Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Gekruist! Oh heerlijk in die regen..blehh! Maar wat een goede uitslag zeg, helemaal top. Je mannetje ook weer lekker in zijn vel dus, gelukkig. Lekker douchen met warm water!

Hij klaagt wel over keelpijn en kwam vannacht ook 2x uit bed met keelpijn, dus helemaal fit is hij niet. OOk hoesten, vroeg vanmorgen zelf om hoestdrank.

Maar nu is hij toch lekker al de hele middag buitenspelen met zijn vriendje en pleegzoon, dus komt goed vandaag.

Hier draait de wasmachine ook, die voetbalspullen zagen er niet uit. Normaal spelen ze thuis op kunstgras, maar vandaag natuurlijk niet.
Tjonge wat een verschil in weer met gisteren he. Prachtig weer is het hier, volop zon.

Lekker uit kunnen slapen, toen ik uit bed kwam zaten de jongens de gamen. Helaas heeft pleegzoon een hoop huiswerk, dus die heb ik eerst daar aan gezet.

En dat is maar goed ook, want er stonden begin van de middag 2 vriendjes van school aan de deur (oh nee, vriendje en vriendinnetje )en toen zijn ze naar buiten gegaan.

Hij is wel klaar met huiswerk, heeft gisteren ook al een deel gedaan.

Vanavond hoefen we de deur niet uit, want hij wordt opgehaald hier, heerlijk....

Nu op eredivisie live ajax aan het kijken, de wasmachine draait wederom, maar verder een heerlijk rustig zondagjs.

Beetje sms contact met C tussendoor.

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon besteld, sony experia.... Zoonlief zit natuurlijk al te azen op mijn oude. Ik moet toch maar een beetje met de tijd mee gaan he, zo ouderwets niet kunnen whats appen...... woehaha

Ja, heerlijk zonnetje vandaag he! Maar ook wel frisjes, tenminste, op het balkon, verder ben ik niet geweest, haha.

Mijn knul heeft ook nog steeds keelpijn en ik zit er toch sterk over te denken om hem morgen even naar de dokter te sturen. Heeft het u al meer dan een week en het lijkt niet vanzelf over te gaan, misschien dat ie toch een kuurtje kan krijgen.

Wow mooi Dolphine, je nieuwe phone. Ja, we moeten wel een beetje bij de tijd blijven he! Hier is het net andersom, zoon bestelt een nieuwe en moeders krijgt zijn afdankertjes, haha (wat voor mij dan nog steeds hip is)

Volgende week zondag de honkbalontknoping. Tenminste..

Het zou nog kunnen dat er nog een extra kampioenswedstrijd gespeelt moet gaan worden, als ze met evenveel punten eindigen. Nu 3 teams met 24 punten, maar na vandaag 2 met 24 en 1 met 26. Wij zijn 1 van de 2 met 24. Volgende week moeten wij een dubbele wedstrijd, tegen de 26 en tegen de andere 24. Gewoon allebei winnen dus! Superspannend in elk geval. Wel erg balen van de dubbele wedstrijd, gaat vooral een probleem worden met de pitcher. Die kan echt geen 2 wedstrijden achter elkaar gooien. Eigenlijk best oneerlijk en in ons nadeel op zo'n belangrijk moment. Snap ook niet goed waarom dat niet anders heeft gekund. Maar ja, we zullen zien.

Mijn knul ging vanavond om 20:00 uur uit zichzelf naar bed, hmmmm geen goed teken. Hoofdpijn, keelpijn, koud, hoop niet dat hij ziek wordt, zou wel heel erg slecht uitkomen met mijn afspraken. Vooral morgen, dan is mijn moeder bij mijn nichtjes. Dinsdag zou hij daar wel heen kunnen. Maar voor alsnog maar hopen dat hij met een goede nacht slaap weer opknapt.

C. is ook nog steeds ziek, die heeft morgen een belangrijke afspraak waar hij naar toe moet volgens hem, maar ziek is ziek. Hij is het hele weekend zijn bed niet uit geweest, dus lijkt me niet heel verstandig.

Goh wel vreemd zeg 2 wedstrijden op 1 dag? Dat kan toch helemaal niet? Volgens mij zijn ze dan veel te moe, of hebben ze iedere positie dubbel bezet?

Lijkt me niet geheel onverstandig om jouw knul naar de dokter te sturen. Alhoewel, hij is volwassen he..... hahaha, een echte man, gewoon niet naar de huisarts gaan.

Ik hoop dat mijn knul niet de hele nacht gaat spoken en gewoon lekker doorslaapt, is voor mij ook prettiger....

Lekker eigenwijs weer die kerels he! Mijn knul zegt dat ie nu voor het eerst pijnvrij is..hmmm, jaja. Nou ja, geen afspraak gemaakt dus. En hoe is het met je mannetje gegaan Dolphine? Hopelijk niet ziek geworden?

Tja, ik vind het ook te gek voor woorden, 2 wedstrijden achter elkaar. Helaas geen posities dubbel bezet, dus vlgs mij zijn ze ook idd veel te moe. Is toch superoneerlijk dat hier het kampioenschap van afhangt? Het team waar ze als 2e tegen moeten spelen komt helemaal fris hier aan en zij hebben er dan al een stevige pot opzitten. Belachelijk gewoon. En is C. naar zijn afspraak gegaan?

Wat een hectische k*t dag zeg. Sorry voor mijn taalgebruik maar ben echt zo boos op mijn knul....

Hij is overigens gewoon naar school gegaan vandaag.

Ik belde naar de bso dat zoonlief naar huis kon komen. Kreeg zijn mentor van de bso aan de lijn en die moest me nog wat vertellen. Bleek zoonlief afgelopen donderdag met geld op het schoolplein te hebben gelopen waarvan hij snoep heeft gekocht en andere kinderen heeft getrakeerd. Nu is dat niet zo erg, maar dit geld was niet van hem maar van mijn moeder blijkt nu. Ik mijn moeder gebeld, die heeft niks gemist.

Bij thuiskomst zoonlief geconfonteerd en die barste meteen in tranen uit dat hij dit inderdaad bij oma gepakt heeft afgelopen donderdag. Hij raakte zichzelf even helemaal kwijt, huilen, huilen, huilen..... Later trok hij wel bij en heeft excuses aangeboden, maar ik ben zo teleurgesteld in hem....

Hij heeft het zelf tegen oma verteld en ook excuses aangeboden en zijn zakgeld wordt een poosje ingehouden. Deze week wordt er niet gespeeld en mag hij niet op de play station of zijn tablet.... Hoop dat dit genoeg is en dat hij dit echt nooit, nooit meer zou doen..... Nog 2 andere kinderen schijnen ook geld weggenomen te hebben thuis, tsssss wat is dit nou weer voor gedoe.

Ik ben er zo van geschrokken en schaam me er zelfs voor. Mijn moeder zegt wel dat ik er niks aan kan doen, maar het is wel mijn zoon die het doet. Ik wil zo graag dat het goed met hem gaat, maar momenteel gaat het helemaal niet goed, het ene drama volgt het andere op. Steeds is er wel wat anders, moedeloos wordt je er van.

Woensdag heb ik een gesprek op school en na de vakantie op de bso, mijn moeder is inmiddels ook op de hoogte, dus nu maar hopen dat we de lijntjes om hem heen kunnen sluiten en dat hij eindelijk eens gaat nadenken over zijn gedrag.

Voorlopig krijgt hij dus ook mijn oude mobiel niet, hij moet zich eerst maar eens gaan gedragen.

Vanmorgen kwam er ook nog een moeder naar me toe. Schijnt dat pleegzoon gisteren een botsing met een ander jochie heeft gehad. Zoonlief zat bij pleegzoon achterop en dat jochie wilde ze inhalen en heeft ze afgesneden. Hierbij is hij gevallen, bril kapot, schaafwond, etc. De jongens hebben hem naar huis gebracht en aan mij verteld wat er gebeurt is. Vanmorgen kwam die moeder dus en zij wilde dat ik mijn verzekering ging gebruiken om die bril te vergoeden. Nogmaals nagevraagd wat het verhaal is en meerdere kinderen zeggen dat het de schuld van hemzelf is, omdat hij er tussendoor wilde en daarbij hen raakte. Zoonlief fietste zelf niet, dus ik ga niet mijn verzekering aanschrijven. Ik heb dit 1 keer gedaan vanwege schade aan een auto wat mijn knul niet gedaan had, maar via mijn verzekering wel betaald en heb daarbij in mijn eigen vingers gesneden want bij een volgende schade binnen 3 jaar moet ik zelf meer vergoeden. Ik ga dit dus niet nog een keer doen.

Ik snap wel dat ze die bril vergoed willen hebben, maar ja als het zijn eigen schuld is....... Vond het wel heel vervelend van die moeder, ga me dan toch schuldig voelen terwijl het eigenlijk mijn probleem niet is.

Nou ja, al met al, ging het allemaal niet zo lekker vandaag, ook nog voor niks naar nieuwegein gereden waar ik vervolgens voor een dichte deur stond.

Morgen een lange dag, gewoon om 9 uur een huisbezoek en 's avonds de ouderavond, tot 22:00 uur. Wederom overuren dus.

Shit zeg Dolphine, jij had met recht een K*t dag zeg.

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, mbt tot het gedrag van je knul. Ook al wéét je dat het niet jouw schuld is, ergens voelt het toch als....tja, als wat...als een soort falen van jezelf? Wat natuurlijk helemaaaal niet zo is!! Zou het kunnen zijn dat ze elkaar opgestookt hebben, zo van: durf jij dat etc. ? Natuurlijk praat het dat niet goed en je hoopt natuurlijk ook dat je kind sterk genoeg is om daar niet in mee te gaan, maar ja, wie weet, groepsgedrag?

Hoop echt dat hij zo geschrokken is hiervan en zijn lesje heeft geleerd..Dat hij zo overstuur raakte gelijk is denk ik toch ook wel een teken dat het hem niet lekker zat. Zou hij misschien ook daarom "ziekig" zijn geweest, dat hij er toch last van had?

Pff en dan dat verhaal met die fiets..Ik vind dat je gelijk hebt, vooral als je van meerderen hebt gehoord hoe het is gegaan, niet de schuld bij jezelf (of je knul of pleegzoon) gaan zoeken hoor.Maar het voelt natuurlijk gewoon heel rot en je kon het er nog net even lekker bij hebben..Oh nee, waarschijnlijk is het allemaal andersom gegaan, eerst die moeder en later het akkefietje met het geld, nou ja, hoe dan ook..een echt K*T dag!

Hoop dat een 1 malige uitglijer is geweest en dat hij voortaan echt beter weet. Hug voor jou! En je doet het zo goed met hem, alle leuke dingen die jullie ook altijd doen, echt een heel stabiel thuis heeft ie gewoon, twijfel daar echt nooit aan hoor meid!

Dank je scarlet, het is soms zo verdomde moeilijk. Hij heeft natuurlijk al dat etiketje ahdh, en wordt daar op aangesproken op school. Hij is natuurlijk heel impulsief, zal me ook niks verbazen als ze elkaar opstoken.

Tussen de middag werd ik gebeld door de tussen schoolse opvang. OOk weer met zo'n vaag verhaal. Ten eerst ging het over de medicatie, de juf had gevraagd wiens verantwoording het is dat hij het inneemt, van haar of van de overblijf. Tja nooit over nagedacht want hij neemt het altijd zelf in. Nu neemt de overblijf prof (is ook van de bso) deze verantwoordelijkheid. Daarbij vertelde ze dat hij vaak zijn brood weggooit, ik wil dat hij tenminste 1 snee eet, dus daar gaat ze meer op letten. Hij was tussen de middag naar huis gefietst en was vergeten dat hij moest overblijven? Vreemd, dit is hij nog nooit vergegten. Later hoorde ze op het schoolplein dat hij snoepjes was gaan kopen. had hij dat geld dan nog, waar komt het vandaan? grr frustrerend. Ik ben pas net thuis vanwege de ouderavonden op mijn werk, dus hij lag al op bed. Dat is gelukkig wel allemaal goed gegaan vandaag. morgen hem maar eens aanspreken de juf van de overblijf zal hem vertellen dat ze mij zou bellen dus ik kan hem vragen wat de afspraken zijn.

Op het werk dus een lange dag, gewoon om 9 uur begonnen vandaag en ouderavond gehad tot vanavond 22:00 uur. Morgen helaas ook een afspraak op bureau jeugdzorg, vanwege die mishandelings zaak. Tssss ben echt aan de vakantie toe zeg. Gelukkig schiet het op en ik hoop dat we daar een beetje kunnen bijtanken want dat is wel nodig.

Wat een verschrikkelijk lange dag Dolphine gisteren. Het zal voor jullie allebeid idd goed zijn er even tussenuit te gaan, andere omgeving, even afstand van al het dagelijkse 'gedoe". Wat mij ook zo lastig lijkt, is het onderscheid te maken tussen gewone kwajongensstreken en gedrag wat eventueel voortvloeit uit zijn ADHD..Brood weggooien, dat heeft elk kind wel es gedaan en ook geld wegnemen komt vlgs mij wel vaker voor. Heeft school dan het vermoeden dat hij zijn medicatie misschien niet altijd neemt/krijgt oid? Zou het opnieuw moeten worden ingesteld? (of hoe gaat dat ook..) Heb je nog met je knul kunnen praten vandaag?

Die van mij had weer een mazzeltje, hij zou les hebben van 12.30 tot 17.00, was na een uur alweer thuis omdat de docent die hij de laatste uren zou hebben een afspraak had die niet afgezegd kon worden. Hij blij, ik vind het minder. Sinds zijn mentor geopereerd is en er tussenuit is zijn er al heel veel uren uitgevallen, allemaal rechtsvakken. Juist die vakken die hij zo nodig heeft.Pff, zo wordt het voor hem wel heel lastig. Ik moet wel zeggen dat hij nog steeds braaf elke dag rechten leert. Ondanks dat ie er zo zwak voor staat moet er ook zo zoetjesaan weer rondgekeken worden naar een stageplaats..(begint februari) Hoe erg is dat, als dan straks blijkt dat ie niet op stage mag/kan...:(

Eindelijk een beetje rust in de tent hier. Vanmorgen een heftige tabatatraining gehad, ipv normale training. Was voor 1x uitproberen, maar iedereen werd misselijk en duizelig van inspanning. Tsss ik zelf ging bijna van mijn graatje en kreeg een glas ranja voor de suiker, ik moest echt even gaan zitten. Komt waarschijnlijk ook omdat ik nog steeds öngesteld"ben. Sinds dat spiraaltje erin zit vloei ik nog elke dag. Dit schijnt normaal te zijn, staat ook in de bijwerkingen. Dat is dan ook de enige last die ik ervaar, verder nergens last van. Maar goed, dat maakt wel dat ik eerder duizelig en zo ben.

Daarna had ik een gesprek op bureau jeugdzorg ivm werk. Was een heftig gesprek waarin beide ouders, al liggen ze in scheiding op hun verantwoordelijkheden gewezen zijn.

Om half 1 een 10 minuten gesprek met de juf van zoonlief gehad. Op zich gaat het goed en staat hij er goed voor. Sinds hij iedere week spelling mee naar huis krijgt om te oefenen gaat hij ook daarin met sprongen vooruit,.Ook op school is zijn gedrag de laatste weken wat minder, net als thuis dus. Goede afspraken gemaakt over het overblijven en als de juf ontdekt dat hij met snoep oid op school loopt wordt ik gebeld. We zitten er met z'n allen bovenop dus.

Blijkt wel scarlet dat normale kinderen dit ook doen, want ze waren met z'n drieén. Hebben ook alle 3 straf dus nu.

Hij heeft op de boekenmarkt nog wel boeken verkocht en 15,-= verdient. Daarmee kon hij zijn schuld aan mij afbetalen van die fiets. Nu dus weer quit en kan hij gewoon zakgeld krijgen, van mij dan, oma houdt het een paar weken in. Eens kijken hoe hij daar mee omgaat.

Al met al de boel dus weer aardig op de rit hier en weer rust in de tent. Nog 2 dagen werken dan een weekend kindvrij en daarna heerlijk een weekje weg met z'n allen. Dan ziet de wereld er toch al weer heel anders uit binnen een paar dagen he.

Met jouw knul is het dus ook aanklungelen wat school betreft, gaan ze nog wat doen aan die rechtvakken die nu steeds uitvallen? Die jongens moeten toch een bepaald aantal uren les krijgen of ben ik nu gek?

He fijn Dolphine, dat de rust is wedergekeerd. Soms vliegt het je ook gewoon even aan allemaal, wat ook niet gek is toch?!

Fijn dat het goed gaat op school, hij doet ook echt wel zijn best he! Dat iedereen er zo boven op zit is ook een fijn idee denk ik.

Wat een heerlijk weer is het trouwens vandaag zeg! Heb lekker anderhalf uur opgenomen, heb nog aardig wat was liggen en kan zo lekker buiten hangen nu. Er was toch al niet heel veel te doen en is heb nog wat uren die niet mee mogen naar volgend jaar, doodzonde om te laten gaan natuurlijk.

Ga je die speciale training nog vaker doen? Pfoe, klinkt echt heftig zeg. En als er meer waren die klachten kregen..misschien toch iets TE?

Ik las dat de urennorm voor het MBO 850 uur is, wel minder dus dan in het voortgezet onderwijs. Volgens mij gaan ze er verder niets aan doen, inhalen oid. Staat het MBO ook wel een beetje om bekend, om de vele lesuitval. Scholieren hebben daar zelfs nog om gestaakt, omdat er studievertraging werd opgelopen buiten hun schuld om. Helaas (zou ik haast willen zeggen) kan ik daar bij mijn knul niet alleen de schuld aangeven, hihi, maar als dit zo door gaat ga je je natuurlijk wel afvragen of het niet een rol gaat spelen. Er zijn natuurlijk jongeren voor wie het niets uitmaakt, maar er zullen er ook veel zijn die die lesstructuur gewoon nog nodig hebben. Anders kunnen ze ook wel college's gaan geven op het MBO zeg.Nou ja,hopelijk waren het aanloopproblemen omdat het een vervanger is en is vanaf komende week de boel gewoon ingeregeld (zoals dat met een leuk woord wordt genoemd..whahaaaa).

In het slechtste geval kunnen er zelfs 3 teams met evenveel punten eindigen zondag, getver zeg, daar moeten wij toch ook niet aan denken. Dat betekent dat er dan nog een extra wedstrijddag komt, op neutraal terrein, met dubbele wedstrijden voor de 3 teams. Wel heel spannend hoor, zondag. Het zal een erg moeilijke klus worden. Vriendin uit A. komt zondag ook om te kijken, zaterdag ga ik lekker weer even de hort op met andere vriendin, voetjes van de vloer, gezellig vol weekend dus.

Vandaar ook dat ik de was nu weg wil hebben, kom daar dit weekend niet echt aan toe. Ga dus maar weer even wat ophangen/binnenhalen!

Nou nee hoor scarlet, het is niet de bedoeling dat ik die training vaker ga doen. is 1x geweest om ons er kennis mee te laten maken, maar is niet mijn ding. Heb trouwens ook verschikkelijke spierpijn.

Vandaag weer een volle dag. Vanmorgen 2 vermoedens verwaarlozing besproken met een behandelcoordinator van de leefgroep, daarna een bijeenkomst met het ambulante team gelderland, we kregen een presenatie over ouders met psychische stoornissen. Daarna een lunch waarin iedereen had wat meegenomen. Ik had wraps met pesto en kipfilet gemaakt. Er was van alles, salades, broodjes, beleg, soep, lekker hoor.

Daarna podiumpresenatie van zoonlief en vervolgens nog een huisbezoek gehad.

Ik werd aangesproken door de moeder van vriendinnetje van zoonlief. Zij was zondag jarig geweest en hij was vergeten haar maandag te feliciteren, dat had ze niet zo leuk gevonden. Hihi, nu al een echte man he, dat hij dat soort dingen vergeet.

Morgen heeft mijn knul geen training, zaterdag wel wedstrijd tegen de koploper, maar ja vorige week ook gewonnen van nummer 2 dus de jongens hebben goede hoop.

Morgen komt de woningbouw, zoonlief had het touwtje van het licht in de douche per ongeluk kapot getrokken en nu kan het licht niet meer uit. Grrr ook onhandig zeg.

Wat een verschil met het weer van gisteren zeg, bah.

Gelukkig wel droog thuis gekomen, maar nu is het wel vies hoor.

Wat had je weer een pittig dagje gisteren, maar wat een leuk idee, zo'n lunch. Wat doe jij in die wraps met pesto en kipfilet? Klinkt goed! Het is toch helemaal niet zo erg dat je knul vergeten was haar te feliciteren? Tenminste..ik zou dat niet zo erg vinden hoor

Gelukt met de woningbouw? HIj kent zijn eigen krachten niet, die vent van je, haha.

Mijn vriendin, waar ik morgen mee ga stappen, voelde zich niet zo fit vandaag, had een snipperdag genomen en een etentje afgezegd. Dat wordt dus nog spannend voor morgen.

Ben wel blij dat het weekend is zeg, slaap weer behoorlijk onderbroken 's nachts, in elk geval morgenochtend even kans bij te slapen. Wil eigenlijk wel honkbal kijken vanavond, begint om 23.00 uur..Erg belangrijke wedstrijd voor Yankees, maar ja, dat wordt weer laat en als we morgen wel uit gaan..Zondag ook weer op tijd op..dilemma, dilemma..haha.

Nou scarlet, gelukkig wel een leuk dilemma. En als ik jou was zou ik zeker lekker alles doen en dan zondagavond maar op tijd naar bed!

Uiteindelijk is het gelukt met de woningbouw. Ik heb er vanmorgen achteraan gebeld, want gisteren kon het natuurlijk niet meer (reperaties kun je melden tussen 8 en 12). Ze vertelde me vanmorgen in eerste instantie dat ze de spullen moesten bestellen en dat de loodgieter geen tijd had, bla, bla, bla. Toen ik ze zei dat het douche licht al de hele nacht had gebrand en ik niet van plan ben zo het weekend in te gaan kon het opeens wel en stond er binnen 10 minuten iemand op de stoep. Met de juiste spullen......

Zoonlief is vandaag met school naar de ark van noach geweest, die ligt hier in de haven. Hij had het helemaal geweldig gevonden.

Morgen gelukkig niet zo vroeg op. Zoonlief moet om kwart voor 12 voetballen, om half 11 vertrekken hier. Voor die tijd even oud papier wegbrengen. Daarna rustige zaterdag. Wel vanavond nog even contact gehad met C. Hij is wel weer helemaal hersteld. Morgen hebben we een verjaardag, ik hoef niet mee, maar ja heb verder toch geen plannen, dus ga maar gewoon mee. haha niet dat ik dat erg vind hoor.

Ik hoop voor jou dat je vriendin ook voldoende opknapt scarlet. Dan heb je een gezellige avond voor de boeg.:)
Oh ja die wraps, nou zoals ik al schreef, pesto en kipfilet (gewoon plakjes voor op brood). Ik had er nog een beetje ijsbergsla tussen gedaan, opgerold en smullen maar.... Hoe simpel kan het zijn he

Helaas, geen avondje dansen vanaaf..Ze was toch nog niet zo opgeknapt dat het verstandig leek, moet ook nog een eind rijden voor ze hier is, dat maakt het ook minder natuurlijk. Ach, het is wel jammer, maar het is ook budweer en komende vrijdag gaan we ook nog naar Trijntje Oosterhuis, da's ook al gaaf natuurlijk. 10 november het volgende dansavondje op de agenda, ook al snel.

Hoe is de voetbal gegaan Dolphine? Ben benieuwd! Heb je vanavond die verjaardag? Veel plezier iig! Raar joh trouwens, die woningbouw? Een loodgieter voor een touwtje? pff!

Gisteren nog wel een stuk Yankees gekeken, tot 1.00 uur ofzo, toen vond ik het wel genoeg, haha. Maar..gewonnen en ze gaan nog even door met de series. Vandaag ook weer, maar da's pas diep in de nacht, helaas. Morgen de hele middag honkbal, ben zoooo benieuwd. Maar het zal koud zijn langs de lijn denk ik. Dan komt mijn andere vriendin, gezellig.

Vanavond lekker luieren voor de buis, ook fijn!

Voetbal was gisteren in 1 woord bagger. Zowel letterlijk als figuurlijk. Er had 1 jongen op vrijdagavond zijn verjaardagsfeestje gevierd. In totaal waren er dus 5 jongens van het team (= het halove team) doodmoe, want was een beetje laat geworden..... Ze moesten tgen de koploper die gewoon echt een klasse beter is en als dan het halve team er met z'n kop niet bij is ben je nergens. Kansloos verloren dus. Daarnaast was het weer ook bagger, wat een regen zeg..... Met bakken. Die zaterdagochtend laten we maar snel achter ons.

Gisterenavond eerst kennis gemaakt met de moeder en oma van C. Daarna naar verjaardag geweest. Was gezellig, buiten gezeten bij de houtkachel. OOk nog even de kroeg in geweest waar mijn lieve vriendinnetje ook was.

Net lekker broodjes in de oven gedaan, kopje koffie erbij en toen was de zondag ook al weer halverwege. Straks mijn knul ophalen bij zijn vader, was draaien en de boel inpakken voor morgen.

Mijn moder moet morgenochtend nog door de botscan en dan vertekken we 's middags naar zeeland. Pleegzoon wordt ook rond een uur of 12 gebracht.

De mannen zijn kampioen!! Wat een middag was dat zeg..De 2e wedstrijd was belachelijk spannend en op een gegeven moment, bij 8-4 achterstand, had ik er echt geen vertrouwen meer in. Uiteindelijk is het 8-8 geworden en dat was voor ons genoeg.

Pffffieeeuww!!! Het was KOUD maar wel ontzettend gezellig.

MIjn knul had een geweldige dag, trots op m! Hopelijk gaat het volgend jaar bij de junioren ook zo goed en krijgt hij geen spijt van de stap. Nu opwarmen..

Balen van de wedstrijd gisteren Dolphine, snel vergeten idd maar.

Krijgt je moeder dan ook gelijk uitslag Dolphine? Lekker hoor, even er tussenuit. leuk dat je C's moeder hebt ontmoet.

Heeft ie jouw ouders al gezien? Ik ga even de oven aanzetten voor mijn knul, moet nog eten...

Hij heeft mijn ouders gezien met kleurijk wijk, in de binnenstad.

Mijn moeder krijgt niet meteen uitslag nee, dat is weer een week later.

Gefeliciteerd met kampioenschap! Goed gedaan hoor.

Hier bijna 4 uur onderweg geweest om even zoonlief op te halen, wegafsluiting op A10, A8 en A2...... Dat schiet niet op. overal maar 1 rijstrook beschikbaar, dus erg veel geduld hebben.

Nu lekker boer zoekt vrouw kijken, dan op gemak zoonlief naar bed en alvast wat spullen klaarzetten voor morgen.

Ik heb er zin in.
Zo, wij zijn er klaar voor. Pleegzoon is gebracht, spullen zijn gepakt.

Nu nog even wachten tot mijn ouders weer terug zijn uit het ziekenhuis en dan vertekken we.

Tot vrijdag, dan zal ik me weer melden.

Whaaaaa, beetje laat, maar toch nog heel veel plezier hoor, deze week!

Nou vooruit dan, hier een berichtje vanuit zeeland.

Vanmorgen veel regen, maar momenteel schijnt het zonnetje hier.

De boys liggen in het zwembad en wij zitten met een boek, vervelend hoor.......

Eerste nacht hebben de jongens zeer goed geslapen tot vanmorgen 9 uur. Super dus.

Wat naar, zo lekker te moeten relaxen zeg...haha.

Geniet er lekker van! Hier vandaag ook een beetje rot weer, maar nu ook lekker thuis. Morgenochtend nog even voor het werk naar Hengelo ivm project, niets bijzonders verder eigenlijk.. Geniet nog ff!

Genieten doen we zeker. De kids zien we de hele dag niet, die vermaken zich prima. Vandaag is het weer minder, al de hele dag regen. Vanmorgen even naar zierikzee geweest. Nu liggen de jongens weer in het zwembad.

Vanavond gaan we uit eten en dan zit de week er weer op.

Gisteren wezen bowlen. Kortom, genoeg leuke dingen hier.

Morgenochtend weer op huis aan en dan zaterdag gelijk 2 verjaardagen. Zo vliegt de tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven