spelen en mocht daar blijven.

Ik heb daar een bakkie gedaan en ben toen maar weer gegaan.

Verjaardag van mijn nichtje was weer erg druk. Hordes kinderen. maar altijd wel gezellig. Jammer genoeg was zoonlief bij het weggaan weer erg dwars waardoor we niet zo fijn weg gegaan zijn. Maar verder was het gezellig en heeft hij zich prima vermaakt.

C moest vandaag werken. Opbouwen van een beurs. Hij had er flink de balen van wat heeft er deze week al meer dan 50 uur op zitten, waaronder 2 dagen belgie. Hij ligt nu jammer genoeg in bed. had geen puf meer om nog wat te komen drinken. Nou ja jammer, maar helaas, volgende keer beter.

Mijn knul ligt ook al een uurtje op 1 oor, dus rustig avondje hier. Nu even voetbal kijken en dan straks ook maar mijn bed opzoeken.

He jammer Dolphine, dat C. te moe was om nog langs te komen. Tenslotte heb je hem ook een week niet gezien. Misschien van de week nog tijd? Nog plannen voor vandaag? Ik ben een beetje aan het wassen, maar verder vooral lezen en luieren, morgen lekker ook een dagje vrij, heerlijk. Volgende week naar mijn tante in Den Haag, die dan jarig is. Ik zal mijn knul ook maar een paar dagen rust gunnen qua leren, haha, heeft nu vakantie. Maar hij moet het wel bijhouden van me. Toetsen zijn na kerst, brrrrr. Ik zal zo blij zijn het als het achter de rug is en hij gewoon netjes zijn MBO diploma gehaald heeft.

Zover is het helaas nog lang niet. Lastig ook om een stageplek te gaan zoeken straks, wetende dat je er niet goed voor staat en de kans groot is dat die stage helemaal niet doorgaat.

Is je knul gisteren later wel weer bijgedraaid thuis? Hoop het voor je, zodat je verder een kalme dag en avond hebt gehad

Fijne zondag!

Gisterenavond ging het weer prima met hem ja. Vandaag ook een relaxed dagje. Zoonlief heeft eigenlijk helemaal niks gedaan vandaag, beetje tv kijken, play stationen en een spelletje met mij gedaan. Echt een luie laatste vakantiedag. Morgen begint school weer voor hem.

Ik morgen ook gelijk vol aan de bak, er staat me een heftige week te wachten.

Door de week afspreken met C is bijna onmogelijk scarlet. Hij zit soms dagen in het buitenland en slaapt dan daar of hij is pas om 22:00 uur s'avonds thuis. Hij heeft de hele maand december vrij, dat is nu dus extra uren draaien. Belachelijk trouwens, want hij heeft nog helemaal geen vakantie gehad dit jaar en ook de hele zomer door gewerkt.

Maar volgend weekend kunnen we waarschijnlijk wel weer wat afspreken.

Tja helaas gaat het zoals het gaat en willen we ook niks foceren voor wat betreft zoonlief. Dat is er nu eenmaal een met een gebruiksaanwijzing hè.

Jouw knul heeft dus komende week vakantie. Heeft ie mooi de gelegenheid om te leren. Tijd zat...... Ik heb mijn knul dit weekend ook al wat aan het werk gezet. Hij moet een werkstuk maken en moest alvast een begin maken van me. Is nog niet heel enthousiast, want is de eerste keer en hij weet niet precies hoe het moet. Maar gaat goed komen.

Dinsdag weer ouderavond op het werk, dus lange dag vanaf 's ochtends 9 tot 's avonds 10. Maandag ook helemaal vol met afspraken. Woensdag naar ajax- manchester city. En zo is de week al weer aardig gevuld hier.

Het is lente!!!! Jeetje zeg, wat een superheerlijk weer was het vandaag. Heb al de hele dag de buitendeur open staan, zo lekker warm. Boodschappen gedaan met alleen een spijkerjackie aan (nou ja, wel verder gewoon broek en laarzen enzo natuurlijk he..duh...), ik had het echt warm gewoon. Wat een cadeautje! Eind vd week wordt het wel echt een heel stuk kouder, zag ik.

Ik ben benieuwd wat ik morgen zal aantreffen op het werk, na mijn vrije dag vandaag. Morgen heb jij echt weer een heel lange dag zeg, hoop dat je dat wel mag en kan compenseren?

Jammer, dat het zo lastig is om af te spreken met C., maar ja, zo is het nu eenmaal he..Wel extra fijn als jullie elkaar dan weer zien. Wat raar ja, dat ie dan nu extra moet werken om straks vrij te zijn terwijl hij nog helemaal geen vakantie heeft gehad! Ik ga nog even wat luieren op de bank..Zo naar, zo'n vrije dag..;)

Vandaag al weer mega druk geweest op het werk. Morgen een erg lange dag en vanavond flinke strijd met mijn knul wederom.... Of te wel het gaat weer lekker hier. Ik zit er op dit moment even helemaal doorheen. maar dat gaat ook wel weer goed komen.

Net wel even contact gehad met C. Hij komt donderdag ff een bakkie doen.

Tja hij is op zijn werk de enige die deze functie heeft in nederland, dus voor hem is het moeilijk vrij nemen.

Vandaag werkbegeleiding gehad, moest even een paar zaken bespreken waar het helemaal niet lekker loopt. Het is momenteel overal chaos geloof ik.

Trouwens nu bericht gehad hoe ze de komende bezuinigingen gaan aanpakken. 1 beter met thuis groep gaat sluiten en de dagbehandeling voor jonge kinderen (tot 12 jaar) moet ook sluiten. Vervelend voor de collega's die op die lokaties werken maar voorlopig ontspringen wij als team nog even de dans.

Tja, helaas zit het leven zo in elkaar he Dolphine..de één z'n dood...fijn dat jullie nog even niet aan de beurt zijn qua bezuinigingen. Wat vervelend zeg, dat het weer strijd is met je vent.. Jammer dat de vakantie niet die rust heeft kunnen geven om een soort van opnieuw te beginnen. Heb je ook enig idee hoe het komt? Of hoort het er min of meer bij, is het een soort puberen, tja, het kan van alles zijn natuurlijk..Maar wel gewoon kl*te en het kost je zoveel energie. En gewoon niet leuk natuurlijk. Hoop echt voor je dat het snel weer een beetje gewoon wordt allemaal. Fijn dat je C. deze week toch even gaat zien.Pff, da's toch ook wat, dat hij de enige is die die functie heeft? Hoe fijn misschien soms ook om onmisbaar te zijn, iedereen heeft toch recht op vrije dagen etc. Hij moet het waarschijnlijk ruim van te voren plannen allemaal? Oh ja, hij is december lekker de hele maand vrij..Maar dan misschien nooit even als je geen zin meer hebt een uurtje opnemen oid?

Na een slechte nacht gisteren, was om 3 uur wakker en om 4.15 nog steeds..... EEn lange werkdag vandaag. maar de ouderavond was leuk, heeft me toch wel weer de nodige energie gegeven. Met zoonlief vanmorgen toch maar weer opnieuw afspraken gemaakt. Hij moest van mij excuses aanbieden aan de overblijfouder, daarbij de hele week geen playstation/ psp/ ed. Ik kwam vanavond thuis toen werd hij even wakker en zei meteen dat hij zijn excuses aan had geboden. Hem verder meegedeeld dat als hij nog een keer zo'n grote mond tegen mij heeft of een andere volwassene, hij mijn telefoon (als die nieuwe ooit komt) op zijn buik kan schrijven.

Eerlijk gezegd scarlet maakt het me allemaal niet meer zo veel uit waar zijn gedrag vandaan komt. Het moet gewoon stoppen zo simpel is het.
Vrije dag vandaag is weer omgevlogen. Straks zoonlief ophalen van fitness, eten, zoonlief naar opa en oma brengen zelf naar amsterdam voor ajax, Eindelijk een beetje ontspanning voor deze mama.

Vanmorgen zelf gesport, gestreken, gestofzuigd, kattenbak verschoont en met de auto naar de garage geweest om slot te laten vervangen. Centrale vergrendeling werkte niet meer. Viel gelukkig nog binnen de garantie.

Maar zo is je dag wel snel voorbij!

Morgen gelukkig iets minder druk. Vrijdagochtend 1 afspraak, waardoor ik dan maar 's middags ga sporten. En dan even een weekendje voor mezelf. Al geeft zoonlief elke keer aan dat hij niet naar zijn vader wil. Erg vervelend, maar ik wil toch dat hij gaat dat ene nachtje.

Heerlijk he, zo'n vrije dag die dan vol zit met allerlei huishoudelijke taken. Bah. In plaats dat je dan aan jezelf kunt toekomen..Maar vanavond gelukkig even er tussenuit en het weekend ook weer even rust. Heeft ie gewoon geen zin of is er iets waardoor hij niet wil? Hoe dan ook, jij hebt het gewoon af en toe nodig, even die adempauze. Veel plezier vanavond, hopelijk wordt het nog wat. (met de wedstrijd, bedoel ik) Heb lekker een champignon ui stoofpotje opstaan, met rundvlees, mm, heb er al zin in. Hier ook vanmiddag wat hh klusjes, zou toch wel lekker zijn als je iemand had die het voor je deed, haha.

Hele leuke avond gehad gisteren. Heerlijke wedstrijd gezien, lekker spannend. Vandaag lekker gewerkt, wel druk geweest, maar bevredigend druk. 2 huisbezoeken gehad en een stage gesprek met de begeleider van school van onze stagiaire. Al met al allemaal goede gesprekken geweest en dat geeft een bevredigend gevoel.

Morgen nog een dag aan de bak en dan eindelijk weekend. Zoonlief roept nog steeds dat hij niet naar zijn vader wil zaterdag. Hij zegt nu omdat papa zo ver weg woont. Dat is natuurlijk wel een hele opgave voor zo'n kind, maar ik vind toch dat hij het contact moet houden.

Mijn knul is trouwens op maandag na wel de rest van de week een engeltje. Zelfs zijn huiswerk ging vandaag zonder 1 weerwoord.

Ook bij opa en oma is hij gisteren heel erg lief geweest.

Ja, hoeraa, godzijdank bijna weekend.Weer wat bijslapen! Ik slaap ook weer zo slecht, ik slaap wel snel in, maar wordt zo tegen half 3 dan wakker en slaap daarna niet meer in. Waardeloos, dat zijn hele korte nachtjes, met ongeveer 3 a 4 uurtjes slaap. Misschien toch weer wat regelmatiger die melatonine nemen, ipv zo af en toe zoals nu. Zaterdag samen met broer en schoonzus naar Den Haag, verjaardag tante, bah, zie ik ook wel een beetje tegenop. Lang in de auto, vroeg op, maar ja...ze is maar 1x jarig he...Ze wordt 84, wie weet is het de laatste x. Gelukkig dan nog wel de zondag "vrij" (was, strijk, bah) Whahahaa, wat een geklaag...

Fijn dat het de rest vd week goed gegaan is met je knul.

Ik heb voor mijn knul nu de melatonine forte van 1,5 mg. De tabletjes van de neuroloog zijn op en ik heb in november weer een nieuwe afspraak. Daar kreeg hij tabletjes van 1 mg en moest hij er 2. Nu slaapt hij al 2 nachten door op 1 tabletjes van 1,5 mg. Gaat als een speer dus. Kosten 12,50 voor 50 tabletten. is dat niks voor jou scarlet?

Ik weet niet hoeveel je nu slikt hoor, maar deze zijn eigenlijk voor jet lag en nachtdiensten. Maar mijn knul doet het er dus ook goed op.

Ik ga ook mijn bed opzoeken. C. is net vertrokken. Die moet zaterdag met zijn moeder naar een poppenbeur heeft hij beloofd..... en daar heeft hij toch spijt van dat hij dat beloofd heeft, hihi.

Ik wil zaterdag naar de kapper, maar eerst voetballen en mijn knul met zijn vader mee zien te krijgen.

Zal wel koud zijn langs de lijn morgen Dolphine! Brrr, ik benijd je niet..Hopelijk gaat ie zonder morren naar zijn vader morgen zeg.Dat zou fijn zijn he! Ah..wat lief dat C. met zijn moeder meegaat..echt schattig! Zie je m nog in het weekend?

Ik weet eigenlijk niet hoeveel mg die tabletjes van mij zijn (heb de doos net vd week weggegooid, heb alleen nog de strip), maar het was ook een Melatonine forte, ik geloof van Bional. Het is gewoon net alsof ik er op lig, dat ik op tijd wakker wordt (nou ja, dit is wel heeeeel op tijd, pfff), hoef ook nooit een wekker te zetten, ben altijd voor de wekker wakker. Als ik de dag erna vrij ben, zoals in het weekend, gebeurt het me niet..Denk dus toch dat ik er (onbewust?) te veel mee bezig ben, dat ik de dag erna werken moet, op tijd op moet staan etc. Maf hoor. Alsof ik er tegenop zie, dat is helemaal niet zo!

Lekker, naar de kapper. Ik heb wel vandaag mijn haar weer gekleurd, is weer lekker zacht en de uitgroei weg (het belangrijkste!). Nu lekker een avond voor de buis, met natuurlijk TVOH. Morgen naar Den Haag, gezellig een dagje op stap met mijn broer en schonezus..

Ik ga C zeker nog zien het weekend. Hij belde eind van de middag of we morgenavond een hapje gaan eten. Gezellig.

Volgende week gaat hij mee naar de verjaardag van mijn pa, ook gezellig.

Ik vond het vandaag al zo koud, dus zal morgen wel helemaal een ramp zijn langs de lijn. Heb van vandaag voor het eerst mijn winterjas aangehad trouwens.

Ben vanmorgen voor niks naar nieuwegein gereden, had om 9 uur een afspraak met een vader, maar daar aangekomen alle gordijnen dicht en er werd niet gereageerd op bel of telefoon. Erg frustrerend die rtijes voor niks vooral 's morgens als ik gewoon had kunnen gaan sporten.

Heb uiteindelijk in die tijd de auto laten wassen en boodschappen gedaan, hoefde ik vanmiddag de deur niet meer uit. Behalve om te gaan sporten. Dat was dan wel weer lekker.
Het viel erg mee langs het veld vanmorgen. Hij hoefde gelukkig niet heel vroeg, half 11, maar het zonnetje scheen en we zaten heerlijk windvrij in de dug out. OOk een leuke wedstrijd gezien. Het is 2-2 geworden, maar beide partijen hebben meer kansen gehad, dus het kon alle kanten uit.

Uiteindelijk is hij wel weer zonder morren met zijn vader mee gegaan. Ik heb zijn vader gisteren wel even ingeseind dat het misschien goed is dat hij even een gesprek met hem heeft.

De wasmachine draait, het zonnetje schijnt en ik ga zo heerlijk naar de kapper. Vanavond met C. tapas eten, dus lekker gezellig avondvullend programma. Ik heb er zin in!

En morgen een uurtje langer slapen, met de klok die een uur terug gaat, ook heerlijk.

Mijn knul was om 7 uur wakker, die heb ik toen nog even naar bed gekregen en om half 9 wakker moeten maken. Gelukkig was ik zelf ook nog even in slaap gevallen.

Veel plezier vanavond Dolphine! Even lekker genieten van je mamma weekend! Hier een heerlijk avondje luieren, na een lange dag Den Haag..Vanmorgen ook nog in de file terecht gekomen (bij Amersfoort), bij mijn tante was het gezellig maar toch ook wel weer vermoeiend, kortom...lange dag!

Nu lekker niets en heeerlijk ja, een uurtje langer slapen..

ja scarlet het is continu drama rond amersfoort op de weg. Zowel de A1 als de A28, al heel lang bezig met werkzaamheden daar. Schiet echt niet op.

En heerlijk een uurtje langer slapen, heb ik ook gedaan. Helaas alleen, want C moest vanmorgen al heel vroeg weg naar assen, een of andere finale race op het circuit daar. Die moest om half 8 al bij vrienden zijn. Toen draaide ik me lekker nog een keer om hoor.

Nu aan de buis gekluisterd voor de wedstrijd der wedstrijden... spannend. Ik hoop dat ajax de positieve flow van woensdag nog even vast kan houden.

Heerlijk he, deze "lange" zondag! Heb al een aantal klusjes gedaan en het is nog lekker vroeg, fijn hoor. Alleen jammer dat ik erg vroeg wakker was vanmorgen, pffff. Nou ja, niets aan te doen.

Het is uiteindelijk gelijk geworden he, de wedstrijd? Heb je een leuke avond gehad gisteren? Mijn vriendin belde nog, had extra vrijkaartjes voor een dance classics party gisterenavond, maar daar had ik toch echt geen zin in gisteravond zeg. Was echt een beetje gaar. Lekker op de bank gehangen en ach, over 2 weken is er weer een dansfeestje. Was het gezellig gisteren met C.? Moet je je mannetje ook weer halen vandaag? Wel prachtig weer he, dat scheelt..Morgen weer een lunchoverleg met het projectteam, dus incl lunch, da's wel weer een luxe (is omdat het enige tijdstip dat iedereen kan zonder dat het andere werk in de knel komt tijdens de middagpauze is, triest eigenlijk)

Ik heb een hele gezellige avond gehad gisteren. Lekker tapas gegeten, daarna wat gaan drinken en toen ben ik met een vriendin nog even gaan dansen. C ging toen naar huis, daar hij vroeg op moest vanmorgen.

Mijn knul opgehaald. Beetje jammer, hij had van zijn vader een spel voor de playstation gekregen, maar die is 16+. Hij mocht deze niet hebben van mij, dus kreeg ik wederom ruzie met mijn knul, want ik zeg nee. Ik baal daar zo van he. Hij snapt toch zelf ook wel dat je een kind van 10 geen spel geeft voor 16+. Dat is gat nog moet uitleggen en vervolgens ben ik de boe-man. Dit had dus gewoon voorkomen kunnen worden, als hij het niet gegeven had en even zelf had nagedacht.

He bah, wat jammer weer Dolphine..Dat ie nou niet wat beter nadenkt he, legt hij het weer mooi bij jou.

Hopelijk was het vandaag weer over, de bui?

Ooo lekker, heb morgen vrij genomen (omdat ik woensdag tot 1700 moet werken, compensatie dus), hopelijk uitslapen! Afgelopen nacht weer om 3.00 uur wakker, niet leuk. Kan dus wel weer wat extra slaap gebruiken..:(

Ik baal daar flink van ja dat hij steeds de verantwoordelijkheid bij mij legt. Kom op zeg, hij is zelf tenslotte ook volwassen.

Mijn knul draaide eigenlijk in de auto al bij. Ik heb hem aangesproken op zijn boze bui en hij gaf aan niet zo zeer boos op mij te zijn maar op papa. Ik heb hem gezegd dat ik het begrijp, maar dat ik het ook jammer vind dat ik er last van heb.

Toen was hij wel weer goed aanspreekbaar.

Vandaag op school en bso is het ook erg goed gegaan. Omdat het al vroeg donker is en hij een beetje bang is in het donker had ik hem even opgehaald bij de bso. Hij zei zelf al dat hij erg zijn best heeft gedaan vandaag en dat bevestigde de leidster. OOk de juf op school schijnt gezegd te hebben dat hij goed zijn best heeft gedaan.

Vandaag ging het thuis ook prima met hem. Fijn!

Lekker hoor scarlet morgen vrij! Heb je nog zo veel uren dan? Ik moet verplicht de hele kerstvakantie vrij nemen vanwege de overuren. Ook erg vervelend.

Heb je die melatonine al weer genomen dan? Daar moet je toch de hele nacht op door kunnen en anders eentje extra nemen. Als mijn knul 3 mg mag, mag jij natuurlijk ook wel wat meer.

Mijn knul was om 5:45 wakker. Vond ik ook veel te vroeg, hij moet duidelijk wennen aan de klok zeg maar. Morgen heeft hij schoolontbijt. Kunnen we rustig aan doen omdat hij dan thuis niet hoeft te eten.

Morgen komt mijn smartphone. Ben nu toch wel er nieuwschierig. Heb er lang op moeten wachten. C. staat al te trappelen om allerlei apps te instaleren, maar ik wil eerst zelf uit vinden hoe en wat.

Ja, ik denk dat 1 gewoon te weinig is voor mij, ga het vandaag proberen met 2.

Ik heb niet zo heel veel uren, ik geloof aan verlof uren een stuk of 34. Maar die kan ik eventueel nog meenemen naar volgend jaar. Maar daarnaast heb ik nog een aantal uren die ik niet mee mag nemen, dus die maak ik nu lekker op. Rond kerst heb ik sowieso niet de 1e keus, omdat ik vorig jaar ook vrij was met kerst (en het jaar daarvoor ook al), dus als er anderen zijn die vrij willen gaan ze voor. Mocht er nou toch nog ruimte zijn om vrij te nemen, dan heb ik altijd mijn verlofuren nog.

Voor jou ook erg naar ja, dat je vrij moet nemen in de kerstvakantie..hihi. Zo'n rot dag ook, die dag voor kerst..Ik begrijp werkelijk niet waarom ze het kantoor die dag niet gewoon sluiten. Alsof er ook maar iemand belt! Op zich zou ik het niet heel erg vinden die dag te werken, het wordt alleen wel een probleem met boodschappen doen denk ik..Volgens mij gaan de winkels dan ook eerder dicht, vanwege kerstavond en om nu al op zaterdag voor 4 dagen boodschappen te doen..pfff, mag ik wel in 4 etappes gaan doen ofzo, op het fietsje! Maar zover is het nog niet, wie weet is er nog iemand die dolgraag werken wil...whoehaha!

Fijn dat het vandaag weer zo lekker ging met je knul.

O leuk, morgen je phone!! Ik moet nog steeds een kaartje in die van mij om foto's te maken..pff, moet ik gewoon es doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven